T3 na E3 - filmiki z gry

Wpadnij tutaj, jeśli chcesz zapoznać się z istotnymi wiadomościami, podyskutować o najnowszych doniesieniach ze świata Thiefa oraz opatrzyć zjadliwym lub miłym komentarzem poszczególne informacje.
Bartek
Bełkotliwiec
Posty: 27
Rejestracja: 26 maja 2003, 21:04

Re: T3 na E3 - filmiki z gry

Post autor: Bartek »

sciagnolem ten filmik i go ogladnolem...teraz napisze co on nim sadze :lol:

+ swietnie wykonane sciany i podlogi i wogole caly ten zamek :D(zeby mi to jeszcze poszlo... :wink: )
+ sposob poruszania sie straznika, sposob w jaki wyjmuje miecz itp.

- zamek znowu na srodku drzwi..troche to glupio wyglada jak klamka jest normalnie z boku a zamek na srodku drzwi :?
- troche glupie AI...a)jak garret gasi strzala wodna pochodnie straznikowi wyglada to tak jakby caly biedny gwardzista zostal oblany woda, on natomiast tylko troche zdziwiony odchodzi skad przyszedl :x , b) garret morduje straznika w walce podbiegajac i odbiegajac od niego uderzajac w odpowiednim momencie...szkoda ze straznik nie wpadl na to zeby podbiec do zlodzieja... :lol:
- wchodzenie garreta po scianie, wg. to troche glupio wyglada, jesli garret nie ma gdzie uciec przed goniacym go straznikiem i postanawia wejsc na pionowa kamienna sciane...dla mnie jest to troche dziwne... :?


A tak wogole to nowy jestem- Witam ! :lol:
Awatar użytkownika
PiotrS
Złodziej
Posty: 2069
Rejestracja: 11 sierpnia 2002, 22:57
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

Re: T3 na E3 - filmiki z gry

Post autor: PiotrS »

Trzeba to faktycznie samemu zobaczyć. Zgadzam się, AI – tragedia, chodzenie po ścianie – bez sensu, zamek na środku drzwi – wielka pomyłka.
Komentując to, co zobaczyłem napisze tak. Przed wydaniem T2 można było przeczytać w wywiadach z twórcami o rewolucyjnych zmianach w silniku w porównaniu z T1, pamiętam jak ktoś entuzjastycznie opisywał zachowanie AI w nowej grze, a jak sami wiecie aż takich rewelacji nie było. I tak samo należy teraz brać poprawkę na to, co piszą o T3. Ten film tylko to potwierdza.
Pozdrawiam
PiotrS
Awatar użytkownika
Pablo
Arcykapłan
Posty: 1398
Rejestracja: 13 sierpnia 2002, 11:06
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: T3 na E3 - filmiki z gry

Post autor: Pablo »

Teraz już na spokojnie. AI rzeczywiście nie pokazuje nic ciekawego, ale zastanówmy się czy to nie jest wynik ustawienia trudności gry. Taki przypadek jak zgaszenie pochodni w dłoni strażnika i w praktyce oblanie go całego wodą nie może zostać niezauważone i o tym chyba twórcy gry dobrze wiedzą. Jeśli ktoś gra na demie zazwyczaj wybiera najprostszy tryb żeby rozgrywka była łatwiejsza i dłuższa. Narzuca mi się porównanie AI użyte w Thievery między trybem ?benny? a tym najwyższym. Kto grał w Thievery wie o czym mówię. Tam Bennemu można wleźć na głowę a przy najwyższym poziomie AI robi rzeźnię.Oczywiście nie nastawiałbym się na jakieś zabójcze AI, ale bez przesady, nie zrobią chyba z tego gorszego AI od tego w Thievery z najwyższym poziomem trudności, który jak wiemy po ostatnim patchu jest po niezłym postępem w porównaniu do oryginalnego Thiefa. Mam nadzieję, że się nie mylę.

