Zaloguj | Zarejestruj








Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 09 lis 2009 20:17 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 sty 2004 11:28
Posty: 2394
Lokalizacja: Poznań (Dublin)
Cytuj:
Nie jakieś super zaawansowane, ale np. kubraczki, tego typu rzeczy. Jak zrobić odłam Strażników, skoro nie wiadomo, jak zmienić ubrania?

Do zmiany kubraczków w T2 wystarczy przemalowanie tekstur postaci - o wiele prostsze niż modelowanie. Ale nie będę się w tym wątku rozpisywał o technicznej kwestii tego procesu, żeby nie zaśmiecać.

_________________
Portfolio 3D - www.juliuszk.com
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie

Tekstury i obiekty dla dromedowców.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 08 kwi 2010 20:16 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08 sty 2009 13:38
Posty: 2329
Lokalizacja: Archiwa Miejskie
Kepeer, nie będzie młotków( :smu )Ale będą te twoje kubraczki (chodzi ci o szlachtę?) w małej (a może średniej) rezydencji. A, nauczyłem się dodawać nowe postacie, obiekty i tekstury!!!! Później wrzuce screeny jak mi powiecie jak.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 kwi 2010 20:06 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 sty 2003 23:21
Posty: 2736
Jest o tym nawet osobny temat, wrzucaj co tam masz.

_________________
Jeśli lubisz mroczne tajemnice i zamki...
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 09 lip 2014 01:05 
Mechanista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 cze 2012 11:43
Posty: 462
Temat umarł, coś tam się tworzy. Nie rozjaśniłem więc oglądać w nocy i na pełnym ekranie, może ktoś coś zobaczy, chociaż wątpię bo czarna plama.

Linki do ściągnięcia zdjęć :

http://cdn.imghack.se/images/cc6d184edd ... 868d6c.bmp

http://cdn.imghack.se/images/8b305576ee ... 0060c7.bmp

_________________
Forgotten Tomb


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 09 lip 2014 13:22 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 sty 2004 11:28
Posty: 2394
Lokalizacja: Poznań (Dublin)
Cieszę się, że ktoś ciągle dromeduje. Może i ja kiedyś coś zapodam (wbrew temu, co piałem wcześniej w tym wątku.... :) )
Tymniemniej, faktycznie widać czarną plamę, szczególnie na drugim. Rozumiem, że było już późno, ale warto jednak poświęcić tą chwilę na rozjaśnienie obrazka. Inaczej mógłbyś uploadować ciągle ten sam czarny obrazek i robić nas w konia, że to nowe zrzuty... ;)

_________________
Portfolio 3D - www.juliuszk.com
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie

Tekstury i obiekty dla dromedowców.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 09 lip 2014 16:03 
Złodziej

Dołączył(a): 14 wrz 2002 21:31
Posty: 2254
Lokalizacja: Łódź
Odkąd stałem się posiadaczem monitora "dla grafików" to coraz częściej widzę screeny z FMek jako niemal czarne, i tak jest w tym przypadku :/

_________________
Dark Radiant Tips!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 09 lip 2014 16:46 
Mechanista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 cze 2012 11:43
Posty: 462
Dobrze to jeszcze raz na ambiencie 50, chociaż wiele do oglądania to nie ma :

http://cdn.imghack.se/images/32c3946934 ... 55a7b3.bmp

http://cdn.imghack.se/images/684e05c971 ... 488ba3.bmp



PS : Juliusz pokaż co tam masz.

_________________
Forgotten Tomb


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 09 lip 2014 18:17 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 sty 2004 11:28
Posty: 2394
Lokalizacja: Poznań (Dublin)
Coś tam już widać. Proponuję screeny przed wrzuceniem na sieć potraktować szybką korekcją kolorów w jakimś programie - ale nie jasność, tylko bardziej gamma. Tzn. tak, żeby ciemności nie stały się szare, tylko bardziej żeby rozjaśnić wszystko pomiędzy światłem i cieniem, jeśli wiesz, co mam na myśli.

W dobrym tonie jest też wrzucać jpg'i na neta, zamiast bmp'ków... Ale nie odbieraj tego jako czepialstwo. ;)

Natomiast co do samych screenów, to wyglądają klimatycznie, na tyle, co mogę powiedzieć. Ja osobiście jestem człowiek wizualny i pobawiłbym się światłem - silniejsze, z bardziej określonym cieniem - będzie ciekawiej. W jaskiniach też można dawać delikatne światła raz po raz, żeby wydobyć bryłę. Albo postawić grzybka lub kryształa, jak to w 99% jaskiniowych misji jest.

No, nic - trzymam kciuki.

PS. Coś kiedyś wrzucę, ale w tej chwili mam w mapce bajzel.

