Mody / Patche / Dodatki
Re: Nowe oblicze Thief-a
Thief Gold - HD Textures
Paczka tekstur podobnych do tych, ktore uzywa DrK w swoich FM. W produkcji, jednak mozna pobrac wersje beta.
Planowana data wydania
Q1 2013
Preview Video
Demo (OM1-5)
Forum
http://www.ttlg.com/forums/showthread.php?t=135188
http://board.ttlg.de/index.php?page=Thr ... 1&pageNo=1
Info - ModDB
http://www.moddb.com/mods/thief-gold-hd-texture-mod/
Screenshoots
http://img835.imageshack.us/img835/5827 ... 130897.jpg
http://www.image-load.net/users/public/ ... stKabP.jpg
http://www.image-load.net/users/public/ ... MwwgIG.jpg
http://img51.imageshack.us/img51/3503/t ... 112988.jpg
http://img401.imageshack.us/img401/4078 ... 120796.jpg
http://img696.imageshack.us/img696/2584 ... 152784.jpg
http://img819.imageshack.us/img819/5697 ... 163263.jpg
http://img688.imageshack.us/img688/4778 ... 175444.jpg
Download - Beta v0.3
http://www.gamefront.com/files/service/ ... d=21336271
--------------------
--------------------
Thief Gold Texture Pack by leo71070
Nie wiem, czy nie koliduje to z Thief Gold Texture Patch (Hardware Version). Zamim wyjdzie HD Pack, mozna pokusic sie o instalacje tego zbioru.
Video
Forum
http://www.ttlg.com/forums/showthread.php?t=138511
Screenshoots
http://darkfate.org/view/simple/files/p ... creenshots
Download
http://darkfate.org/view/simple/files/p ... creenshots
Paczka tekstur podobnych do tych, ktore uzywa DrK w swoich FM. W produkcji, jednak mozna pobrac wersje beta.
Planowana data wydania
Q1 2013
Preview Video
Demo (OM1-5)
Forum
http://www.ttlg.com/forums/showthread.php?t=135188
http://board.ttlg.de/index.php?page=Thr ... 1&pageNo=1
Info - ModDB
http://www.moddb.com/mods/thief-gold-hd-texture-mod/
Screenshoots
http://img835.imageshack.us/img835/5827 ... 130897.jpg
http://www.image-load.net/users/public/ ... stKabP.jpg
http://www.image-load.net/users/public/ ... MwwgIG.jpg
http://img51.imageshack.us/img51/3503/t ... 112988.jpg
http://img401.imageshack.us/img401/4078 ... 120796.jpg
http://img696.imageshack.us/img696/2584 ... 152784.jpg
http://img819.imageshack.us/img819/5697 ... 163263.jpg
http://img688.imageshack.us/img688/4778 ... 175444.jpg
Download - Beta v0.3
http://www.gamefront.com/files/service/ ... d=21336271
--------------------
--------------------
Thief Gold Texture Pack by leo71070
Nie wiem, czy nie koliduje to z Thief Gold Texture Patch (Hardware Version). Zamim wyjdzie HD Pack, mozna pokusic sie o instalacje tego zbioru.
Video
Forum
http://www.ttlg.com/forums/showthread.php?t=138511
Screenshoots
http://darkfate.org/view/simple/files/p ... creenshots
Download
http://darkfate.org/view/simple/files/p ... creenshots
Ostatnio zmieniony 16 maja 2012, 16:47 przez Mixthoor, łącznie zmieniany 2 razy.
Re: Nowe oblicze Thief-a
Thief Metal Age - NTEX v1.3
NTEX v1.12 (te stare) działają. Zresztą, są one częścią archiwum TMA Graphic v2.0. Jednak po instalacji tych nowych w wersji v1.3 nie widzę żadnej różnicy. Czy komuś z Was to działa?
NTEX v1.12 (te stare) działają. Zresztą, są one częścią archiwum TMA Graphic v2.0. Jednak po instalacji tych nowych w wersji v1.3 nie widzę żadnej różnicy. Czy komuś z Was to działa?
- BodomChild
- Złodziej
- Posty: 2419
- Rejestracja: 15 maja 2006, 23:32
- Lokalizacja: Pabianice
Re: Nowe oblicze Thief-a
Zachciało mi się grać w Golda "na sterydach", tym razem jednak chciałem wszystko zrobić poprawnie. Niestety dupa, mam ten sam problem co niektórzy tutaj, tyle, że mi nic nie pomaga, sposób kolegi scagera też nie . Ani przeinstalowanie, ani optymalizacja w DarkLoaderze, ani usunięcie meshes. Tekstury są, obiekty są, nowe dźwięki są, nie ma łuku i pałki a strażnicy zamienili się w lewitujące kadłubki!
Gold jest w wersji angielskiej (z DDFixem śmiga bezproblemowo), ponieważ jak już kiedyś tu pisałem, polskiego Golda z Antologii w żaden sposób nie mogę zmusić do działania.
Wszystko robię jak trzeba, TG Graphic wypakowałem do folderu z grą, wszystkie crfy po optymalizacji są w CRFs (włącznie z EP.crf), w folderze z grą są też foldery fam, mesh, obj i motions z paczki TGG.
Install.cfg wygląda tak:
Ciągle to samo, co ja robię nie tak? Ktoś ma jeszcze jakieś pomysły oprócz tego co zostało tu już napisane? Czy z wersją angielską trzeba postępować inaczej? (ale to przecież bez sensu)
Problem siedzi chyba w meshes, jak pisałem usunięcie crfa nie pomaga, a usunięcie folderu (E:\Gry\ThiefG\Meshes) sprawia, że nawet "kadłubki znikają"), hmmmm...
Gold jest w wersji angielskiej (z DDFixem śmiga bezproblemowo), ponieważ jak już kiedyś tu pisałem, polskiego Golda z Antologii w żaden sposób nie mogę zmusić do działania.
Wszystko robię jak trzeba, TG Graphic wypakowałem do folderu z grą, wszystkie crfy po optymalizacji są w CRFs (włącznie z EP.crf), w folderze z grą są też foldery fam, mesh, obj i motions z paczki TGG.
Install.cfg wygląda tak:
Próbowałem też tak: resname_base .\CRFs\EP\Thief1+.\CRFs\EP+E:\Gry\ThiefG\CRFs+F:\thiefcd_path F:\
install_path E:\Gry\ThiefG
language english
resname_base .\CRFs\EP\Thief1+.\CRFs\EP+E:\Gry\ThiefG+E:\Gry\ThiefG\CRFs+F:\thief
load_path E:\Gry\ThiefG+F:\thief
script_module_path E:\Gry\ThiefG+F:\thief
movie_path E:\Gry\ThiefG\movies+F:\thief\movies
Ciągle to samo, co ja robię nie tak? Ktoś ma jeszcze jakieś pomysły oprócz tego co zostało tu już napisane? Czy z wersją angielską trzeba postępować inaczej? (ale to przecież bez sensu)
Problem siedzi chyba w meshes, jak pisałem usunięcie crfa nie pomaga, a usunięcie folderu (E:\Gry\ThiefG\Meshes) sprawia, że nawet "kadłubki znikają"), hmmmm...
Re: Nowe oblicze Thief-a
TG po angielsku. Pobaw sie tym:
1) TGFix v1.05
2) TG Graphic v2.0
3) TG Sound
Dzis w pociagu instalowalem TG z moimi dodatkami i TGFixem - dziala!
Oto kilka plikow:
Dark.cfg
ddfix.ini
install.cfg
-----------
-----------
Jesli wytrzymasz, poczekaj chwile. Probuje intergowac TG Sound, TG Graphic v2.0, TGFix v1.05 z Thief Gold Texture Pack by leo71070. Poki co, zamiast niektorych tekstur mam niebieskie obiekty... Lada moment bedzie gotowa nowa paczka wszystkich dodatkow, dzieki ktorej TG bez problemu bedzie funkcjonowal pod Win7. Oczywiscie stworze pliki i instrukcje
1) TGFix v1.05
2) TG Graphic v2.0
3) TG Sound
Dzis w pociagu instalowalem TG z moimi dodatkami i TGFixem - dziala!