Zamki na środku drzwi też mi się nie podobają, ale jak to już kiedyś pisałem to chyba wymóg konsolowej wersji. Sterowanie czterema guzikami ruchami kamery chyba musi być dosyć uciążliwie więc pewnie chcieli graczom oszczędzić w miarę możliwości tego. Swoją drogą w taki ruch wkrada się nutka sztuczności, te płynne ruchy kamery zawsze poziome lub pionowe nienaturalnie wyglądają. Pecetowcy ze swoimi myszkami są górą. Mam nadzieję, że wersja PC zamki będzie miała na swoim miejscu.

Wspinanie po ścianach? dlaczego bezsensu :?:. Właśnie scena z filmu pokazuje doskonałe wykorzystanie tej umiejętności w ucieczce i jak dla mnie udowadnia jej przydatność. Nie wiem czy zauważyliście, że gracz wspinał się na balkon, który miał nad sobą a że film skończył się przed samym wejściem na balkon to już wina tych, którzy nas filmem uraczyli.

Zauważyliście, że teraz wskaźnik energii (życia) pokazuje się tylko w momencie, kiedy garrett przyjmuje cios z broni lub spada ze zbyt wysoka a potem znika :?:. To chyba dobry pomysł. I jeszcze jedno garrett zabił strażnika dopiero po użyciu bomby świetlnej (ten błysk jest mało zauważalny), wcześniej jego ciosy chyba nic nie dawały. To chyba ewidentne utrudnienie, żebyśmy czuli więcej respektu przed walką ze strażnikami.

Jak widzicie jestem optymistą, może troszkę niepoprawnym, ale jednak.:D:
Pablo
Awatar użytkownika
timon
Garrett
Posty: 3883
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 19:07

Re: T3 na E3 - filmiki z gry

Post autor: timon »

W dalszym ciągu jestem pesymisyą, ale zwróccie uwage na elementy "architektoniczne" sa wspaniałe : kolumienki w balustradzie, kapitel kolumny, posąg skrzydalatego stwora, bluszcz porastające ściany.
Do wad dorzuce jeszcze cień postaci : strażnik z pochodnią wygląda jakbu miał płetwy.
Zezwierzęcony, o zdradzieckiej mordzie, umysłowo niestabilny. Kanalia. Patologiczny element czyli OBYWATEL. Nie należący do ich wspólnoty narodowej. Hołota chamska. "Nie kocha Polski i Pana Boga"
Obcy kulturowo prezesowi
Awatar użytkownika
PiotrS
Złodziej
Posty: 2069
Rejestracja: 11 sierpnia 2002, 22:57
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

Re: T3 na E3 - filmiki z gry

Post autor: PiotrS »

Pablo -> mam nadzieje, że z AI masz racje, na pewno zachowanie strażników będzie można regulować, a do finałowej wersji jest jeszcze dużo czasu
Pablo pisze:Wspinanie po ścianach? dlaczego bezsensu :?:. Właśnie scena z filmu pokazuje doskonałe wykorzystanie tej umiejętności w ucieczce i jak dla mnie udowadnia jej przydatność.
Dla mnie ważny jest realizm w grze, nawet, jeżeli przyjmiemy, że Garrett ma haki w dłoniach i stopach to i tak prędkość wspinania jest za szybka. Kto z Was bawi się wspinanie po ścianach? Ja tylko próbowałem, to tak ładnie nie wygląda :)
Drugi powód jest bardziej praktyczny, ważny dla autorów FMs 8-) Przy tworzeniu misji powinno się graczowi dać max swobody w podejmowaniu decyzji a jednocześnie tak zbudować lokacje, żeby gracz w odpowiedniej kolejności odwiedzić określone pomieszczenia, czytał teksty czy obejrzał zdarzenia. Ważne jest to dla opowiedzenia jakieś tam historii. Jeżeli damy Garrettowi nowe nieograniczone możliwości poruszania się, będzie bardzo trudno przewidzieć jego zachowanie. Autorzy będą musieli posiadać naprawdę dużą wyobraźnie, żeby to wszystko "poukładać" sobie w głowie :wink:
Ostatnio zmieniony 27 maja 2003, 09:16 przez PiotrS, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam
PiotrS
Awatar użytkownika
timon
Garrett
Posty: 3883
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 19:07

Re: T3 na E3 - filmiki z gry

Post autor: timon »

