Ktoś wie, czy w DarkRadiancie da się poprawnie wyekspotrować brusha/patcha do pliku .obj? Wszystkie eksportowane bezpośrednio z DR elementy tworzą pliki o zerowej wielkości i nie da się ich importować np. do Blendera (przynajmniej u mnie). Eksport tych samych elementów z DoomED`a jest bezproblemowy :/.
Jakie polecacie (małe i intuicyjne) programy do modelowania prostych elementów (jakieś beczki, krzesła, kufry, szafki itp...) i UV mappingu, które bezproblemowo poradzą sobie z "obsługą" Dark Radianta. Takie programy jak 3DSMax, Maya, Blender to kombajny, które mnie odrobinę przytłaczają
[DarkRadiant] (?) Eksport brył/łat do plików ".obj"
Moderator: peter_spy
Re: [DarkRadiant] (?) Eksport brył/łat do plików ".obj"
Z tego co wiem to Renzatic siedzi w Modo 302 i bardzo sobie chwali ten programik. Sęk w tym że nie ma za bardzo programów do modelowania, które nie przytłaczają. Mogą być mniej lub bardziej intuicyjne, ale wszystkie są dość trudne :]
Re: [DarkRadiant] (?) Eksport brył/łat do plików ".obj"
Przed chwilą udało mi się bez problemu zapisać brusha jako .obj i zaimportować do Blendera. Patchy chyba się nie da. Zaznaczam, że używam DarkRadianta 0.9.6, nie wiem jak z nowszymi wersjami.
Re: [DarkRadiant] (?) Eksport brył/łat do plików ".obj"
U mnie ani na 0.9.6 ani na 0.9.9 zarówno bryły jak i łaty nie chcą sie wyeksportować grrrrrr...
Re: [DarkRadiant] (?) Eksport brył/łat do plików ".obj"
Najlepiej popytaj na forum Darkmoda. I nie należy się bać edytorów 3d. Niedawno zacząłem tworzyć w Blenderze i mogę powiedzieć, że tylko na początku jest ciężko
Re: [DarkRadiant] (?) Eksport brył/łat do plików ".obj"
Problem się rozwiązał. Na świerzo przeinstalowanym systemie już działa mi export brył w DR.