Mody / Patche / Dodatki
Re: Nowe oblicze Thief-a
Wersja nr. 2 Przepisanie i synchro.
Re: Nowe oblicze Thief-a
Dokladnie... Czyli jak w T2X...
Re: Nowe oblicze Thief-a
Są wbudowane na zasadzie obrazu. Każda klatka ma je na stałe. Nic z tym zrobić się nie da.Mixthoor pisze:Czy można je "eksportować"? Mam pewien pomysł...Zaratul pisze:Co do polskich napisów to nie będziesz ich mieć ponieważ one są na stałe wbudowane w filmiki do polskiej wersji
Jeśli można - nie napracuje się zbyt wiele.
Jeśli nie można - czeka mnie dużo pisania.
- SPIDIvonMARDER
- Garrett
- Posty: 5184
- Rejestracja: 29 stycznia 2008, 21:32
- Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
- Płeć:
- Kontakt:
Re: Nowe oblicze Thief-a
Nie można eksportować, chyba że masz program odczytujący słowa na ekranie Napisy w pierwszych dwóch Thiefach to po prostu wklejone graficznie "na kliszę" słowa.
Re: Nowe oblicze Thief-a
chcialem odswiezyc sobie Thiefa w ulepszonej odslonie, ale niestety poleglemMixthoor pisze: Zerknij na te linki:
Thief Gold - Grafika + Instrukcja (uproszczona)
Thief Gold - Grafika + Instrukcja (rozszerzona)
Thief Metal Age - Grafika + Audio + Instrukcja (uproszczona)
mam Trylogie z Kolekcji Klasyki i zaczynam podejrzewac ze to w tym tkwi problem,
spedzilem wczoraj jakies 2 godziny na roznych probach zmuszenia jej do pracy,
ale zawsze cos bylo nie tak (glownie chodzi o brakujace tekstury oraz brak obiektow, np. miecza)
chcialem skorzystac z linkow podanych przez Ciebie w nadziei ze tam bede mial to podane
w jeszcze prostszy sposob, ale niestety linki "zdechly" czy moglbys je podac jeszcze raz ?
Re: Nowe oblicze Thief-a
Thief KK to nie problem, wersje są nawet lepsze niż oryginalne EN.
Problem tkwi w zastosowaniu rozwiązań odpalających grę pod W7.
Nie łatwo jest samemu wpaść na tę jedyną, uniwersalną kombinację, która odpali grę w HD bez błędów.
Problem tkwi w zastosowaniu rozwiązań odpalających grę pod W7.
Nie łatwo jest samemu wpaść na tę jedyną, uniwersalną kombinację, która odpali grę w HD bez błędów.
Re: Nowe oblicze Thief-a
dzieki za blyskawiczna odpowiedz, ale pliki do ktorych podales linka dotycza Thief 2,Mixthoor pisze:Thief Tools
a mnie chodzilo o te do Thief Gold, bo to jego wlasnie probowalem wczoraj uruchomic bez powodzenia... nie napisalem tego wyraznie, moj blad
Re: Nowe oblicze Thief-a
Niestety oid Win7 64bit TG mi nie działa. Instaluję DDFix'a od Raven'a (LINK), ustawiam różne rozdzielczości, lecz gra uruchamia się w małym okienku i przy próbie uruchomienia zwraca błąd.
Re: Nowe oblicze Thief-a
Ja mam Win7 64bit i nie mam problemu.
Ktoś tu ostatnio na forum zarzucił całą lista postępowania jak uruchomić Thiefy. Nawet pytałem się tej osoby o możność udostępnienia tego poradnika.
Wybadaj w tematach - dzisiaj osobiście już nie pomogę, idę spać .
Ktoś tu ostatnio na forum zarzucił całą lista postępowania jak uruchomić Thiefy. Nawet pytałem się tej osoby o możność udostępnienia tego poradnika.
Wybadaj w tematach - dzisiaj osobiście już nie pomogę, idę spać .
Re: Nowe oblicze Thief-a
http://www.saleck.net/
Ja użyłem tej strony.Na górze są game fix guide`y z opisem krok po kroku jak uruchomić TG,T2 i SS2.Są też linki do plików exe,to bardzo ważne ponieważ nowe DDfixy potrzebują tych plików żeby dobrze działały.
Ja użyłem tej strony.Na górze są game fix guide`y z opisem krok po kroku jak uruchomić TG,T2 i SS2.Są też linki do plików exe,to bardzo ważne ponieważ nowe DDfixy potrzebują tych plików żeby dobrze działały.
Re: Nowe oblicze Thief-a
Przeciez to ja pisalem. TG odpalalem ostatnio (jakies 2 lata temu) na WinXP.Dziarsky pisze:Ktoś tu ostatnio na forum zarzucił całą lista postępowania jak uruchomić Thiefy. Nawet pytałem się tej osoby o możność udostępnienia tego poradnika.
@Zaratul - thx, zerkne na to. Jesli uda mi sie uruchomic TG z EP, nowymi dzwiekami i innymi poprawkami, wrzuce pelna instrukcje instalacji do tego tematu.