Przypuszczm, że możliwość wspinania sie pościanie przypisana będzie do nielicznych teksturek. To pozwoli rozwiązać problem "niechcianych" przejść. Tylko po co takie rozwiązanie ? Strzałalinowa, bluszcz w zupełności wystarczały
Zezwierzęcony, o zdradzieckiej mordzie, umysłowo niestabilny. Kanalia. Patologiczny element czyli OBYWATEL. Nie należący do ich wspólnoty narodowej. Hołota chamska. "Nie kocha Polski i Pana Boga"
Obcy kulturowo prezesowi
Awatar użytkownika
Maveral
Bruce Dickinson
Posty: 4661
Rejestracja: 11 kwietnia 2003, 12:07
Lokalizacja: Radlin
Płeć:

Re: T3 na E3 - filmiki z gry

Post autor: Maveral »

widziałem trzy filmiki: dwa na których Garreth pracuje wytrychami i trailer.Muszę powiedzieć że jak na razie nie wygląda to tak zachęcająco. I co to mają być za kolorowe napisy oznaczające że coś wziąłem. Co ja nie wiem co biorę. Te napisy tylko psują klimat. Idę sobie w ciemności, fajny klimacik a tu podniosę jakąś rzecz i mi wyskakuje jakiś tam napis. Jak bede chciał sprawdzić co wziąłem to sobie to sprawdzę w inventory.No ale trochę się zapędziłem.aha jeszcze ten zamek na środku drzwi. Naprawdę nie chciałbym poznać konstrukcji tego zamka.
Ciemność jest naszym sprzymierzeńcem!
Awatar użytkownika
Bukary
Homo Rhetoricus
Posty: 5569
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 18:15
Lokalizacja: Gildia Topielników (przy tawernie Pod Rozszalałym Wichrem)

Re: T3 na E3 - filmiki z gry

Post autor: Bukary »

Próbuję ten filmik ściągnąć z tej strony, ale ciągle mnie z tym serwerem rozłącza... Czy ktoś mógłby ten filmik gdzieś wsadzić?
Thief Antologia PL: od 20 X 2006 w sklepach!
Zagraj w FM Old Comrades, Old Debts i zobacz moje zrzuty.
Awatar użytkownika
Bukary
Homo Rhetoricus
Posty: 5569
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 18:15
Lokalizacja: Gildia Topielników (przy tawernie Pod Rozszalałym Wichrem)

Re: T3 na E3 - filmiki z gry

Post autor: Bukary »

