Mody / Patche / Dodatki

Wpadnij tutaj, jeśli chcesz zapoznać się z istotnymi wiadomościami, podyskutować o najnowszych doniesieniach ze świata Thiefa oraz opatrzyć zjadliwym lub miłym komentarzem poszczególne informacje.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Kapitan Smith
Poganin
Posty: 750
Rejestracja: 21 października 2006, 12:31
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: Nowe oblicze Thief-a

Post autor: Kapitan Smith »

Ja nawet nie będę tego ściągał :P
Za dużo kombinowania, w OM już prawie nie gram, a większość fanmisji ma swoje dodatkowe obiekty więc... po co?
Łucznik
Arcykapłan
Posty: 1305
Rejestracja: 21 października 2006, 19:15

Re: Nowe oblicze Thief-a

Post autor: Łucznik »

że w FM kach będą ładne obiekty :>
Awatar użytkownika
timon
Garrett
Posty: 3883
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 19:07

Re: Nowe oblicze Thief-a

Post autor: timon »

Na dzień 3.02.2008r. jest już wersja 1.05 pakietu z teksturami. Wystarczy podmienić plik aby cieszyć się nowszymi teksturami.
Zezwierzęcony, o zdradzieckiej mordzie, umysłowo niestabilny. Kanalia. Patologiczny element czyli OBYWATEL. Nie należący do ich wspólnoty narodowej. Hołota chamska. "Nie kocha Polski i Pana Boga"
Obcy kulturowo prezesowi
Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2334
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

Re: Nowe oblicze Thief-a

Post autor: Mixthoor »

Pytanie nr 1 : Czy instalował ktoś z Was patche, zmieniające tekstury, znajdujące sie na stronie : http://www.thief-thecircle.com/media/patches/ ? Chodzi mi np. o :
- Thief 1 & Gold AI Mesh & Skin Patch (TGA Version)
- Thief Gold Texture Patch (Hardware Version)

Wystarczą mi te 3 patche, podane na wstępie, czy zainstalować dodatkowo te pliki?

Pytanie nr 2 : czy instalował ktoś z Was mod "Ultimate Difficulty" (również na tej stronie) ?
Jesli tak - proszę o jakaś opinie i ocenę :)


-------------------

[ Dodano: Wto 12 Lut, 2008 21:43 ]
timon pisze:Dodatek zawiera czcionki dla dwóch najczęściej używanych rodzajów papieru. Jeśli chcecie mieć i nowe obiekty i teksty po polsku to proponuje otworzyć plik ep.crf ( winrar-em, winzip-em czy innym dziadostwem) i zmienić nazwę katalogu Books na inną.
Witam,
z linków podanych powyżej EP nie działał, miałem identyczny problem jak nasza koleżanka. Ściągnąłem dokładnie [url=ttp://208.49.149.120/Files/ThiefSeries/Patches/ThiefEP1fixed3.zip]TO[/url] i wszystko działa.

Teraz chciałbym mieć polskie znaki.
1) Uruchamiam plik ep.crf programem IZArc (WinRAR nie chciał)
2) Widzę zawartość pliku, lecz nie mogę zmienić nazw.
3) Rozpakowuję plik (również IZArc'em), zmieniam nazwę folderu Books na np. TEST
4) Pakuję archiwum w formacie RAR/ZIP
5) Zmieniam ręcznie format RAR/ZIP na CRF
6) Kopiuję pliki do katalogu z grą (Thief Gold z Antologii)
7) Uruchamiam plik *.bat - wszystko pomyślnie zakończone.
8) Uruchamiam grę - błąd :

Kod: Zaznacz cały

Instrukcja spod "0x005203fa" odwołuje się do pamięci pod adresem 0x0000000. Pamięć nie może być "read".
Wystartowanie kompa nie pomaga - jedynie re-instalacja. DarkLoader również nie pomaga - mimo tej "aktualizacji przy pierwszym uruchomieniu", również nie odpala Thief'a (w wersji oryginalnej, ani FM). Gdzie leży błąd? W jaki sposób mam zmienić nazwę folderu Books? Wydaje mi się, że sposób w jaki ja to zrobiłem jest zły... Proszę o wskazówkę. Dzięki.
Awatar użytkownika
timon
Garrett
Posty: 3883
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 19:07