Re: Nowe oblicze Thief-a
ja wlasnie z tej instrukcji chcialem skorzystac, sam mam XPMixthoor pisze:Przeciez to ja pisalem.
i pod nim probuje odpalic TG, jest szansa ze wrzucisz gdzies te 2 pliki ?
1. TG Graphic.rar
2. TG Sounds.exe
bede zobowiazany
Re: Nowe oblicze Thief-a
dzieki, to jeszcze poprosze o "TG Sounds.exe" i bedzie komplet
Re: Nowe oblicze Thief-a
dzieki, sorry za zamieszania, nie wiedzialem po prostu ze to dokladnie ten sam plik, myslalem ze tez zrobiles w nim jakies modyfikacje/przepakowaniaMixthoor pisze:Link z 1-wszej strony
Re: Nowe oblicze Thief-a
ok, wlasnie sprawdzilem i dalej jest to samo
brak niektorych tekstur, brak obiektow etc.
moj plik install.cfg wyglada po edycji tak:podkatalogi "CRFs / fam / mesh / motions / obj" wraz z zawartoscia sa oczywiscie
w glownym katalogu gry, drugi *.cfg rowniez wyedytowany wg. instrukcji - co jest wiec nie tak ?
brak niektorych tekstur, brak obiektow etc.
moj plik install.cfg wyglada po edycji tak:
Kod: Zaznacz cały
cd_path G:
install_path D:\thief_gold\
language english
resname_base .\CRFs\EP\Thief1+.\CRFs\EP+D:\thief_gold\+G:\install\t1\
load_path D:\thief_gold\+G:\install\t1\
script_module_path D:\thief_gold\+G:\install\t1\
movie_path D:\thief_gold\movies+G:\install\t1\movies
w glownym katalogu gry, drugi *.cfg rowniez wyedytowany wg. instrukcji - co jest wiec nie tak ?
Re: Nowe oblicze Thief-a
1) Zmien resname_base na:
resname_base .\CRFs\EP\Thief1+.\CRFs\EP+D:\thief_gold\CRFs
2) W grze ustaw detale na HIGH
---------------------
EDIT:
Jesli to nie zadziala to sprobuj:
1) Usun TG i DarkLoadera
2) Zainstaluj DarkLoadera
3) Zainstaluj TG
4) Uruchom DarkLoadera i skonfiguruj w nim dostep do TG (Jesli DL bedzie chcial optymalizowac, wybierz TAK)
5) Uruchom TG przez DarkLoadera (Jesli DL bedzie chcial optymalizowac, wybierz TAK)
6) Sprawdz, czy dziala gra (filmy, wlasciwa rozgrywka)
7) Instaluj dodatki!
resname_base .\CRFs\EP\Thief1+.\CRFs\EP+D:\thief_gold\CRFs
2) W grze ustaw detale na HIGH
---------------------
EDIT:
Jesli to nie zadziala to sprobuj:
1) Usun TG i DarkLoadera
2) Zainstaluj DarkLoadera
3) Zainstaluj TG
4) Uruchom DarkLoadera i skonfiguruj w nim dostep do TG (Jesli DL bedzie chcial optymalizowac, wybierz TAK)
5) Uruchom TG przez DarkLoadera (Jesli DL bedzie chcial optymalizowac, wybierz TAK)
6) Sprawdz, czy dziala gra (filmy, wlasciwa rozgrywka)
7) Instaluj dodatki!
Re: Nowe oblicze Thief-a
wielki dzieki, wyglada na to ze w koncu sie udalo, ale nie bylo latwo
opisze po krotce jak to wygladalo bo moze komus sie przyda:
uzywalem DarkLoadera 4.3.1b (4.1 wykrzaczal sie przy uruchomieniu),
rozpakowalem dodatki, wyszukalem katalog gry i wykonalem optymalizacje
jak sugerowal DL, gra sie uruchomila, sa tekstury, mysle sobie no to jestem
w domu, ale entuzjazm szybko opadl jak doszedlem do pierwszego punktu
szkolenia, otoz osoba stojaca na schodach do ktorej musimy dojsc
nie wychodzac z cienia okazala sie zbitkiem tekstur bez ladu i skladu,
ok, ide dalej po dojsciu do dziedzinca biore miecz i luk, miecz widze,
ale luku juz nie, tesktury otoczenia ok, nowe modele (kukla, stol) tez ok,
rycerz z ktorym mam miec sparing tez jest kupka tektur i wyglada
wyjatkowo groteskowo juz mialem odpuscic, ale stwierdzilem ze
zobacze jak to wyglada na jakiejkolwiek innej fanowskiej mapie
(uruchomilem Blue Star), a tam juz luk mam... dziwna sprawa...
