Zaloguj | Zarejestruj








Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 382 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 12, 13, 14, 15, 16  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 30 kwi 2015 20:05 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2007 13:15
Posty: 2249
Lokalizacja: Deutschland
W Thiefie. Zmniejszyłem rozdzielczość i chodzi bardzo płynnie. Jakoś tak... szybciej.

_________________
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 kwi 2015 21:49 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 sty 2004 11:28
Posty: 2389
Lokalizacja: Poznań (Dublin)
Fraps wyświetla fps'y dla każdego obrazu generowanego na karcie.
Sugerujesz, że jest jakaś komenda w samym Thiefie, która wyświetla fps'y? Może New Dark coś dodał, ale nie kojarzę.

A poza tym, zwiększenie płynności wraz ze zmniejszeniem rozdzielczości to chyba jak najbardziej spodziewany efekt, czyż nie..?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 01 maja 2015 12:20 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2007 13:15
Posty: 2249
Lokalizacja: Deutschland
No jaha, nie spodziewalem sie az takiej roznicy. Thx

_________________
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 09 maja 2015 08:43 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2007 13:15
Posty: 2249
Lokalizacja: Deutschland
Update NecroAge do wersji 2.2 oraz TFIX do 1.21a.
Kończę MMP z najnowszymi wersjami, kończę Thiefa, rozgrywam kilka FMek a tu już pojawiają się kolejne wersje :)

_________________
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 maja 2015 12:49 
Ożywieniec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03 lis 2012 12:22
Posty: 81
Objerzałem dzisiaj trailer z Thief Gold HD, ale to jest beznadziejne. Poziom modowania jak z Elder Scrolls, gdzie potrafią tylko nawalić niepasujące do otoczenia tekstury z wysoką rozdzielczością. Na wypadek gdyby ktoś zszedł na manowce instalując te liczne dostępne dodatki, podaję link do galerii pokazującej prawidłowo zmodowanego TG (Thief 2 ma inne texture packi więc to inna historia): http://steamcommunity.com/id/hareton/sc ... pid=211600
Część screenów jest z bloomem, a część bez, różnicę łatwo zauważyć. Mi bardzo podoba się stosowanie tego efektu z umiarem. Ustawia się go w cam_ext, linia post processing.
Co do zainstalowanych modów niestety nie pamiętam dokładnie, ale mam Enchancement Packa, New Darka, Thief Gold Texture Pack by Tin. Byłoby ciekawie, jeśli inni użytkownicy też pokażą swoje wersje ulepszonego Thiefa.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 maja 2015 15:46 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2007 13:15
Posty: 2249
Lokalizacja: Deutschland
Jako, że Tobie się nie podoba, nie oznacza że jest beznadziejne. Przeszedłem TG z HD Mod oraz Necro Age i preferuję ten drugi, ze względu na poprawne wyświetlanie tekstur ścian w wielu misjach (autora HD mod poinformowałem na ttlg), choć brakuje mi w nim wyglądu lawy z ostatniej misji oraz bujnej flory.

Niemniej jednak FM zyskują nowe oblicze. Jeśli interesują Cię efekty modów, z których ja korzystam, zerknij proszę tutaj: viewtopic.php?f=6&t=5791
Gdy znudzi mi się Wiesiek 3, wrócę do Thiefa i będę dalej testował i aktualizował paczki... lub mucił stare FM.

_________________
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 maja 2015 17:33 
Poganin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sty 2008 21:42
Posty: 768
Lokalizacja: Swarzędz
https://www.youtube.com/watch?v=Pil0lXVzaN4
Zapowiedź TG HD w wersji 1.0.Ale to świetnie wygląda!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 sie 2015 22:58 
Poganin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sty 2008 21:42
Posty: 768
Lokalizacja: Swarzędz
http://www.moddb.com/mods/thief-gold-hd ... v10-is-out

TG HD w wersji 1.0 już wyszło,można ściągać. :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 sie 2015 15:51 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2007 13:15
Posty: 2249
Lokalizacja: Deutschland
Sprawdzimy to, mam nadzieję, że poprawił te absurdalne łączenia tekstur. Widzę poprawkę voodoo od świec i więcej obiektów z EP2. Ciekawe, czy obrazy też poprawione. Wiesiek ograny, chyba wrócę do Thiefa.

_________________
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 sie 2015 17:27 
Akolita

Dołączył(a): 14 sty 2008 22:49
Posty: 146
Ściągnąłem tego HD, spróbowałem zainstalować, wyskoczyło okienko że jeśli miałem wersję 0.93 to powinienem odinstalować. Kliknąłem OK i nic się nie stało. No to chciałem zainstalować jeszcze raz, ale plik... zniknął. Za to na dysku C ubyło mi 1GB wolnego miejsca. Nie mogę go jednak zlokalizować. Ktoś wie, gdzie się podział ten plik? :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 sie 2015 14:41 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2007 13:15
Posty: 2249
Lokalizacja: Deutschland
Mam trochę czasu, biorę się za to. Wyczytałem, żeby HD MOD v1.0 instalować na czystej wersji TG, tuż po instalacji TFIXa v1.22

UPDATE
Zainstalowałem, działa.
- Widzę, że poprawił kilka szyldów i latarnii, jednak w misji np. MIECZ freski na ścianach nadal są obrócone 90 stopni w lewo, a niektóre łączenia tekstu są po prostu nieracjonalne.
- Nie ma EP2, pewnie zintegrował pliki. Aby mieć polskie czcionki, trzeba usunąć ładne kartki pism z EP2 w folderze: .\HDMOD\books. Są to dokłądnie 2 foldery - parch1 i parch3
- Zainstalowałem pełny TFIX i mam syf w folderze Thiefa. Napewno nie potrzebuję tgpatch i OSM. OSM wrzucę bezpośrednio do folderu głównego, a tgpatch prawdopodobnie usunę.
- Nie wiem też, czy potrzebuję folder PATCHES. Wszak wrzuciłem do niego nowe modele pająków i wyświetlają się one. Mógłbym jednak zawartość plików crf z PATCHES zintegrować z plikami crf z folderu RES.
- napisy po PL + korektę pism po PL można spokojnie wrzucić, działa
- to samo tyczy się TG Sound v1.5. Osobny plik CRF można wrzucić
- poczekam na odpowiedź z forum ttlg i spróbuję nieco oczyścić śmieci z HDmod (czyli jak dla mnie - zbędne pliki z teksturami wody - aż 5 typów, zbędne ustawienia grafiki w setting_files)

WG autora zmian jest więcej:
Cytuj:
- added Interactive Candels (all candles have flames now, allow you to douse them with water arrows, snuff by frobbing, and relight with fire arrows)
- added lightmapped water/lava for all TG missions
- added "NewDark Graphics Settings Tool v1.0" with more options! (Enhanced AI Detection, Subtitles, OM/FM Mode, FM Selector, View Current Settings)
- added all Garrett's monologues on "Lord Bafford's Manor"
- added full english subtitles for all characters (beta v0.8) + german subtitles for "Garrett", "Cutty", "Murus" and "The Eye" !
- added some new HD textures
- added a new animation effect on water, fire and gas arrows
- added many improved object textures
- added some improved object models (sword, lamps and more...)
- added some new tree and bush objects
- added improved AI skins
- fixed a problem with a lava pool on "The Mage Towers"
- fixed some textures
- fixed some in air flying objects
- fixed some torches and fireplaces

_________________
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 gru 2015 18:46 
Akolita

Dołączył(a): 19 sie 2002 15:10
Posty: 135
Lokalizacja: Somewhere
http://www.ttlg.com/forums/showthread.php?t=144312
Pojawił się, datowany na 25 grudnia 2015 r., Necro Age v2.3. Fajny prezent na święta.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 gru 2015 18:11 
Strażnik Glifów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 maja 2003 16:58
Posty: 3732
Lokalizacja: Lublin
I nawet działa z paczką Mixa :-D Wystarczy zmienić nazwę na "TG_NecroAge_v2.2.1_MMP" i skopiować go do folderu MODS.

_________________
Tomorrow comes tomorrow goes
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 07 sty 2016 20:06 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2007 13:15
Posty: 2249
Lokalizacja: Deutschland
Yeah! Lada moment wrócę do Thiefa i zaktualizuję MMP (póki co TG, na TMA nie mam sił i ochoty). Dostałem w nowej pracy laptopa, na którym pod koniec stycznia wrzucam Thiefa! Yeah!

_________________
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 sty 2016 12:17 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2007 13:15
Posty: 2249
Lokalizacja: Deutschland
Update do wszystkich części!

_________________
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 sty 2016 13:32 
Młotodzierżca
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lis 2011 16:40
Posty: 869
Lokalizacja: The Keepers' Chapel (Zamurze)
Ja sobie właśnie ściągnąłem T2X MMP. Jest coś takiego, jak HD Texture Mod do T2X i widzę, że w MMP go nie ma. Da się go jakoś dodać czy są problemy?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 sty 2016 19:27 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2007 13:15
Posty: 2249
Lokalizacja: Deutschland
Pewnie, że da się :) Niestety ja czasu nie mam :(
Necro z T2X chyba też działa.

----

Update
Usiadłem do tego. Ten cały Necro do T2X nie wprowadza wielu zmian, albo mi się wydaje (dawno już w T2X nie grałem). Niemniej jednak z EP2 nie działa (podczas gdy stare EP wczytuje). Młotek można zamienić na pałkę. Nie wiem jak ma się do tego TFIX v1d voodoo. Spolszczenie można na koniec zainstalować, działa. Spróbuję dalej ogarnąć temat i zebrać wszystko w jedną kupę.

Update 2
Chyba skuszę się na T2X HD Mod Gecko.