_________________
Portfolio 3D - www.juliuszk.com
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie

Tekstury i obiekty dla dromedowców.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 09 lip 2014 18:25 
Mechanista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 cze 2012 11:43
Posty: 462
Zdjęcie przestrzeni nie ma jeszcze praktycznie źródeł światła, dojdą później. Wiem, nie wrzuca się niedokończonych elementów, ale zasmucił mnie zgon tematu i chciałem już coś zapodać na lekkie ożywienie. Teraz, jeśli jeszcze coś pokażę, to już blisko finiszu.

PS : Umieszczałem zdjęcia również na bardziej tradycyjne hostingi ale mocno psują jakość nawet bez skalowania.

_________________
Forgotten Tomb


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 09 lip 2014 20:07 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 sty 2004 11:28
Posty: 2394
Lokalizacja: Poznań (Dublin)
Kurhhan napisał(a):
Wiem, nie wrzuca się niedokończonych elementów, ale zasmucił mnie zgon tematu i chciałem już coś zapodać na lekkie ożywienie. Teraz, jeśli jeszcze coś pokażę, to już blisko finiszu.

Ja też cierpię, jak widzę forum dromedowe martwe, więc na WIPy też się cieszę. :)

_________________
Portfolio 3D - www.juliuszk.com
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie

Tekstury i obiekty dla dromedowców.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 lip 2014 01:45 
Arcykapłan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lis 2006 11:13
Posty: 1334
Kurhhan napisał(a):
Dobrze to jeszcze raz na ambiencie 50, chociaż wiele do oglądania to nie ma


Nie trzeba... i tak czarna plama ;)

Polecam np. Jasność: 114, Kontrast: 110 w GIMPie :)

Sam zrobiłem, chcąc obejrzeć screeny, stąd efekty poniżej:
http://imgur.com/a/HCJto

Kurhhan napisał(a):
PS : Juliusz pokaż co tam masz.


Juliusz napisał(a):
PS. Coś kiedyś wrzucę, ale w tej chwili mam w mapce bajzel.


Juliusz napisał(a):
Ja też cierpię, jak widzę forum dromedowe martwe, więc na WIPy też się cieszę. :)


Sprowokowaliście mnie :)

Bardzo work in progress:
http://imgur.com/z6MpmVD


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 lip 2014 17:57 
Mechanista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 cze 2012 11:43
Posty: 462
Tak trzymać :ok

Nie jestem już fanem oryginalnych, chociaż wielu lubi takie powroty do korzeni.

U mnie na razie zastój, za gorąco.

_________________
Forgotten Tomb


Ostatnio edytowano 31 sie 2015 09:42 przez Kurhhan, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 lip 2014 19:00 
Arcykapłan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lis 2006 11:13
Posty: 1334
Kurhhan napisał(a):
Tak trzymać :ok


Ta misja jest tworzona od 2007 roku z przestojami... Szczerze Wam powiem nie wiem co z nią będzie, ale naprawdę szkoda zmarnować taki nadmiar pracy.

@cienie - dzięki, nie zwracałem na takie rzeczy uwagi.

@tekstury - tekstury robocze :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 lip 2014 20:57 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 sty 2004 11:28
Posty: 2394
Lokalizacja: Poznań (Dublin)
No, fajnie, że coś wrzuciłeś. Czy dobrze pamiętam - to Ty kiedyś pracowałeś nad misją, gdzie zaczynało się w jakimś jakby śnie - byliśmy dwa razy w tym samym pomieszczeniu, które zmieniało wygląd. Poza tym były tam chyba chodzące butelki... To jest ta sama misja?

Co do cieni - lepsze rezultaty uzyskasz, jak zmienisz tryb light map na 32-bit'owy. (albo 32bit x2 - bardziej kontrastowe). Wówczas przestaną mieć takie zielono-różowe kolory, tylko gradienty będą płynne. Nawet jeśli Ty nie zwracasz na to uwagi, to inni - potencjalni przyszli odbiorcy - jak najbardziej.

_________________
Portfolio 3D - www.juliuszk.com
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie

Tekstury i obiekty dla dromedowców.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 lip 2014 23:29 
Arcykapłan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lis 2006 11:13
Posty: 1334
Juliusz napisał(a):
Czy dobrze pamiętam - to Ty kiedyś pracowałeś nad misją, gdzie zaczynało się w jakimś jakby śnie - byliśmy dwa razy w tym samym pomieszczeniu, które zmieniało wygląd. Poza tym były tam chyba chodzące butelki... To jest ta sama misja?


Pierwsze - tak :) ale chodzące butelki... Robiłem takie rzeczy w DromEdzie, aczkolwiek nie przypominam sobie by to było w Lady Mossy :)

@cienie - dzięki za trafną radę. Pomijam takie rzeczy w fazie produkcji. Moje obecne podejście jest takie, by dopicowywać całość wizualnie dopiero w ostatniej fazie.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Teraz jest 25 wrz 2017 19:41


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj: