Nad czym obecnie pracujecie?
Moderator: peter_spy
Re: Nad czym obecnie pracujecie?
Witam.
Mój pierwszy organiczny model (ręka pod widok gracza) chyba jeszcze wip
Przy tym siedziałem kilka tygodni, na początku ciężko było, ale wiem jak mniej więcej tego typu modele robić.
Okrągła galijska tarcza, dziś zrobiłem
Dajcie na zoom +, bo duży rozmiar
Mój pierwszy organiczny model (ręka pod widok gracza) chyba jeszcze wip
Przy tym siedziałem kilka tygodni, na początku ciężko było, ale wiem jak mniej więcej tego typu modele robić.
Okrągła galijska tarcza, dziś zrobiłem
Dajcie na zoom +, bo duży rozmiar
Re: Nad czym obecnie pracujecie?
Na anatomii znam się średnio, jak dla mnie rączka wygląda w miarę dobrze, tylko unwrapping nieszczęśliwy - szew zrobiłeś na środku wewnętrznej części ramienia, czyli w najgorszym możliwym miejscu A przecież najlepiej byłoby go wrzucić dokładnie z drugiej strony, bo w widoku FFP (jak i w realu z resztą) najczęściej oglądamy wewnętrzną część swoich rąk. Dorzucisz spec, normal i przy świetle padającym pod ostrzejszym kątem będzie kiszka.
Tarczom przydałoby się jakieś AO i ciekawsze materiały, bo wyglądają dość sterylnie. Pierwsza kojarzy się z płotem wrzuconym na powierzchnię koła, w drugiej wszystkie elementy mocno się odcinają od siebie, jak osobne tekstury, nieuzgodnione pod względem palety, poziomów bieli/czerni itd.
Tarczom przydałoby się jakieś AO i ciekawsze materiały, bo wyglądają dość sterylnie. Pierwsza kojarzy się z płotem wrzuconym na powierzchnię koła, w drugiej wszystkie elementy mocno się odcinają od siebie, jak osobne tekstury, nieuzgodnione pod względem palety, poziomów bieli/czerni itd.
Re: Nad czym obecnie pracujecie?
Z tymi szwami już sobie poradziłem
A co do tarczy to popracuję trochę nad zabrudzeniami itp.
BTW: Czy mógłbyś mnie oświecić jak wypala się AO i do czego służy w grze, czy jest robi się do tego osobną texture?
Co do wzorów na tarczy to są zgodnie z historią. Nic nie robię co się nie zgadza z przeszłością.
A co do tarczy to popracuję trochę nad zabrudzeniami itp.
BTW: Czy mógłbyś mnie oświecić jak wypala się AO i do czego służy w grze, czy jest robi się do tego osobną texture?
Co do wzorów na tarczy to są zgodnie z historią. Nic nie robię co się nie zgadza z przeszłością.
Re: Nad czym obecnie pracujecie?
Wypalanie AO to temat na mega długiego posta Jest fajny video tutorial o tym, jak się dzisiaj robi współczesne modele, z wypalaniem AO włącznie, proponuję dorwać z tej stronki: http://eat3d.com/pillar. Osobiście nie żałuję, sporo się dowiedziałem z tych materiałów. AO możesz mieszać w shaderach/materiałach pod samą grą albo nakładać na teksturę diffuse np. w trybie overlay.
Re: Nad czym obecnie pracujecie?
Witam,
A propos ręki Grzecha - ogólne wrażenie jest całkiem realistyczne, bo teksturka dobrze działa. Tymniemniej wygląda to na rękę jakiegoś chłopca, a nie wojaka. Skóra nieskazitelna, a same kształty bardzo łagodne i opływowe. Mógłbyś wydobyć bardziej "poduszki" palców i zróżnicować ich grubość.
Poza tym ręka wygląda dość płasko - całość sprawia wrażenie ręki luźnej, a luźna dłoń układa się w półokrągły kształt. Jeśli natomiast wyprostujesz rękę, tak jak ten model zrobiłeś, to pojawią się ścięgna i zmarszczki - słowem - napięcie, którego w Twoim modelu brak.
Tymniemniej widzę, że robisz postępy w modelowaniu, a poza tym uparcie ciągniesz tego moda. Wytrwałość jest cechą bardzo pożądaną w tej zabawie.
A propos ręki Grzecha - ogólne wrażenie jest całkiem realistyczne, bo teksturka dobrze działa. Tymniemniej wygląda to na rękę jakiegoś chłopca, a nie wojaka. Skóra nieskazitelna, a same kształty bardzo łagodne i opływowe. Mógłbyś wydobyć bardziej "poduszki" palców i zróżnicować ich grubość.
Poza tym ręka wygląda dość płasko - całość sprawia wrażenie ręki luźnej, a luźna dłoń układa się w półokrągły kształt. Jeśli natomiast wyprostujesz rękę, tak jak ten model zrobiłeś, to pojawią się ścięgna i zmarszczki - słowem - napięcie, którego w Twoim modelu brak.
Tymniemniej widzę, że robisz postępy w modelowaniu, a poza tym uparcie ciągniesz tego moda. Wytrwałość jest cechą bardzo pożądaną w tej zabawie.
Portfolio 3D - juliuszk.portfoliobox.net/
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Re: Nad czym obecnie pracujecie?
