Zaloguj | Zarejestruj








Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 55 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 24 kwi 2014 14:32 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2007 13:15
Posty: 2249
Lokalizacja: Deutschland
Twoja praca nadal budzi zainteresowanie. Nie tylko na tym forum.

_________________
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 lis 2014 23:24 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 sty 2004 11:28
Posty: 2389
Lokalizacja: Poznań (Dublin)
Hej,
Udało mi się zaimportować moją pierwszą animację do silnika Thiefa.

http://youtu.be/-TZcBuEiSFw

Jest mały problem z rękami i nogami zapadającymi się lekko pod ziemię - mam nadzieję, że dam radę obczaić o co chodzi. Ale ogólnie działa.
No, nic - teraz muszę to wszystko dopicować i wreszcie ukończyć! :)

_________________
Portfolio 3D - www.juliuszk.com
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie

Tekstury i obiekty dla dromedowców.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 lis 2014 14:47 
Złodziej

Dołączył(a): 14 wrz 2002 21:31
Posty: 2253
Lokalizacja: Łódź
Wygląda fantastycznie, to teraz poprosimy wersję dla postaci mających więcej polygonów niż kartka papieru ;)

Tak czy inaczej, nawet na starych Thiefowych kukiełkach wygląda to imponująco, nie przerywaj prac i ciągnij projekt do końca :) Dobrze, że chociaż w Dromedzie można coś osiągnąć w tej dziedzinie, w TDS nie umiem nawet zrobić powiewającej flagi...

_________________
Dark Radiant Tips!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 lis 2014 18:26 
Gniew-Amon
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 sie 2002 11:25
Posty: 1868
Lokalizacja: Cytadela
Świetne! :-D Wielkie brawa dla Pana animatora. Tak trzymać! Szczerze mówiąc, liczę na jakiś tutorial kiedyś, kiedyś... :twisted:

_________________
www.paweuek.cba.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 lis 2014 08:57 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 sty 2004 11:28
Posty: 2389
Lokalizacja: Poznań (Dublin)
Dzięki.
Na wypasione modele z milionowym polycountem też przyjdzie czas. :)
Ale chorągiewki to też bym nie dał rady zrobić. Chyba, że taką plastikową - poruszającą się lewo-prawo...

@Paweuek - tak, tutoriale też są przewidziane.

_________________
Portfolio 3D - www.juliuszk.com
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie

Tekstury i obiekty dla dromedowców.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 lis 2014 15:28 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2007 13:15
Posty: 2249
Lokalizacja: Deutschland
Szacun,czekamy... ;)

_________________
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 lis 2014 18:46 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 sty 2004 11:28
Posty: 2389
Lokalizacja: Poznań (Dublin)
Dzięki. Nie zawiodę!. :)

_________________
Portfolio 3D - www.juliuszk.com
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie

Tekstury i obiekty dla dromedowców.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 kwi 2015 07:12 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2007 13:15
Posty: 2249
Lokalizacja: Deutschland
Tak z ciekawości pytam: Jak tam prace?

_________________
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 kwi 2015 11:20 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 sty 2004 11:28
Posty: 2389
Lokalizacja: Poznań (Dublin)
Poza tym, że czasu mało, to prace idą ciągle do przodu. Jak to się mówi - im głębiej w las, tym więcej drzew. Ale już widać światło przebłyskujące przez najdalsze konary...
Ostatnio konwertowałem modele postaci dla jakichś gości z SS2, tak więc dorobiłem przy okazji support dla różnych gier/modów. Jak już się to ukaże, to będzie to rozwiązanie pełne i w miarę intuicyjne.
Wracam do prac od przyszłej środy, ale terminu ukończenia jeszcze nie podaję.

_________________
Portfolio 3D - www.juliuszk.com
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie

Tekstury i obiekty dla dromedowców.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 kwi 2015 20:29 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2007 13:15
Posty: 2249
Lokalizacja: Deutschland
No i git. Trzymamy kciuki. Napisz za jakiś czas, jak Ci idzie. Powodzenia.