_________________
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 sty 2016 23:06 
Młotodzierżca
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lis 2011 16:40
Posty: 869
Lokalizacja: The Keepers' Chapel (Zamurze)
Skuś się, skuś. Jeśli dobrze rozumiem, dodanie go do MMP to nie jest kopiuj-wklej - w takim razie masz przynajmniej jednego chętnego na taką paczkę. ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 sty 2016 23:35 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2007 13:15
Posty: 2249
Lokalizacja: Deutschland
Zgadza się, MMP jest przygotowywane od zera, jak każda inna paczka z rodziny. Wiele elementów mam już przygotowane (CRF nowych dźwięków, pliki mesh z teksturami pająków, wiem co zmienić w EP albo NecroAge itp.). Wróciłem z Wrocławia, spróbuję na dniach dodać MMP T2X i stworzoną już MMP TG w najnowszych wersjach.

_________________
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 sty 2016 22:36 
Miastolud
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 paź 2011 00:56
Posty: 66
Jak znajdę wolny czas to popykam T2X z Twoją paczką, powiedz tylko, czy poczekać parę tygodni na jakąś aktualizację, czy ruszać już teraz. I co brać.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 sty 2016 23:11 
Poganin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sty 2008 21:42
Posty: 768
Lokalizacja: Swarzędz
http://www.moddb.com/mods/thief-2x-hd-texture-mod
@Page Pamiętaj też o tym HD modzie do T2X.Grałem i polecam,świetnie to wszystko wygląda.Masz jeden spakowany plik-misję z wbudowanym texture packiem,uruchamiasz to jak fanmisję.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 sty 2016 11:02 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2007 13:15
Posty: 2249
Lokalizacja: Deutschland
Poczekaj chwile, daj mi czas do srody.

_________________
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 lut 2016 20:12 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2007 13:15
Posty: 2249
Lokalizacja: Deutschland
Bawie sie ustawieniami cam_ext, aby poprawic wydajnosc Thiefa z modami na slabszym sprzecie. Potrzebuje lape Garretta w 16bit teksturach.
Gdy dekatywuje:
Cytuj:
; ---------------
; texture quality
; ---------------

; load/create all textures as 32-bit and enable other 32-bit rendering path for some other subsystems
;force_32bit_textures

Lapa jest przezroczysta, dlatego szukam tej tekstury w nizszej hmmm.... palecie barw.


Zauwazylem tez, ze gra chodzi zdecydowanie plynniej (10-15 FPS szybciej) z wylaczona opcja:
Cytuj:
; enable software (ie. shader) based gamma and color processing (improves quality at the expense of performance,
; and also enables in-game gamma to be applied in windowed mode)
;d3d_disp_sw_cc

; optional saturation setting when "d3d_disp_sw_cc" is enabled, 0 is black and white, 1 is normal color
; (does not affect menu screens)
;d3d_disp_sw_cc_sat 0.55
Niestety traci na swej szarosci i mroku. kolory sa zywe i bardziej nasycone. Cos za cos.

***

Do tego testuje:
Cytuj:
; enable more elaborate tracing for rain/snow impacts so it also hits more things than just terrain
; (the calculations are a bit more expensive, if you're running on a slow machine and experience an
; unusual slowdown with rain/snow you could try to disable this and see if it helps)
;enhanced_precip_trace

; enable more elaborate visibility tracing for coronas so that objects/characters also obstruct line of sight
; (the calculations are a bit more expensive, if you're running on a slow machine and experience an
; unusual slowdown with coronas you could try to disable this and see if it helps)
;enhanced_corona_trace

; enable more elaborate tracing for AI footstep sounds so it hits objects and not just terrain
; (the calculations are a bit more expensive, if you're running on a slow machine and experience performance
; problems you could try to disable this and see if it helps)
;enhanced_aifootstep_trace
ale roznica jest niewielka, przynajmniej w misjach, ktore tesowalem (OM)

_________________
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 lut 2016 09:01 
Miastolud
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 paź 2011 00:56
Posty: 66
Mam mały problem techniczny z T2X - umieszczam tutaj, bo akurat o Shadows ostatnio była tu rozmowa.

Po obejrzeniu mapy, objectives lub wyjścia do menu, obraz staje się bardzo ciemny, jakbym zmniejszył janość do minimum (lub poniżej). W każdej chwili ją mogę podnieść plusikiem, ale jest to uciążliwe - no wyobraźcie sobie zrobić tak powiedzmy 80 razy w ciągu godziny :) Z czego to się bierze?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 lut 2016 14:16 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2007 13:15
Posty: 2249
Lokalizacja: Deutschland
Cholera, nie wiem. A gdy podmienisz plik cam_mod.ini na oryginalny z patcha Newdark, nadal dzieje sie tak samo?

_________________
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 382 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 12, 13, 14, 15, 16  Następna strona

Teraz jest 22 cze 2017 15:12


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj: