Strona 2 z 2
Re: Ostatni DromEdowcy: polskie fanmisje w budowie
: 09 listopada 2009, 20:17
autor: Juliusz
Nie jakieś super zaawansowane, ale np. kubraczki, tego typu rzeczy. Jak zrobić odłam Strażników, skoro nie wiadomo, jak zmienić ubrania?
Do zmiany kubraczków w T2 wystarczy przemalowanie tekstur postaci - o wiele prostsze niż modelowanie. Ale nie będę się w tym wątku rozpisywał o technicznej kwestii tego procesu, żeby nie zaśmiecać.
Re: Ostatni DromEdowcy: polskie fanmisje w budowie
: 08 kwietnia 2010, 21:16
autor: Hadrian
Kepeer, nie będzie młotków(
)Ale będą te twoje kubraczki (chodzi ci o szlachtę?) w małej (a może średniej) rezydencji. A, nauczyłem się dodawać nowe postacie, obiekty i tekstury!!!! Później wrzuce screeny jak mi powiecie jak.
Re: Ostatni DromEdowcy: polskie fanmisje w budowie
: 12 kwietnia 2010, 21:06
autor: Nivellen
Jest o tym nawet osobny
temat, wrzucaj co tam masz.
Re: Ostatni DromEdowcy: polskie fanmisje w budowie
: 09 lipca 2014, 02:05
autor: Kurhhan
Temat umarł, coś tam się tworzy. Nie rozjaśniłem więc oglądać w nocy i na pełnym ekranie, może ktoś coś zobaczy, chociaż wątpię bo czarna plama.
Linki do ściągnięcia zdjęć :
http://cdn.imghack.se/images/cc6d184edd ... 868d6c.bmp
http://cdn.imghack.se/images/8b305576ee ... 0060c7.bmp
Re: Ostatni DromEdowcy: polskie fanmisje w budowie
: 09 lipca 2014, 14:22
autor: Juliusz
Cieszę się, że ktoś ciągle dromeduje. Może i ja kiedyś coś zapodam (wbrew temu, co piałem wcześniej w tym wątku....
)
Tymniemniej, faktycznie widać czarną plamę, szczególnie na drugim. Rozumiem, że było już późno, ale warto jednak poświęcić tą chwilę na rozjaśnienie obrazka. Inaczej mógłbyś uploadować ciągle ten sam czarny obrazek i robić nas w konia, że to nowe zrzuty...
Re: Ostatni DromEdowcy: polskie fanmisje w budowie
: 09 lipca 2014, 17:03
autor: peter_spy
Odkąd stałem się posiadaczem monitora "dla grafików" to coraz częściej widzę screeny z FMek jako niemal czarne, i tak jest w tym przypadku :/
Re: Ostatni DromEdowcy: polskie fanmisje w budowie
: 09 lipca 2014, 17:46
autor: Kurhhan
Dobrze to jeszcze raz na ambiencie 50, chociaż wiele do oglądania to nie ma :
http://cdn.imghack.se/images/32c3946934 ... 55a7b3.bmp
http://cdn.imghack.se/images/684e05c971 ... 488ba3.bmp
PS : Juliusz pokaż co tam masz.
Re: Ostatni DromEdowcy: polskie fanmisje w budowie
: 09 lipca 2014, 19:17
autor: Juliusz
Coś tam już widać. Proponuję screeny przed wrzuceniem na sieć potraktować szybką korekcją kolorów w jakimś programie - ale nie jasność, tylko bardziej gamma. Tzn. tak, żeby ciemności nie stały się szare, tylko bardziej żeby rozjaśnić wszystko pomiędzy światłem i cieniem, jeśli wiesz, co mam na myśli.
W dobrym tonie jest też wrzucać jpg'i na neta, zamiast bmp'ków... Ale nie odbieraj tego jako czepialstwo.
Natomiast co do samych screenów, to wyglądają klimatycznie, na tyle, co mogę powiedzieć. Ja osobiście jestem człowiek wizualny i pobawiłbym się światłem - silniejsze, z bardziej określonym cieniem - będzie ciekawiej. W jaskiniach też można dawać delikatne światła raz po raz, żeby wydobyć bryłę. Albo postawić grzybka lub kryształa, jak to w 99% jaskiniowych misji jest.
No, nic - trzymam kciuki.
PS. Coś kiedyś wrzucę, ale w tej chwili mam w mapce bajzel.
Re: Ostatni DromEdowcy: polskie fanmisje w budowie
: 09 lipca 2014, 19:25
autor: Kurhhan
Zdjęcie przestrzeni nie ma jeszcze praktycznie źródeł światła, dojdą później. Wiem, nie wrzuca się niedokończonych elementów, ale zasmucił mnie zgon tematu i chciałem już coś zapodać na lekkie ożywienie. Teraz, jeśli jeszcze coś pokażę, to już blisko finiszu.
PS : Umieszczałem zdjęcia również na bardziej tradycyjne hostingi ale mocno psują jakość nawet bez skalowania.
Re: Ostatni DromEdowcy: polskie fanmisje w budowie
: 09 lipca 2014, 21:07
autor: Juliusz
Kurhhan pisze:Wiem, nie wrzuca się niedokończonych elementów, ale zasmucił mnie zgon tematu i chciałem już coś zapodać na lekkie ożywienie. Teraz, jeśli jeszcze coś pokażę, to już blisko finiszu.
Ja też cierpię, jak widzę forum dromedowe martwe, więc na WIPy też się cieszę.