_________________
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 05 maja 2015 20:49 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 sty 2004 11:28
Posty: 2389
Lokalizacja: Poznań (Dublin)
Pomału wkraczam w fazę beta - czy jest ktoś chętny do testów?
Znajomość Maxa zalecana (wersja 2012 wzwyż), a także umiejętność dodawania własnych animacji do silnika gry. (motion database i te sprawy).
Jeśli jest ktoś chętny, to dajcie znać.
Potrzebuję jeszcze kilku dni, żeby popracować nad miękkim i łatwym instalowaniem, ale import postaci (na razie biped) i budowa riga IK już działa.

_________________
Portfolio 3D - www.juliuszk.com
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie

Tekstury i obiekty dla dromedowców.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 06 maja 2015 18:52 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2007 13:15
Posty: 2249
Lokalizacja: Deutschland
Ja mogę testować jedynie w OM lub FM, programów nie znam. Nadam się?

_________________
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 07 maja 2015 07:50 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 sty 2004 11:28
Posty: 2389
Lokalizacja: Poznań (Dublin)
Dzięki za chęci Mixthoor. W tym przypadku potrzeba jednak ludzi, którzy przetestowaliby narzędzia do 3dsmax'a oraz zaimportowali własne animacje do misji w Dromedzie.
Na testowanie OM/FM przyjdzie być może pora, jeśli ktoś podejmie się dzieła usprawnienia istniejących animacji, ale to spory projekt sam w sobie i nie wiem, czy znajdą się śmiałkowie...

_________________
Portfolio 3D - www.juliuszk.com
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie

Tekstury i obiekty dla dromedowców.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 07 maja 2015 20:38 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 sty 2003 23:21
Posty: 2726
Łał :shock: Dawno nie zaglądałem w ten wątek, a tu takie nowości!!
Rewelacyjne efekty, wygląda na to, że Thief będzie miał drugą młodość, a właściwie trzecią, bo drugą było odświeżenie samego silnika. Gratuluję i podziwiam za ciężką robotę :oki
A w temacie - spróbuję coś z siebie wykrzesać, choć jeśli chodzi o animacje, to mam o tym nikłe pojęcie. Z Maxem to sam wiesz :)
W najbliższym czasie zmienię PC, więc zainstaluję Droma i Thiefa dopiero na nowym dysku, ale jestem chętny do pomocy :-D

_________________
Jeśli lubisz mroczne tajemnice i zamki...
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 07 maja 2015 22:39 
Gniew-Amon
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 sie 2002 11:25
Posty: 1868
Lokalizacja: Cytadela
Również jestem chętny do pomocy! Gorzej z czasem... lecz może uda mi się jakoś pomóc 8-)

_________________
www.paweuek.cba.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 08 maja 2015 20:20 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 sty 2004 11:28
Posty: 2389
Lokalizacja: Poznań (Dublin)
Dzięki za ofertę pomocy. Odezwę się, jak będę miał już paczkę gotową do beta-testów. (w tym momencie próbuję usunąć dopiero co zauważony problem z wykręcającą się stopą!)

_________________
Portfolio 3D - www.juliuszk.com
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie

Tekstury i obiekty dla dromedowców.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 wrz 2015 15:37 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 sty 2004 11:28
Posty: 2389
Lokalizacja: Poznań (Dublin)
Witam,
Po wielu bojach, wersja 1.00 gotowa do pobrania:
http://www.mediafire.com/download/8cuvz ... _v1.00.zip

W paczce jest szczegółowa dokumentacja po angielsku.

Tutaj są dostępne video-tutoriale (też po angielsku):
https://www.youtube.com/playlist?list=P ... KtO1h7o0XT

Więcej na stronie TTLG:
http://www.ttlg.com/forums/showthread.php?t=145752

Dajcie znać, jak by ktoś z tych narzędzi korzystał.
Pozdrawiam
J.

_________________
Portfolio 3D - www.juliuszk.com
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie

Tekstury i obiekty dla dromedowców.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 wrz 2015 19:19 
Mechanista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 cze 2012 11:43
Posty: 461
Czyli to ty jesteś PinkDot. Taki jestem niedoinformowany, że jeszcze ostatnio się zastanawiałem które to jego konto tutaj.
Gratulacje z okazji wydania narzędzia. Dla mnie to jednak jeszcze za wysoka półka. A bardziej nie mogę sobie tym teraz mieszać w głowie.

PS: Używam twoje świeczki, książki i sieci pajęcze w misji. Świetne przedmioty, szczególnie książki które stały się już standardem FM-owym. Tworzysz jeszcze jakieś przedmiociki?

