[DE] Strażnik "niechodzący"

Zaglądnij tutaj, jeśli masz pytania lub uwagi dotyczące różnorodnych aspektów tworzenia misji w edytorach DromEd i T3Ed, jak też związanego z nimi oprogramowania i sprzętu.

Moderator: peter_spy

Awatar użytkownika
Przemek557
Kurszok
Posty: 551
Rejestracja: 29 października 2005, 12:00
Lokalizacja: Tychy

[DE] Strażnik "niechodzący"

Post autor: Przemek557 »

Mam drobne pytanie. Ustawiam na balkoniku strażnika żeby strzelał, ale on nie strzela bo zasłania mu barierka. Ok, ustawiłem barierce Dimensions: 0 ; 0 ; 0; 0 ;0 ;0, ale teraz pewnie jak będzie mnie szukał, to przeniknie barierkę, i spadnie na dół. Można ustawić mu takie właściwości, żeby stał na miejscu?. Wiem że strażnik nie może się poruszać gdy ustawimy go w pozycji siedzącej, ale wolałbym inne rozwiązanie ;) .

Edit: Czy jest jakiś link, którym można połączyć strzałę, z obiektem złamanej strzały? Próbowałem Flinderize, ale niezbyt. Bo mam pomysł żeby po chybieniu strzałą został po niej na na przykład 10 sekund ślad w postaci złamanej strzały.
Zagraj z nami w Thievery!
Thievery Server Browser
Awatar użytkownika
Gregorius
Egzekutor
Posty: 1716
Rejestracja: 28 maja 2003, 08:47
Lokalizacja: Civitas Kielcensis
Kontakt:

Re: [DE] Strażnik "niechodzący"

Post autor: Gregorius »

Ustaw dla barierki atrybut AI > Utility > AI fires through na True
Strażnik powinien móc strzelać przez barierkę.
Brothers in arms & beer...
Awatar użytkownika
Przemek557
Kurszok
Posty: 551
Rejestracja: 29 października 2005, 12:00
Lokalizacja: Tychy

Re: [DE] Strażnik "niechodzący"

Post autor: Przemek557 »

Dzięki, powiększyłem Dimensions, Ustawiłem AI fires through i strażnik nie spada, i swobodnie strzela. A efekt połamanych strzał jest możliwy?
Zagraj z nami w Thievery!
Thievery Server Browser
ODPOWIEDZ