Zaloguj | Zarejestruj








Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 28 gru 2017 15:27 
Egzekutor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07 maja 2012 14:34
Posty: 1606
Lokalizacja: Dno Piekieł
Na TTLG ogłosili konkurs na 20-lecie Thiefa.

Zasady:
- misje wyłącznie do TG/TDP
- tylko oryginalne zasoby (za wyjątkiem rzeczy niepowtarzalnych, np. nowych linii dialogowych czy map)
- ale można używać nowych skryptów
- dozwolony NewDark
- dozwolone kolaboracje, zgłaszanie kilku misji, wstępy imienne lub anonimowe
- rozmiar dowolny

Termin ostateczny: 28 listopada 2018
Gotowe i przetestowane misje w plikach o nazwie TDP20AC_nazwaTwojejMisji.zip przesyłać w prywatnych wiadomościach do skacky'ego na forum TTLG.

Głosowanie od 30 listopada do 1 stycznia 2019.

Szczegóły: http://www.ttlg.com/forums/showthread.php?t=148475

_________________
Heroes are so annoying.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 04 sty 2018 18:09 
Poganin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sty 2008 21:42
Posty: 797
Lokalizacja: Swarzędz
Około 20 wyraziło chęć brania udziału w tym konkursie.Jest duża szansa że w tym roku będzie więcej misji do TG niż do T2. :D
Mam jakieś dziwne przeczucie że Kurhanowi się to nie spodoba. :(


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 04 sty 2018 18:26 
Kurszok
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 cze 2012 11:43
Posty: 519
Tak, to będzie okropny rok.
Cylindry złożone z 6-8 boków, tona strażników, "ukradnij berło x10", puste-jednakowe pomieszczenia, budowle kopiuj-wklej.
Celowo się skupiać na gorszym edytorze. Cóż za obrzydliwe hipsterstwo.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 04 sty 2018 18:55 
Poganin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sty 2008 21:42
Posty: 797
Lokalizacja: Swarzędz
No...nie,misje zrobione przez Skacky`ego nie mają tego o czym ty mówisz.Do tego dozwolone jest tworzenie nowych tekstur przy użyciu nowych.Także Newdarkowe skrypty są dozwolone.
No i jeszcze jedna rzecz...to 20 lecie pierwszego Thiefa,mają te misje NIE wyglądać jak Thief 1?
Ta rozmowa już była...nie każda fanmisja to musi być wynalezienie koła,zwłaszcza u nowych mapperów.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 04 sty 2018 20:06 
Kurszok
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 cze 2012 11:43
Posty: 519
U niego jest również kwadratowa, blokowata architektura. Nagromadzenie budowli trochę maskuje efekt "klockowatości" ale to nadal staroszkolne kwadratowe łuki i inne natręctwa w myśl korzeni. Jednakowe, prymitywne wystroje pomieszczeń (zobaczyłeś trzy, wiesz już wszystko, również na przyszłe misje) i ograne, nudne zadania z minimalną dozą oryginalnych skryptów.

Co kto lubi, wyraziłem swoje zdanie a wielu uczestników wprost przyznało, że bierze udział, ponieważ łatwiej jest im stworzyć misje dzięki temu wymuszonemu, hipsterskiemu prymitywizmowi. Wątpię, że tam się pojawi coś oryginalnego, naprawdę wykorzystującego możliwości New Darka.

Moim zdaniem na 20 lecie pierwszego Thiefa można było np. pokazać jaką drogę przeszliśmy (rozbudowanie klasycznych misji, remastery itd.) a nie się sztucznie cofać do siedzenia ze świeczką i teksturą 64x64 pod kocem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 05 sty 2018 10:45 
Złodziej

Dołączył(a): 14 wrz 2002 21:31
Posty: 2315
Lokalizacja: Łódź
Remastery byłyby przyjemne, coś jak mapka Deck16 z UT odtwarzana w kolejnych częściach z drobnymi zmianami.

_________________
Dark Radiant Tips!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 05 sty 2018 12:00 
Garrett
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2008 21:32
Posty: 4588
Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
Osobiście ten konkurs potraktowałbym jako taki "wyścig mydelniczek", niż szczere bicie rekordów. Podejrzewam, że zarówno twórcy, jak i gracze będą mieli sporo zabawy z obcowania z takim oldskulem. No i na pewno nie zabraknie sentymentów.

Optymistycznie dodam, że natężenie produkcji w tak krótkim czasie może zaowocować czymś zaskakującym. Wiele osób dostało pretekst do stworzenia czegoś kreatywnego ze starych klocków ;)

Ale to oczywiście zrozumiałe, że nadal to będą raczej takie 4fun rzeczy i będzie ciężko uzyskać coś naprawdę poważnego i porównywalnego z największymi misjami TMA.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 07 sty 2018 21:14 
Kurszok
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 cze 2012 11:43
Posty: 519
Temat ze zdjęciami : -CLICK-

Nie licząc, że wprost identycznych zdjęć widziałem setki, to ok.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 08 sty 2018 01:34 
Garrett
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2008 21:32
Posty: 4588
Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
Faktycznie, nie wygląda to nowatorsko... ale jest jak naleśniki. Niby stare, ale dobre ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 08 sty 2018 14:26 
Złodziej

Dołączył(a): 14 wrz 2002 21:31
Posty: 2315
Lokalizacja: Łódź
Cudów nie ma, ale może to i dobrze, bo będzie można oceniać design. A ja już widzę podstawowe potknięcia i to u "weteranuw" :-D

_________________
Dark Radiant Tips!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 sty 2018 19:20 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2007 13:15
Posty: 2286
Lokalizacja: Deutschland
Ech... Wrzucicie paczkę z nowymi teksturami. Przynajmniej będzie ładnie wyglądało.

