Sekretne Drzwi

Zaglądnij tutaj, jeśli masz pytania lub uwagi dotyczące różnorodnych aspektów tworzenia misji w edytorach DromEd i T3Ed, jak też związanego z nimi oprogramowania i sprzętu.

Moderator: peter_spy

Awatar użytkownika
Kapitan Smith
Poganin
Posty: 750
Rejestracja: 21 października 2006, 12:31
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Sekretne Drzwi

Post autor: Kapitan Smith »

Mógłby mnie kto zainstruować jak zrobić sekretne drzwi otwierane wajchą?
Stworzyłem już obiekt "3x6 secret door" i przełącznik dalej link i jest ok. Sęk w tym, że nie można nazwać drzwi sekretnymi jeżeli widnieje na nich wielka cyfra "0" na czarnym tle...
Awatar użytkownika
Gregorius
Egzekutor
Posty: 1716
Rejestracja: 28 maja 2003, 08:47
Lokalizacja: Civitas Kielcensis
Kontakt:

Re: Sekretne Drzwi

Post autor: Gregorius »

Musisz zmienić teksturę, dodaj atrybut...
Shape -> TxtRepl 0
...i wpisz nazwę tekstury którą chcesz zobaczyć na drzwiach, np:
fam\core_1\cave
et voila ;)

Żeby tekstura dobrze wyglądała, dobrze by było jej jeszcze gdzieś w misji użyć na zwykłym brushu. W przeciwnym razie w trakcie kompresji tekstur może ona "zniknąć" i robi się kaszana...
Brothers in arms & beer...
Awatar użytkownika
Kapitan Smith
Poganin
Posty: 750
Rejestracja: 21 października 2006, 12:31
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: Sekretne Drzwi

Post autor: Kapitan Smith »

OK, wielkie dzięki! :)

(Przy okazji już składam życzenia :) )
Awatar użytkownika
Przemek557
Kurszok
Posty: 551
Rejestracja: 29 października 2005, 12:00
Lokalizacja: Tychy

Re: Sekretne Drzwi

Post autor: Przemek557 »

Może trochę odświeżam, ale nie chciałem już zakładać nowego tematu. A wię mam pytanie czy można dostosować teksturę znajdującą się na sekretnych drzwiach do ściany, czy może muszę zmieniać położenie tekstur na ścianach??
Zagraj z nami w Thievery!
Thievery Server Browser
Awatar użytkownika
Juliusz
Złodziej
Posty: 2774
Rejestracja: 04 stycznia 2004, 11:28
Lokalizacja: Dublin
Kontakt:

Re: Sekretne Drzwi

Post autor: Juliusz »

W Dromedzie nie dasz rady zmienić współrzędnych tekstury na obiekcie. Musisz zatem przesunąć obiekt albo teksturę na ścianie. Jest oczywiście możliwa zmiana tekstury na obiekcie korzystając z programu 3D.
Awatar użytkownika
Gregorius
Egzekutor
Posty: 1716
Rejestracja: 28 maja 2003, 08:47
Lokalizacja: Civitas Kielcensis
Kontakt:

Re: Sekretne Drzwi

Post autor: Gregorius »

Możesz też obciąć oryginalną teksturę wedle życzenia i taką obciętą teksturę nałożyć na drzwi :)
Brothers in arms & beer...
Awatar użytkownika
Bury Zenek
Bełkotliwiec
Posty: 19
Rejestracja: 19 marca 2008, 18:31
Kontakt:

Re: Sekretne Drzwi

Post autor: Bury Zenek »

Odświeżam.Opcja szukaj na niewiele mi się przydała więc... odświeżam.

Sekretne drzwi działają bez najmniejszego problemu.
Pojawia się on dopiero gdy chcę nałożyć teksturę na normalne drzwi.
Reakcja dość zaskakująca: nic...

Czy w typowych obiektach też można zmienić teksturę??

Obrazek

http://www.youtube.com/jaszq06 - Mój kanał na YouTube

Awatar użytkownika
Nivellen
Złodziej
Posty: 2799
Rejestracja: 30 stycznia 2003, 23:21

Re: Sekretne Drzwi

Post autor: Nivellen »

Jak najbardziej, trzeba jedynie zapisać nową, przygotowaną przez siebie teksturę, jako *gif z paletą 255 kolotów, gdzie pierwszy kolor to ostry róż (R,G,B - 255, 0, 255) a ostatni to czerń. Nazwa musi być taka jak oryginalna, przy czym trzeba taki przygotowany obrazek wrzucić do folderów "txt" i "txt16"(na wszelki wypadek) umiejscowionych w podstawowym folderze nowych obiektów "Obj".

Mam nadzieję, że nie zamotałem za bardzo :)
Jeśli lubisz mroczne tajemnice i zamki...
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji
ODPOWIEDZ