Witajcie. Udało mi się obrobić moje nagrane dźwięki. Nie są tak idealne jak miały być w założeniu ale wydaje mi się, że są odpowiednie Zrobiłem dźwięki dla trzech drzwi, wytrycha oraz kroków chodzenia... tak kroków
Dziwiło Cię kiedyś, że Garrett chodzi w damskich obcasach?? Dziwi Cię to, że nie chodzi w czymś lżejszym?? Nie zadziwiaj! Ściągnij Skarpetka Pack!
W zestawie dźwięków "Skarpetka Pack" Garrett będzie chodził ciszej, no poza kafelkami Ale po nich też będzie chodził w skarpetkach Sami zobaczcie
Ciche chodzenie nie zmieni reakcji wrogów, możecie to zrobić sami, gdy będziecie używać dźwięku w swoich fanmisjach. Moim zdaniem przy zostawieniu takiej czujności wrogom jaka jest, będzie realistyczniej, bo myślę, że dźwięki z oryginalnej gry są za głośne - każdy by je z daleka usłyszał.
Oto co możecie wrzucić do folderu Snd/Doors:
Snd/Doors/d_wood1 - drzwi z pokoju mojego brata!
Snd/Doors/d_wood3 - drzwi z mojego pokoju
Snd/Doors/d_wood4 - drzwi z sypialni xD
Skarpetka Pack
Snd/Feet/FTWOO
Snd/Feet/FTTIL
Snd/Feet/FTROC
Snd/Feet/FTMET
Snd/Feet/FTDIR - Garrett w skarpetkach!
Snd/SFX
Snd/SFX/LOCKPIK2 - Używanie wytrychów (czarna owca zestawu)
Wszystko ściągnąć możecie tutaj:
http://s000.tinyupload.com/index.php?fi ... 7210154473
Spróbujcie zagrać w oryginała z tymi dźwiękami
[edit]
Pliki WAV do wrzucenia od razu do katalogu gry:
http://s000.tinyupload.com/index.php?fi ... 8878417295
Thief and DromEd resources by Marzec aka Tritus Debris
Moderator: peter_spy
Thief and DromEd resources by Marzec aka Tritus Debris
Ostatnio zmieniony 05 sierpnia 2007, 19:08 przez Marzec, łącznie zmieniany 1 raz.
www.thiefguild.com - Gildia Złodzieja
Re: Thief and DromEd resources by Marzec aka Tritus Debris
No, bardzo fajnie Ci to wyszło! Skarpetka Pack rządzi Nareszcie coś innego, w większości fm zmieniane jest wszystko poza właśnie tymi dźwiękami. A słychać je przecież cały czas... Skrzypiące drzwi brzmią może trochę za bardzo "szafowo" (za lekko jak na drzwi z litego drewna ) ale można je sobie przecież dopasować do czegoś odpowiedniego. Pomysł nie nowy, lecz takiej inicjatywy u nas chyba jeszcze nie było. Ja nie jestem kompetentny w sprawach technicznych, ale może Arven wpadnie w ten temat i oceni fachowym uchem. Kombinuj dalej, może nawet u Ciebie coś konkretnego kiedyś zamówię
Jeśli lubisz mroczne tajemnice i zamki...
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji
Re: Thief and DromEd resources by Marzec aka Tritus Debris
Lockpick mnie się podoba najbardziej. Drzwi też całkiem OK, choć nie wiem, czy nie brakuje trzeciego dźwięku - ciągłego dźwięku otwierania, ale może się mylę.
Natomiast dźwięki kroków tak średnio. Kroki po kafelkach dziwnie skrzypią i szurają. Kroki po metalu i skale brzmią tak samo, przy czym nie sugierują żadnej materii. A dźwięki skoków zupełnie nie pasują do kroków.
To tyle jeśli chodzi o konstruktywną krytykę.
W jaki sposób tworzyłeś te dźwięki? Nagrywając czy przerabiając coś na kompie?
Mnie zawsze brakowało urozmaicenia w materiach, np. czy to podłoga na strychu, drzewa w lesie czy też może drewniane panele w posiadłości - zawsze wydawały takie same dźwięki. To samo się tyczy innych rodzajów materiałów: metal to metal, a skała to skała....
Natomiast dźwięki kroków tak średnio. Kroki po kafelkach dziwnie skrzypią i szurają. Kroki po metalu i skale brzmią tak samo, przy czym nie sugierują żadnej materii. A dźwięki skoków zupełnie nie pasują do kroków.
To tyle jeśli chodzi o konstruktywną krytykę.
W jaki sposób tworzyłeś te dźwięki? Nagrywając czy przerabiając coś na kompie?
Mnie zawsze brakowało urozmaicenia w materiach, np. czy to podłoga na strychu, drzewa w lesie czy też może drewniane panele w posiadłości - zawsze wydawały takie same dźwięki. To samo się tyczy innych rodzajów materiałów: metal to metal, a skała to skała....
Portfolio 3D - juliuszk.portfoliobox.net/
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Re: Thief and DromEd resources by Marzec aka Tritus Debris
Masz rację, że na metalu i kamieniu brzmią podobnie - jednak nie tak do końca. Dodałem trochę cichutkiego brzdęku do metalowych kroków. Ale spójrzmy na to realnie... czy kroki po metalu i kamieniu w skarpetkach, czy tam szmaciankach nie brzmią tak samo?
Z kafelkami jest tak... (W grze jest to najgłośniejsza powierzchnia więc musiałem coś wymyśleć ) Garrett ma po prostu trochę mokre skarpetki, a po kafelkach lekko mu się ślizgają i w tym cała tajemnica zgrzytania Brzmi to trochę jak kreskówkowe chodzenie na palcach prawda?
Tak ciągłego dźwięku otwierania nie zmieniałem. Fajnie, że lockpick się podoba. Wszystko nagrywałem sam i retuszowałem na PC
Poprawka: drugi link to pliki do wrzucenia od razu do katalogu gry! sorry
Z kafelkami jest tak... (W grze jest to najgłośniejsza powierzchnia więc musiałem coś wymyśleć ) Garrett ma po prostu trochę mokre skarpetki, a po kafelkach lekko mu się ślizgają i w tym cała tajemnica zgrzytania Brzmi to trochę jak kreskówkowe chodzenie na palcach prawda?
Tak ciągłego dźwięku otwierania nie zmieniałem. Fajnie, że lockpick się podoba. Wszystko nagrywałem sam i retuszowałem na PC
Poprawka: drugi link to pliki do wrzucenia od razu do katalogu gry! sorry
www.thiefguild.com - Gildia Złodzieja
Re: Thief and DromEd resources by Marzec aka Tritus Debris
Skarpetka pack werszyn duo Jak na razie prezentuję tylko tutaj, bo jeszcze chcę parę dźwięków dodać.
http://www.sendspace.pl/file/yc47GeEc/
Druga wersja zawiera to co poprzednia: Drzwi, wytrychy, skarpetki, a oprócz tego wprowadza nowy klimat do kolizji obiektów z terenem xD Jest jeszcze trochę niedopracowane, ale może Wam przypadnie do gustu
Aha. Po ściągnięciu można odpalić w Loaderze
http://www.sendspace.pl/file/yc47GeEc/
Druga wersja zawiera to co poprzednia: Drzwi, wytrychy, skarpetki, a oprócz tego wprowadza nowy klimat do kolizji obiektów z terenem xD Jest jeszcze trochę niedopracowane, ale może Wam przypadnie do gustu
Aha. Po ściągnięciu można odpalić w Loaderze
www.thiefguild.com - Gildia Złodzieja