PiotrS pisze: Drugi powód jest bardziej praktyczny, ważny dla autorów FMs 8-) Przy tworzeniu misji powinno się graczowi dać max swobody w podejmowaniu decyzji a jednocześnie tak zbudować lokacje, żeby gracz w odpowiedniej kolejności odwiedzić określone pomieszczenia, czytał teksty czy obejrzał zdarzenia. Ważne jest to dla opowiedzenia jakieś tam historii. Jeżeli damy Garrettowi nowe nieograniczone możliwości poruszania się, będzie bardzo trudno przewidzieć jego zachowanie. Autorzy będą musieli posiadać naprawdę dużą wyobraźnie, żeby to wszystko "poukładać" sobie w głowie :wink:
Masz w pewnym stopniu rację, Piotrze. Im większa swoboda gracza, tym trudniejsze zadanie programisty. Gdyby dać Garrettowi możliwość udania się w każdą stronę w dowolnym momencie, wtedy nie sposób byłoby opowiedzieć zajmującej historii. Wiem to z własnego doświadczenia, albowiem starałem się ułożyć scenariusz "Notatki kartografa" w ten sposób, aby - z jednej strony - gracz miał jak największą swobodę a - z drugiej strony - historia, którą poznajemy, była zajmująca. Wydaje mi się, że stworzyliśmy (ja, Caer i Storybuilder) interesującą, zaskakującą i - co dla mnie ważne - "realistyczną" fabułę (istnieją biowiem ciekawe fabuły - np. ostatnio "Emilie Victor" - które nie są w żadnej mierze "realistyczne"), poukładałem jednak zarazem wszystkie jej elementy w ten sposób, że gracz ma bardzo dużą swobodę. O ile pamiętam na początku misji dostępnych jest ok. 10 lokacji w obrębie miasta (do których można sie udać w dowolnej kolejności), a w całej misji jest tych lokacji ok. 14. Oczywiście, w trakcie rozgrywki zyskujemy pewne informacje/przedmioty/umiejętności etc., które nieco (lub nawet bardzo) zmieniają "charakter" naszych wizyt w poszczególnych lokacjach. Co by jednak było, gdyby Garrett mógł używać ścian jako dróg komunikacji? Wydaje mi się, że w przypadku tak skonstruowanej fabuły (która już na początku zakłada dużą swobodę ruchów), zmieniłby się tylko charakter rozgrywki, a nie zmieniłby się scenariusz. Zresztą projektant dysponuje wieloma możliwościami kontrolowania gracza: wystarczy pozamykać wszystkie okna (lub tworzyć "pozorne" okna), żeby całe to chodzenie po ścianach i dachach było "bezużyteczne". Śmiem nawet twierdzić, że taka umiejętność Garretta ułatwiłaby mi rozwiązanie pewnego problemu, z którym się borykam. Otóż W "Notatce kartografa" pewne miejsce w mieście jest tak dobrze ukryte (powiedzmy, że "zabudowane"), że dotrzeć do niego można tylko po serii karkołomnych skoków, po wspinaczce w najmniej spodziewanych miejscach itp. Wprowadzenie rękawic do wspinaczki umożliwiłoby mi lepsze ukrycie tego właśnie miejsca, albowiem mógłbym drogę do niego uczynić trudniejszą (paradoksalnie) do odnalezienia: gracz nie mógłby "w ciemno" szukać miejsc "drewnianych", w które można wbić strzałę z liną, teraz musiałby liczyć się z tym, że trzeba będzie zbadać każdą pionową powierzchnię; będzie zatem wolał odnaleźć konkretne wskazówki, żeby nie chodzić po wszystkich ścianach w mieście... Hmmm... Sam już nie wiem, czy to, co piszę, ma sens. W każdym razie: zawsze mogę umieścić w miejscach, do których nie chcę, by Garrett miał dostęp, tekstury "niezdatne" do wspinaczki. Niemniej jednak: bardziej się chyba my, projektanci, przy tych wszystkich możliwościach napocimy... :(
Thief Antologia PL: od 20 X 2006 w sklepach!
Zagraj w FM Old Comrades, Old Debts i zobacz moje zrzuty.
Awatar użytkownika
Pablo
Arcykapłan
Posty: 1398
Rejestracja: 13 sierpnia 2002, 11:06
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: T3 na E3 - filmiki z gry

Post autor: Pablo »

Hmmm tak się zastanawiam czy my zachowaliśmy chociaż krztę obiektywizmu w naszych "dywagacjach" :wink:. Jednego jestem pewien, nikomu z nas panowie z Ion Storm nie będą w stanie dogodzić w stu procentach. W większości jesteśmy skrzywieni na punkcie tej gry :diab9: i zapominamy, że jest tylko grą (sam się na tym łapię). Thief 3 jaki by nie był zawsze będzie wyjątkową grą, choć nasze subiektywne wrażenia mogą się okazać odmienne. Poza tym chyba jeszcze za wcześnie jest wyciągać wnioski na podstawie kilku marnej jakości filmów. Mój optymizm może się nie spełnić równie dobrze jak pesymistyczne przeczucia innych, ale ja wychodzę z założenia, że dlaczego mam się tym zawczasu martwić, do wyjścia gry zostało jeszcze przynajmniej pół roku więc jest jeszcze czas na poprawki. A tak w ogóle te bezsensownie umieszczone zamki na drzwiach (i parę innych ewentualnych niedociągnięć) nie będą w stanie pozbawić mnie dobrej zabawy, to tylko detale :D:, oczywiście poza AI.
Pablo
Awatar użytkownika
Sir Gareth
Mechanista
Posty: 488
Rejestracja: 19 maja 2003, 09:40
Lokalizacja: wszechświat równoległy 3-go poziomu
Kontakt:

Re: T3 na E3 - filmiki z gry

Post autor: Sir Gareth »

Witam

Hmmm.... ściągnołem, obejżałem, straciłem wszystkie godziny :(
I co zobaczyłem....
Pablo wie, że umiem krytykować, ale.... nie zawsze oznacza to źle.