Re: Nowe oblicze Thief-a

Post autor: timon »

Mixthoor pisze: 1) Uruchamiam plik ep.crf programem IZArc (WinRAR nie chciał)
2) Widzę zawartość pliku, lecz nie mogę zmienić nazw.
Popracuj na winrarem, on otwiera te pliki. Prawy przycisk myszy na pliki i wybierz "otwórz za pomocą"
Zezwierzęcony, o zdradzieckiej mordzie, umysłowo niestabilny. Kanalia. Patologiczny element czyli OBYWATEL. Nie należący do ich wspólnoty narodowej. Hołota chamska. "Nie kocha Polski i Pana Boga"
Obcy kulturowo prezesowi
Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2334
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

Re: Nowe oblicze Thief-a

Post autor: Mixthoor »

Zmieniłem w WinRAR nazwę Books na TEST. Wszystko zapisało się bez żadnych problemów. Skopiowałem pliki do katalogu z grą, uruchamiam plik *.bat, wszystko "instaluje", 0 błędów - uruchamiam grę i zonk - ta sama informacja (problem z pamięcią).

Nie trzeba reinstalować gry - wystarczy ręcznie usunąć pliki ep.crf i install.cfg (mam Thief Gold) następnie zmienić nazwę kopii zapasowej z install.cfg.epbak na install.cfg.
Thief działa ponownie. Jednak jeśli rozpakuję orginalny plik z patchem na nowo, wrzucę do katalogu z grą i "zainstaluje" - ponownie mam identyczny błąd pamięci.


Na jaką nazwę Ty zmieniłeś? Jak wygląda struktura Twojego pliku ep.crf?
Z którego serwera ściągnąłeś ten plik? U mnie plik oryginalny, w którym nie ingeruję i nic nie zmieniam, działa - tzn widzę nowe obiekty. Jeśli tylko coś w nim zrobię (Win RAR'em lub IZArc'em) od razu Thief się wysypuje...
Awatar użytkownika
timon
Garrett
Posty: 3883
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 19:07

Re: Nowe oblicze Thief-a

Post autor: timon »

Mixthoor pisze: Jednak jeśli rozpakuję orginalny plik z patchem na nowo, wrzucę do katalogu z grą i "zainstaluje" - ponownie mam identyczny błąd pamięci.
Jeśli dobrze zrozumiałe to rozpakowujesz plik ep.cfg . A powinieneś tylko skopiować go do katalogu z thiefem.
Ja zainstalowałem tylko w T2 bez użycia instalatora tylko ręcznie poprawiłem darkinst.cfg na :

Kod: Zaznacz cały

install_path E:\Thief2\
language english
resname_base .\EP+.\NTEX+E:\Thief2\res+F:\install\t2\
load_path E:\Thief2\+F:\install\t2\
script_module_path E:\Thief2\+F:\install\t2\
movie_path E:\Thief2\movies+F:\install\t2\movies
fragment .\NTEX jest dodany do łatki z teksturami.
Spróbuj zrobić analogicznie u siebie. U mnie E: to dysk gdzie jest thief a F: to cd. podaje dla jasności :)
Zezwierzęcony, o zdradzieckiej mordzie, umysłowo niestabilny. Kanalia. Patologiczny element czyli OBYWATEL. Nie należący do ich wspólnoty narodowej. Hołota chamska. "Nie kocha Polski i Pana Boga"
Obcy kulturowo prezesowi
Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2334
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

Re: Nowe oblicze Thief-a

Post autor: Mixthoor »

nie nie, rozpakowuję archiwum, w którym znajdują się pliki : readme.txt, readme.hmtl, ep.crf i install.bat. 2 ostatnie pliki kopiuję do folderu z grą, uruchamiam installEP.bat i koniec. Wczoraj wszystko działało, dziś po reinstalacji Thief'a niestety nie.

