W ostatnim czasie pojawiły się posty autorstwa Bukarego dotyczące CL i obiektów występujących w tej misji/misjach. Ja dla odmiany pragnę zadać Wam pytanie związane z tą Fm ale od strony dromeda. Na łamach poprzedniego forum wspomniałem o dwóch kieszeniach występujących w pierwszej misji CL - jeżeli dobrze pamiętam oczy z czaszki "wskakiwały" do osobnej pozycji łupów ( ale na końcu misji były zliczane w podsumowaniu ).
Pytania
1/ jak uzyskać taki efekt lub efekty
2/ jak to wykorzystać w innych misjach
Na pierwsze pytanie znam odpowiedź, ale na odpowiedz na drugie pytanie oczekuję z niecierpliwością.
Za tydzień jeżeli pojawi się jakakolwiek odpowiedz na moje pytania, udzielę odpowiedzi lub wskażę właściwą.
Mam nadzieję, że przyjmię sie zwyczaj zadawania takich pytań i udzielania na nie odpowiedzi :mrgreen: . Moim zdaniem taka forma wymiany informacji jest najskuteczniejsza i najbardziej wciągająca.
Zagadki - dromedki
Moderator: peter_spy
- Bukary
- Homo Rhetoricus
- Posty: 5569
- Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 18:15
- Lokalizacja: Gildia Topielników (przy tawernie Pod Rozszalałym Wichrem)
Re: Zagadki - dromedki
Znakomity pomysł, Timon! :lol:
Już żałuję, że:
a) odinstalowalem CL,
b) nie mam teraz czasu, by włączyć DromEda.
I moja propozycja na przyszłość: może nazywać te wątki w sposób jednolity, np.:
---ZAGADKA: odrębne liczenie kosztowności (CL)---
W tytule wątku na początku słowo ZAGADKA, a następnie PRECYZYJNE określenie tematu (żeby później łatwiej było coś znaleźć na określony temat)... Co ty na to?
Już żałuję, że:
a) odinstalowalem CL,
b) nie mam teraz czasu, by włączyć DromEda.
I moja propozycja na przyszłość: może nazywać te wątki w sposób jednolity, np.:
---ZAGADKA: odrębne liczenie kosztowności (CL)---
W tytule wątku na początku słowo ZAGADKA, a następnie PRECYZYJNE określenie tematu (żeby później łatwiej było coś znaleźć na określony temat)... Co ty na to?
Re: Zagadki - dromedki
Nazewnictwo - zgoda, może nawet osoby wątek jeżeli pytań bądzie więcej.
Co do odinstalowania CL - nie jest ona potrzebna !!!! Wystarczą przedmioty istniejące w T2. Tak ja doszedłem do rozwiązania. Sprśbuj nie trzeba dużo czasu.
Może zadasz inne pytanie ?
Co do odinstalowania CL - nie jest ona potrzebna !!!! Wystarczą przedmioty istniejące w T2. Tak ja doszedłem do rozwiązania. Sprśbuj nie trzeba dużo czasu.
Może zadasz inne pytanie ?
- Bukary
- Homo Rhetoricus
- Posty: 5569
- Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 18:15
- Lokalizacja: Gildia Topielników (przy tawernie Pod Rozszalałym Wichrem)
Re: Zagadki - dromedki
Wydaje mi się, że znalazłem rozwiązanie twojej zagadki.
Otóż aby pewien obiekt, zaliczający się do kategorii "kosztowności", pojawiał się w inwentarzu osobno, a nie z resztą zdobyczy, należy, jak sądzę, "zabawić się" z własciwością EngineFeatures>CombineType.
Trzeba mu, rzecz jasna, dodać Meta-Property "IsLoot". Ale ponadto trzeba w oknie dialogowym CombineType wpisać coś innego niż "Loot".
Nie jestem tylko pewien, czy można użyć dowolnej nazwy. Ale chyba tak.
Otóż aby pewien obiekt, zaliczający się do kategorii "kosztowności", pojawiał się w inwentarzu osobno, a nie z resztą zdobyczy, należy, jak sądzę, "zabawić się" z własciwością EngineFeatures>CombineType.
Trzeba mu, rzecz jasna, dodać Meta-Property "IsLoot". Ale ponadto trzeba w oknie dialogowym CombineType wpisać coś innego niż "Loot".
Nie jestem tylko pewien, czy można użyć dowolnej nazwy. Ale chyba tak.
Re: Zagadki - dromedki
Widzą, że niema sensu czekać do poniedziałku - pierwsza odpowiedz i prawidłowa.
Tak to Combine Type.
Ja zastosowałem obiekty z gałązki Thief1Questy, mają one różne Combine typy a zatem powstają różne kieszonki.
Mój pomysł na zastosowanie to
Nowy typ zadania : okradnij dany obiekt na kwotę X. Aby to uzyskać należało by połączyć każdą nową kosztowność do "licznika" - pracuję nad nim, zatem reszta niech będzie milczeniem :rad5 Może za kilka dni opiszę sposób.
Czekam na inne zagadki
Tak to Combine Type.
Ja zastosowałem obiekty z gałązki Thief1Questy, mają one różne Combine typy a zatem powstają różne kieszonki.
Mój pomysł na zastosowanie to
Nowy typ zadania : okradnij dany obiekt na kwotę X. Aby to uzyskać należało by połączyć każdą nową kosztowność do "licznika" - pracuję nad nim, zatem reszta niech będzie milczeniem :rad5 Może za kilka dni opiszę sposób.
Czekam na inne zagadki