mysle sobie, ok, sprawdze jeszcze raz, uruchamiam DL, on znowu pyta
mnie o optymalizacje, zgadzam sie, uruchamiam i bingo, wszystko jest
jak nalezy i niech mi teraz ktos sprobuje wytlumaczyc czym to moglo byc
spowodowane ? bo jakos trudno mi uwierzyc ze zainstalowanie dodatkowej
misji "odblokowalo" wlasciwa prace "podstawki"
opisze po krotce jak to wygladalo bo moze komus sie przyda:
uzywalem DarkLoadera 4.3.1b (4.1 wykrzaczal sie przy uruchomieniu),
rozpakowalem dodatki, wyszukalem katalog gry i wykonalem optymalizacje
jak sugerowal DL, gra sie uruchomila, sa tekstury, mysle sobie no to jestem
w domu, ale entuzjazm szybko opadl jak doszedlem do pierwszego punktu
szkolenia, otoz osoba stojaca na schodach do ktorej musimy dojsc
nie wychodzac z cienia okazala sie zbitkiem tekstur bez ladu i skladu,
ok, ide dalej po dojsciu do dziedzinca biore miecz i luk, miecz widze,
ale luku juz nie, tesktury otoczenia ok, nowe modele (kukla, stol) tez ok,
rycerz z ktorym mam miec sparing tez jest kupka tektur i wyglada
wyjatkowo groteskowo juz mialem odpuscic, ale stwierdzilem ze
zobacze jak to wyglada na jakiejkolwiek innej fanowskiej mapie
(uruchomilem Blue Star), a tam juz luk mam... dziwna sprawa...
mysle sobie, ok, sprawdze jeszcze raz, uruchamiam DL, on znowu pyta
mnie o optymalizacje, zgadzam sie, uruchamiam i bingo, wszystko jest
jak nalezy i niech mi teraz ktos sprobuje wytlumaczyc czym to moglo byc
spowodowane ? bo jakos trudno mi uwierzyc ze zainstalowanie dodatkowej
misji "odblokowalo" wlasciwa prace "podstawki"
Re: Nowe oblicze Thief-a
W przypadku TG, Dark Loader tworzy katalog CRFs dla nowych tekstur. (To jest ta optymalizacja. byc moze DL "zmienia cos" w silniku gry badz tez dodaje jakies nowe pliki do katalogu gry) Tam tez wrzucilem EP i inne nowe pliki z archiwum "Grafiki". Po ustawieniu detali w grze na HIGH i poprawnym skonfigurowaniu linijki resname_base, gra prawidlowo wykrywa nowa szate graficzna i dzwieki (wsluchaj sie w napinanie cieciwy luku i kroki Garretta).
W przypadku TMA, nie ma takich problemow. Tzn katalog CRFs z archiwum "Grafiki" mozna przekopiowac. Nie trzeba "optymalizowac" gry przy pomocy DarkLoadera.
Reasumujac: Moze to wina starego silnika TG, ktory w TMA zostal podrasowany (obsluga 16-bitowej palety kolorow, inny model straznikow, automapa itp.). W kazdym badz razie - ja zawsze odpalam Thiefa przez DarkLoadera v4.3
W przypadku TMA, nie ma takich problemow. Tzn katalog CRFs z archiwum "Grafiki" mozna przekopiowac. Nie trzeba "optymalizowac" gry przy pomocy DarkLoadera.
Reasumujac: Moze to wina starego silnika TG, ktory w TMA zostal podrasowany (obsluga 16-bitowej palety kolorow, inny model straznikow, automapa itp.). W kazdym badz razie - ja zawsze odpalam Thiefa przez DarkLoadera v4.3
Re: Nowe oblicze Thief-a
byc moze faktycznie DL dokonuje pewnych zmian, a moze ja po
prostu mialem pecha, ale moze to byc tez specyficzny problem jednostkowy,
u mnie, system, karta graficzna etc. do tego nie dojde, grunt ze dziala
z nowymi modelami co mnie bardzo cieszy
jeszcze raz bardzo dziekuje za pomoc
prostu mialem pecha, ale moze to byc tez specyficzny problem jednostkowy,
u mnie, system, karta graficzna etc. do tego nie dojde, grunt ze dziala
z nowymi modelami co mnie bardzo cieszy
jeszcze raz bardzo dziekuje za pomoc
Re: Nowe oblicze Thief-a
Kilka ciekawych rzeczy, zmieniajacych male co nieco w TMA (dzis wieczorem bede je testowal):
- t2water - Enhanced Water for Thief 2: The Metal Age
- t2skies - Enhanced skies for Thief 2: The Metal Age
- Objects from Stones and Glass Houses
- Thief II Enviromental Enhancement Pack -> Skad moge to sciagnac?
- t2water - Enhanced Water for Thief 2: The Metal Age
- t2skies - Enhanced skies for Thief 2: The Metal Age
- Objects from Stones and Glass Houses
- Thief II Enviromental Enhancement Pack -> Skad moge to sciagnac?
Re: Nowe oblicze Thief-a
W mojej opinii woda przekombinowana.
Natomiast niebo jest fantastyczne. Postaram się też to przetestować.
ps. Na ostatnim filmie ogólnie Thief wyjątkowo świeżo wygląda.
Natomiast niebo jest fantastyczne. Postaram się też to przetestować.
ps. Na ostatnim filmie ogólnie Thief wyjątkowo świeżo wygląda.
Re: Nowe oblicze Thief-a
Woda i niebo wyglądają wspaniale. Instalacja jest prosta. Wrzucę oba pliki do nowego archiwum TMA Graphic.