Sekretne Drzwi
Moderator: peter_spy
- Kapitan Smith
- Poganin
- Posty: 750
- Rejestracja: 21 października 2006, 12:31
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Sekretne Drzwi
Mógłby mnie kto zainstruować jak zrobić sekretne drzwi otwierane wajchą?
Stworzyłem już obiekt "3x6 secret door" i przełącznik dalej link i jest ok. Sęk w tym, że nie można nazwać drzwi sekretnymi jeżeli widnieje na nich wielka cyfra "0" na czarnym tle...
Stworzyłem już obiekt "3x6 secret door" i przełącznik dalej link i jest ok. Sęk w tym, że nie można nazwać drzwi sekretnymi jeżeli widnieje na nich wielka cyfra "0" na czarnym tle...
- Gregorius
- Egzekutor
- Posty: 1716
- Rejestracja: 28 maja 2003, 08:47
- Lokalizacja: Civitas Kielcensis
- Kontakt:
Re: Sekretne Drzwi
Musisz zmienić teksturę, dodaj atrybut...
Shape -> TxtRepl 0
...i wpisz nazwę tekstury którą chcesz zobaczyć na drzwiach, np:
fam\core_1\cave
et voila
Żeby tekstura dobrze wyglądała, dobrze by było jej jeszcze gdzieś w misji użyć na zwykłym brushu. W przeciwnym razie w trakcie kompresji tekstur może ona "zniknąć" i robi się kaszana...
Shape -> TxtRepl 0
...i wpisz nazwę tekstury którą chcesz zobaczyć na drzwiach, np:
fam\core_1\cave
et voila
Żeby tekstura dobrze wyglądała, dobrze by było jej jeszcze gdzieś w misji użyć na zwykłym brushu. W przeciwnym razie w trakcie kompresji tekstur może ona "zniknąć" i robi się kaszana...
Brothers in arms & beer...
- Kapitan Smith
- Poganin
- Posty: 750
- Rejestracja: 21 października 2006, 12:31
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Sekretne Drzwi
OK, wielkie dzięki!
(Przy okazji już składam życzenia )
(Przy okazji już składam życzenia )
- Przemek557
- Kurszok
- Posty: 551
- Rejestracja: 29 października 2005, 12:00
- Lokalizacja: Tychy
Re: Sekretne Drzwi
Może trochę odświeżam, ale nie chciałem już zakładać nowego tematu. A wię mam pytanie czy można dostosować teksturę znajdującą się na sekretnych drzwiach do ściany, czy może muszę zmieniać położenie tekstur na ścianach??
Zagraj z nami w Thievery!
Thievery Server Browser
Thievery Server Browser
Re: Sekretne Drzwi
W Dromedzie nie dasz rady zmienić współrzędnych tekstury na obiekcie. Musisz zatem przesunąć obiekt albo teksturę na ścianie. Jest oczywiście możliwa zmiana tekstury na obiekcie korzystając z programu 3D.
Portfolio 3D - juliuszk.portfoliobox.net/
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
- Gregorius
- Egzekutor
- Posty: 1716
- Rejestracja: 28 maja 2003, 08:47
- Lokalizacja: Civitas Kielcensis
- Kontakt:
Re: Sekretne Drzwi
Możesz też obciąć oryginalną teksturę wedle życzenia i taką obciętą teksturę nałożyć na drzwi
Brothers in arms & beer...
- Bury Zenek
- Bełkotliwiec
- Posty: 19
- Rejestracja: 19 marca 2008, 18:31
- Kontakt:
Re: Sekretne Drzwi
Odświeżam.Opcja szukaj na niewiele mi się przydała więc... odświeżam.
Sekretne drzwi działają bez najmniejszego problemu.
Pojawia się on dopiero gdy chcę nałożyć teksturę na normalne drzwi.
Reakcja dość zaskakująca: nic...
Czy w typowych obiektach też można zmienić teksturę??
Sekretne drzwi działają bez najmniejszego problemu.
Pojawia się on dopiero gdy chcę nałożyć teksturę na normalne drzwi.
Reakcja dość zaskakująca: nic...
Czy w typowych obiektach też można zmienić teksturę??
http://www.youtube.com/jaszq06 - Mój kanał na YouTube
Re: Sekretne Drzwi
Jak najbardziej, trzeba jedynie zapisać nową, przygotowaną przez siebie teksturę, jako *gif z paletą 255 kolotów, gdzie pierwszy kolor to ostry róż (R,G,B - 255, 0, 255) a ostatni to czerń. Nazwa musi być taka jak oryginalna, przy czym trzeba taki przygotowany obrazek wrzucić do folderów "txt" i "txt16"(na wszelki wypadek) umiejscowionych w podstawowym folderze nowych obiektów "Obj".
Mam nadzieję, że nie zamotałem za bardzo
Mam nadzieję, że nie zamotałem za bardzo
Jeśli lubisz mroczne tajemnice i zamki...
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji