[T3Ed] Deszcz
Moderator: peter_spy
[T3Ed] Deszcz
Jeśli kogoś interesuje to zagadnienie zachęcam do przetestowania mojego małego deszczowego dema (plik unr).
http://www.sendspace.com/file/p47r7z
Emiter znajduje się na środku pomieszczenia. Każdy może sprawdzić jak to wygląda od środka oraz wprowadzić własne modyfikacje.
Wielkość chmury
Liczba kropel
Gdy znajdę trochę czasu dodam jakieś zrzuty...
http://www.sendspace.com/file/p47r7z
Emiter znajduje się na środku pomieszczenia. Każdy może sprawdzić jak to wygląda od środka oraz wprowadzić własne modyfikacje.
Wielkość chmury
Liczba kropel
Gdy znajdę trochę czasu dodam jakieś zrzuty...
Dawniej jako Habit
Podstawowe linki związane z Thief3Ed [18.01.2010]
Podstawowe linki związane z Thief3Ed [18.01.2010]
Re: [T3Ed] Deszcz
Eee tam... zrzuty, filmik trzaśnij w jakimś ładnym zaułkuAbru pisze:Gdy znajdę trochę czasu dodam jakieś zrzuty...
Nie mam zainstalowanego T3 a strasznie chciałbym zobaczyć jak ten deszcz wygląda w działaniu.
Jeśli lubisz mroczne tajemnice i zamki...
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji
Re: [T3Ed] Deszcz
Dokładnie. Na zrzutach deszcz wygląda raczej nieciekawie. Jest tylko jeden problem. Fraps podczas nagrywania strasznie spowalnia grę, dlatego deszcz na filmiku nie prezentuje się tak dynamicznie jak w rzeczywistości (wirtualnej). Jeśli ktoś zna lepszy sposób będę wdzięczny za informacje.
http://www.sendspace.com/file/gt8c9k
Mam nadzieje, że to demo pomoże komuś uzyskać zdecydowanie lepszy efekt niż ten widoczny na filmiku. Teksturę, prędkość, natężenie, kierunek opadu to wszystko można bez problemu zmienić. Zachęcam do eksperymentów.
http://www.sendspace.com/file/gt8c9k
Mam nadzieje, że to demo pomoże komuś uzyskać zdecydowanie lepszy efekt niż ten widoczny na filmiku. Teksturę, prędkość, natężenie, kierunek opadu to wszystko można bez problemu zmienić. Zachęcam do eksperymentów.
Dawniej jako Habit
Podstawowe linki związane z Thief3Ed [18.01.2010]
Podstawowe linki związane z Thief3Ed [18.01.2010]
Re: [T3Ed] Deszcz
Na filmiku deszcz i tak wygląda bardzo dobrze. Jeśli, tak jak mówisz, można dostosować wiele różnych parametrów to mamy wspaniały dodatkowy element nastroju w misjach do T3. Brawo Abru
Jeśli lubisz mroczne tajemnice i zamki...
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji
Re: [T3Ed] Deszcz
Dzięki Nivellen. Tak właśnie planuje w kilku miejscach dodać go do mojej misji.
A tu bardzo ciekawy link od Clearing. Nowa misja tworzona przez Serge:
http://fotoplenka.ru/users/serge86/2156 ... nImageLink
A tu bardzo ciekawy link od Clearing. Nowa misja tworzona przez Serge:
http://fotoplenka.ru/users/serge86/2156 ... nImageLink
Dawniej jako Habit
Podstawowe linki związane z Thief3Ed [18.01.2010]
Podstawowe linki związane z Thief3Ed [18.01.2010]
Re: [T3Ed] Deszcz
Ten dom z lukarnami to oryginalny model z T:DS czy robiony przez autora? Całkiem ładniutko to wyszło, jeszcze tylko śnieg by się tam przydał, ale to już załatwia Twoje demko Wystarczy dać inną teksturkę i zmienić parametry.
Jeśli lubisz mroczne tajemnice i zamki...
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji
Re: [T3Ed] Deszcz
Myślę, że to nie jest jeden model. W T3 niemal wszystkie domy powstały z wielu elementów. Zwykle jest tak, że na początku tworzy się podstawowy kształt z BSP a potem dodaje szczegóły (detal) w formie Static Meshy (okna, drzwi, lukarny, belki itp.).Ten dom z lukarnami to oryginalny model z T:DS czy robiony przez autora?
Prawdopodobnie wszystkie obiekty, które widać na screenie pochodzą właśnie z T3 – oczywiście za wyjątkiem tekstury śniegu.
Dawniej jako Habit
Podstawowe linki związane z Thief3Ed [18.01.2010]
Podstawowe linki związane z Thief3Ed [18.01.2010]