Podejście nr 2 :
Do folderu z grą kopiuję 1 plik - ep.crf (orginalny, nierozpakowany, w którym żadna nazwa nie została zmieniona). Ręcznie zmieniam pliki install.cfg oraz DARK.cfg zgodnie z instrukcją :

Kod: Zaznacz cały

You can also install the Enhancement Pack manually.
First, copy the EP.crf into your Thief install path. Open DarkInst.cfg (Thief 2) or Install.cfg (Thief 1) in your favourite text editor. (Note that Windows Notepad may break the formatting of these files, so you should use a better editor such as Notepad++). Find the line resname_base and add one of the following to it (depending on Thief version), right after the space:

Thief 1: .\EP\Thief1+.\EP+
Thief 2: .\EP+

That line of the file should now read something like this (Thief 2):

resname_base .\EP+.\Res

...or like this (Thief 1):

resname_base .\EP\Thief1+.\EP+.\Crfs


Finally, if you are installing to Thief 1, open Dark.cfg and make sure that both the lines ObjTextures16 and MeshTextures16 are somewhere in that file, on a line of their own. Also make sure that there is one empty line at the end of the file.  
Zatem mój plik install.cfg wygląda następująco :

Kod: Zaznacz cały

cd_path X:
install_path G:\Program Files\Thief\TG\
language english
resname_base .\EP\Thief1+.\EP+G:\Program Files\Thief\TG\+X:\install\t1\
load_path G:\Program Files\Thief\TG\+X:\install\t1\
script_module_path G:\Program Files\Thief\TG\+X:\install\t1\
movie_path G:\Program Files\Thief\TG\movies+X:\install\t1\movies
zaś do pliku DARK.cfg dodałem te 3 linijki, o których jest napisane w readme.txt. Thief działa, lecz bez patcha, tzn. mogę uruchomić grę, ale obiekty pozostały bez zmian. Plik install.cfg wygląda identycznie, jak po "automatycznej instalacji", tzn. installEP.bat dodaje identyczny tekst, który ja wpisałem.

Pytania końcowe (w tym poście)
1) Czy mógłbyś sprawdzić u siebie jak działa ten patch na Thief Gold'zie?
2) Czy mógłbyś wkleić mi konfigurację pliku install.cfg (Thief Gold, nie Thief'a 2) ?

[ Dodano: Sro 13 Lut, 2008 18:14 ]
**********************************************************************
**********************************************************************
Jest coraz lepiej (poważnie), już wiem dlaczego mam błąd pamięci. Zgodnie z info na http://www.ttlg.com/forums/showthread.php?t=118999&page=7 po optymalizacji Thief'a programem DarkLoader pojawia mi się nowy folder RES, do którego kopiowane są wszystkie pliki *.crf (łącznie z EP.crf). Zatem mój install.cfg wygląda teraz następująco :

Kod: Zaznacz cały

cd_path X:
install_path G:\Program Files\Thief\TG\
language english
resname_base .\EP\Thief1+.\EP+G:\Program Files\Thief\TG\RES+X:\install\t1\
load_path G:\Program Files\Thief\TG\+X:\install\t1\
script_module_path G:\Program Files\Thief\TG\+X:\install\t1\
movie_path G:\Program Files\Thief\TG\movies+X:\install\t1\movies
Thief się uruchamia, ale nadal nie widzę nowych objektów. Zmieniałem nazwę katalogu na Crfs, edytowałem plik install.cfg, lecz mimo tego nadal w grze nie ma obiektów.
Ściągnąłem na nowo plik z http://www.thief-thecircle.com/download.asp?fid=1281 , wykonałem wszystkie kroki raz jeszcze, lecz nadal nie widać nowych obiektów. Oszaleję...

PS.
Moje poprzednie 2 pytania są nadal aktualne :)

[ Dodano: Sro 13 Lut, 2008 18:53 ]
********************************
*******************************
!!! UDAŁO SIĘ !!!

Po wielu godzinach na forum i zabawie w plikach gry, rozgryzłem to -->> oto instrukcja :
1) Instalujemy Thief Gold
2) Instalujemy program DarkLoader i optymalizujemy grę lub tworzymy katalog CRFs, do którego kopiujemy wszystkie pliki *.crf
3) Do katalogu CRFs kopiujemy plik EP.crf
4) Otwieramy plik w WinRAR i zmieniamy nazwę folderu Book na jakąś inną (tak jak napisał Timon)
5) Edytujemy 2 pliki - ręcznie

plik DARK.cfg
dopisujemy tylko 3 wersy (w tym jeden pusty, tekst za znakiem ";" jest komentarzem, ignorowanym przez grę)

Kod: Zaznacz cały

; komentarz - pliki na potrzeby dodatkow
ObjTextures16
MeshTextures16

plik install.cfg

Kod: Zaznacz cały

cd_path X:
install_path G:\Program Files\Thief\TG\
language english
resname_base .\CRFs\EP\Thief1+.\CRFs\EP+G:\Program Files\Thief\TG\CRFs+X:\install\t1\
load_path G:\Program Files\Thief\TG\+X:\install\t1\
script_module_path G:\Program Files\Thief\TG\+X:\install\t1\
movie_path G:\Program Files\Thief\TG\movies+X:\install\t1\movies
Najważniejszym wersem jest tutaj resname_base .\CRFs\EP\Thief1+.\CRFs\EP+G:\Program Files\Thief\TG\CRFs+X:\install\t1\


Z taką konfiguracją działa bezproblemowo, na nowych obiektach i z polską czcionką!
Należy bezwzględnie uważać na lokalizację plików *.crf. Jeżeli ich położenie będzie inne niż w pliku install.cfg (a dokładnie niż w wersie resname_base...) wtenczas gra przy ładowaniu (włączaniu) zwróci nam błąd pamięci.
Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2334
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

Re: Nowe oblicze Thief-a

Post autor: Mixthoor »

************************************************************
************************************************************

NOWE OBLICZE THIEF'A GOLD:

Jeśli chcesz aby Twój Thief Gold / Thief The Dark Project wyglądał tak : http://img134.imageshack.us/my.php?image=thief2008010218174084fg2.jpg to zrób wszystko w następującej kolejności:


Instalacja - Dodatek Enhancement Pack

1) Instalujemy Thief Gold
2) Instalujemy program DarkLoader i optymalizujemy grę lub tworzymy katalog CRFs, do którego kopiujemy wszystkie pliki *.crf
3) Do katalogu CRFs kopiujemy plik EP.crf
4) Otwieramy plik w WinRAR i zmieniamy nazwę folderu Book na jakąś inną (tak jak napisał Timon, np. Books_Ksiazki)
5) Edytujemy 2 pliki - ręcznie

plik DARK.cfg
dopisujemy tylko 3 wersy (w tym jeden pusty, tekst za znakiem ";" jest komentarzem, ignorowanym przez grę)

Kod: Zaznacz cały

; komentarz - pliki na potrzeby dodatkow
ObjTextures16
MeshTextures16
plik install.cfg

Kod: Zaznacz cały

cd_path X:
install_path G:\Program Files\Thief\TG\
language english
resname_base .\CRFs\EP\Thief1+.\CRFs\EP+G:\Program Files\Thief\TG\CRFs+X:\install\t1\
load_path G:\Program Files\Thief\TG\+X:\install\t1\
script_module_path G:\Program Files\Thief\TG\+X:\install\t1\
movie_path G:\Program Files\Thief\TG\movies+X:\install\t1\movies


Instalacja dodatku Thief 1 & Gold AI Mesh & Skin Patch

1) ściągamy patch "Thief 1 & Gold AI Mesh & Skin Patch (TGA Version)" ze strony : The circle
2) Rozpakowujemy archiwum do katalogu głównego Thiefa (są to 3 foldery)
3) Wchodzimy do folderu .\mesh\hipoly i zmieniamy 2 nazwy plików
armsw2.bin - na np. miecz_armsw2.bin
armsw2.cal - na np. miecz_armsw2.cal

Dzięki temu w grze postacie mają nowe tekstury, a miecz wygląda tak jak po zainstalowaniu dodatku EP.