Oto kilka plikow:
Dark.cfg
Kod: Zaznacz cały
; $Header: r:/prj/cam/src/RCS/dark.cfg 1.148 1998/11/10 21:32:30 SARAV Exp $
; object counts
obj_min -6144
obj_max 2048
max_refs 8192
; our gamesys
default_gamesys dark.gam
; trait cache size (num entries)
trait_cache_size 8192
; Control of the object UI
;head_focus_active
;highlight_level 23
; lets default to 8, now that we have the priority system
;sfx_channels 8
vismeter_zoom 60 ; zoom vis meter in
hpbar_zoom 60 ; zoom hp bar in
inv_status_margin -0.008
inv_model_zoom 10.0
; default object model for player
player_model playbox
; default water rgb values
blend_rgb 40 50 10
; PARAMETERS FOR UI SCREENS
; default panel text colors
panel_color_text 63,148, 17
panel_color_bright 146,255, 87
panel_color_hilite 220,220, 64
panel_color_dim 49, 64, 41
panel_color_bg 0, 0, 0
rect_debrief 1,2,3,0
rect_loading 3,4,0,2,1
progress_dial_rate 100000 ; dial speed, bytes per frame
debrief_font_normal fontaa20
loading_font_normal fontaa20
goal_text_font_normal fontaa12
goal_text_color_text 255,255,200
rect_objctiv 1,2,0
objctiv_font_normal fontaa20
rect_loadout 8,13,9,12,6,3,4,5,0,1,2,7,10,11
loadout_font_normal fontaa12
loadout_font_title fontaa12
loadout_text_font_normal smalfont
loading_alt_font_0 fontaa16
objctiv_alt_font_0 fontaa16
debrief_alt_font_0 fontaa16
rect_map 3,4,2,1,0
map_font_normal fontaa20
rect_gamelod 2,3,0,1
gamelod_font_normal fontaa36
rect_gamesav 2,3,0,1
gamesav_font_normal fontaa36
rect_bndload 2,3,0,1
bndload_font_normal fontaa36
rect_bndsave 2,3,0,1
bndsave_font_normal fontaa36
rect_newgame 4,5,6,7,0,1,2,3
newgame_font_normal fontaa36
diff_font_normal fontaa20
diff_font_title fontaa36
diff_color_hilite 255,255,64
main_font_normal fontaa36
rect_sim 7,2,0,1,3,4,6,5
sim_font_normal fontaa36
options_font_normal fontaa20
opttext_font_normal fontaa20
opttext_font_title fontaa20
opttext_color_text 255,255,200
bind_color_text 180,180,180
grey_color_text 150,150,150
grey_color_bright 150,150,150
grey_color_hilite 240,240,240
book_font_normal textfont
; colors for save/load screen
file_slot_color_border 255,255,255
file_slot_color_hilite 0,255, 0
; text color for message text
game_color_text 255,255,255
; default palette
default_game_palette darkpal
; GUI font
gui_font intrface\smalfont
; metagame sounds - first cut
metasnd_game_def_tick tick1
metasnd_game_def_select select2
metasnd_game_def_ambient1 metalp2
metasnd_game_main_tick tick2
metasnd_game_main_select select1
metasnd_game_main_ambient1 metalp1
metasnd_game_saveload_tick tick1
metasnd_game_saveload_select select2
metasnd_game_saveload_ambient1 metalp3
metasnd_game_loadout_tick
metasnd_game_loadout_select tick2
metasnd_game_loadout_ambient1 metalp3
metasnd_game_game_tick tick1
metasnd_game_game_select select2
metasnd_game_game_ambient1 metalp3
metasnd_game_book_tick
metasnd_game_book_select pageturn
metasnd_game_book_ambient1 metalp4
metasnd_game_options_tick tick1
metasnd_game_options_select select2
metasnd_game_options_ambient1 metalp3
; Mapping from metagame buttons to missions.
; pretty trivial, these days
metagame_mission_map 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,-1
tool_frob_center
inv_item_timeout 15000
; For playtest
bugrep_dir R:\prj\cam\bugs
; not enough disk space to install, in many languages
no_diskspace_english You have %dM of free disk space. Thief requires %dM. Thief cannot run.
no_diskspace_french Vous avez %dMo de libre. Dark exige %dMo de libre. Il ne peut pas fonctionner.
no_diskspace_german %dMB freien Speicherplatz. Dark ben”tigt %dMB. Nicht ausreichend Speicherplatz.
; and the missing CD warnings
no_cd_title_english Missing CD!
no_cd_msg_english Please insert Thief CD #2 into the CD drive
no_cd_title_german CD fehlt!
no_cd_msg_german Bitte legen Sie Ihre CD-ROM #2 in das Laufwerk
no_cd_title_french Le CD est introuvable!
no_cd_msg_french Veuillez insérer le CD dans le lecteur de CD.
ObjTextures16
MeshTextures16
Kod: Zaznacz cały
;Sample initialization file for ddfix. The settings are the defaults and
;intentionally commented out. (Uncomment a setting only if you need to change
;the value.)
[Main]
;Set all options to safe values and ignore the rest of this file. In safe
;mode widescreen is not available. Set one of the originally supported
;display modes in cam.cfg. Boolean.
;SafeMode=0
;Enable per-mission ini files. Boolean.
;For <name>.mis, the per-mission ini file name is <name>.ddfix.ini.
;A per-mission ini file may contain [PostProcessing] and [Fog] sections.
;EnableMissionIni=1
;Prevent multicore related crash. Boolean.
MultiCoreFix=1
;Register lgvid.ax every time game is started. Boolean.
VideoFix=1
;Disable the Windows key. Boolean.
;DisableWindowsKey=1
;Refresh rate. Integer. (0 = driver default.)
;RefreshRate=0
;Use vsync. Boolean.
;FlipVSync=1
;Number of vsyncs per flip. Increase this number to decrease frame rate. 1-4.
;FlipInterval=1
;Frame rate limit in frames per second. Float. (0 = unlimited.)
FrameRateLimit=65
;Menu screen update delay in milliseconds. This is needed only if vsync is off.
;(0 = no delay.)
MenuUpdateDelay=25
;Menu/video screen aspect ratio. Float. (0 = fullscreen.)
;MenuScreenAspect=1.33333
;Anisotropic filtering for the first texture stage. Boolean.
;AnisotropicFiltering=1
;Triple buffering. Boolean.
;TripleBuffer=1
;Number of bits for the Z buffer. 16 or 24.
;ZBufferBitDepth=24
;Enable gamma correction. Boolean.
;EnableGamma=1
;Field of view (FOV) in percent. Integer.
;FovModification=100
;On-screen size (in percent of the screen size) of the selected item and weapon
;in Thief.
;ItemSize=20
;Fix the variable water transparency problem in T2 by forcing opaque alpha.
;WaterAlphaFix=1
;Multiply levels by 2**ModulateShift. 0, 1 or 2.
;ModulateShift=0
;Fix the T2 limb rendering bug. Boolean.
;Turn this off for T2X and other FMs with custom reverse-Z limb models.
;Default for T2:
LimbZBufferFix=1
;Default for others:
;LimbZBufferFix=0
;Place some surfaces in system memory instead of video memory. 0, 1 or 2.
;0 = all surfaces in video memory.
;1 = menu in system memory. In case of any menu screen corruption.
;2 = menu and overlay in system memory. In case of any in-game UI corruption.
;UseSysMemOverlay=0
;Any 16-bit color that is _not_ used by the in-game overlay.
;OverlayColourKey=0xffdf
;Blit the overlay to the backbuffer with each Unlock() call. Together with
;UseSysMemOverlay=2 this can result in a poor frame rate. Boolean.
;LayeredOverlay=1
;Turns on the 32 bit texture loader and some other things such as global fog
;autodetection. Boolean.
;TextureReplacement=1
;Replacement texture path. Must include the trailing backslash. Relative paths
;are relative to the game main directory.
;TexturePath=res\ddfix\
;When TextureReplacement=1, the MemAddr section can be used to set the memory
;addresses to patch. The following executables are currently detected and memory
;patches applied:
;TG v1.37, T2 v1.18, SS2 v2.3, Dromed v1.37, Dromed2 v1.18, ShockEd v2.12.
[MemAddr]
;CopyTex=
;MipMap=
;CreateVidTexture=
;TextureExists=
;CreateFile=
;SS2CreateFile=
;BltPrimary=
;Resolution=
;VertResLimit=
;FovModification=
;AspectCorrection=
;ItemSize=
;OrbAspectCorrection=
;MaxSkyIntensity=
[Fog]
;Enable fog fix. Fog must also be enabled in the game options. Boolean.
;Enable=1
;Global fog. 0 = no, 1 = autodetect (requires TextureReplacement=1), 2 = force.
;Global=1
[PostProcessing]
;Enable postprocessing. Boolean.
;Enable=0
;Modulation for the unbloomed frame buffer. 0xrrggbb.
;Base=0xffffff
;Overall saturation. 0-255. (255 = full saturation, 0 = grayscale.)
;Saturation=192
;Bloom intensity. 0-255. (0 = disable all bloom processing.)
;Bloom=255
;Bloom also the user interface. BloomUI=0 only works with the game executables,
;not the editors. Boolean.
;BloomUI=0
;Gain from bloom level to the next. 0xrrggbb. (0x404040 = zero gain.)
;BloomPersistence=0x404040
;Bloom saturation. 0-255. (255 = full saturation, 0 = grayscale.)
;BloomSaturation=192
;A per-level zoom-in factor. Integer. (0 = no spread.)
;This makes the bloom spread out (positive values) or in (negative values).
;BloomSpread=0
;Colors below this will cause no bloom. 0xrrggbb.
;BloomThreshold=0x202020
;Trailing and afterimages. 0xaarrggbb. (0 = no trailing.)
;The rgb components modulate the trail color, while the alpha component governs
;how much of the bloom from the last frame is blended into the current frame.
;BloomTrail=0x80ffffff
;Shift left for the bloom source. Integer 0-8.
;The result of applying threshold (which is actually a subtraction), is
;multiplied by 2**BloomShift.
;BloomShift=0
;After applying BloomShift, modulate the result with the original frame buffer.
;Boolean.
;BloomShiftRemodulate=0
;Adjust gamma dynamically based on average intensity. EnableGamma must be 1.
;Float. Resulting gamma is DynamicGamma*(ln(averageIntensity)-3)+userGamma,
;clamped to [0.5, 1.5], where averageIntensity is sampled from the screen
;(range [0, 255]) and userGamma is set by the user from the keyboard or menu.
;The reasonable range for DynamicGamma is something like [0, 0.5].
