Na ktorym pietrze jest winda

Zaglądnij tutaj, jeśli masz pytania lub uwagi dotyczące różnorodnych aspektów tworzenia misji w edytorach DromEd i T3Ed, jak też związanego z nimi oprogramowania i sprzętu.

Moderator: peter_spy

Inq
Bełkotliwiec
Posty: 32
Rejestracja: 13 kwietnia 2008, 18:29

Na ktorym pietrze jest winda

Post autor: Inq »

Jak (najlepiej) zrobic taki wskaznik, ktory pokazalwalby, na ktorym pietrze znajduje sie winda?

Tak mysle, ze najlepiej byloby zrobic kilka roomow (jeden na kazde pietro), ktore wykrywalby, czy jest w nich winda.
Jesli np. w roomie na pierwszym pietrze byla by ona - to na wskazniku podswietlone zostaloby pierwsze pietro.

Tyle w teorii - nie wiem za bardzo jak to wykombinowac z linkami (cale moje doswiadczenia z nimi ograniczaja sie do SwitchLink/ControlDevice).
Awatar użytkownika
timon
Garrett
Posty: 3883
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 19:07

Re: Na ktorym pietrze jest winda

Post autor: timon »

zobacz tu :
http://thief-thecircle.com/dromed/displ ... ub=Stimuli

lub sposób prostszy ale mniej dokładny : połącz przyciski uruchamiające windę z odpowiednimi lampkami. Wada tego rozwiązania : wskaźnik trzeba ustawić na początku misji oraz będzi on pokazywał piętra przed przyjazdem
Zezwierzęcony, o zdradzieckiej mordzie, umysłowo niestabilny. Kanalia. Patologiczny element czyli OBYWATEL. Nie należący do ich wspólnoty narodowej. Hołota chamska. "Nie kocha Polski i Pana Boga"
Obcy kulturowo prezesowi
Inq
Bełkotliwiec
Posty: 32
Rejestracja: 13 kwietnia 2008, 18:29

Re: Na ktorym pietrze jest winda

Post autor: Inq »

Dzieki za rade, ale nie skorzystam bo chodzi mi o to, zeby czas czekajac na winde widzial na ktorym pietrze jest.
Ale ten pomysl z lampkami jest genialny - ja chcialem kombinowac ze zmiana tekstury :D
Awatar użytkownika
Paweuek
Gniew-Amon
Posty: 1879
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 12:25
Lokalizacja: Cytadela

Re: Na ktorym pietrze jest winda

Post autor: Paweuek »

Jak wiadomo, można ustawić room, aby reagował na obecność gracza. Z tgo co wiem, room może również reagować na obecność konkretnego AI. Proponowałbym jakimś linkiem od attachmentu przyczepić AI do windy i dać mu właściwość Render Type" Not rendered
Obrazek
Awatar użytkownika
Marzec
Arcykapłan
Posty: 1494
Rejestracja: 22 listopada 2006, 11:13
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Na ktorym pietrze jest winda

Post autor: Marzec »

Nie można ustawić jakiegoś punktu, który by sprawdzał czy winda jest w tym miejscu i zwracałby ControlDevice? Z AI tak się da robić. AIWatchObj i wszystko można osiągnąć. Nie wiem jak z punktami. :roll:
www.thiefguild.com - Gildia Złodzieja
Awatar użytkownika
Gregorius
Egzekutor
Posty: 1716
Rejestracja: 28 maja 2003, 08:47
Lokalizacja: Civitas Kielcensis
Kontakt:

Re: Na ktorym pietrze jest winda

Post autor: Gregorius »

Można zrobić też inaczej, a może nawet prościej z pomocą Sources&Receptrons...
- Utworzyć nowy stymulant
- Zrobić tak żeby obiekt windy generował ten stymulant (Source)
- W pobliżu pięter umieścić "detektory" reagujące na stymulant (Receptron), frobujące switcha który włącza daną lampkę.

Dodatkowa zaleta tego rozwiązania to to że można dowolnie ustawić "czułość" lampek, tzn. kiedy dana lampka wyświetla że winda jest w danym miejscu, detektory mogą nawet się częściowo pokrywać.
Brothers in arms & beer...
Inq
Bełkotliwiec
Posty: 32
Rejestracja: 13 kwietnia 2008, 18:29

Re: Na ktorym pietrze jest winda

Post autor: Inq »

O... brzmi nieźle!
Mógłbyś dać jakieś demko?

Pod System Shock 2, jeśli łaska. ;)
Awatar użytkownika
Gregorius
Egzekutor
Posty: 1716
Rejestracja: 28 maja 2003, 08:47
Lokalizacja: Civitas Kielcensis
Kontakt:

Re: Na ktorym pietrze jest winda

Post autor: Gregorius »

Inq pisze:O... brzmi nieźle!
Mógłbyś dać jakieś demko?

Pod System Shock 2, jeśli łaska. ;)
Demko? Mogę coś sklecić, ale może w długi weekend znajdę chwilę :)
Poza tym jaki SS2? Jeśli już to tylko pod T2.
Brothers in arms & beer...
Inq
Bełkotliwiec
Posty: 32
Rejestracja: 13 kwietnia 2008, 18:29

Re: Na ktorym pietrze jest winda

Post autor: Inq »

Poza tym jaki SS2?
Pojechales genialnego System Shocka... :roll:
Awatar użytkownika
Gregorius
Egzekutor
Posty: 1716
Rejestracja: 28 maja 2003, 08:47
Lokalizacja: Civitas Kielcensis
Kontakt:

Re: Na ktorym pietrze jest winda

Post autor: Gregorius »

Inq pisze:Pojechales genialnego System Shocka...
Że co? Co to znaczy "pojechałem"?
Twierdzę tylko że demko, jeżeli już, mogę zrobić tylko i wyłącznie pod T2.
DromEda dla SS2 w życiu nie widziałem :roll:
Brothers in arms & beer...
Awatar użytkownika
timon
Garrett
Posty: 3883
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 19:07

Re: Na ktorym pietrze jest winda

Post autor: timon »

Inq pisze:O... brzmi nieźle!
Mógłbyś dać jakieś demko?
)
Po co się o coś pytasz jeśli nawet nie zobaczysz co jest w odpowiedziach ? Podałem link do rozwiązania na stimach wraz z demkiem.
Zezwierzęcony, o zdradzieckiej mordzie, umysłowo niestabilny. Kanalia. Patologiczny element czyli OBYWATEL. Nie należący do ich wspólnoty narodowej. Hołota chamska. "Nie kocha Polski i Pana Boga"
Obcy kulturowo prezesowi
Awatar użytkownika
Gregorius
Egzekutor
Posty: 1716
Rejestracja: 28 maja 2003, 08:47
Lokalizacja: Civitas Kielcensis
Kontakt:

Re: Na ktorym pietrze jest winda

Post autor: Gregorius »

timon pisze:Podałem link do rozwiązania na stimach wraz z demkiem.
Rzeczywiście, ja też nie zwróciłem uwagi, ale chyba wymyśliłem coś podobnego :)
Brothers in arms & beer...
Inq
Bełkotliwiec
Posty: 32
Rejestracja: 13 kwietnia 2008, 18:29

Re: Na ktorym pietrze jest winda

Post autor: Inq »

Po co się o coś pytasz jeśli nawet nie zobaczysz co jest w odpowiedziach ?
Zobaczylem :roll:

Po polsku lepiej rozumiem niz po angielsku i nie chcialo mi sie wszystkiego czytac, calego opisu dzialania skryptu...
ODPOWIEDZ