_________________
Forgotten Tomb


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 wrz 2015 21:40 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 sty 2004 11:28
Posty: 2389
Lokalizacja: Poznań (Dublin)
Tak, PinkDot to moja ksywka na TTLG. Na tym forum też się pierwotnie zarejestrowałem jako PinkDot (jeszcze gdzieś można znaleźć posty zwracające się do mnie w ten sposób), ale to było daaaawno temu. Później "przechrzciłem" się po prostu na moje imię.

Co do modeli - cieszę się, że się przydają. Aktualnie raczej rzadko modeluję - może kiedyś coś wysmyczę, ale generalnie wolę stukać w klawiaturę i pisać ciągi dziwnych słów i cyferek.

Dzięki i pozdrawiam!

_________________
Portfolio 3D - www.juliuszk.com
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie

Tekstury i obiekty dla dromedowców.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 paź 2015 19:15 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2007 13:15
Posty: 2249
Lokalizacja: Deutschland
Takie pytanie mam: Czy moge w TG lub TMA dodac nowe modele? Najprosciej i najszybciej jak tylko sie da... Mozna?

_________________
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 paź 2015 19:50 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 sty 2003 23:21
Posty: 2726
Pewnie, że można. Ale to wcale nie jest takie proste i szybkie :) Oczywiście zakładając, że nie masz o tym zielonego pojęcia.

_________________
Jeśli lubisz mroczne tajemnice i zamki...
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 paź 2015 22:58 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 sty 2004 11:28
Posty: 2389
Lokalizacja: Poznań (Dublin)
Mówisz o nowych postaciach, tak? No, da się, da. Ale pośpiech temu nie służy.
Choć jeśli zależy Tobie na prostocie i szybkości, to najlepiej zmodyfikować istniejącą postać. Wówczas musisz:
1) Ściągnąć model postaci we formacie .3ds
http://www.angelfire.com/games4/shadowspawn/Thief%20AI.html
2) zaimportować do programu 3d
3) zmienić, co chcesz zmienić, aczkolwiek im mniej tym lepiej*
4) zapisać z powrotem jako .3ds
5) przekonwertować to do formatu .e za pomocą n3ds2e.exe
6) następnie przekonwertować .e do formatu .bin i .cal za pomocą meshbld.exe. Potrzebne jest jeszcze parę innych plików, typu biped.map, biped.mjo oraz biped.cal (albo human.cal - już nie pamiętam). Powinieneś je mieć bodajże we z meshami (z pliku mesh.crf)
7) pliki .bin i .cal dajesz do Twojego folderu mesh i voila. Tekstury idą do mesh\txt16

*jeśli modyfikujesz postać, musisz się upewnić, że jointy są w prawidłowym miejscu, a wszystkie wierzchołki leżą wewnątrz obszarów wyznaczonych przez limit planes. Limit planes to są te kwadraty przecinające postać - ich wielkość nie jest ograniczona do tych kwadratów - one wyznaczają płaszczyzny niejako tnące postać i oddzielające wierzchołki, które się poruszają wraz z odpowiednimi stawami (joint'ami).

To tak pokrótce. Daj znać, czy się podejmujesz zadania i jakby co, to pisz, co niejasne.

_________________
Portfolio 3D - www.juliuszk.com
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie

Tekstury i obiekty dla dromedowców.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 paź 2015 14:08 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2007 13:15
Posty: 2249
Lokalizacja: Deutschland
Hmmm... Interesuje mnie paczka, gotowy instalator lub cos podobnego. Sam tego nie ogarne. Czy jestes w stanie stworzyc na nas i ludzi z ttlg paczke zawierajaca wszystkie nowe modele postaci? Osobno dla TG, osobna dla TMA/T2X.

_________________
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 paź 2015 19:15 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 sty 2004 11:28
Posty: 2389
Lokalizacja: Poznań (Dublin)
O jakich nowych modelach mówisz?

_________________
Portfolio 3D - www.juliuszk.com
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie

Tekstury i obiekty dla dromedowców.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 lut 2016 14:18 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2007 13:15
Posty: 2249
Lokalizacja: Deutschland
Modele rycerzy, sluzby, potworow. Po prostu wszystkich NPC.

_________________
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 55 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Teraz jest 23 cze 2017 00:54


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
cron