;DynamicGamma=0
;Adjust BloomThreshold dynamically based on average intensity. Boolean.
;DynamicThreshold=0
;The rate of decay per second for average intensity. Affects both dynamic
;gamma and dynamic threshold. Float 0 - 0.99.
;DynamicDecay=.5
;Resulting threshold is DynamicMult*averageIntensity+DynamicAdd. Float.
;DynamicMult=1.5
;DynamicAdd=8.0
Kod: Zaznacz cały
install_path .\
language english
resname_base .\Mods+.\Mods\EP\Thief1+.\Mods\EP+.\res
load_path .\+.\thief
script_module_path .\+.\thief
movie_path .\movies+.\thief\movies
-----------
Jesli wytrzymasz, poczekaj chwile. Probuje intergowac TG Sound, TG Graphic v2.0, TGFix v1.05 z Thief Gold Texture Pack by leo71070. Poki co, zamiast niektorych tekstur mam niebieskie obiekty... Lada moment bedzie gotowa nowa paczka wszystkich dodatkow, dzieki ktorej TG bez problemu bedzie funkcjonowal pod Win7. Oczywiscie stworze pliki i instrukcje
- BodomChild
- Złodziej
- Posty: 2419
- Rejestracja: 15 maja 2006, 23:32
- Lokalizacja: Pabianice
Re: Nowe oblicze Thief-a
Super! Działa! Dzięki .
W TG Graphic jest coś jeszcze oprócz tego co w TGFixie? W końcu już jest tam EP. A TGSounds? Normalnie zainstalować tak jak wcześniej? To się chyba rozpakowywało w CRFs. Zamienić nazwę RES na CRFs (i tak samo zrobić w install.cfg?)? Kurde, popieprzone to .
Na te tekstury nie czekam, bo jakoś średnio mi się podobają, poczekam na te HD od Gecko, wyglądają świetnie a przy tym nie tracą charakteru oryginałów .
EDIT:
Dobra, po prostu zamieniłem RES na CRFs, zainstalowałem nowe dźwięki i po wszystkim znowu zmieniłem na RES. Słychać nowe odgłosy kroków, a plik snd.crf przytył parę mega, czyli wszystko jest ok . Teraz tylko wrzucę sobie te filmiki w lepszej jakości, polskie teksty z Antologii i gotowe .
W TG Graphic jest coś jeszcze oprócz tego co w TGFixie? W końcu już jest tam EP. A TGSounds? Normalnie zainstalować tak jak wcześniej? To się chyba rozpakowywało w CRFs. Zamienić nazwę RES na CRFs (i tak samo zrobić w install.cfg?)? Kurde, popieprzone to .
Na te tekstury nie czekam, bo jakoś średnio mi się podobają, poczekam na te HD od Gecko, wyglądają świetnie a przy tym nie tracą charakteru oryginałów .
EDIT:
Dobra, po prostu zamieniłem RES na CRFs, zainstalowałem nowe dźwięki i po wszystkim znowu zmieniłem na RES. Słychać nowe odgłosy kroków, a plik snd.crf przytył parę mega, czyli wszystko jest ok . Teraz tylko wrzucę sobie te filmiki w lepszej jakości, polskie teksty z Antologii i gotowe .
Re: Nowe oblicze Thief-a
No i git! Również czekam na HD W TG Graphic masz dodatkowo nowe modele pajątków (małe i duże zielone) + EP jest dostosowane do polskiej wersji Thiefa z Antologii.
BTW
Udało mi się uruchomić w końcu TG na Win7 64 bit ze wszystkimi dodatkami (łącznie z tymi Thief Gold Texture Pack by leo71070). Bawiłem się również tym bloomem, jednak okropnie to wygląda. Coś namieszałem.
BTW
Udało mi się uruchomić w końcu TG na Win7 64 bit ze wszystkimi dodatkami (łącznie z tymi Thief Gold Texture Pack by leo71070). Bawiłem się również tym bloomem, jednak okropnie to wygląda. Coś namieszałem.
Czy masz na myśli napisy do nowej jakości filmów? Pytałem o to. Raven wspomniał, że mogę osobno przygotować pliki TXT i zintegrować je z nowymi filmami. Jednak to żmudna robota. Czy masz jakiś inny pomysł lub metodę?Teraz tylko wrzucę sobie te filmiki w lepszej jakości, polskie teksty z Antologii i gotowe .
Re: Nowe oblicze Thief-a
Dopiero co tydzień temu skompletowałem poradnik z poprzednim setem usprawnień graficznych do Tg/2 a już są nowe wersje i materiały. Zabiję! .
Re: Nowe oblicze Thief-a
Hehehe. Dziarsky, dałeś mi namiary na TGFix, a w nich autor wrzucił T2water i się zaczęło... Grzebałem, szukałem i znalazłem sporo materiałów. Dodatki do TMA przygotuję na bazie TGFix'a, czyli wszystkie pliki (EP, Audio, Textury, skrypty, pliki konfiguracyjne) w jednej paczce. Jestem obecnie w fazie wewnętrznych testów na 3 swoich komputerach (niestety, tylko Win7 64 bit).
----------------
A propo: Tafferpatcher: unofficial complete patch for Thief 2
Z paczki interesują mnie:
- Texture memory error fix
- Free space error fix
- Sheriff Guard Model Fix by R Soul
- Ferns Model Fix by Winter Cat
- Gas Arrow Model Fix by R Soul
- Gas Lamp Model Fix by Winter Cat
- Vine Arrow Model Fix by Winter Cat
- Fog Fix in LoTP by Winter Cat
- Dialog Fix in Shipping by Winter Cat
- Dialog Fix in Masks by Nameless Voice
- Fixed loot location in Running Interference and Kidnap
Bawiłeś się tym?
------------
Edit:
Udostępniłeś już swoje materiały? Masz instrukcje pod Win XP? Działałeś z T2X? Wielu osobom na forum by się przydało... Koniecznie daj mi znać, gdy będziesz miał wszystko gotowe
----------------
A propo: Tafferpatcher: unofficial complete patch for Thief 2
Z paczki interesują mnie:
- Texture memory error fix
- Free space error fix
- Sheriff Guard Model Fix by R Soul
- Ferns Model Fix by Winter Cat
- Gas Arrow Model Fix by R Soul
- Gas Lamp Model Fix by Winter Cat
- Vine Arrow Model Fix by Winter Cat
- Fog Fix in LoTP by Winter Cat
- Dialog Fix in Shipping by Winter Cat
- Dialog Fix in Masks by Nameless Voice
- Fixed loot location in Running Interference and Kidnap
Bawiłeś się tym?
------------
Edit:
Udostępniłeś już swoje materiały? Masz instrukcje pod Win XP? Działałeś z T2X? Wielu osobom na forum by się przydało... Koniecznie daj mi znać, gdy będziesz miał wszystko gotowe
Re: Nowe oblicze Thief-a
Zakładam więc, że lepiej poczekać na twoje nowe paczki jeśli idzie o wersje "full wypas"
ps. Już teraz na łamach portalu możecie podglądnąć stronę pomocy - uruchamianie podstawowej wersji jest dodane. Możecie weryfikować.
ps. Już teraz na łamach portalu możecie podglądnąć stronę pomocy - uruchamianie podstawowej wersji jest dodane. Możecie weryfikować.
- BodomChild
- Złodziej
- Posty: 2419
- Rejestracja: 15 maja 2006, 23:32
- Lokalizacja: Pabianice
Re: Nowe oblicze Thief-a
Nie, chodziło mi o teksty w grze i takie tam (books.crf itp.). Gold z Antologii z jakiegoś powodu się u mnie wysypuje, dlatego gram na angielskiej i tylko podmienię sobie pliki.Mixthoor pisze:Czy masz na myśli napisy do nowej jakości filmów?
Filmy mogą być bez napisów, chociaż trochę szkoda, bo spolszczenie jest naprawdę na najwyższym poziomie.
Re: Nowe oblicze Thief-a
Gotowe. Mixthoor Mod PacksDziarsky pisze:Zakładam więc, że lepiej poczekać na twoje nowe paczki jeśli idzie o wersje "full wypas"
Re: Nowe oblicze Thief-a
Znalazłem dość ciekawy mod do T2 "Desaturate Mod". Wszystkie kolory gry są zredukowane do 25% co daje bardzo zgaszone kolory. Screeny i download tu:
http://www.ttlg.com/forums/showthread.php?t=131125
Nie wiem jednak za bardzo, czy ktoś się takim modem zbytnio zainteresuje. Ja wolę jednak oryginalne kolory Thief .
http://www.ttlg.com/forums/showthread.php?t=131125
Nie wiem jednak za bardzo, czy ktoś się takim modem zbytnio zainteresuje. Ja wolę jednak oryginalne kolory Thief .
Re: Nowe oblicze Thief-a
Jeden screen, paczka nie przetestowana... To juz wole pozostac przy bloomie, ktorego musze jeszcze na PC przetestowac. Detale wkrotce.
- BodomChild
- Złodziej
- Posty: 2419
- Rejestracja: 15 maja 2006, 23:32
- Lokalizacja: Pabianice
Re: Nowe oblicze Thief-a
Zawsze mnie wkurzało, że po zabraniu Miecza Konstantyna ciągle widzę swój stary, zwykły miecz. Dlatego też w odpowiednim momencie gry wyszedłem i podmieniłem odpowiednie pliki (trzeba było zmienić format z tga na gif, niestety dłoń Garcia jest w jednym miejscu przezroczysta, ale nie przeszkadza to zbytnio), taka mała rzecz a cieszy !
