Re: Nowy Dromed (v.1.19 i wyższe)
: 12 czerwca 2018, 19:32
O, nie wiedziałem, że Volca powrócił do tego projektu.
Cel jest praktycznie niemożliwy do osiągnięcia, ale kto wie... Oprócz ilości pracy i stopnia skomplikowania, problemem tego projektu może być znalezienie balansu pomiędzy supportem tego, co istnieje (czyli możliwość gry w stare misje na nowym silniku) a wprowadzeniem nowych ficzersów. Bo jeśli te nie będą możliwe, to po co w ogóle się za to zabierać?
Osobiście wolałbym zobaczyć zupełnie nowy, odświeżony edytor, w którym by się pracowało jak w normalnym współczesnym edytorze, a nie czymś napisanym na kolanie (przez uzdolnione bestie, ale ciągle na kolanie).
Cel jest praktycznie niemożliwy do osiągnięcia, ale kto wie... Oprócz ilości pracy i stopnia skomplikowania, problemem tego projektu może być znalezienie balansu pomiędzy supportem tego, co istnieje (czyli możliwość gry w stare misje na nowym silniku) a wprowadzeniem nowych ficzersów. Bo jeśli te nie będą możliwe, to po co w ogóle się za to zabierać?
Osobiście wolałbym zobaczyć zupełnie nowy, odświeżony edytor, w którym by się pracowało jak w normalnym współczesnym edytorze, a nie czymś napisanym na kolanie (przez uzdolnione bestie, ale ciągle na kolanie).