Instalacja dodatku Thief Gold Texture Patch (Hardware Version)

1) ściągamy patch Thief Gold Texture Patch (Hardware Version) ze strony :
The circle
2) Rozpakowujemy archiwum i wszystkie pliki kopiujemy do folderu fam. Folder fam kopiujemy do głównego katalogu Thief'a.


I w ten sposób grę ze starymi teksturami/obiektami : http://img246.imageshack.us/my.php?image=thief2008010218084553vu5.jpg
zmieniliśmy na : http://img134.imageshack.us/my.php?image=thief2008010218174084fg2.jpg


Instalacja dodatku Thief I Sound effects enhancement pack.
1) Uruchamiamy instalator - to wszystko


Brawa i pełen szacunek dla ludzi, którzy stworzyli te dodatki. Gra się wyśmienicie!

Skopiowałem ten post, jako bardzo dobry i przydatny na początek wątku - timon
Ostatnio zmieniony 17 lutego 2008, 10:40 przez Mixthoor, łącznie zmieniany 4 razy.
Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2334
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

Re: Nowe oblicze Thief-a

Post autor: Mixthoor »

Thief Gold : Miecz Konstantyna
U dołu ekranu, po lewej stronie (gdy mam wyciągniety miecz Konstantyna) widnieje doskonała ikonka nowego miecza, lecz w rekach dzierżę nadal "standardowy" miecz - taki jak w misjach 1-4. Czy dodatek EP zmienia tylko te ikonki?

Thief Gold : Blackjack
O ile miecz został zmieniony, tak Blackjack nadal pozostał ten sam. Na forum TTLG, w tym poście widziałem screena : Nowy Blackjack Jaka pałkę ma u Was Garrett ?
Awatar użytkownika
Bruce
Strażnik Glifów
Posty: 3835
Rejestracja: 06 maja 2003, 17:58
Lokalizacja: Lublin
Płeć:

Re: Nowe oblicze Thief-a

Post autor: Bruce »

Czy ktoś kto ma Antologię, działa chociaż jedna paczka z teksturami? I jak mam zoptymalizować Thief'a za pomocą Darkloadera? Jak zainstalować Enhancement Pack? Postępuję wg. instrukcji, ale nie ma żadnych zmian.
Tomorrow comes tomorrow goes
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown
Obrazek
Łucznik
Arcykapłan
Posty: 1305
Rejestracja: 21 października 2006, 19:15

Re: Nowe oblicze Thief-a

Post autor: Łucznik »

w T2 mam ten od dźwięku i od teksur i oba działają... Dark Loader też działa bez żadnych optymalizacji czy czegoś ale brakuje mi polskich liter czasem...
Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2334
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

Re: Nowe oblicze Thief-a

Post autor: Mixthoor »

http://thief-forum.pl/viewtopic.php?t=4670 - nawiązując do tego tematu o nowych kształtach pająków przedstawiam Wam własną instrukcję implementacji nowości w Thief Gold.
UWAGA - jest to kontynuacja instalacji dodatków do mojego ostatniego postu. Timon, jeśli chcesz - możesz to również skopiować na sam początek.
Edit : Tak uczyniłem, timon