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Re: Nowe oblicze Thief-a
To jest konkret! Szczegoly? (jaki plik, jaki folder, jaka paczka etc.)
- BodomChild
- Złodziej
- Posty: 2419
- Rejestracja: 15 maja 2006, 23:32
- Lokalizacja: Pabianice
Re: Nowe oblicze Thief-a
Paczka TGFix, celowo nie zmieniałem nazwy pliku w EP bo wolę tradycyjny model miecza w łapie (w dodatku w nowym rękaw ma kolor zielony jak w T2 a powinien być brązowy ). Teksturka używana w grze znajduje się w: Folder z grą/mods/mesh/Txt16 i nazywa się swhand.gif. W mesh jest też folder txt, tam są tekstury z uboższą paletą kolorów, ale w tym przypadku to wcale nie przeszkadza, trzeba poszukać pliku blswarm.tga. Zapewne oryginalnie po zdobyciu Miecza Konstantyna mieliśmy widzieć tę teksturę ale twórcy z jakiegoś powodu to olali . Myk polega na tym, że trzeba blswarm.tga zamienić na blswarm.gif, wrzucić do /mesh/Txt16, do swhand.gif dodać np. x na końcu a blswarm zmienić na swhand. Pisałem wcześniej, że ręka jest przezroczysta, ale z tym już sobie poradziłem zamazując niektóre kolory, nową teksturę wrzucam w załączniku .
Teraz nasz miecz wygląda tak:
Niestety zarówno zwykły miecz jak i Miecz Konstantyna trzymane w łapie używają tego samego modelu i tekstury, dlatego nie da się zrobić tak, żeby od razu po zabraniu go zobaczyć różnicę. Dałoby się to zrobić, ale trzeba by chyba grzebać w DromEdzie. Tak czy tak, z moją teksturką mało z tym roboty, a od razu inne wrażenia .
Teraz nasz miecz wygląda tak:
Niestety zarówno zwykły miecz jak i Miecz Konstantyna trzymane w łapie używają tego samego modelu i tekstury, dlatego nie da się zrobić tak, żeby od razu po zabraniu go zobaczyć różnicę. Dałoby się to zrobić, ale trzeba by chyba grzebać w DromEdzie. Tak czy tak, z moją teksturką mało z tym roboty, a od razu inne wrażenia .
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Bełkotliwiec
- Posty: 2
- Rejestracja: 16 maja 2012, 15:55
Re: Nowe oblicze Thief-a
witam. mam prośbe. jestem tu nowy. uwielbia thiefy tak jak wszyscy tutaj. pobrałem te tekstury " tgold_texture_patch_beta0.3 " na dysk. wiem że to nie sa całe. itp. ale mam wielką prosbe. czy moglibyście mi opisac krok po kroku jak mam je zainstalować.? chce pograc a nie wiem jak sie instaluje. dzięki wielkie
Re: Nowe oblicze Thief-a
Poczekaj na pelna wersje. Poki co, skorzystaj z tego: http://www.thief-forum.pl/viewtopic.php?f=6&t=5791.
Gdy autor wyda kompletna paczke, zmodyfikuje swoje pliki i instrukcje.
Gdy autor wyda kompletna paczke, zmodyfikuje swoje pliki i instrukcje.
-
- Bełkotliwiec
- Posty: 2
- Rejestracja: 16 maja 2012, 15:55
Re: Nowe oblicze Thief-a
okej. a wiadomo mniej więcej kiedy będzie gotowy ten " full " ?
Re: Nowe oblicze Thief-a
Info z IV 2012 - 40% gotowe. Posty autora w rodzimym jezyku - http://board.ttlg.de/index.php?page=Thr ... 1&pageNo=1 (link dodalem do pierwszego widocznego postu na tej stronie).
- Aguila92Roja
- Bełkotliwiec
- Posty: 6
- Rejestracja: 19 czerwca 2012, 15:49
- Lokalizacja: Miasto, Kamienica (Południowa Dzielnica)
Re: Nowe oblicze Thief-a
Ja już nie o plikach tylko o tych nowych obliczach, dodatkach jakie mi było załączyć do podstawki.....w Thief The Metal Age czy Dark Project,
innowacja zmian kamery, podgląd własnego wyposażenia nie tylko podczas odprawy ale też w trakcie zadania, oraz podgląd ubioru, miałem tak jak inni
problemy z odtworzeniem innych elementów broni i rzeczy, wszystko było takie samo, no i nie chciałem niszczy tego klimatu jakiego dostarcza THIEF, no ale niestety coś mnie podkusiło by wpakować sterydy do gry, co zatem się stało,
odpaliłem normalnie, grało się fajnie, ale na następny dzionek gra mi nie odpaliła z ikony....próbowałem na innych ustawieniach rozdzielczości, czy zgodności z Windows 95/98/2000/ME, już nie XP, którego mam, nici.
