[DromEd] Własne zasoby w misji

Zaglądnij tutaj, jeśli masz pytania lub uwagi dotyczące różnorodnych aspektów tworzenia misji w edytorach DromEd i T3Ed, jak też związanego z nimi oprogramowania i sprzętu.

Moderator: peter_spy

Awatar użytkownika
Marzec
Arcykapłan
Posty: 1494
Rejestracja: 22 listopada 2006, 11:13
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

[DromEd] Własne zasoby w misji

Post autor: Marzec »

Tutaj lądują wszystkie pytania, jakie wam się nasuwają z umieszczaniem własnych książek, tekstur, dźwięków, obiektów itp w swojej fanmisji.

Ja mam pierwszy problem.
Niedawno kumpel pytał mnie jak zrobić własną książkę w Dromedzie. Wszystko mu powiedziałem. Jednak potem okazało się, że książka nie chce dobrze działać.

Jest zip Mojamisja.zip a w nim:
Mojamisja/miss20.mis
Mojamisja/Books/english/mojaksiazka.str

W misji jest zwój z parametrami:
Book/Text:mojaksiazka

Mimo tego pokazuje pustą stronę :cry:
Dlaczego :?:

Plik mojaksiazka.str:

Kod: Zaznacz cały

Page_0: "Troche tekstu

                i tutaj też"
www.thiefguild.com - Gildia Złodzieja
Awatar użytkownika
timon
Garrett
Posty: 3883
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 19:07

Re: [DromEd] Własne zasoby w misji

Post autor: timon »

Najprawdopodobniej nie macie wczytanych skryptów gen i convict
wklep w polu komend

Kod: Zaznacz cały

script_load gen
script_load convict
Zezwierzęcony, o zdradzieckiej mordzie, umysłowo niestabilny. Kanalia. Patologiczny element czyli OBYWATEL. Nie należący do ich wspólnoty narodowej. Hołota chamska. "Nie kocha Polski i Pana Boga"
Obcy kulturowo prezesowi
Awatar użytkownika
Juliusz
Złodziej
Posty: 2774
Rejestracja: 04 stycznia 2004, 11:28
Lokalizacja: Dublin
Kontakt:

Re: [DromEd] Własne zasoby w misji

Post autor: Juliusz »

Masz kumpla, który dłubie w Dromedzie?!? Mi ciężko znaleźć kogokolwiek, kto by się tworzeniem gier interesował, o thiefowych klimatach już nie wspominając...
Awatar użytkownika
Marzec
Arcykapłan
Posty: 1494
Rejestracja: 22 listopada 2006, 11:13
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: [DromEd] Własne zasoby w misji

Post autor: Marzec »

Dziękuje :) Podsunę mu to jak znowu się zgadamy.
Juliusz pisze:Masz kumpla, który dłubie w Dromedzie?!? Mi ciężko znaleźć kogokolwiek, kto by się tworzeniem gier interesował, o thiefowych klimatach już nie wspominając...
On się interesuje tworzeniem gier, ale - jak sam się przyznaje - nie za dobrze mu to idzie ;) Narazie ;)

[ Dodano: Pią 03 Sie, 2007 21:18 ]
Czym wy przerabiacie dźwięki tak, żeby pasowały do T2?? Przełamałem się i wreszcie się zapytałem ;) Nie mam pojęcia jak to zrobić. W Audacity zmieniam częstotliwość na taką jak pliki z Thiefa 2, a on mi zapisuje w większej :shock:
Na zachętę powiem, że nagrałem kilka fajnych dźwięków do Thiefa, ale nie zamieszczę ich póki nie będą dobrego formatu...
www.thiefguild.com - Gildia Złodzieja
Awatar użytkownika
Nivellen
Złodziej
Posty: 2799
Rejestracja: 30 stycznia 2003, 23:21

Re: [DromEd] Własne zasoby w misji

Post autor: Nivellen »

Mogą być zwykłe MP3, DarkLoader przerobi je na "swojski" format przy rozpakowywaniu FM.
Jeśli lubisz mroczne tajemnice i zamki...
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji
Awatar użytkownika
Przemek557
Kurszok
Posty: 551
Rejestracja: 29 października 2005, 12:00
Lokalizacja: Tychy

Re: [DromEd] Własne zasoby w misji

Post autor: Przemek557 »

To ja mam pytanie odnośnie tekstur: Jak dodać teksturę bez zmiany jej barw? Domyślam się że trzeba stworzyć własną rodzinkę tekstur,a do środka wrzucić plik full.pcx . Nie wiem tylko jak można stworzyć taki plik za pomocą Paint Shopa 10?
Zagraj z nami w Thievery!
Thievery Server Browser
Awatar użytkownika
timon
Garrett
Posty: 3883
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 19:07

Re: [DromEd] Własne zasoby w misji

Post autor: timon »

Jest coś takiego jak wyszukiwarka !!!
http://thief-forum.pl/viewtopic.p ... ght=bright
Zezwierzęcony, o zdradzieckiej mordzie, umysłowo niestabilny. Kanalia. Patologiczny element czyli OBYWATEL. Nie należący do ich wspólnoty narodowej. Hołota chamska. "Nie kocha Polski i Pana Boga"
Obcy kulturowo prezesowi
ODPOWIEDZ