Media z nieukończonej gry Deep Cover

Zaglądnij tutaj, jeśli masz pytania lub uwagi dotyczące różnorodnych aspektów tworzenia misji w edytorach DromEd i T3Ed, jak też związanego z nimi oprogramowania i sprzętu.

Moderator: peter_spy

Awatar użytkownika
timon
Garrett
Posty: 3883
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 19:07

Media z nieukończonej gry Deep Cover

Post autor: timon »

Zezwierzęcony, o zdradzieckiej mordzie, umysłowo niestabilny. Kanalia. Patologiczny element czyli OBYWATEL. Nie należący do ich wspólnoty narodowej. Hołota chamska. "Nie kocha Polski i Pana Boga"
Obcy kulturowo prezesowi
Awatar użytkownika
Marzec
Arcykapłan
Posty: 1494
Rejestracja: 22 listopada 2006, 11:13
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Media z nieukończonej gry Deep Cover

Post autor: Marzec »

Heh. To wszystko gorzej się prezentuje niż DromEd :) Może dlatego, że wcześnie została porzucona
www.thiefguild.com - Gildia Złodzieja
Awatar użytkownika
Juliusz
Złodziej
Posty: 2774
Rejestracja: 04 stycznia 2004, 11:28
Lokalizacja: Dublin
Kontakt:

Re: Media z nieukończonej gry Deep Cover

Post autor: Juliusz »

No, proszę - zawsze zastanawiałem się, jakby wyglądały misje współczesne na tym silniku. :)
To wszystko gorzej się prezentuje niż DromEd
to właśnie w dromedzie było robione. Nie poznajesz Jorge'a na jednym ze zrzutów?
Awatar użytkownika
Nivellen
Złodziej
Posty: 2799
Rejestracja: 30 stycznia 2003, 23:21

Re: Media z nieukończonej gry Deep Cover

Post autor: Nivellen »

Na tym silniku - bardzo dobrze - vide -> System Shock 2. No może trochę bardziej niż współczesne, ale można pod takie podciągnąć.
A co do samego przedsięwzięcia - szkoda, tyle pracy włożonej w projekt i budowę...
Jeśli lubisz mroczne tajemnice i zamki...
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji
Awatar użytkownika
Juliusz
Złodziej
Posty: 2774
Rejestracja: 04 stycznia 2004, 11:28
Lokalizacja: Dublin
Kontakt:

Re: Media z nieukończonej gry Deep Cover

Post autor: Juliusz »

System Shock widziałem ze screenów i mnie się nie podobał. Poza tym chodziło mi właśnie o coś realistyczniejszego. Niektóre z powyższych screenów są całkiem OK. Szkoda, że nie widać żadnych AI. A cała gra wydaje się jakimś takim Jamesem Bondem, nie?

EDIT: a, nieprawda - widać jakieś AI.
Awatar użytkownika
Nivellen
Złodziej
Posty: 2799
Rejestracja: 30 stycznia 2003, 23:21

Re: Media z nieukończonej gry Deep Cover

Post autor: Nivellen »

Juliusz pisze:System Shock widziałem ze screenów i mnie się nie podobał.(...)
Timonowi polecałem tę grę już ze dwa lata temu, ale dopiero teraz się do niej przekonał ;) Same zrzuty to za mało, aby wyrobić sobie opinię o takim tytule. To zdecydowanie jedna z najbardziej klimatycznych gier jakie powstały na PC.
A w ramach ciekawostki powiem, że ShockEd (odpowiednik DromEd'a) - edytor do SS2 oraz sam silnik gry, były mocno zmodyfikowane w stosunku do pierwowzorów. Jest w nim zaimplementowane wiele nowych rozwiązań pozwalających na np. poruszanie się po całym terenie gry (dwóch statkach kosmicznych) z zebranym wcześniej dobytkiem jak i powrót do pierwszej lokacji i odzyskanie pozostawionych tam na początku przygody "wziątek".
Z tego wnoszę, że Deep Cover to następny krok LGS w kierunku wykorzystania ulepszonego silnika i edytora. Niestety nie dane im było dokończyć tej drogi, niech to szlag :evil:
Jeśli lubisz mroczne tajemnice i zamki...
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji
Awatar użytkownika
timon
Garrett
Posty: 3883
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 19:07

Re: Media z nieukończonej gry Deep Cover

Post autor: timon »

SS2 polecam z całego serca, za wyjątkiem etapu "Wielu".
Zezwierzęcony, o zdradzieckiej mordzie, umysłowo niestabilny. Kanalia. Patologiczny element czyli OBYWATEL. Nie należący do ich wspólnoty narodowej. Hołota chamska. "Nie kocha Polski i Pana Boga"
Obcy kulturowo prezesowi
Awatar użytkownika
Juliusz
Złodziej
Posty: 2774
Rejestracja: 04 stycznia 2004, 11:28
Lokalizacja: Dublin
Kontakt:

Re: Media z nieukończonej gry Deep Cover

Post autor: Juliusz »

Będąc realistycznym, powiem, że i tak nie znajdę czasu na tą grę. Jak i wiele innych zresztą. Ale wierzę, że jest ciekawa. :)
ODPOWIEDZ