Nie wiem czy można mówić tu o subiektywiźmie naszych ocen, gdyż wkońcu każdy widział to co widział. Lepiej było by powiedzieć, że moglibyśmi zachować chociaż krztę subiektywizmu, może wtedy bylibyśmy bardziej optymistyczni w naszych dywagacjach.

Jednak teraz o tym co widziałem...
- zaraz na początku widać bardzo ładny dziedziniec i mury bardzo klimatycznego gotyckiego zamku
- miłe teksturki, lekko rozmyte aby nie nasilać wrażenia sztuczności
- później pojawia się strażnik z pochodnią rzucającą miałe dynamiczne cienie
- ale poziom inteligencji owego strażnika jest chyba niższy od poziomu inteligencji psa, gdyż pies gdyby dostał wodną strzałą prosto w pysk napewno nie pozostawił by tego bez odezwy
- zastanawia mnie czemu te pochodnie caaaały czas się dymią??
- widać, że gościu który w to grał nie był zbytnio doświadczony, lub był kompletnie głuchy gdyż biega w panice po kamiennej posadzce i drewnianych schodach, zresztą to samo tyczy się upośledzonego strażnika
- wreszcie po długich chwilach wspólnego tańca dochodzi do upragnionej konfrontacji, ale okazuje się, że z tego strażnika to żaden strażnik tylko jakiś mim; zamiast zbroji to jakieś czarne pończoszki, które bardzo utrudniają mu ruchy, gdyż nie może dosięgnąć mieczem sprawiedliwości nikczemnego złodzieja, który sztyletem dziurawi pończoszki wykonane z bardzo twardego materiału gdyż ani kropli krwi nie ląduje na ziemi
- wreszcie po błysku ktury nikogo nie oślepił mimo namiętnego spojżenia strażnik pada znowu bez upustu krwi
- następnie widać sceny przemocy, gdzie mimo śmierci/nieprzytomności mima zostaje on zrzucony z balkonu na dziedziniec
- widać całkiem miłą animacje szkieletową
- widać również wysławiony zamek na srodku drzwi i zręczne rączki Garrett'a
- dalej miłe gra świateł, kosztowności które lśnią się do nas iskierką
- pojawia się drugi mim i wydaje się być trochę bardziej mądry, ale zostaje zbyty przez super skok, którego sam Alnie mógłby pozazdrościć
- beznadziejnie wyglądający miernik życia (czy jak to tam nazwiecie)
- później pojawia się na scenie pewien grubas, który mimo całego zamieszania nie robi sobie nic z tego i dalej kroczy na przód, może wydaje mu się, że swą tuszą powstrzyma mistrza złodziejskiego fachu
- znowu ktoś zapala na chwilkę latarkę, która tym razem oślepia mima
- no i następnie Garrett przekształca się w Spidermana i skacze na ściane i wspina się niczym pająk po niej

Najgorszą jednak rzeczą z tego wszystkiego jest właśnie to wspinanie, jest to chyba najbardziej tragiczny pomysł jaki wpadł twórcom do głowy.
Możemy jednak zauważyć pewną różnicę pomiędzy innymi filmikami mianowicie bardzi mocne podświetlenie tego co się zbiera (ten napis), którego np. w filmiku HIM1421 nie ma.

Jak narazie możemy wieżyć tylko w to, że twórcą zajeło dużo czasu stworzenie map, usprawnienie i dostosowanie enginu i w tym roku który jeszcze pozostał zajmą się dopiero AI.
Patrząc jednak obiektywnie jak zaproponował Pablo to zostało jeszcze pół roku, a może nawet więcej i udostępnienie gry na targach miało na celu ujawnienie niedociągnięć jakie ujawniają gracze.

