DromEd Deluxe i problemy z nim związane...

Zaglądnij tutaj, jeśli masz pytania lub uwagi dotyczące różnorodnych aspektów tworzenia misji w edytorach DromEd i T3Ed, jak też związanego z nimi oprogramowania i sprzętu.

Moderator: peter_spy

Awatar użytkownika
Gregorius
Egzekutor
Posty: 1716
Rejestracja: 28 maja 2003, 08:47
Lokalizacja: Civitas Kielcensis
Kontakt:

DromEd Deluxe i problemy z nim związane...

Post autor: Gregorius »

Piszę tego posta aby przestrzec wszystkich początkujących przez wersją DELUXE DromEda...
Wersja owa z założenia "ulepszona", zawiera całą masę przeróżnych tekstur, obiektów, stworów itp. wszystko pięknie więc dlaczego się czepiam?

Kilka lat temu zacząłem robić swoją największą FanMisję (którą teraz już kończę :) ), korzystając z Gamesysa wziętego z DeDx'a... pomyślałem że nie będę od razu dołączał wszystkiego, jedynie obiekty których będę używał. No i dobrze zrobiłem, ale szybko odkryłem...
że Gamesys z DromEda Deluxe ma pełno błędów!

Że wspomnę o takich "drobiazgach" jak przesuwające się plamy krwi :o , zombiaki których można usiec zwykłym mieczem i podnieść (co kończy się zwisem) i inne takie błędy które są w tym właśnie gamesysie...

Ale to wszystko nic w porównaniu z tym co dziś odkryłem. Otóż misja moja po kilku minutach grania przypomina slideshow... przy niewielkiej liczbie wielokątów (poniżej 100) na ekranie gra osiąga niesamowitą płynność 10 ramek na sekundę... a to wszystko na Athlonie 64, 1GB RAM i grafice Radeon 9550...

No i okazało się że... to znowu wina tego cholernego gamesysa z DeDx'a!
Teraz muszę siedzieć i usuwać przedmioty, obiekty i inne wynalazki których i tak nie używam, po to żeby w ogóle dało się grać w moją FanMisję :evil: To jedyne rozwiązanie które mi zostało...

Podsumowując, podchodźcie do DromEda Deluxe z rezerwą. Sam w sobie to całkiem fajny projekt, tylko że zabagowany jak Windows ;)
Brothers in arms & beer...
Awatar użytkownika
Przemek557
Kurszok
Posty: 551
Rejestracja: 29 października 2005, 12:00
Lokalizacja: Tychy

Re: DromEd Deluxe i problemy z nim związane...

Post autor: Przemek557 »

Aj, aj, aj ostatnio w pewnej FMce cięło mi się tak że nie dało się chodzić; myślę że było około 1 fps na radeon x600 512 ddr athlon 64 3000+ Może tam też ktoś uzył tego gamesysa? Warto dodać że misja ta jest trochę mało urozmaicona architekturą, komuś ię wyraźnie przy niej spieszyło albo nie wiedział że istnieją inne kształty od "cube" :P
dr Gregorius pisze:zabagowany jak Windows
Myślę że DromEd ma większe możliwości niż Windows :)
Zagraj z nami w Thievery!
Thievery Server Browser
ODPOWIEDZ