Zaloguj | Zarejestruj








Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 05 sie 2003 20:48 
Bełkotliwiec

Dołączył(a): 20 lip 2003 22:23
Posty: 4
Czy można nadać strażnikowi lub innej postaci taką opcje,żeby kiedy nas zobaczy bedzie uciekał i wyskoczy np.z okna lub z wieży.Jak to zrobić????


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 05 sie 2003 22:11 
Homo Rhetoricus
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 sie 2002 17:15
Posty: 5563
Lokalizacja: Gildia Topielników (przy tawernie Pod Rozszalałym Wichrem)
Można to zrobić. Spróbuj się pobawić właściwościami: AI>Responses oraz AI>AbilitySettings.

Poeksperymentuj zwłaszcza z:
AI>AbilitySettings>Flee: Conditions for Flee
AI>AbilitySettings>Flee: If Aware of AI/Player
AI>Responses->Suspicious Response
AI->Responses->Threat Response

Wyjaśnienie poszczególnych właściwości znajdziesz tutaj.

Na pewno jest jeszcze mnóstwo innych sposobów na osiągnięcie tego, co chcesz (np. ustawienie BoundsTriggera lub jakiegoś markera, który wywołuje określone reakcje AI). Ale w tej chwili nie mam DromEda pod ręką.

W mojej misji np. pewnie AI (duchy) w ten sposób reagują na pojawienie się gracza (na pewnym obszarze), że się "ukazują"... Może przeanalizowanie tego w DromEdzie w czymś ci pomoże?

_________________
Thief Antologia PL: od 20 X 2006 w sklepach!
Zagraj w FM Old Comrades, Old Debts i zobacz moje zrzuty.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 maja 2016 17:00 
Szaman

Dołączył(a): 22 kwi 2009 09:44
Posty: 1110
Lokalizacja: Okolice Szczecina
Podejmuję się tego żeby strażnik z 40 metrowej wieży spadł, ale on zawsze spada przerażająco szybko z wysokości w porównaniu do Garretta. Garrett jest przyciągany z ziemską szybkością, a czy da się ustawić ziemskie przyciąganie również dla spadających strażników w Thiefie 1/2?

_________________
Bugi Thiefa 2 v1.07 - http://www.it-he.org/theef2.htm

Opisy przeciwników Garretta - http://www.ttlg.com/dave/forums/history ... mplett.htm


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 04 cze 2016 14:11 
Arcykapłan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lis 2006 11:13
Posty: 1334
To jest niestety specyfika silnika i żyjący strażnik nie będzie spadał tak samo jak Garrett lub drewniana skrzynia czy waza... Nie jestem w stanie udzielić dokładniejszej odpowiedzi, ale sam kiedyś próbowałem zrobić coś takiego na różne sposoby i efekty były marne.

Jeśli jednak ma to być na potrzeby czegoś ograniczonego, np. jednorazowej scenki, sugeruję pokombinować z windą, która nie będzie widoczna ani nie będzie miała dźwięku. Umięjętne zaplanowanie teleportów (rozpoczynających scenkę) i ControlDevice powinno dać rezultat ;) Delikwenta przewożonego windą w dół można np. animować animacją śmierci. Jest ich kilka i któraś nich na pewno powinna się nadać.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Teraz jest 23 cze 2017 00:56


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
cron