Osobiście mam taką nadzieję i wirzę w to głęboko, że jest to dopiero jakaś wersja beta, lub wczesna alfa, a ujawnienie jej na targach spowodowane było koniecznością. Aby nie pozostać w cieniu i pokazać na co ich stać.
Gdyż AI jest na tragicznym poziomie, a w tej grze odgrywa ono ogromną, jeżeli nie największą rolę. Nie wiem jak wygląda AI w Deus EX2, ale wydaje mi się, że poświęcili oni więcej czasu na dopracowanie jej w Deusie, nie mieli czasu na robienie jej w Thiefie 3, natomiast później po pewnych zmianach zostanie ona przeniesiona do Thief'a

Pozdrawiam
Garret
Bywajcie!

P.S. Ale się rozpisałem, chyba nie macie mi tego za złe :) Będziecie mieli co czytać w oczekiwaniu na koleją odsłonę Thief'a
..::Don't be afraid of the dark, be afraid of what it hides::..
My photopage
Awatar użytkownika
Bukary
Homo Rhetoricus
Posty: 5569
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 18:15
Lokalizacja: Gildia Topielników (przy tawernie Pod Rozszalałym Wichrem)

Re: T3 na E3 - filmiki z gry

Post autor: Bukary »

Garret pisze:- widać, że gościu który w to grał nie był zbytnio doświadczony, lub był kompletnie głuchy gdyż biega w panice po kamiennej posadzce i drewnianych schodach, zresztą to samo tyczy się upośledzonego strażnika
Po pierwsze, film, który widzieliśmy, przedstawia rozgrywkę prowadzoną przez jednego z projektantów Thiefa, nulla, na E3. :)
Po drugie, null powiedział, że prace nad AI są w początkowej fazie. Wszystko się zmieni. I - uwaga! - podobno strażnicy będą zróżnicowani pod względem inteligencji: zobaczymy weteranów i żółtodziobów.
Ewentualne minusy (inteligencja strażników, sposób prowadzenia walki, szybkość strzelania z łuku, wiadomości na ekranie) są prawdopodobnie wynikiem wczesnego stadium programowania.
Nie mamy natomiast potwierdzenia, że inne niezbyt dobre elementy (zamek na środku drzwi i prędkość wspinania się) są tymczasowe.
Thief Antologia PL: od 20 X 2006 w sklepach!
Zagraj w FM Old Comrades, Old Debts i zobacz moje zrzuty.
Awatar użytkownika
timon
Garrett
Posty: 3883
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 19:07

Re: T3 na E3 - filmiki z gry

Post autor: timon »

Bukary pisze: Nie mamy natomiast potwierdzenia, że inne niezbyt dobre elementy (zamek na środku drzwi i prędkość wspinania się) są tymczasowe.
hm.. a dziś mamy zamek w jakim miejscu...
Całe drzwi podświetlają się i jesteśmy szczęśliwi,cóż za realizm : klamka drga tryby ocierają sie o wytrych. Albo zamek pólmetra od drzwi, przełącznik w drugim pokoju.
Nie przesadzacie z tym zamkiem na środku drzwi ?
Zezwierzęcony, o zdradzieckiej mordzie, umysłowo niestabilny. Kanalia. Patologiczny element czyli OBYWATEL. Nie należący do ich wspólnoty narodowej. Hołota chamska. "Nie kocha Polski i Pana Boga"
Obcy kulturowo prezesowi
Awatar użytkownika
Pablo
Arcykapłan
Posty: 1398
Rejestracja: 13 sierpnia 2002, 11:06
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: T3 na E3 - filmiki z gry

Post autor: Pablo »

A widzieliście tego gościa na obrazie na przeciwko otwieranych wytrychami drzwi :?:, to jest Randy Smith czy tylko mnie te okulary zmyliły :roll:.
Pablo
Awatar użytkownika
Gregorius
Egzekutor
Posty: 1716
Rejestracja: 28 maja 2003, 08:47
Lokalizacja: Civitas Kielcensis
Kontakt:

Re: T3 na E3 - filmiki z gry

Post autor: Gregorius »

Witam!
Obejrzałem ostatni filmik i coś mi z tymi błyskami nie pasuje. Nie wygląda to jak flash bomb, ale raczej jak pioruny (burza za oknem). W thief2 był deszcz, to może teraz dołożą efekty świetlne? Fajnie by było, zwłaszcza gdy taki nieoczekiwany piorun rozświetli okolicę i przez chwilę strażnicy widzą złodzieja...