No masz racje trzeba pozmieniać kształty, i tak nawet nie były po retopo siatki i dodaniu kości. Musi to wyglądać jak ręka wojownika
Jeszcze nie przeszedł przez zbrush, tam zrobię odpowiednią normal mape.
Jeszcze nie przeszedł przez zbrush, tam zrobię odpowiednią normal mape.
Re: Nad czym obecnie pracujecie?
www.thiefguild.com - Gildia Złodzieja
Re: Nad czym obecnie pracujecie?
- Shad0whide
- Bełkotliwiec
- Posty: 6
- Rejestracja: 30 lipca 2010, 15:27
Re: Nad czym obecnie pracujecie?
Witaj na forum! Lokacje bardzo ładne, chociaż nie dokończone Trochę przypomina wioskę z jakiejś gry RPG
- Shad0whide
- Bełkotliwiec
- Posty: 6
- Rejestracja: 30 lipca 2010, 15:27
Re: Nad czym obecnie pracujecie?
Arcing that created with one cylinder
http://img716.imageshack.us/img716/5174/carsing.jpg
And arcing that created with 18 wedges
http://img191.imageshack.us/img191/8687/cwedge.jpg
http://img716.imageshack.us/img716/5174/carsing.jpg
And arcing that created with 18 wedges
http://img191.imageshack.us/img191/8687/cwedge.jpg
Re: Nad czym obecnie pracujecie?
It's great!
Re: Nad czym obecnie pracujecie?
18 wedges? Well, lol never tried that much. Good work
www.thiefguild.com - Gildia Złodzieja
- Marcin.B.Black
- Paser
- Posty: 188
- Rejestracja: 01 sierpnia 2010, 16:41
Re: Nad czym obecnie pracujecie?
Mapa do Unreala
http://marcinbblack.deviantart.com/gallery/#Maps
Różne kształty w Blenderze
http://marcinbblack.deviantart.com/gall ... der-shapes
http://marcinbblack.deviantart.com/gallery/#Maps
Różne kształty w Blenderze
http://marcinbblack.deviantart.com/gall ... der-shapes
"Some people in the City are just too rich for their own good... lucky they have me to give them a hand".
https://www.deviantart.com/marcinbblack
https://www.youtube.com/channel/UCnL6k1 ... XeCGfP7UWA
https://www.deviantart.com/marcinbblack
https://www.youtube.com/channel/UCnL6k1 ... XeCGfP7UWA
- Shad0whide
- Bełkotliwiec
- Posty: 6
- Rejestracja: 30 lipca 2010, 15:27
Re: Nad czym obecnie pracujecie?
boat thief
Re: Nad czym obecnie pracujecie?
Very cool idea. Can you give more screenshots?
- Shad0whide
- Bełkotliwiec
- Posty: 6
- Rejestracja: 30 lipca 2010, 15:27
Re: Nad czym obecnie pracujecie?
right now I thinking:how allow player control boat...adriannn pisze:Very cool idea. Can you give more screenshots?
there also town with climbable rooftops in this fm
Re: Nad czym obecnie pracujecie?
I like such fm Have climat...Shad0whide pisze:there also town with climbable rooftops in this fm
Re: Nad czym obecnie pracujecie?
Straszna posucha na forumie, a jeszcze większa w gildii, więc cóż więcej mi pozostaje - zadam zagadkę
Cóż to za ustrojstwo? Wy zgadujcie, a ja biorę się za teksturowanie
Cóż to za ustrojstwo? Wy zgadujcie, a ja biorę się za teksturowanie
Jeśli lubisz mroczne tajemnice i zamki...
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji
Re: Nad czym obecnie pracujecie?
Wygląda mi to na zwieńczenie kolumny albo narożny gzyms.
Pokaż po teksturowaniu, to łatwiej będzie zgadnąć
Pokaż po teksturowaniu, to łatwiej będzie zgadnąć
Za dwadzieścia lat bardziej będziesz żałował tego, czego nie zrobiłeś, niż tego, co zrobiłeś. Więc odwiąż liny, opuść bezpieczną przystań. Złap w żagle pomyślne wiatry. Podróżuj, śnij, odkrywaj. ~ Mark Twain
Re: Nad czym obecnie pracujecie?
Sęk w tym, żeby odgadnąć przed teksturowaniem
Jedna z twoich odpowiedzi niemal ociera się o prawdę, niemal
Jedna z twoich odpowiedzi niemal ociera się o prawdę, niemal
Jeśli lubisz mroczne tajemnice i zamki...
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji
Re: Nad czym obecnie pracujecie?
Narożnik od podłokietnika od fotela albo górny narożnik jakiejś szafy.Może być jeszcze narożnik od stołu.
- ERH+
- Kurszok
- Posty: 530
- Rejestracja: 14 sierpnia 2009, 04:34
- Lokalizacja: Kadath... ...w okolicach poduszki przed trzecią w nocy
Re: Nad czym obecnie pracujecie?
Podpora narożnego wykuszu z łukami okien?
Charakter człowieka jest jego przeznaczeniem.
Re: Nad czym obecnie pracujecie?
Ja bym powiedział, to samo co Colin, ale że u dołu.
Re: Nad czym obecnie pracujecie?
A może stolik na kwiaty, który przytwierdza się w narożniku ściany Albo średniowieczny stolik na
► Pokaż Spoiler