Powrot ?

Zaglądnij tutaj, jeśli masz pytania lub uwagi dotyczące różnorodnych aspektów tworzenia misji w edytorach DromEd i T3Ed, jak też związanego z nimi oprogramowania i sprzętu.

Moderator: peter_spy

RasHu
Bełkotliwiec
Posty: 13
Rejestracja: 03 lipca 2006, 11:32

Powrot ?

Post autor: RasHu »

Witam Złodzieje
w lipcu 2006 przymierzalem sie do swojej pierwszej mapy i pytalem na tym forum o kilka rzeczy.. chcialem zrobic moj blok - wierzowiec i jakas fanmisje zwiazana z moim blokiem np idz zobacz co sie dzieje w twoim domu na 10 pietrze (tam mieszkam) i zabierz cos potem zejdz do piwnicy (po drodze spaceruja po schodach na klatce schodowej straznicy) i znajdz cos w piwnicy potem wyjdz na dach itp... cala klatke schodowa zrobilem w pedanckim stylu - odwzorowanie identyczne z rzeczywistoscia...w tydzien bylem juz bardzo daleko i moja klatka wygladala coraz piekniej - ci co tworza wiedza o jakich emocjach mowie..dzisiaj chcialem przypomniec sobie co sie stalo ze przestalem sie tym interesowac...otoz po wlaczeniu mapy z poziomu dromeda (T2) i popatrzeniu w gore wyskakuje blad scene coplexity too high i do wyboru tak nie anuluj..za duzo zlozonosci w mapie..ale to nic bo moze chodzilo o to ze mialem przed blokiem wyustawiane milion przedmiotow po to by je szybko znalezc w razie potrzeby..ale poltora roku temu przestalem bo jak pamietam to chcialem zrobic 3 klatki w bloku (tyle ma moj blok) i chcialem skopiowac moja klatke tak zeby byly 3 klatki i polaczone by byly przejsciem na 10 pietrze... ale nie dalo sie skopiowac bo za duzo tego..i teraz mam problem co mam czynic..juz prawie nie pamietam co sie jak robilo musialbym sie od nowa uczyc edytora i w ogole nie pamietam jak sie robilo straznikow a winde dzialajaca sobie podarowalem bo nie umiem polaczyc guzikow do windy z poszczegolnymi pietrami wiec zostawilem ja na parterze obecna z calym wyposarzeniem i scianami i sufitem...chcialbym bardzo skonczyc ta misje, jestem ciekaw ilu dromedowcow nie skonczylo swego arcydziela nie wiem czy sie nie poddac :( ale sama mysl ile w to wlozylem pracy karze mi dalej pracowac nad tym juz nie wiem co o tym myslec
Łucznik
Arcykapłan
Posty: 1305
Rejestracja: 21 października 2006, 19:15

Re: Powrot ?

Post autor: Łucznik »

nie poddawaj się! chętnie zgieram taką fanmisję i jak juz coś robić to dobrze ;)
Awatar użytkownika
Marzec
Arcykapłan
Posty: 1494
Rejestracja: 22 listopada 2006, 11:13
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Powrot ?

Post autor: Marzec »

Znam to zjawisko. Sam miałem je kilkadziesiąt razy. A jedną misję na którą się w końcu zdecydowałem zaczynałem od nowa trzy razy i teraz dalej ją robię :P

Co do tego błędu to pousuwaj te niepotrzebne w gruncie rzeczy obiekty, a jeśli dalej będzie występował to zastanów się czy czegoś nie jest tu przypadkiem za dużo
www.thiefguild.com - Gildia Złodzieja
RasHu
Bełkotliwiec
Posty: 13
Rejestracja: 03 lipca 2006, 11:32

Re: Powrot ?

Post autor: RasHu »

podjolem decyzje chce dokonczyc moja misje :) tylko jest jeden problem.. uczylem sie z tutoriala http://dickensa.waw.pl/~xys a teraz widze ze go niema na tej stronie.. jak mam sobie przypomniec ?? :(
Awatar użytkownika
Bandit
Strażnik Glifów
Posty: 4357
Rejestracja: 08 października 2002, 18:23
Lokalizacja: Szczytno

Re: Powrot ?

Post autor: Bandit »

:chase: :shoot: :guard:
RasHu
Bełkotliwiec
Posty: 13
Rejestracja: 03 lipca 2006, 11:32

Re: Powrot ?

Post autor: RasHu »

dzieki wielkie :) w miare postepu bede dawal znac i pytal jak cos nie bede umial
Awatar użytkownika
Juliusz
Złodziej
Posty: 2774
Rejestracja: 04 stycznia 2004, 11:28
Lokalizacja: Dublin
Kontakt:

Re: Powrot ?

Post autor: Juliusz »

otoz po wlaczeniu mapy z poziomu dromeda (T2) i popatrzeniu w gore wyskakuje blad scene coplexity too high i do wyboru tak nie anuluj..za duzo zlozonosci w mapie..ale to nic bo moze chodzilo o to ze mialem przed blokiem wyustawiane milion przedmiotow po to by je szybko znalezc w razie potrzeby..
Blad Scene Complexity Too High tyczy sie tylko architektury zbudowanej z brushy, a nie modeli obiektów. Tak wiec jedynym sposobem jest usuniecie szczegolow. Wlacz sobie statystyki komenda show_stats (byc moze masz ja tez w menu). Ilosc polygonow musi byc mniejsza niz 1024, generalnie lepiej nie przekraczac 900 dla bezpieczenstwa.
Czasem takze wywala ten blad, jak masz zbyt szczegolowa architekture, nie przekroczywszy nawet tego 1000. Usun wówczas wszelkie drobiazgi, jakie zbudowales.

Ale wpierw upewnij sie, ze masz wszystko poprzyciagane do siatki. Czesto skopiowane brushe nie sa przyciagniete.
ODPOWIEDZ