Czy zamek na środku drzwi nie znajduje się tam dlatego, że w wersji konsolowej nie ma klawisza do kucania/czołgania się? A czy wogóle będzie to możliwe? Ktoś coś pisał, że obsługa ma być łatwiejsza niż T1/T2, może dlatego że nie będzie można kucać, a może nawet skakać i podciągać się? To by była kaszana...
Bartek
Bełkotliwiec
Posty: 27
Rejestracja: 26 maja 2003, 21:04

Re: T3 na E3 - filmiki z gry

Post autor: Bartek »

Gregorius pisze:Witam!
Obejrzałem ostatni filmik i coś mi z tymi błyskami nie pasuje. Nie wygląda to jak flash bomb, ale raczej jak pioruny (burza za oknem).
szczerze mowiac to jesli jest to blysk flash bomb`a, to mi sie bardziej podoba niz wybuch tej bomby w t1,2. 8-)
Gregorius pisze: W thief2 był deszcz, to może teraz dołożą efekty świetlne? Fajnie by było, zwłaszcza gdy taki nieoczekiwany piorun rozświetli okolicę i przez chwilę strażnicy widzą złodzieja...
e...wydaje mi sie ze to raczej nie bedzie fajne jak cie oswietli piorun, a straznik bedzie stal kolo ciebie :lol: .
Gregorius pisze:Czy zamek na środku drzwi nie znajduje się tam dlatego, że w wersji konsolowej nie ma klawisza do kucania/czołgania się? A czy wogóle będzie to możliwe? Ktoś coś pisał, że obsługa ma być łatwiejsza niż T1/T2, może dlatego że nie będzie można kucać, a może nawet skakać i podciągać się? To by była kaszana...
Hmm...wydaje mi sie ze bedzie mozliwosc kucania i skakania, na ostatnim filmiku garret wyraznie kuca i skacze :) , watpie zeby w wersji na PC dalo sie to robic a na PSX juz nie...to by byla troche za duza roznica : :zmiesz3:
Awatar użytkownika
Gregorius
Egzekutor
Posty: 1716
Rejestracja: 28 maja 2003, 08:47
Lokalizacja: Civitas Kielcensis
Kontakt:

Re: T3 na E3 - filmiki z gry

Post autor: Gregorius »

Te błyski to chyba mimo wszystko flash bomb. Z lewej strony ekranu jest jakiś okrągły kształt z numerem (pewnie flash bomb z licznikiem), numer ten po błyskach się zmienia (pewnie zmniejsza po rzuconych flash bombach). Więc sam sobie wątpliwości rozwiałem :dead
e...wydaje mi sie ze to raczej nie bedzie fajne jak cie oswietli piorun, a straznik bedzie stal kolo ciebie
A to mogłoby być ciekawe, trzeba by trochę zmienić styl gry.
Awatar użytkownika
Bukary
Homo Rhetoricus
Posty: 5569
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 18:15
Lokalizacja: Gildia Topielników (przy tawernie Pod Rozszalałym Wichrem)

Re: T3 na E3 - filmiki z gry

Post autor: Bukary »

Gregorius pisze:Te błyski to chyba mimo wszystko flash bomb. Z lewej strony ekranu jest jakiś okrągły kształt z numerem (pewnie flash bomb z licznikiem), numer ten po błyskach się zmienia (pewnie zmniejsza po rzuconych flash bombach). Więc sam sobie wątpliwości rozwiałem :dead
e...wydaje mi sie ze to raczej nie bedzie fajne jak cie oswietli piorun, a straznik bedzie stal kolo ciebie
A to mogłoby być ciekawe, trzeba by trochę zmienić styl gry.
Efekt z piorunem, który oświetla gracza, możecie przecież zobaczyć już w "Calendra's Legacy"...
Thief Antologia PL: od 20 X 2006 w sklepach!
Zagraj w FM Old Comrades, Old Debts i zobacz moje zrzuty.
Awatar użytkownika
Sir Gareth
Mechanista
Posty: 488
Rejestracja: 19 maja 2003, 09:40
Lokalizacja: wszechświat równoległy 3-go poziomu
Kontakt:

