Thief Forum http://thief-forum.pl/ |
|
Savegames - Pliki zapisu - ostatnia deska ratunku http://thief-forum.pl/viewtopic.php?f=5&t=6545 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Paweuek [ 28 gru 2020 21:17 ] |
Tytuł: | Savegames - Pliki zapisu - ostatnia deska ratunku |
Witam i pozdrawiam! Postanowiłem wyłonić się z cienia aby podzielić się z Wami pewnym odkryciem ![]() Gram aktualnie w FM Greyquarter [z 21.12.2020, na Forum jeszcze nie opisana]. Dziwnym trafem zapisałem stan gry w momencie gdy leciał w moją stronę pocisk. Oberwałem - zdarza się - zostały mi ze 3 tarczki zdrowia - zdarza się - wczytałem grę... i zginąłem. Za każdym razem ginąłem bez możliwości jakiegokolwiek manewru, a że jako cwaniak gram zawsze na quicksave'ie - nie po mojej myśli była to sytuacja. Znalazłem stary trainer, który rzekomo dawał nieśmiertelność - nic z tego, nie ta wersja gry. I tutaj zaczyna się cyrk z DromEDem: [korzystam z FMsela, więc fanmisje wypakowują się do folderu FMs, itp itd. Dla uproszczenia przeniosłem z wypakowanego folderu z fanmisją plik "miss" oraz "gam" do głównego katalogu T2, a plik "quick.sav" wrzuciłem do folderu "saves"] 1. Otwieramy DromEd i wczytujemy interesującą nas mapę. 2. Wpisujemy komendę: edit_load_game saves/quick.sav 3. Modyfikujemy to co zastaniemy: w moim przypadku kamera znalazła się w położeniu Garretta, w którego stronę leciał pęczek magicznych pocisków. Przeniosłem obiekt "Garrett" piętro niżej. 4. Wpisujemy komendę: edit_save_game saves/quick.sav 5. Wyłączamy DromEda i uruchamiamy grę. 6. Wczytujemy grę - szybki zapis będzie miał zmienioną nazwę na "Edited Save": Garrett wczytał się na mapie tam gdzie go umieściłem, a piętro wyżej słyszalny był bzyk rozbijającego się o ścianę magicznego pocisku. Wykorzystajcie tę wiedzę mądrze, albowiem wiąże się z nią wielka odpowiedzialność ![]() *Paweuek rozpływa się w cieniu* |
Autor: | Juliusz [ 28 gru 2020 22:34 ] |
Tytuł: | Re: Savegames - Pliki zapisu - ostatnia deska ratunku |
Tak, też używałem tej techniki, np. do odblokowania się, kiedy np. utknąłem w drzwiach. BTW. mniej inwazyjnym rozwiązaniem byłoby usunięcie, tudzież przesunięcie samego pocisku. ![]() Cytuj: [korzystam z FMsela, więc fanmisje wypakowują się do folderu FMs, itp itd. Dla uproszczenia przeniosłem z wypakowanego folderu z fanmisją plik "miss" oraz "gam" do głównego katalogu T2, a plik "quick.sav" wrzuciłem do folderu "saves"] Nie ma potrzeby na takie zabiegi. Tylko trzeba uruchomić Dromeda z parametrem -fm <nazwa folderu fanmisji>, tudzież uruchomić Dromeda przez FMSel lub inny FM launcher, które to robią automatycznie. Wówczas Dromed "patrzy" bezpośrednio na nasz folder fanmisji, a nie na główny folder gry. |
Autor: | Paweuek [ 29 gru 2020 10:26 ] |
Tytuł: | Re: Savegames - Pliki zapisu - ostatnia deska ratunku |
Dzięki! Przenosiłem pliki ręcznie gdyż DromEd odrzucał pełną ścieżkę do nich podczas wpisywania z palca [a może po prostu jest case sensitive ![]() ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |