Mody / Patche / Dodatki

Wpadnij tutaj, jeśli chcesz zapoznać się z istotnymi wiadomościami, podyskutować o najnowszych doniesieniach ze świata Thiefa oraz opatrzyć zjadliwym lub miłym komentarzem poszczególne informacje.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2334
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

Re: Nowe oblicze Thief-a

Post autor: Mixthoor »

Ale echo... aż uszy bolą.
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków
bc30se
Miastolud
Posty: 50
Rejestracja: 02 listopada 2013, 22:16

Re: Nowe oblicze Thief-a

Post autor: bc30se »

Jednemu przeszkadzają przesadzone tekstury, drugiemu przesadzone dźwięki :-D
Awatar użytkownika
Hadrian
Złodziej
Posty: 2423
Rejestracja: 08 stycznia 2009, 13:38
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Nowe oblicze Thief-a

Post autor: Hadrian »

Nie wiem gdzie to wstawić, więc wstawiam tu.

http://darkfate.org/forum/index.php?topic=4695

Rozwaliło mnie to :D
bc30se
Miastolud
Posty: 50
Rejestracja: 02 listopada 2013, 22:16

Re: Nowe oblicze Thief-a

Post autor: bc30se »

To wygląda zacnie, poprawione ori i tak trzymac, szkoda ze nie ma takiego czegos do T1
Awatar użytkownika
Hadrian
Złodziej
Posty: 2423
Rejestracja: 08 stycznia 2009, 13:38
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Nowe oblicze Thief-a

Post autor: Hadrian »

Jakie ori? I czemu do T1? To podmiana tekstur z T3 na te z T1 i T2 ;)
Awatar użytkownika
Gregorius
Egzekutor
Posty: 1716
Rejestracja: 28 maja 2003, 08:47
Lokalizacja: Civitas Kielcensis
Kontakt:

Re: Nowe oblicze Thief-a

Post autor: Gregorius »

Ja mam pytanie trochę o co innego.
Potrzebuję zestawu tekstur w klimacie Thiefa (1&2), ale w większej rozdzielczości niż oryginalne, format dowolny. Może być też w jakiejś paczce "upiększającej" do Thiefa. Czy ktoś może mi wskazać coś godnego uwagi?
Awatar użytkownika
Flavia
Egzekutor
Posty: 1606
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:34
Lokalizacja: Dno Piekieł

Re: Nowe oblicze Thief-a

Post autor: Flavia »

Rany, ale siermięga o_O
Gregorius pisze:Ja mam pytanie trochę o co innego.
Potrzebuję zestawu tekstur w klimacie Thiefa (1&2), ale w większej rozdzielczości niż oryginalne, format dowolny. Może być też w jakiejś paczce "upiększającej" do Thiefa. Czy ktoś może mi wskazać coś godnego uwagi?
A może po prostu tekstury z Thiefa w jakości HD? ;)
http://www.ttlg.com/forums/showthread.php?t=140187
Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2334
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

Re: Nowe oblicze Thief-a

Post autor: Mixthoor »

Dobry pomysł. Wygląda biednie, choć na pewno spróbuję.
Gregorius pisze:A może po prostu tekstury z Thiefa w jakości HD?
http://www.ttlg.com/forums/showthread.php?t=140187
Temat ma 36 stron, jest gdzieś link do ściągnięcia paczki z poprawionymi teksturami?
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków
Awatar użytkownika
Flavia
Egzekutor
Posty: 1606
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:34
Lokalizacja: Dno Piekieł

Re: Nowe oblicze Thief-a

Post autor: Flavia »

Paczka jest cały czas przygotowywana, ostatni plik (od MaxEDa) jest tu: http://www.mediafire.com/download/ne0wu ... ed_v06.crf
Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2334
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

Re: Nowe oblicze Thief-a

Post autor: Mixthoor »

Interesujące. A wiesz może, kiedy pojawi się finalna wersja? Chciałbym wrzucić ją z innymi ulepszeniami do osobnej paczki MMP dla tych, którzy w przyszłości nie chcą grać z Thief HD.
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków
Awatar użytkownika
Flavia
Egzekutor
Posty: 1606
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:34
Lokalizacja: Dno Piekieł

Re: Nowe oblicze Thief-a

Post autor: Flavia »

Trudno stwierdzić, zważywszy na fakt, że pracują nad tym w wolnych chwilach co najmniej dwie osoby (Necrobob i MaxEd), nadzoruje gościu od EP, a całość obejmuje nie tylko tekstury sensu stricto, ale i tekstury obiektów (np. drzwi). Ale kilka stron wcześniej było, ile tekstur mają gotowych, a ile do zrobienia, tylko nie pamiętam werdyktu.
Tak czy inaczej całość ma wejść w skład któregoś kolejnego EP, jak się sprężą to może nawet drugiego.
Awatar użytkownika
Flavia
Egzekutor
Posty: 1606
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:34
Lokalizacja: Dno Piekieł

Re: Nowe oblicze Thief-a

Post autor: Flavia »

Najnowsza wersja Canon Texture Pack: https://docs.google.com/file/d/0B-04aDM ... dxZm8/edit
Do tego galeria tekstur Nekroboba: http://s64.photobucket.com/user/DasMust ... t=3&page=1
bc30se
Miastolud
Posty: 50
Rejestracja: 02 listopada 2013, 22:16

Re: Nowe oblicze Thief-a

Post autor: bc30se »

Flavia pisze:Najnowsza wersja Canon Texture Pack: https://docs.google.com/file/d/0B-04aDM ... dxZm8/edit
Do tego galeria tekstur Nekroboba: http://s64.photobucket.com/user/DasMust ... t=3&page=1

ma sie rozumieć to są tylko podciągnięte tekstury ori? żadnych udziwnien, zmian kolorów itp?
Awatar użytkownika
Flavia
Egzekutor
Posty: 1606
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:34
Lokalizacja: Dno Piekieł

Re: Nowe oblicze Thief-a

Post autor: Flavia »

Oczywiście.
Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2334
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

Re: Nowe oblicze Thief-a

Post autor: Mixthoor »

bc30se pisze:ma sie rozumieć to są tylko podciągnięte tekstury ori? żadnych udziwnien, zmian kolorów itp?
Kolorami i innymi opcjami grafiki mozesz pobawic sie w pliku cam_ini.cfg po instalacji New Dark. Swego czasu myslalem nad zupelna zmiana barw TG i TMA na odcienie szarosci (Better Tomorrow, + dwie inne Fan Misje). Znajdziesz tam dla siebie wszystko, co potrzebujesz.
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków
bc30se
Miastolud
Posty: 50
Rejestracja: 02 listopada 2013, 22:16

Re: Nowe oblicze Thief-a

Post autor: bc30se »

Flavia pisze:Oczywiście.
super, trza instalwoac


EDIT:

mam rozumieć się rozpakować ten plik CR, i następnie przekopiować do katalogu mods? bo zrobiłem tak... poprzednie tekstury zajmowały nie pamiętam.. o połowe mniej, wczytałem te... zero poprawy..
Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2334
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

Re: Nowe oblicze Thief-a

Post autor: Mixthoor »

A dlaczego Ty rozpakowujesz CRFy? Wrzucasz do katalogu z innymi CRFami, wywalasz stare, edytujesz Darkinstall.cfg i koniec. Przykład poniżej:

Kod: Zaznacz cały

install_path .\
language English
resname_base .\CRFs\ep2_submissions_by_maxed_v06
load_path .\.\NTEXdds+
script_module_path .\
movie_path .\movies
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków
bc30se
Miastolud
Posty: 50
Rejestracja: 02 listopada 2013, 22:16

Re: Nowe oblicze Thief-a

Post autor: bc30se »

Nic nie rozumie z tego co napisałeś, u mnie w katalogu głównym gry nie ma w ogóle CRFów, są zaś w katalogu PATCHES oraz RES jakieś CRFy (powtarzają się te same nazwy)..., nie wiem w takim razie co mam zrobić krok po kroku z tym CRFem co waży 200 mega

jedynie co mam napisane w swoim CFG to tak

install_path g:\Program Files\Square Enix\Thief GOLD\
language english
resname_base g:\Program Files\Square Enix\Thief GOLD
load_path g:\Program Files\Square Enix\Thief GOLD
script_module_path g:\Program Files\Square Enix\Thief GOLD
movie_path g:\Program Files\Square Enix\Thief GOLD\movies
Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2334
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

Re: Nowe oblicze Thief-a

Post autor: Mixthoor »

1. Stwórz w katalogu głównym gry folder CRFs
2. Skopiuj do niego ściągnięty plik crf
3. Zmień swój plik install.cfg z:

Kod: Zaznacz cały

install_path g:\Program Files\Square Enix\Thief GOLD\
language english
resname_base g:\Program Files\Square Enix\Thief GOLD
load_path g:\Program Files\Square Enix\Thief GOLD
script_module_path g:\Program Files\Square Enix\Thief GOLD
movie_path g:\Program Files\Square Enix\Thief GOLD\movies
na

Kod: Zaznacz cały

install_path .\
language english
resname_base .\CRFs\ep2_submissions_by_maxed_v06+.\res
load_path .\
script_module_path .\
movie_path .\movies
----
Dla przykładu. Mój plik z TG wygląda tak:

Kod: Zaznacz cały

;cd_path .\
install_path .\
language english
resname_base .\mods+.\mods\EP2\Thief1+.\mods\EP2+.\patches+.\tgpatch+.\TEXTPACK+.\TEXTPACK\res+.\res
load_path .\
script_module_path .\
movie_path .\movies
 
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków
bc30se
Miastolud
Posty: 50
Rejestracja: 02 listopada 2013, 22:16

Re: Nowe oblicze Thief-a

Post autor: bc30se »

ehhhh.... kazałeś mi grzebać w pliku darkinstall.cfg... więc Ci wkleiłem jego zawartość.... teraz mam grzebać w pliku INSTALL.cfg..... i dalej nie wiem co mam zrobić i z jakim plikiem bo zawartość pliku install cfg wygląda u mnie tak


;cd_path .\
install_path .\
language english
resname_base .\mods+.\mods\EP\Thief1+.\mods\EP+.\patches+.\tgpatch+.\res
load_path .\
script_module_path .\
movie_path .\movies





Który plik mam edytować? DARKINSTALL, czy INSTALL.CFG????? co mam ostatecznie zrobic??? bo wynika z tego że gra chyba nie koniecznie teraz korzysta z tekstur
Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2334
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

Re: Nowe oblicze Thief-a

Post autor: Mixthoor »

TG - install.cfg
TMA - darkinstall.cfg

-------------

Zrób tak. Wrzuć ten nowy plik CRF do katalogu mods. Masz TG, więc z install.cfg linijkę .\mods+.\mods\EP\Thief1+.\mods\EP+.\patches+.\tgpatch+.\res zmień na .\mods\ep2_submissions_by_maxed_v06+.\res

Daj znać, co się stało i czy poszło.
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków
bc30se
Miastolud
Posty: 50
Rejestracja: 02 listopada 2013, 22:16

Re: Nowe oblicze Thief-a

Post autor: bc30se »

a widzisz ja nie mam zainstalowanego TMA, a w katalogu głównym TG mam i darkinstall.cfg oraz install.cfg...

a to co ty wpisałeś to chyba mi wyłączy inne mody które mam, a nie chce z nich rezygnować

cholernie widze to wszystko skomplikowane, jakieś edycje plików, nie łatwiej zastąpić pliki?

PS. zrobiłem co mi kazałeś nie widzę żeby tekstury się poprawiły....
Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2334
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

Re: Nowe oblicze Thief-a

Post autor: Mixthoor »

Wiem, że jest to skomplikowane. Dlatego stworzyłem coś takiego - http://www.thief-forum.pl/viewtopic.php?f=6&t=5791 A Thiefa reinstalowałem przy tym naprawdę setki razy.

----

W TG mam tylko install.cfg.
Spróbuj tak:

Kod: Zaznacz cały

;cd_path .\
install_path .\
language english
resname_base .\mods+.\mods\ep2_submissions_by_maxed_v06+.\mods\EP\Thief1+.\mods\EP+.\patches+.\tgpatch+.\res
load_path .\
script_module_path .\
movie_path .\movies
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków
bc30se
Miastolud
Posty: 50
Rejestracja: 02 listopada 2013, 22:16

Re: Nowe oblicze Thief-a

Post autor: bc30se »

a dzie tam nie rusza tych tekstur za cholere...
bob
Szaman
Posty: 1161
Rejestracja: 22 kwietnia 2009, 10:44
Kontakt:

Re: Nowe oblicze Thief-a

Post autor: bob »

Mixthoor pisze:Poczekajta, aż wyjdzie. Obczaję i dam znać.
Mam nadzieję, że dasz znać ;) W sensie że po premierze, ponieważ obecnie jest jeszcze przed premierą...

EDIT: Jeśli nie dałoby się zainstalować tego moda z Thiefem 1.37 w postaci pierwotnej, to czy zmiana właściwości tekstur na "gorsze" będzie coś dawać?
ODPOWIEDZ