Re: T3 na E3 - filmiki z gry

Post autor: Sir Gareth »

Witam

Efekt pioruna niebyłby zły.
Te błyski to napewno flashbombs.
Napis na środku ekranu jest wymogiem Xbox'a. Małe napisy nie były by widoczne z powodu małej rozdzielczości na wyjściu telewizyjnym i ostrości telewizora. Miejmy nadzieję, że zostanie to usunięte w wersji PC.
Ponoć wersja PC ma posiadać zupełnie inny interfejs.
Po pierwsze, film, który widzieliśmy, przedstawia rozgrywkę prowadzoną przez jednego z projektantów Thiefa, nulla, na E3.
Po drugie, null powiedział, że prace nad AI są w początkowej fazie.
Jeżeli to grał jakiś jeden z twórców to świadczy tylko o nim...
Miejmy nadzieję, że AI jest w początkowej fazie.

Pozdrawiam
Garret
Bywajcie!
..::Don't be afraid of the dark, be afraid of what it hides::..
My photopage
Awatar użytkownika
Bukary
Homo Rhetoricus
Posty: 5569
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 18:15
Lokalizacja: Gildia Topielników (przy tawernie Pod Rozszalałym Wichrem)

Re: T3 na E3 - filmiki z gry

Post autor: Bukary »

Czy ktoś wie, co się stało z tym filmikiem z T3 (33 MB)? Jak teraz ściągam, to plik ma tylko 11 MB i urywa się po 1/3... :( Może mi to ktoś udostępnić w całości? Chciałbym komuś pokazać...
Thief Antologia PL: od 20 X 2006 w sklepach!
Zagraj w FM Old Comrades, Old Debts i zobacz moje zrzuty.
Awatar użytkownika
PiotrS
Złodziej
Posty: 2069
Rejestracja: 11 sierpnia 2002, 22:57
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

Re: T3 na E3 - filmiki z gry

Post autor: PiotrS »

He, he. Wreszcie zareagował Eidos, opieprzył ION, że coś takiego wyciekło z firmy, przecież za pokazywanie filmików zapłacił www.gamerspulse i on ma tylko pozwolenie na ich rozpowszechnianie. Spector nagadał nullowi, odebrał mu premie za to, że dał się nagrać i dodatku zaczął komentować film na forum bez konsultacji z szefem. www.4gamer został postraszony prawnikami, a że to strona nie amerykańska, dużo nie mogli uzyskać, w ramach ugody Eidos pozwolił na wersje okrojoną. Mam racje? :lol: :wink:
Pozdrawiam
PiotrS
Awatar użytkownika
Bukary
Homo Rhetoricus
Posty: 5569
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 18:15
Lokalizacja: Gildia Topielników (przy tawernie Pod Rozszalałym Wichrem)

Re: T3 na E3 - filmiki z gry

Post autor: Bukary »

PiotrS pisze: Mam racje? :lol: :wink:
Chyba nie... ;)
Thief Antologia PL: od 20 X 2006 w sklepach!
Zagraj w FM Old Comrades, Old Debts i zobacz moje zrzuty.
Awatar użytkownika
Pablo
Arcykapłan
Posty: 1398
Rejestracja: 13 sierpnia 2002, 11:06
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: T3 na E3 - filmiki z gry

Post autor: Pablo »

Jeśli to prawda to Null zarobił u nas na premię :wink:.W końcu wyjaśnił kilka palących nas spraw :D.
Pablo
Awatar użytkownika
Sir Gareth
Mechanista
Posty: 488
Rejestracja: 19 maja 2003, 09:40
Lokalizacja: wszechświat równoległy 3-go poziomu
Kontakt:

Re: T3 na E3 - filmiki z gry

Post autor: Sir Gareth »

Nie wiem czy zrobił tak wspaniale...
Wolałbym tego nie widzieć tylko za 2 miesiące zobaczyć demo lub pożądny filmik z wersji PC z pożądnym AI itp.
..::Don't be afraid of the dark, be afraid of what it hides::..
My photopage
ODPOWIEDZ