[T3Ed] Deszcz

Zaglądnij tutaj, jeśli masz pytania lub uwagi dotyczące różnorodnych aspektów tworzenia misji w edytorach DromEd i T3Ed, jak też związanego z nimi oprogramowania i sprzętu.

Moderator: peter_spy

Awatar użytkownika
Abru
Młotodzierżca
Posty: 896
Rejestracja: 22 września 2002, 13:00

[T3Ed] Deszcz

Post autor: Abru »

Jeśli kogoś interesuje to zagadnienie zachęcam do przetestowania mojego małego deszczowego dema (plik unr). ;)

http://www.sendspace.com/file/p47r7z

Emiter znajduje się na środku pomieszczenia. Każdy może sprawdzić jak to wygląda od środka oraz wprowadzić własne modyfikacje.

Wielkość chmury

Obrazek

Liczba kropel

Obrazek

Gdy znajdę trochę czasu dodam jakieś zrzuty... ;)
Awatar użytkownika
Nivellen
Złodziej
Posty: 2799
Rejestracja: 30 stycznia 2003, 23:21

Re: [T3Ed] Deszcz

Post autor: Nivellen »

Abru pisze:Gdy znajdę trochę czasu dodam jakieś zrzuty... ;)
Eee tam... zrzuty, filmik trzaśnij w jakimś ładnym zaułku :-D
Nie mam zainstalowanego T3 a strasznie chciałbym zobaczyć jak ten deszcz wygląda w działaniu.
Jeśli lubisz mroczne tajemnice i zamki...
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji
Awatar użytkownika
Abru
Młotodzierżca
Posty: 896
Rejestracja: 22 września 2002, 13:00

Re: [T3Ed] Deszcz

Post autor: Abru »

Dokładnie. :ok Na zrzutach deszcz wygląda raczej nieciekawie. Jest tylko jeden problem. Fraps podczas nagrywania strasznie spowalnia grę, dlatego deszcz na filmiku nie prezentuje się tak dynamicznie jak w rzeczywistości (wirtualnej). Jeśli ktoś zna lepszy sposób będę wdzięczny za informacje. :)

http://www.sendspace.com/file/gt8c9k

Mam nadzieje, że to demo pomoże komuś uzyskać zdecydowanie lepszy efekt niż ten widoczny na filmiku. Teksturę, prędkość, natężenie, kierunek opadu to wszystko można bez problemu zmienić. Zachęcam do eksperymentów.
Awatar użytkownika
Nivellen
Złodziej
Posty: 2799
Rejestracja: 30 stycznia 2003, 23:21

Re: [T3Ed] Deszcz

Post autor: Nivellen »

Na filmiku deszcz i tak wygląda bardzo dobrze. Jeśli, tak jak mówisz, można dostosować wiele różnych parametrów to mamy wspaniały dodatkowy element nastroju w misjach do T3. Brawo Abru :ok
Jeśli lubisz mroczne tajemnice i zamki...
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji
Awatar użytkownika
Abru
Młotodzierżca
Posty: 896
Rejestracja: 22 września 2002, 13:00

Re: [T3Ed] Deszcz

Post autor: Abru »

Dzięki Nivellen. :) Tak właśnie planuje w kilku miejscach dodać go do mojej misji.

A tu bardzo ciekawy link od Clearing. Nowa misja tworzona przez Serge:

http://fotoplenka.ru/users/serge86/2156 ... nImageLink

:-D
Awatar użytkownika
Nivellen
Złodziej
Posty: 2799
Rejestracja: 30 stycznia 2003, 23:21

Re: [T3Ed] Deszcz

Post autor: Nivellen »

Ten dom z lukarnami to oryginalny model z T:DS czy robiony przez autora? Całkiem ładniutko to wyszło, jeszcze tylko śnieg by się tam przydał, ale to już załatwia Twoje demko 8-) Wystarczy dać inną teksturkę i zmienić parametry.
Jeśli lubisz mroczne tajemnice i zamki...
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji
Awatar użytkownika
Abru
Młotodzierżca
Posty: 896
Rejestracja: 22 września 2002, 13:00

Re: [T3Ed] Deszcz

Post autor: Abru »

Ten dom z lukarnami to oryginalny model z T:DS czy robiony przez autora?
Myślę, że to nie jest jeden model. W T3 niemal wszystkie domy powstały z wielu elementów. :) Zwykle jest tak, że na początku tworzy się podstawowy kształt z BSP a potem dodaje szczegóły (detal) w formie Static Meshy (okna, drzwi, lukarny, belki itp.).
Prawdopodobnie wszystkie obiekty, które widać na screenie pochodzą właśnie z T3 – oczywiście za wyjątkiem tekstury śniegu. :)
ODPOWIEDZ