Strona 2 z 2

Re: Marzec pyta

: 04 lipca 2008, 23:29
autor: Marzec
Problem wyeliminowany :pad Dzięki! Optymalizację używam zawsze, nigdy jednak nie używałem Light :P bo myślałem, że optymalizacja wszystko załatwia :P Teraz tylko pytanie w jakiej kolejności stosować :)

Re: Marzec pyta

: 05 lipca 2008, 11:41
autor: Nivellen
Jeśli będziesz mieć włączone "object light" i zrobisz optymalizację, to automatycznie policzy też światło. Ale generalnie nie ma takiej potrzeby, chyba, że chcesz często sprawdzać jak dana tekstura wygląda w świetle "naturalnym". Inna rzecz, że taka optymalizacja zabiera dużo czasu, oczywiście w zależności od stopnia skomplikowania mapy. Ja robię optymalizację aktualnie budowanego obszaru wraz z pełnym oświetleniem co jakieś 10 zapisów, a całej mapy co 30/50. Pomiędzy tymi zapisami pracuję w większości przy poleceniu "light_bright", co znacznie ułatwia orientację i pozwala dokładnie dopasowywać tekstury.

Re: Marzec pyta

: 05 lipca 2008, 13:05
autor: Dziarsky
Filmik z logo w dechę!

Re: Marzec pyta

: 08 sierpnia 2016, 18:37
autor: bob
Czy jest możliwe przeniesienie klejnotu światła wraz z punktami życia na górę ekranu (to samo dotyczy wyświetlanego ekwipunku), właśnie?

Re: Marzec pyta

: 18 sierpnia 2016, 18:41
autor: Kurhhan
Takie pierdoły raczej wymagają dostępu do kodu źródłowego.
Zajmij się w końcu w tym dromedzie czymś porządnym a nie głupotami.