Strona 4 z 4

Re: Nowy Dromed (v.1.19 i wyższe)

: 12 czerwca 2018, 19:32
autor: Juliusz
O, nie wiedziałem, że Volca powrócił do tego projektu.
Cel jest praktycznie niemożliwy do osiągnięcia, ale kto wie... Oprócz ilości pracy i stopnia skomplikowania, problemem tego projektu może być znalezienie balansu pomiędzy supportem tego, co istnieje (czyli możliwość gry w stare misje na nowym silniku) a wprowadzeniem nowych ficzersów. Bo jeśli te nie będą możliwe, to po co w ogóle się za to zabierać?

Osobiście wolałbym zobaczyć zupełnie nowy, odświeżony edytor, w którym by się pracowało jak w normalnym współczesnym edytorze, a nie czymś napisanym na kolanie (przez uzdolnione bestie, ale ciągle na kolanie).

Re: Nowy Dromed (v.1.19 i wyższe)

: 13 czerwca 2018, 13:14
autor: peter_spy
Trzeba ogromnej cierpliwości i samozaparcia, żeby skończyć coś takiego. Tym niemniej też wydaje mi się, że w tym momencie najwięcej pomogłoby wydanie mocno przebudowanego edytora. Nikt nie oczekuje cudów rodem z Unreal Engine, ale w tym momencie nawet DarkRadiant jawi się jako super wygodny w porównaniu z Dromedem.

Re: Nowy Dromed (v.1.19 i wyższe)

: 17 czerwca 2019, 15:07
autor: Juliusz
No i stało się - mamy nową wersję NewDark'a: v1.27 !
https://www.ttlg.com/forums/showthread.php?t=149856

A wraz z nim, parę ciekawych usprawnień do Dromeda.

Nic na miarę rewolucji, ale pozwoli to może zaoszczędzić parę siwych włosów dromedowcom. (łysi mogą zatem zignorować ten update ;) )

Re: Nowy Dromed (v.1.19 i wyższe)

: 17 czerwca 2019, 18:42
autor: Marzec
added multiplayer beta (separate executable
Wut? Będą nowe prace w tym kierunku?