_________________
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 sty 2018 21:10 
Mechanista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08 mar 2013 23:14
Posty: 397
Ostatnia dobra misja, która była inspirowana starym Thiefem (inspirowana to chyba słowo klucz tutaj) w którą osobiście grałem to był Endless Rain. Bardzo mi się podobał pomimo tego, że nie była to specjalnie oryginalna koncepcja, po prostu dopracowana w swojej skali. Patrząc na temat z tymi screenami to głównie widzę archaizm i prymitywizm. Nie rozumiem chęci cofania się AŻ TAK, poczyniliśmy duże kroki jeśli chodzi o tworzenie fanmisji przez lata, bym powiedział, że niektóre fanowskie twory w jakie grałem miały świetny level design, którego nie uświadczę w "normalnych" grach. Tutaj niestety widzę znowu skazę amatorskich dzieł osobiście frustrująca dla mnie, czyli wielkie, puste przestrzenie z płaskim oświetleniem. To jest jedna z tych rzeczy, które jak widzę na początku misji to ją wyłączam od razu, bo wiem czego się spodziewać. Okrutne? Może tak, ale znając potencjał to szkoda czasu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 02 mar 2018 14:42 
Bełkotliwiec

Dołączył(a): 02 mar 2018 11:08
Posty: 2
Już będę działać :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 08 mar 2018 00:05 
Garrett
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2008 21:32
Posty: 4588
Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
Tym bardziej sądzę, że to konkurs 4fun, jak zawody fechtunku widelcem.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 mar 2018 18:52 
Arcykapłan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lis 2006 11:13
Posty: 1362
Lokalizacja: Kraków
Czy nikt z wypowiadających się powyżej nie widział pierwszych screenów z Black Parade?

Oczywiście wszyscy widzieli, ale nagle zapomnieli o tym na co jest stać NewDark i surowe zasoby ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 mar 2018 19:41 
Poganin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sty 2008 21:42
Posty: 797
Lokalizacja: Swarzędz
Dark Parade był wspomniany w temacie o nadchodzących fanmisjach. ;)
Co do vanilla T1 tekstur i Newdark to widzieliśmy już to w FMkach Skacky`ego i szanujemy(no może poza Kurhanem). :P


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 mar 2018 09:51 
Złodziej

Dołączył(a): 14 wrz 2002 21:31
Posty: 2315
Lokalizacja: Łódź
Trailer Black Parade widziałem, ale i u mnie powoduje to wyłączenie obszarów mózgu odpowiedzialnych za ekscytację :)) Jeżeli to miało pokazać jakiś potencjał czegokolwiek, to ja tego nie widzę. Grafika, oświetlenie czy efekty nie wybijają się ponad rok 99.

Z oświetleniem jest to tyle dziwne, że przecież silnik używa lightmap, więc można by się pokusić o coś bardziej skomplikowanego bez strat wydajności – tylko trzeba by chcieć się uczyć takich rzeczy. Może rozgrywka jest innowacyjna, ale na razie nic na ten temat nie wiadomo. Stąd, chociaż często nie zgadzam się z Kurhanem, to z mojej strony również słychać głębokie ziewanie, przynajmniej do czasu, gdy pojawi się coś o rozgrywce (lub do premiery i możliwości zagrania) :)

_________________
Dark Radiant Tips!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 mar 2018 10:21 
Arcykapłan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lis 2006 11:13
Posty: 1362
Lokalizacja: Kraków
Moim zdaniem robienie takich wymagań twórcom jest nie na miejscu. Sam wiem ile czasu kosztuje dopracowanie audio-wizualne w DromEdzie, tak aby sprostać wymaganiom dzisiejszych graczy.

Tworzenie fanmisji to nie robota za pieniądze, a mimo tego jest to zadanie na pełny etat.

W świetle tego, moim skromnym zdaniem, każda grywalna fanmisja jest na wagę złota. Ja cieszę się z tego konkursu bardzo, bo pozwoli on ujawnić się wielu twórcom, którzy rezygnują z wydawania fanmisji pod presją wymagań audiowizualnych graczy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 mar 2018 17:20 
Złodziej

Dołączył(a): 14 wrz 2002 21:31
Posty: 2315
Lokalizacja: Łódź
Też tak kiedyś myślałem, ale wiesz, ten kij ma dwa końce. Z jednej strony ludzie poświęcają tonę cennego czasu na zrobienie czegoś. Tyle że Ci, którzy w to grają, też mają to samo do stracenia, ot inne są proporcje. Liczy się też etap życiowy :) Ja mam w tym momencie bardzo mało czasu w porównaniu np. z okresem studiów. W momencie gdy mam przeznaczyć na FMkę 2 godziny i będzie to czas frustrujący to dla mnie taka strata już jest dotkliwa i to nie w skali dnia, tylko tygodnia.

_________________
Dark Radiant Tips!


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ] 

Teraz jest 17 lip 2018 09:06


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj: