PIERWSZE ZRZUTY Z T3!!!
- Bukary
- Homo Rhetoricus
- Posty: 5569
- Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 18:15
- Lokalizacja: Gildia Topielników (przy tawernie Pod Rozszalałym Wichrem)
PIERWSZE ZRZUTY Z T3!!!
Zeskanowane strony z PC Gamer:
http://www.iupload.net/0412003/T3Shot1.jpg
http://www.iupload.net/0412003/T3Shot2.jpg
http://www.iupload.net/0412003/T3Shot3.jpg
http://www.iupload.net/0412003/T3Shot4.jpg
http://www.iupload.net/0412003/T3Shot5.jpg
http://www.iupload.net/0412003/T3Shot6.jpg
http://www.iupload.net/0412003/T3Shot7fix.jpg
http://www.iupload.net/0412003/T3Shot8.jpg
Okładka:
http://www.cgonline.com/images/cgm/151cover.jpg
Jeśli ściągniecie wszystko, to byłoby dobrze umieścić skany na edysku i podać hasło.
I jeszcze jedno: musicie wkleić adresy do przeglądarki. Klikanie na nie bezpośrednio nie zadziała (chyba)...
A oto kilka zrzutów:
I jeszcze mała prośba do osób ze stałym łączem. W tym wątku:
http://ve3d.com/Comments.aspx?ID=4772&c ... =1&page=13
na różnych stronach (nie tylko 13) są linki do zeskanowanych zrzutów z różnych gier (także H-L 2). Czy ktoś mógłby to mocno spakować/skompresować (i pogrupować w pliki według gier), a następnie umieścić gdzieś na edysku?
http://www.iupload.net/0412003/T3Shot1.jpg
http://www.iupload.net/0412003/T3Shot2.jpg
http://www.iupload.net/0412003/T3Shot3.jpg
http://www.iupload.net/0412003/T3Shot4.jpg
http://www.iupload.net/0412003/T3Shot5.jpg
http://www.iupload.net/0412003/T3Shot6.jpg
http://www.iupload.net/0412003/T3Shot7fix.jpg
http://www.iupload.net/0412003/T3Shot8.jpg
Okładka:
http://www.cgonline.com/images/cgm/151cover.jpg
Jeśli ściągniecie wszystko, to byłoby dobrze umieścić skany na edysku i podać hasło.
I jeszcze jedno: musicie wkleić adresy do przeglądarki. Klikanie na nie bezpośrednio nie zadziała (chyba)...
A oto kilka zrzutów:
I jeszcze mała prośba do osób ze stałym łączem. W tym wątku:
http://ve3d.com/Comments.aspx?ID=4772&c ... =1&page=13
na różnych stronach (nie tylko 13) są linki do zeskanowanych zrzutów z różnych gier (także H-L 2). Czy ktoś mógłby to mocno spakować/skompresować (i pogrupować w pliki według gier), a następnie umieścić gdzieś na edysku?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Thief Antologia PL: od 20 X 2006 w sklepach!
Zagraj w FM Old Comrades, Old Debts i zobacz moje zrzuty.
Zagraj w FM Old Comrades, Old Debts i zobacz moje zrzuty.
Re: PIERWSZE ZRZUTY Z T3!!!
Kompletnie mnie zatkało...
Re: PIERWSZE ZRZUTY Z T3!!!
Siakieś dziwne.
Re: PIERWSZE ZRZUTY Z T3!!!
Czemu mam wrażenie, że to tylko ilustracje do gazety a nie prawdziwe zrzuty z gry , no może poza kilkoma i to raczej nie z thiefa. "Ilustracje" wyglądają na prawdę obiecująco .
Zassać to można z www.edysk.pl log: zabaglo1 hasło: jazzik
Zassać to można z www.edysk.pl log: zabaglo1 hasło: jazzik
Pablo
- Bukary
- Homo Rhetoricus
- Posty: 5569
- Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 18:15
- Lokalizacja: Gildia Topielników (przy tawernie Pod Rozszalałym Wichrem)
Re: PIERWSZE ZRZUTY Z T3!!!
Kilka wniosków wysnutych z lektury zeskanowanego artykułu:
- T3 ukaże się najwcześniej wiosną 2004 roku. Wydaje się jednak, że nastąpi to nieco (znacznie?) później.
- Prace nad T3 są znacznie mniej zaawansowane niż prace nad Deus Ex 2. Różnica wynosi mniej więcej pół roku.
- Niewiele można powiedzieć o wyglądzie T3 na podstawie zrzutów z gry, albowiem przedstawione na nich lokacje nie są - delikatnie rzecz ujmując - w pełni wykończone (tekstury są na przykład - jak na mój gust - przeciętne). Podobnie ma się rzecz z AIs: niektóre wyglądają interesująco (kaptury!), inne - dosyć przeciętnie (np. kapłan z Zakonu Młota), niczym bohaterowie "Kingpina" (np. postać na zrzucie ze strzałą ognistą). Ale na tym etapie produkcji wszystko się może zmienić.
- Fabuła T3 będzie zbliżona pod względem nastroju do fabuły T1. Nie będzie jednak tak "przypadkowa" (haphazard) jak fabuła T1 ani tak rozbudowana jak fabuła T2. Innymi słowy, będzie prosta, ale silnie związana z wątkiem głównym. A co jest wątkiem głównym? Działania Szafarzy mające na celu utrzymanie równowagi między Zakonem Młota i Poganami.
- Na temat silnika nie powiedziano niczego nowego. Już wcześniej wiedzieliśmy o dynamicznym oświetleniu (cienie!), lustrzanych i wodnych odbiciach, "inteligencji" strażników (koniec ze spokojnym chowaniem się w ciemnych kątach) etc.
- Stephen Russell nadal będzie głosem Garretta.
- Pojawi się więcej skryptowanych wydarzeń w trakcie gry. Filmiki (cutscenes) nie będą już odgrywały tak ważnej roli. Znamy też treść jednego filmiku: znaki, które zapisuje Szafarz, przybierają demoniczne kształty.
- Będzie dużo nowego sprzętu dla złodzieja. Ale nic nie wiadomo na jego temat.
- Garrett na najwyższym poziomie trudności nie będzie mógł zabijać.
- Będzie mało robotów. Zastąpią je dziesiątki nowych stworzeń. Jakich? Nie wiemy.
- Nadal będziemy się posługiwali kryształem, który wskazuje stopień oświetlenia sceny.
- Rzeczywistość T3 będzie dosyć industrialna (zwróćcie uwagę na balustradki i mechanizmy), ale, mam nadzieję, nie zabrakne też akcentów mistycznych.
I co? Wydaje się, że nie jest źle. Mam tylko nadzieję, że grafika będzie nieco lepsza do tej na zrzutach.
Ogolnie rzecz ujmując, jestem jednak trochę bardziej podniecony Half-Life 2. Premiera: wrzesień 2003! Obiecują, że pójdzie na starym sprzęcie, ale w pełni wykorzystać można wszystkie możliwości gry tylko na P4 3GHz.
- T3 ukaże się najwcześniej wiosną 2004 roku. Wydaje się jednak, że nastąpi to nieco (znacznie?) później.
- Prace nad T3 są znacznie mniej zaawansowane niż prace nad Deus Ex 2. Różnica wynosi mniej więcej pół roku.
- Niewiele można powiedzieć o wyglądzie T3 na podstawie zrzutów z gry, albowiem przedstawione na nich lokacje nie są - delikatnie rzecz ujmując - w pełni wykończone (tekstury są na przykład - jak na mój gust - przeciętne). Podobnie ma się rzecz z AIs: niektóre wyglądają interesująco (kaptury!), inne - dosyć przeciętnie (np. kapłan z Zakonu Młota), niczym bohaterowie "Kingpina" (np. postać na zrzucie ze strzałą ognistą). Ale na tym etapie produkcji wszystko się może zmienić.
- Fabuła T3 będzie zbliżona pod względem nastroju do fabuły T1. Nie będzie jednak tak "przypadkowa" (haphazard) jak fabuła T1 ani tak rozbudowana jak fabuła T2. Innymi słowy, będzie prosta, ale silnie związana z wątkiem głównym. A co jest wątkiem głównym? Działania Szafarzy mające na celu utrzymanie równowagi między Zakonem Młota i Poganami.
- Na temat silnika nie powiedziano niczego nowego. Już wcześniej wiedzieliśmy o dynamicznym oświetleniu (cienie!), lustrzanych i wodnych odbiciach, "inteligencji" strażników (koniec ze spokojnym chowaniem się w ciemnych kątach) etc.
- Stephen Russell nadal będzie głosem Garretta.
- Pojawi się więcej skryptowanych wydarzeń w trakcie gry. Filmiki (cutscenes) nie będą już odgrywały tak ważnej roli. Znamy też treść jednego filmiku: znaki, które zapisuje Szafarz, przybierają demoniczne kształty.
- Będzie dużo nowego sprzętu dla złodzieja. Ale nic nie wiadomo na jego temat.
- Garrett na najwyższym poziomie trudności nie będzie mógł zabijać.
- Będzie mało robotów. Zastąpią je dziesiątki nowych stworzeń. Jakich? Nie wiemy.
- Nadal będziemy się posługiwali kryształem, który wskazuje stopień oświetlenia sceny.
- Rzeczywistość T3 będzie dosyć industrialna (zwróćcie uwagę na balustradki i mechanizmy), ale, mam nadzieję, nie zabrakne też akcentów mistycznych.
I co? Wydaje się, że nie jest źle. Mam tylko nadzieję, że grafika będzie nieco lepsza do tej na zrzutach.
Ogolnie rzecz ujmując, jestem jednak trochę bardziej podniecony Half-Life 2. Premiera: wrzesień 2003! Obiecują, że pójdzie na starym sprzęcie, ale w pełni wykorzystać można wszystkie możliwości gry tylko na P4 3GHz.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Thief Antologia PL: od 20 X 2006 w sklepach!
Zagraj w FM Old Comrades, Old Debts i zobacz moje zrzuty.
Zagraj w FM Old Comrades, Old Debts i zobacz moje zrzuty.
Re: PIERWSZE ZRZUTY Z T3!!!
Nareszcie
Ale zwróćcie uwagę na pierwszy zrzut, na cień, czy dobrze widze? Postać z płonącą pochodnią tworzy cień, czyli nad nim musi istnieć bardzo silne źródło światła a tam niczego nie ma
Ale zwróćcie uwagę na pierwszy zrzut, na cień, czy dobrze widze? Postać z płonącą pochodnią tworzy cień, czyli nad nim musi istnieć bardzo silne źródło światła a tam niczego nie ma
Pozdrawiam
PiotrS
PiotrS
Re: PIERWSZE ZRZUTY Z T3!!!
Dla tego też cały czas odnoszę wrażenie, że to tylko narysowana grafika , albo te tekstury są tak marne i światło (i cienie) jeszcze nie do końca zaimplementowane(zaimplementowane pewnie tak ale nie pokazane). Noooo albo tylko tyle chciały nam pokazać te cholery .PiotrS pisze:
Ale zwróćcie uwagę na pierwszy zrzut, na cień, czy dobrze widze? Postać z płonącą pochodnią tworzy cień, czyli nad nim musi istnieć bardzo silne źródło światła a tam niczego nie ma
Pablo
Re: PIERWSZE ZRZUTY Z T3!!!
Zgadzam się z Pablo, te "zrzuty' na milę pachną rysunkiem. Tekstury jak ze wstępnej prebeta wersji T1.
Co do zarysowanej fabuły, to aby uproszczenie nie doprowadziły do gry w stylu Rayman ( nawiasem mówiąc bardzo dobrej, ale w innym stylu )
Co do zarysowanej fabuły, to aby uproszczenie nie doprowadziły do gry w stylu Rayman ( nawiasem mówiąc bardzo dobrej, ale w innym stylu )
Zezwierzęcony, o zdradzieckiej mordzie, umysłowo niestabilny. Kanalia. Patologiczny element czyli OBYWATEL. Nie należący do ich wspólnoty narodowej. Hołota chamska. "Nie kocha Polski i Pana Boga"
Obcy kulturowo prezesowi
Obcy kulturowo prezesowi
Re: PIERWSZE ZRZUTY Z T3!!!
