Zaloguj | Zarejestruj








Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 06 lis 2013 09:13 
Młotodzierżca
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 lip 2007 13:00
Posty: 864
Lokalizacja: Kielce
Pozwoliłem sobie stworzyć oddzielny temat.
Jako iż spolszczenie do Sturmdrang Peak czy jak tam się toto nazywa jest praktycznie gotowe tylko brakuje mapek a autor mimo że wcześniej chciał aby powstała polska wersja teraz moje mejle i wpisy olewa ciepłym moczem tak więc muszę sam pociąć te zakichane mapki. I tu jest nasuwa pytanie jak?
Widzę pierdyliard plików które ze względu na nie dużą ilość w GATI ręcznie każdy poprawiałem to tu raczej to odpada, szczególnie że to dość często zdarzało się że coś nie pasowało czy nakładało się na siebie. Tak więc lecą pytania:

1. Czy jak teksty zrobię tylko na tych całych plikach a na tych mały puzzlach po prostu je usunę to czy jak zadziała podświetlenie odwiedzonego miejsca to ten napis zostanie? Czy muszę na pewno w każdym puzzelku też umieścić napis?
2. Nie ma jakiegoś magicznego czegoś co potnie mi psdka na te puzzle?
3. Stanie się coś jak jako puzzle wrzucę puste pliki? Pewnie automapa nie będzie działać ale wszystko inne będzie oki?

_________________
Jedyny motyw graficzny na telefon w klimacie Thiefa


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 06 lis 2013 09:46 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 sty 2004 11:28
Posty: 2389
Lokalizacja: Poznań (Dublin)
Ad. 1 i 3 - jeśli nie będzie napisów, to będą widczone wyraźne błędy. Szczególnie jak ktoś odkryje całą mapę, to znikną wszelkie napisy i mapa stanie się prawie bezużyteczna.

Ad. 2 - Dobra wiadomość - do tworzenia tych drobiazgów istnieje programik. Nie pamiętam teraz szczegółów, ale powinien być chyba gdzieś we folderze z mapami (w plikach oryginalnego Thiefa). Do tego powinieneś mieć bodajże dodatkowe obrazki z ramkami zaznaczającymi granice fragmentów.
Spróbuj wygooglować informacje na ten temat. Ja kiedyś tłumaczyłem wszystkie mapy do Thiefa, ale teraz nie za bardzo mogę dokopać się do tych plików, bo były na innym kompie.

_________________
Portfolio 3D - www.juliuszk.com
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie

Tekstury i obiekty dla dromedowców.


Ostatnio edytowano 06 lis 2013 10:18 przez Juliusz, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 06 lis 2013 10:18 
Młotodzierżca
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 lip 2007 13:00
Posty: 864
Lokalizacja: Kielce
cutout.exe and makerect.exe
Takie coś mam i to chyba toto. A właśnie zielony kolor na mapce to przeźroczystość? Bo jeśli byłyby problemy z tym to zawsze mogę zamalować na zielono puzzle i wtedy będzie oki mapka ale nie będzie ficzerów związanych z automapą co nie?

_________________
Jedyny motyw graficzny na telefon w klimacie Thiefa


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 06 lis 2013 10:22 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 sty 2004 11:28
Posty: 2389
Lokalizacja: Poznań (Dublin)
Nie pamiętam, czy to był zielony, ale pewnie tak. Nie mam teraz tych plików przed oczami.

No, tak jak mówisz - automapa nie będzie działać.

Tak, teraz myślę, że jeśli nie masz tych plików z ramkami, to będziesz pewnie musiał je sam zrobić, co może być czasochłonne. Spróbuj pomęczyć autora misji, żeby je Tobie przysłał.

_________________
Portfolio 3D - www.juliuszk.com
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie

Tekstury i obiekty dla dromedowców.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 06 lis 2013 10:51 
Młotodzierżca
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 lip 2007 13:00
Posty: 864
Lokalizacja: Kielce
Zrobię na tę chwilę bez automapy bo sprawdziłem i jest oki z zielonym. Jak będę mieć czas to się pobawię z ramkami i dorobię to. To spolszczenie już czeka i czeka na te mapy.

BONUS:

A jakby tak zrobić w tych puzzlach nie takie całe fragmenty tylko jakieś takie całe zielone i wrzucić brushem jakieś coś a'la ślady stóp? To tylko te ślady by były co nie?

_________________
Jedyny motyw graficzny na telefon w klimacie Thiefa


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 06 lis 2013 10:57 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 sty 2004 11:28
Posty: 2389
Lokalizacja: Poznań (Dublin)
OK. Rób jak uważasz.
Tak przy okazji, znalazłem dobry tutorial dotyczący tworzenia map i automap w Thiefie:
http://www16.brinkster.com/salvage/dromed/maps.htm

_________________
Portfolio 3D - www.juliuszk.com
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie

Tekstury i obiekty dla dromedowców.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Teraz jest 23 cze 2017 00:57


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
cron