Re: Ostatni DromEdowcy: polskie fanmisje w budowie
: 22 lipca 2014, 02:45
autor: Marzec
Kurhhan pisze:Dobrze to jeszcze raz na ambiencie 50, chociaż wiele do oglądania to nie ma
Nie trzeba... i tak czarna plama
Polecam np. Jasność: 114, Kontrast: 110 w GIMPie
Sam zrobiłem, chcąc obejrzeć screeny, stąd efekty poniżej:
Kurhhan pisze:PS : Juliusz pokaż co tam masz.
Juliusz pisze:PS. Coś kiedyś wrzucę, ale w tej chwili mam w mapce bajzel.
Juliusz pisze:Ja też cierpię, jak widzę forum dromedowe martwe, więc na WIPy też się cieszę.
Sprowokowaliście mnie
Bardzo work in progress:
Re: Ostatni DromEdowcy: polskie fanmisje w budowie
: 22 lipca 2014, 18:57
autor: Kurhhan
Tak trzymać
Nie jestem już fanem oryginalnych, chociaż wielu lubi takie powroty do korzeni.
U mnie na razie zastój, za gorąco.
Re: Ostatni DromEdowcy: polskie fanmisje w budowie
: 22 lipca 2014, 20:00
autor: Marzec
Kurhhan pisze:Tak trzymać
Ta misja jest tworzona od 2007 roku z przestojami... Szczerze Wam powiem nie wiem co z nią będzie, ale naprawdę szkoda zmarnować taki nadmiar pracy.
@cienie - dzięki, nie zwracałem na takie rzeczy uwagi.
@tekstury - tekstury robocze
Re: Ostatni DromEdowcy: polskie fanmisje w budowie
: 23 lipca 2014, 21:57
autor: Juliusz
No, fajnie, że coś wrzuciłeś. Czy dobrze pamiętam - to Ty kiedyś pracowałeś nad misją, gdzie zaczynało się w jakimś jakby śnie - byliśmy dwa razy w tym samym pomieszczeniu, które zmieniało wygląd. Poza tym były tam chyba chodzące butelki... To jest ta sama misja?
Co do cieni - lepsze rezultaty uzyskasz, jak zmienisz tryb light map na 32-bit'owy. (albo 32bit x2 - bardziej kontrastowe). Wówczas przestaną mieć takie zielono-różowe kolory, tylko gradienty będą płynne. Nawet jeśli Ty nie zwracasz na to uwagi, to inni - potencjalni przyszli odbiorcy - jak najbardziej.
Re: Ostatni DromEdowcy: polskie fanmisje w budowie
: 24 lipca 2014, 00:29
autor: Marzec
Juliusz pisze: Czy dobrze pamiętam - to Ty kiedyś pracowałeś nad misją, gdzie zaczynało się w jakimś jakby śnie - byliśmy dwa razy w tym samym pomieszczeniu, które zmieniało wygląd. Poza tym były tam chyba chodzące butelki... To jest ta sama misja?
Pierwsze - tak
ale chodzące butelki... Robiłem takie rzeczy w DromEdzie, aczkolwiek nie przypominam sobie by to było w Lady Mossy
@cienie - dzięki za trafną radę. Pomijam takie rzeczy w fazie produkcji. Moje obecne podejście jest takie, by
dopicowywać całość wizualnie dopiero w ostatniej fazie.
Re: Ostatni DromEdowcy: polskie fanmisje w budowie
: 23 listopada 2017, 18:04
autor: Kurhhan
Coś, ktoś?
Re: Ostatni DromEdowcy: polskie fanmisje w budowie
: 23 listopada 2017, 20:50
autor: Juliusz
Ja nad misją jako tako nie pracuję, ale obracam się wokół Dromeda i innych narzędzi.
Re: Ostatni DromEdowcy: polskie fanmisje w budowie
: 23 listopada 2017, 21:49
autor: Kurhhan
Obiekty tworzysz jeszcze? Twój pack książek widzę w co drugiej misji więc coś nowego konieczne. Może rzeźby? Mało tego typu obiektów, trudne do stworzenia a następnie dobrego oteksturowania. Ciągle te same w misjach.
Re: Ostatni DromEdowcy: polskie fanmisje w budowie
: 24 listopada 2017, 12:37
autor: Juliusz
Nie, raczej nie modeluję ostatnio. Bardziej siedzę w programowaniu.
Rzeźb się trochę pojawiło ostatnimi czasy - oprócz słynnej już panny z dzbankiem TDBonko, jeśli dobrze pamiętam, to widziałem w ostatnich misjach trochę lepszej jakości rzeźb. Ale te z romboidalnym przekrojem poprzecznym ciągle póki co dominują...
Re: Ostatni DromEdowcy: polskie fanmisje w budowie
: 24 listopada 2017, 14:38
autor: Kurhhan
Elvis trochę stworzył nowych, ale chłop zaginął już wiele miesięcy temu i to gdy zobowiązał się tworzyć przedmioty dla pewnego dromedera. Wśród tych nowszych misji widzę jedno i to samo głównie. Tych mega low poly kapciów nawet już nie liczę.
Re: Ostatni DromEdowcy: polskie fanmisje w budowie
: 24 listopada 2017, 15:47
autor: peter_spy
Pocieszcie się, że z Dark Modem jest jeszcze gorzej
O ile pamiętam ERh+ jest od nas, a w samym zespole siedzi jeszcze Arcturus, ale tak poza tym to nikt z naszego kraju nic nie robi w TDM