Pozwolę sobie nie zgodzić się z szanownymi przedmówcami :DPablo pisze:Dla tego też cały czas odnoszę wrażenie, że to tylko narysowana grafika , albo te tekstury są tak marne i światło (i cienie) jeszcze nie do końca zaimplementowane(zaimplementowane pewnie tak ale nie pokazane). Noooo albo tylko tyle chciały nam pokazać te cholery .PiotrS pisze:
Ale zwróćcie uwagę na pierwszy zrzut, na cień, czy dobrze widze? Postać z płonącą pochodnią tworzy cień, czyli nad nim musi istnieć bardzo silne źródło światła a tam niczego nie ma
Poprowadźcie sobie linie od pochodni, przez postać ją trzymającą, do krawędzi cienia. Wszystko jest OK. Nawet ten dziwny pas z prawej, to cień ręki. W zrzucie z trzema postaciami nie ma natomiast cienia od wiszącego świecznika, który jest chyba źródłem światła .
Nie wydaje mi się, żeby to były rysunki czy nawet grafiki. Zwróćcie uwagę na ukośne krawędzie, wyraźne schodkowanie charakterystyczne dla obrazu generowanego przez kartę graficzną tworzącą środowisko gry.
Re: PIERWSZE ZRZUTY Z T3!!!
Ale dla mnie ten cień jest dziwny, nie zastanawiam się czy to rysunek czy zrzut, ale nad fizyka tego zjawiska.
Ten cień ręki trzymającej pochodnie [długi, wysunięty do przodu], cos takiego powstanie w przypadku silnego, kierowanego źródła światła umiejscowionego gdzieś w górze, za głową, dalej, cień postaci na ścianie, nawet, jeżeli weźmiemy poprawkę, że to kąt pomieszczenia, czyli łączenia się trzech płaszczyzn to dalej nie jest to realistyczne, taki cień powstanie w przypadku źródła bardzo blisko ciała, na wysokości klatki piersiowej. Nie wiem jak to wytłumaczyć, ale najlepiej doświadczalnie, stańcie w takiej pozycji z wyciągniętą ręką trzymając np. świece i zobaczcie cień
Ten cień ręki trzymającej pochodnie [długi, wysunięty do przodu], cos takiego powstanie w przypadku silnego, kierowanego źródła światła umiejscowionego gdzieś w górze, za głową, dalej, cień postaci na ścianie, nawet, jeżeli weźmiemy poprawkę, że to kąt pomieszczenia, czyli łączenia się trzech płaszczyzn to dalej nie jest to realistyczne, taki cień powstanie w przypadku źródła bardzo blisko ciała, na wysokości klatki piersiowej. Nie wiem jak to wytłumaczyć, ale najlepiej doświadczalnie, stańcie w takiej pozycji z wyciągniętą ręką trzymając np. świece i zobaczcie cień
Pozdrawiam
PiotrS
PiotrS
- Bukary
- Homo Rhetoricus
- Posty: 5569
- Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 18:15
- Lokalizacja: Gildia Topielników (przy tawernie Pod Rozszalałym Wichrem)
Re: PIERWSZE ZRZUTY Z T3!!!
Wydaje mi się, że mamy tutaj do czynienia ze zrzutami z pierwszej wersji gry, a nie z grafiką. Świadczy o tym chociażby fakt, że autor artykułu wspomina, że widział w grze lokację, która przedstawiona jest na zrzutach (ogromna maszyneria)...
Thief Antologia PL: od 20 X 2006 w sklepach!
Zagraj w FM Old Comrades, Old Debts i zobacz moje zrzuty.
Zagraj w FM Old Comrades, Old Debts i zobacz moje zrzuty.
Re: PIERWSZE ZRZUTY Z T3!!!
Piotrze nie za dużo wymagasz od gry ? Prawidlowe cienie ruchomego obiektu od ruchomego źródła światła to chyba obliczenia dla P7PiotrS pisze:Ale dla mnie ten cień jest dziwny, nie zastanawiam się czy to rysunek czy zrzut, ale nad fizyka tego zjawiska.
Zezwierzęcony, o zdradzieckiej mordzie, umysłowo niestabilny. Kanalia. Patologiczny element czyli OBYWATEL. Nie należący do ich wspólnoty narodowej. Hołota chamska. "Nie kocha Polski i Pana Boga"
Obcy kulturowo prezesowi
Obcy kulturowo prezesowi
Re: PIERWSZE ZRZUTY Z T3!!!
Tak, tylko ja gdzieś czytałem, że w takim dynamicznym cieniu Garrett będzie mógł się chować
Pozdrawiam
PiotrS
PiotrS
Re: PIERWSZE ZRZUTY Z T3!!!
Tu chyba nie ma wątpliwości, zrzuty z T3
http://www.gamershell.com/game/Tactical_Thief_3.shtml
http://www.gamershell.com/game/Tactical_Thief_3.shtml
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Pozdrawiam
PiotrS
PiotrS
Re: PIERWSZE ZRZUTY Z T3!!!
Noooo to rozumiem , aż mi ciary przeszły po plecach :D. Teraz trzeba będzie chyba uważać na swój cień podczas skradania .
Pablo
-
- Miastolud
- Posty: 62
- Rejestracja: 18 lutego 2003, 18:52
- Lokalizacja: Środkowo-wschodnia Europa.
Re: PIERWSZE ZRZUTY Z T3!!!
Może się uda wykraść demko thiefa z E3 - tak było z doom 3...
Co do halflife to dzisiaj (28) mija embargo dla gazet o grach i możemy się spodziewać dużo artykułów na jego temat. Normalnie wow, do niedawna nikt jeszcze się nie myślał (chyba w snach jedynie), że HL2 powstanie. Rzadko się zdaża aby nowa gra była utrzymywana w takiej tajemnicy.
Co do halflife to dzisiaj (28) mija embargo dla gazet o grach i możemy się spodziewać dużo artykułów na jego temat. Normalnie wow, do niedawna nikt jeszcze się nie myślał (chyba w snach jedynie), że HL2 powstanie. Rzadko się zdaża aby nowa gra była utrzymywana w takiej tajemnicy.
- Bukary
- Homo Rhetoricus
- Posty: 5569
- Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 18:15
- Lokalizacja: Gildia Topielników (przy tawernie Pod Rozszalałym Wichrem)
Re: PIERWSZE ZRZUTY Z T3!!!
Na tej stronie jest nowy zrzut z T3... Szczerze mówiąc jestem nim trochę zawiedziony... Mam nadzieję, że zewnętrzne obszary będą lepsze...
http://www.gamestar.de/magazin/previews/action/12687/
http://www.gamestar.de/magazin/previews/action/12687/
Thief Antologia PL: od 20 X 2006 w sklepach!
Zagraj w FM Old Comrades, Old Debts i zobacz moje zrzuty.
Zagraj w FM Old Comrades, Old Debts i zobacz moje zrzuty.
Re: PIERWSZE ZRZUTY Z T3!!!
A według mnie, screen wygląda całkiem nieźle. Oczywiście zawsze może być lepiej, no ale może być też gorzej!
Podoba mi się klimat tego obrazka! Tylko gdzie Ci strażnicy?
Podoba mi się klimat tego obrazka! Tylko gdzie Ci strażnicy?
Pozdrawiam!
MichalN
MichalN
Re: PIERWSZE ZRZUTY Z T3!!!
Moja ocena jest jednoznaczna. To są rysunki namalowane dla potrzeb gazety. Naprawdę nie wyglądają aż tak obiecująco. Trzymajcie kciuki żebym miał rację bo jeśli tak ma wyglądać T3 to ja już nie wiem czego oczekuję.
Ciemność jest naszym sprzymierzeńcem!