------------------------------------------------------------------------

Plik : http://mysite.wanadoo-members.co.uk/ano ... pider.html
Instrukcja :
1. Zmień nazwę pliku w lokalizacji \CRFs\mesh.crf na mesh.rar
2. Wypakuj archiwum do nowego katalogu mesh
3. Rozpakuj archiwum NarrowSpider.zip do jakiegoś nowego katalogu.
4. Zmień nazwę pliku NarrowSpider\mesh\txt16\spidltb.gif na spidera.gif
5. Skopiuj plik NarrowSpider\mesh\txt16\spidera.gif do katalogu CRFs\mesh\txt
6. Skopiuj plik NarrowSpider\mesh\txt16\spidera.gif do katalogu CRFs\mesh\txt16
7. Zmień nazwę pliku NarrowSpider\mesh\spidalb2.bin na spidalb.bin
8. Zmień nazwę pliku NarrowSpider\mesh\spidalb2.cal na spidalb.cal
9. Skopiuj oba pliki do katalogu CRFs\mesh
10. Spakuj całą zawrtość katalogu mesh, zmień nazwę pliku na mesh.crf i wrzuć go bezpośrednio do katalogu CRFs.

Koniec - w ten sposób mamy nowe kształty małych pająków.

------------------------------------------------------------------------

Plik : http://mysite.wanadoo-members.co.uk/ano ... pider.html
Instrukcja :
1. Zmień nazwę pliku CRFs\mesh.crf na mesh.rar
2. Wypakuj archiwum do nowego katalogu mesh
3. Rozpakuj archiwum HugeSpider.zip do jakiegoś nowego katalogu.
4. Zmień nazwę pliku HugeSpider\mesh\spidey72.bin na spidey7.bin
5. Zmień nazwę pliku HugeSpider\mesh\spidey72.cal na spidey7.cal
6. Skopiuj oba pliki do katalogu CRFs\mesh
10. Spakuj całą zawrtość katalogu mesh, zmień nazwę pliku na mesh.crf i wrzuć go bezpośrednio do katalogu CRFs.

Koniec - w ten sposób mamy nowe kształty dużych pająków.

------------------------------------------------------------------------

Oczywiście autor zamieścił własną instrukcję, jednak mi nie działało. Po instalacji wszelkich dodatków opisanych w poprzednich postach, gdy wrzucimy nowe pająki, Thief Gold (póki co nie gram jeszcze w T2) smakuje jeszcze bardziej...
Ostatnio zmieniony 14 czerwca 2008, 18:07 przez Mixthoor, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Kurak
Mechanista
Posty: 359
Rejestracja: 10 marca 2007, 22:14
Lokalizacja: z Przyszłości
Kontakt:

Re: Nowe oblicze Thief-a

Post autor: Kurak »

postanowiłem z ciekawości zobaczyć, jak będzie wyglądał TG po liftingu, ale oczywiście musiał pojawić się problem.
zrobiłem wszystko tak, jak napisał Mixthoor. ręce Garretta i jego miecz mają strasznie pomieszane kolorki, porozmazywane różnobarwne smugi, ponadto nie zauważyłem zmian w otoczeniu - wszystko wygląda tak, jak wtedy. najgorsze, że nagle nie działa mi w grze Prt Sc i nie mogę wam zrzutu zrobić :/

ścieżka, gdzie zainstalowałem grę: C:\Gry\T1
a tak wygląda mój plik install.cfg:

Kod: Zaznacz cały

cd_path E:
install_path C:\Gry\T1\
language english
resname_base C:\Gry\T1\CRFs\EP\Thief1+C:\Gry\T1\CRFs\EP+C:\Gry\T1\CRFs+E:\install\t1\
load_path C:\Gry\T1\+E:\install\t1\
script_module_path C:\Gry\T1\+E:\install\t1\
movie_path C:\Gry\T1\movies+E:\install\t1\movies
co jest nie tak? :/
Wymyśliłem sobie na to sposób: będę udawał głuchoniemego.
J. D. Salinger, "Buszujący w zbożu"
Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2334
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

Re: Nowe oblicze Thief-a

Post autor: Mixthoor »

Hej, urlopy, przygotowania do waznych uroczystosci, zmiany - dlatego odpisze Ci dopiero teraz (wybacz brak polskich liter - nie pracuje przy "polskim" systemie.

