Strona 3 z 3

Re: Nowe Oblicze Thiefa - czyli odświeżamy wygląd postaci w

: 04 marca 2016, 14:04
autor: Juliusz
Mixthoor pisze:Modele rycerzy, sluzby, potworow. Po prostu wszystkich NPC.
Raczej już tych postaci nie wymodeluję - projekt odłożyłem na półkę.

Re: Nowe Oblicze Thiefa - czyli odświeżamy wygląd postaci w

: 05 marca 2016, 10:49
autor: Mixthoor
A dales to komus z ttlg? Ktos przelal to po Tobie?

Re: Nowe Oblicze Thiefa - czyli odświeżamy wygląd postaci w

: 05 marca 2016, 23:42
autor: Juliusz
To co udostępniłem to narzędzia do animacji.
Do modelowania postaci nie doszedłem jeszcze. (poza tą testową, która niespecjalnie się liczy). Żeby modelowanie high-poly miało sens (na poziomie mnie zadowalającym), musiałbym napisać własny eksporter z 3dsmaxa bezpośrednio do formatu .bin, obchodząc standardowe narzędzia typu n3ds2e.exe i meshbld.exe. Nie mam jednak na to czasu teraz.

Re: Nowe Oblicze Thiefa - czyli odświeżamy wygląd postaci w

: 05 marca 2016, 23:44
autor: Juliusz
Mixthoor pisze:A dales to komus z ttlg? Ktos przelal to po Tobie?
Nikt nie przejął - okazało się, że nie ma osób zainteresowanych pracą w 3dsmax'ie. (nawet jeśli mogą zdobyć wersję darmową na 3 lata).

Re: Nowe Oblicze Thiefa - czyli odświeżamy wygląd postaci w

: 14 marca 2016, 19:31
autor: Tiger
Czy mozesz podac instrukcje jak wsadzic ten twoj nowy model high-poly do TMA zeby zastepowal w grze np sluzacego?