Zagadki - dromedki

Zaglądnij tutaj, jeśli masz pytania lub uwagi dotyczące różnorodnych aspektów tworzenia misji w edytorach DromEd i T3Ed, jak też związanego z nimi oprogramowania i sprzętu.

Moderator: peter_spy

Awatar użytkownika
timon
Garrett
Posty: 3883
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 19:07

Zagadki - dromedki

Post autor: timon »

W ostatnim czasie pojawiły się posty autorstwa Bukarego dotyczące CL i obiektów występujących w tej misji/misjach. Ja dla odmiany pragnę zadać Wam pytanie związane z tą Fm ale od strony dromeda. Na łamach poprzedniego forum wspomniałem o dwóch kieszeniach występujących w pierwszej misji CL - jeżeli dobrze pamiętam oczy z czaszki "wskakiwały" do osobnej pozycji łupów ( ale na końcu misji były zliczane w podsumowaniu ).
Pytania
1/ jak uzyskać taki efekt lub efekty
2/ jak to wykorzystać w innych misjach

Na pierwsze pytanie znam odpowiedź, ale na odpowiedz na drugie pytanie oczekuję z niecierpliwością.
Za tydzień jeżeli pojawi się jakakolwiek odpowiedz na moje pytania, udzielę odpowiedzi lub wskażę właściwą.

Mam nadzieję, że przyjmię sie zwyczaj zadawania takich pytań i udzielania na nie odpowiedzi :mrgreen: . Moim zdaniem taka forma wymiany informacji jest najskuteczniejsza i najbardziej wciągająca.
Awatar użytkownika
Bukary
Homo Rhetoricus
Posty: 5569
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 18:15
Lokalizacja: Gildia Topielników (przy tawernie Pod Rozszalałym Wichrem)

Re: Zagadki - dromedki

Post autor: Bukary »

Znakomity pomysł, Timon! :lol:

Już żałuję, że:
a) odinstalowalem CL,
b) nie mam teraz czasu, by włączyć DromEda.

I moja propozycja na przyszłość: może nazywać te wątki w sposób jednolity, np.:
---ZAGADKA: odrębne liczenie kosztowności (CL)--- :idea:

W tytule wątku na początku słowo ZAGADKA, a następnie PRECYZYJNE określenie tematu (żeby później łatwiej było coś znaleźć na określony temat)... Co ty na to? :?:
Awatar użytkownika
timon
Garrett
Posty: 3883
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 19:07

Re: Zagadki - dromedki

Post autor: timon »

Nazewnictwo - zgoda, może nawet osoby wątek jeżeli pytań bądzie więcej.
Co do odinstalowania CL - nie jest ona potrzebna !!!! Wystarczą przedmioty istniejące w T2. Tak ja doszedłem do rozwiązania. Sprśbuj nie trzeba dużo czasu.
Może zadasz inne pytanie ?
Awatar użytkownika
Bukary
Homo Rhetoricus
Posty: 5569
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 18:15
Lokalizacja: Gildia Topielników (przy tawernie Pod Rozszalałym Wichrem)

Re: Zagadki - dromedki

Post autor: Bukary »

Wydaje mi się, że znalazłem rozwiązanie twojej zagadki.
Otóż aby pewien obiekt, zaliczający się do kategorii "kosztowności", pojawiał się w inwentarzu osobno, a nie z resztą zdobyczy, należy, jak sądzę, "zabawić się" z własciwością EngineFeatures>CombineType.
Trzeba mu, rzecz jasna, dodać Meta-Property "IsLoot". Ale ponadto trzeba w oknie dialogowym CombineType wpisać coś innego niż "Loot".
Nie jestem tylko pewien, czy można użyć dowolnej nazwy. Ale chyba tak.
Awatar użytkownika
timon
Garrett
Posty: 3883
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 19:07

Re: Zagadki - dromedki

Post autor: timon »

Widzą, że niema sensu czekać do poniedziałku - pierwsza odpowiedz i prawidłowa.
Tak to Combine Type.
Ja zastosowałem obiekty z gałązki Thief1Questy, mają one różne Combine typy a zatem powstają różne kieszonki.

Mój pomysł na zastosowanie to
Nowy typ zadania : okradnij dany obiekt na kwotę X. Aby to uzyskać należało by połączyć każdą nową kosztowność do "licznika" - pracuję nad nim, zatem reszta niech będzie milczeniem :rad5 Może za kilka dni opiszę sposób.
Czekam na inne zagadki
ODPOWIEDZ