Sprobuj tego :
1 - "zainstaluj" zgodnie z podana powyzej instrukcja tylko EP, a w swoim pliku install.cfg wpisz/skopiuj dokladnie to :

Kod: Zaznacz cały

cd_path E: 
install_path C:\Gry\T1\ 
language english 
resname_base .\CRFs\EP\Thief1+.\CRFs\EP+C:\Gry\T1\CRFs+E:\install\t1\
load_path C:\Gry\T1\+E:\install\t1\ 
script_module_path C:\Gry\T1\+E:\install\t1\ 
movie_path C:\Gry\T1\movies+E:\install\t1\movies
2 - Odpal gre i sprawdz, czy masz nowe objekty. Napisz na forum czy dziala? Nastepnie krok po kroku poprowadze Cie dalej.
Awatar użytkownika
Kurak
Mechanista
Posty: 359
Rejestracja: 10 marca 2007, 22:14
Lokalizacja: z Przyszłości
Kontakt:

Re: Nowe oblicze Thief-a

Post autor: Kurak »

nadal to samo :/
tekstury stare, a Garrett ma pomieszane kolorki. miecz Konstantyna również -_-
Wymyśliłem sobie na to sposób: będę udawał głuchoniemego.
J. D. Salinger, "Buszujący w zbożu"
Awatar użytkownika
Dex
Paser
Posty: 257
Rejestracja: 28 września 2008, 14:40
Lokalizacja: Wrocław

Re: Nowe oblicze Thief-a

Post autor: Dex »

http://www.ttlg.com/forums/showthread.php?t=119451

niech mnie ktoś oświeci - jak to zainstalować, aby działało? Samego patcha zainstalowałem. Zrestartowałem kompa i dalej są stare tekstury - co mam zrobić, żeby mieć taki sam efekt w grze?

mam tak:

install_path D:\Gry\Thief 2\
language english
resname_base D:\Gry\Thief 2\res+E:\install\t2\
load_path D:\.\NTEXdds+Gry\Thief 2\+E:\install\t2\
script_module_path D:\Gry\Thief 2\+E:\install\t2\
movie_path D:\Gry\Thief 2\movies+E:\install\t2\movies
˘ţ

a jak powinno być?
Awatar użytkownika
Zaratul
Młotodzierżca
Posty: 892
Rejestracja: 13 stycznia 2008, 21:42
Lokalizacja: Poznań

Re: Nowe oblicze Thief-a

Post autor: Zaratul »



Niedawno wkleiliście ten filmik i jedna rzecz mnie zaintrygowała.
Menu,mapy i sklep są w takiej samej rozdzielczości jak gra.
Jest jakaś nowa animacja przewracania stron z mapami.
Nie wiecie może skąd tego moda wziąć?
Bo szukam go po całym necie i za ch.. nie mogę znaleźć.
Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone, panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect, immortal machine?
Awatar użytkownika
Leming
Złodziej
Posty: 2565
Rejestracja: 17 stycznia 2005, 10:16
Lokalizacja: Statua postępu

Re: Nowe oblicze Thief-a

Post autor: Leming »

Zaratul pisze:Menu,mapy i sklep są w takiej samej rozdzielczości jak gra.
Jest jakaś nowa animacja przewracania stron z mapami.
A mi się wydaje, że to złudzenie optyczne (rozdzielczość) + dodany efekt przejścia między scenami (przewracanie kartek) przez reżysera tego filmu. To nie żaden efekt gry. Słowa moje zdaje się potwierdzać brak "loada" przed misją (który został z filmu wycięty, co dowodzi iż początek filmu został sklejony z różnych scen).
Kupię Azjatkę - najlepiej Japonkę (może być używana)

Suma całkowitej ilości Informacji we Wszechświecie jest stała i jest równa 0 (zero)
Awatar użytkownika
tagmen
Miastolud
Posty: 65
Rejestracja: 10 czerwca 2004, 15:24
Lokalizacja: Piła
Kontakt:

Re: Nowe oblicze Thief-a

Post autor: tagmen »

a mi po zrobieniu wszystkiego wyskakuje blad "Problem z aplikacja" czyli normalny typowy.....zrobilem wszystko co w pierwszym poscie przy TG z Antologii
Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2334
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

Re: Nowe oblicze Thief-a

Post autor: Mixthoor »

wrzuc zawartosc darf.cfg + install.cfg i podaj dokladny blad jaki Ci sie wyswietla
Bartez
Bełkotliwiec
Posty: 4
Rejestracja: 11 lutego 2010, 10:40
Lokalizacja: Warszawa

Re: Nowe oblicze Thief-a

Post autor: Bartez »

Mam maly problem z ulepszeniem TG (wersja z Antologii). Moze ktos z Was bedzie w stanie mi pomoc.

Postepujac wg wskazowek z niniejszego posta zainstalowalem dodatek "Enhancement Pack", wszystko wyglada ok. W nastepnym kroku wgralem "Thief 1 & Gold AI Mesh & Skin Patch" i pojawil sie pierwszy zgrzyt. Zniknely niektore obiekty np. reka Garetta z mieczem, pochodnie na scianach, wozki gornicze. Pewne rzeczy staly sie niewidzialne, choc fizycznie sa dalej w grze obecne tzn. natrafiam na bariere nie do przejscia, gdy sie do nich zblizam. Jeszcze gorzej jest po zainstalowaniu "Thief Gold Texture Patch" - wiekszosc tekstur zostaje pozbawiona faktury i jest w stalym, jaskrawoniebieskim kolorze.

Czy ktos z Was mial podobne objawy? Sadzicie, ze to wina wersji sterownikow? A moze popelnilem blad nie optymalizujac gry DarkLoaderem podczas instalacji "Enhancement Pack" (z tresci wywnioskowalem, ze nie jest to absolutnie konieczne - slowko "lub" w pkt. 2)?
Awatar użytkownika
Nivellen
Złodziej
Posty: 2799
Rejestracja: 30 stycznia 2003, 23:21

Re: Nowe oblicze Thief-a

Post autor: Nivellen »

A pozmieniałeś nazwy plików, tak jak jest napisane w instrukcji?

PS Pisząc na naszym forum używaj proszę polskich znaków diakrytycznych, łatwiej się czyta i ładniej wygląda :wes
Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2334
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

Re: Nowe oblicze Thief-a

Post autor: Mixthoor »

"2) Instalujemy program DarkLoader i optymalizujemy grę lub tworzymy katalog CRFs, do którego kopiujemy wszystkie pliki *.crf"

Stwórz tylko katalog CRFs i do niego skopiuj wszystkie pliki z roszerzeniem CRF. Jak widzisz również pojawiało mi się wiele błędów i wiele razy Thief wieszał się lub wypłuwał jakieś błędy. Zainstalowałem Thief'a Gold i Thief'a MA po formacie i wszystko zrobiłem zgodnie z powyższą instrukcją. Wszystko działa jak należy.

--------------------

Przygotowałem dla Was 2 archiwa plików: wszystkie dodatki do TG i TMA, tak aby ominąć ten żmudny proces konfiguracji. Pliki mają powyżej 20 MB - gdzie mógłbym je wrzucić, aby były ogólnodostępne?
Awatar użytkownika
Nivellen
Złodziej
Posty: 2799
Rejestracja: 30 stycznia 2003, 23:21

Re: Nowe oblicze Thief-a

Post autor: Nivellen »

Napisz trochę więcej, co jest w tych plikach dokładnie?
Podejrzewam, że najwygodniej będzie je wrzucić na edysk.pl, login "thiefage9", hasło "thiefage".
ODPOWIEDZ