Mam drobne pytanie. Ustawiam na balkoniku strażnika żeby strzelał, ale on nie strzela bo zasłania mu barierka. Ok, ustawiłem barierce Dimensions: 0 ; 0 ; 0; 0 ;0 ;0, ale teraz pewnie jak będzie mnie szukał, to przeniknie barierkę, i spadnie na dół. Można ustawić mu takie właściwości, żeby stał na miejscu?. Wiem że strażnik nie może się poruszać gdy ustawimy go w pozycji siedzącej, ale wolałbym inne rozwiązanie .
Edit: Czy jest jakiś link, którym można połączyć strzałę, z obiektem złamanej strzały? Próbowałem Flinderize, ale niezbyt. Bo mam pomysł żeby po chybieniu strzałą został po niej na na przykład 10 sekund ślad w postaci złamanej strzały.
[DE] Strażnik "niechodzący"
Moderator: peter_spy
- Przemek557
- Kurszok
- Posty: 551
- Rejestracja: 29 października 2005, 12:00
- Lokalizacja: Tychy
[DE] Strażnik "niechodzący"
Zagraj z nami w Thievery!
Thievery Server Browser
Thievery Server Browser
- Gregorius
- Egzekutor
- Posty: 1716
- Rejestracja: 28 maja 2003, 08:47
- Lokalizacja: Civitas Kielcensis
- Kontakt:
Re: [DE] Strażnik "niechodzący"
Ustaw dla barierki atrybut AI > Utility > AI fires through na True
Strażnik powinien móc strzelać przez barierkę.
Strażnik powinien móc strzelać przez barierkę.
Brothers in arms & beer...
- Przemek557
- Kurszok
- Posty: 551
- Rejestracja: 29 października 2005, 12:00
- Lokalizacja: Tychy
Re: [DE] Strażnik "niechodzący"
Dzięki, powiększyłem Dimensions, Ustawiłem AI fires through i strażnik nie spada, i swobodnie strzela. A efekt połamanych strzał jest możliwy?
Zagraj z nami w Thievery!
Thievery Server Browser
Thievery Server Browser