Tak przedstawiają się czynności, które wykonuje:
1. Otwieram plik blend.
2. Obiekt nie posiada tekstur, jest różowy.
3. Dokonuje konwersji tekstur z GIF na PNG w programie Paint (uruchamia się szybciej niż IrfanView;).
4. Wymieniam w Blenderze tekstury z GIF na PNG (Replace image).
5. Obiekt posiada tekstury.
5. Eksportuje model z włączoną opcją PNG->GIF.
Sprawdziłem model w Dromedzie. Nie posiada tekstur (jorge). Sprawdziłem również plik E:
Jak widać wszystkie tekstury mają rozszerzenie PNG. W Blenderze nie było żadnej informacji o problemie z PNG->GIF. Tak wygląda raport:BEGIN "aa"
COMMENT{
// Converted by 3ds2e from: b258a - Modified by Dark Exporter 0.1.2
}
MATERIALS{
1,"SpecGoWDPLAN",GOURAUD,TMAP "WDPLANKS.PNG",1,TRANSP 0;
2,"MaterialCWDP",,TMAP "WDPLANKS.PNG",1,TRANSP 0;
3,"WoodUntitled",,TMAP "newtur2.PNG",1,TRANSP 0;
4,"WoodWDDEC1.G",,TMAP "WDDEC1.PNG",1,TRANSP 0;
5,"WoodWDPLANKS",,TMAP "WDPLANKS.PNG",1,TRANSP 0;
6,"SpecFlWDPLAN",FLAT,TMAP "WDPLANKS.PNG",1,TRANSP 0;
7,"SpecPhWDPLAN",PHONG,TMAP "WDPLANKS.PNG",1,TRANSP 0;
}
-= Dark Engine Exporter v.0.1.2 for Blender 2.58 DEBUG INFO =-
N3ds2e.exe is found in C:\Windows\System32\N3ds2e.exe
BSP.exe is found in C:\Windows\System32\BSP.exe
Input filename = C:\Games\Thief2\obj\B258a.bin
Converting to 3ds format.
3ds export time: 0.03
Running n3ds2e.exe
"C:\Windows\System32\N3ds2e.exe" "C:\Games\Thief2\obj\B258a.3ds" "C:\Games\Thief2\obj\B258a.e"
SELECTED MESHES: aa, CubeFl, CubeGo, CubePh, Cube, @h03aa, @s00bb
----- Double-Sided (DS) Report ------
Mesh name / DS faces: aa / 1
----- Specular Shader Report ------
Mesh name / Material / Shader: @h03aa / WoodWDPLANKS / NO-SHADE
Mesh name / Material / Shader: @s00bb / WoodWDPLANKS / NO-SHADE
Mesh name / Material / Shader: Cube / MaterialCWDP / NO-SHADE
Mesh name / Material / Shader: CubeFl / SpecFlWDPLAN / FLAT
Mesh name / Material / Shader: CubeGo / SpecGoWDPLAN / GOURAUD
Mesh name / Material / Shader: CubePh / SpecPhWDPLAN / PHONG
Mesh name / Material / Shader: aa / WoodUntitled / NO-SHADE
Mesh name / Material / Shader: aa / WoodWDDEC1.G / NO-SHADE
Mesh name / Material / Shader: aa / WoodWDPLANKS / NO-SHADE
----- Transparency Report ------
----- Self-Illumination Report ------
----- Unknown Value = 1 ------
.E export time: 0.20
Running bsp.exe
"C:\Windows\System32\BSP.exe" "C:\Games\Thief2\obj\B258a.e" "C:\Games\Thief2\obj\B258a.bin" -V -l3
root aa:
s(@s00bb -> @x00aa0000)
h(@h03aa 3)
.*.55 polygons, 1 split, 3 split planes
6 polygons, 1 split, 3 split planes
BIN export time: 0.07