To będzie wyjątkowo krótki poradnik, jako że wprawianie obiektów w ruch jest w edytorze do T3 wyjątkowo łatwe i przyjemne. Wystarczy otworzyć przeglądarkę Static Meshes, wybrać obiekt, który nam odpowiada, umieścić go na mapie i dodać mu następujące właściwości:
1. Actor:
a) bNotMoveableRender - False
b) bNotTickable - False
2. Movement:
a) RotationRate - kontroluje szybkość i sposób obracania się wybranego przez nas obiektu.
- Pitch: 500 (przykładowa wartość)
- Roll: 0
- Yaw: 0
3. Physics:
a) InitialHavokState - Havok_DirectControled
W sumie cztery właściwości, które można dodać za jednym razem z okienka właściwości używając klawisza Ctrl. A tak to wygląda w praktyce:
Okienko jednego z obiektów z przypisanymi właściwościami.
Obiecuje, że następny poradnik nie będzie już tak prosty w odbiorze
Pozdrawiam,
Abru
[T3Ed] Poradnik: Rotacja, wirowanie, obracanie...
Moderator: peter_spy
[T3Ed] Poradnik: Rotacja, wirowanie, obracanie...
Ostatnio zmieniony 10 lutego 2008, 21:13 przez Abru, łącznie zmieniany 1 raz.
Dawniej jako Habit
Podstawowe linki związane z Thief3Ed [18.01.2010]
Podstawowe linki związane z Thief3Ed [18.01.2010]
Re: [T3Ed] Poradnik: Rotacja, wirowanie, obracanie...
Fajnie, na pewno się przyda Czekamy na animowane obiekty.
Re: [T3Ed] Poradnik: Rotacja, wirowanie, obracanie...
Masz na myśli Skeleton Browser? Myślałem o fladze, nic innego chwilowo nie przychodzi mi do głowy (za wyjątkiem jednej rzeczy). Może ktoś ma jakieś pomysły lub propozycje?
Ostatnio zmieniony 13 kwietnia 2008, 21:48 przez Abru, łącznie zmieniany 1 raz.
Dawniej jako Habit
Podstawowe linki związane z Thief3Ed [18.01.2010]
Podstawowe linki związane z Thief3Ed [18.01.2010]
Re: [T3Ed] Poradnik: Rotacja, wirowanie, obracanie...
A z innej beczki, ale pokrewne - czy da się jakoś zrobić animowane tekstury? Z tego co wiem format dds nie obsługuje animacji, jak np. w GIFach, ale....
Re: [T3Ed] Poradnik: Rotacja, wirowanie, obracanie...
Da się oczywiście, mam gdzieś nawet małe demo ukazujące animowane tekstury. Działa to tak jak w UT2004. Musisz mieć zestaw tekstur DDS, importujesz je do przeglądarki zaznaczasz pierwszą teksturę wchodzisz we właściwości, w sekcji dotyczącej animacji wyznaczasz kolejną teksturę w sekwencji animacji, itd. Jeśli dobrze to zapamiętałem oczywiście. Niestety animować możesz same tekstury bez normal map.
Pewnie jest jakaś inna metoda w oknie skryptów lub nawet właściwości danego SM, ale ja jej jeszcze nie znam.
Pewnie jest jakaś inna metoda w oknie skryptów lub nawet właściwości danego SM, ale ja jej jeszcze nie znam.
Dawniej jako Habit
Podstawowe linki związane z Thief3Ed [18.01.2010]
Podstawowe linki związane z Thief3Ed [18.01.2010]