Nie polecam takich rozwiązań bo niszczą ten Oryginalny styl jaki darzy gracza THIEF, i tego że moja przygoda z problemami odpalenia może przydarzyć się i wam.
Nie chcę wam odradzać, ale dla mnie to nie było super, gdy w 9 misji wpakowałem te śmieci od nieznanego autora do mojej gry, padł krytyczny błąd i koniec.
Musiałem odinstalować, zainstalować grę i grać od początku, nie problem bo ze mnie fan, ale różnie to bywa z graczami.
To taka rada, i nutka ostrzeżenia, żeby zdecydować czy pchać do naszego kompa niepotrzebne bajery, które w 6 % poprawiają nasze emocje, bo miecz jest inny, potwór ma inny kolor, czy klejnot jest koloru niebieskiego.
innowacja zmian kamery, podgląd własnego wyposażenia nie tylko podczas odprawy ale też w trakcie zadania, oraz podgląd ubioru, miałem tak jak inni
problemy z odtworzeniem innych elementów broni i rzeczy, wszystko było takie samo, no i nie chciałem niszczy tego klimatu jakiego dostarcza THIEF, no ale niestety coś mnie podkusiło by wpakować sterydy do gry, co zatem się stało,
odpaliłem normalnie, grało się fajnie, ale na następny dzionek gra mi nie odpaliła z ikony....próbowałem na innych ustawieniach rozdzielczości, czy zgodności z Windows 95/98/2000/ME, już nie XP, którego mam, nici.
Nie polecam takich rozwiązań bo niszczą ten Oryginalny styl jaki darzy gracza THIEF, i tego że moja przygoda z problemami odpalenia może przydarzyć się i wam.
Nie chcę wam odradzać, ale dla mnie to nie było super, gdy w 9 misji wpakowałem te śmieci od nieznanego autora do mojej gry, padł krytyczny błąd i koniec.
Musiałem odinstalować, zainstalować grę i grać od początku, nie problem bo ze mnie fan, ale różnie to bywa z graczami.
To taka rada, i nutka ostrzeżenia, żeby zdecydować czy pchać do naszego kompa niepotrzebne bajery, które w 6 % poprawiają nasze emocje, bo miecz jest inny, potwór ma inny kolor, czy klejnot jest koloru niebieskiego.
Re: Nowe oblicze Thief-a
Dlatego tworzę paczki, które wcześniej testuję. Dodatkowo problemy możesz opisać w dziale FAQ. Zawsze pomagamyNie polecam takich rozwiązań bo niszczą ten Oryginalny styl jaki darzy gracza THIEF, i tego że moja przygoda z problemami odpalenia może przydarzyć się i wam.
Modyfikacje zmieniają o wiele, wiele więcejTo taka rada, i nutka ostrzeżenia, żeby zdecydować czy pchać do naszego kompa niepotrzebne bajery, które w 6 % poprawiają nasze emocje, bo miecz jest inny, potwór ma inny kolor, czy klejnot jest koloru niebieskiego.
Re: Nowe oblicze Thief-a
Czy da radę określić, jaki jest % zaawansowania prac nad tymi teksturami na miesiąc lipiec? Czy autor o tym gdzieś wspomina?
Re: Nowe oblicze Thief-a
Paczka będzie w początkach 2013
- SPIDIvonMARDER
- Garrett
- Posty: 5184
- Rejestracja: 29 stycznia 2008, 21:32
- Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
- Płeć:
- Kontakt:
New Dark - Thief & System Shock 2
Na ttlg pojawiła się informacja o nowych patchach do Thiefa 2 i System Shocka 2.
wątek:
http://www.ttlg.com/forums/showthread.php?t=140085
Wersja 1.19:
http://www.ttlg.com/forums/showthread.php?t=141132
Wyszedł New Dark w wersji 1.21.Lista zmian nie jest duża,to mały bugfix jest.
This is a hotfix for v1.20 to fix broken multi-monitor support (which was made worse by the multi-
GPU and display fix in v1.20) and a pair of minor glitches. Otherwise this is identical to v1.20.
wątek:
http://www.ttlg.com/forums/showthread.php?t=140085
Wersja 1.19:
Wersja 1.21:DrK;2143402 pisze:I'm clueless on this one, I have no idea where it comes from.
Yesterday on the french forum, "Le Corbeau" posted these patches out of nowhere :
thief 2 V1.19 :
http://www64.zippyshare.com/v/33869454/file.html | md5 : 131cd0a1d9e626ee90e569571e8d0d01
System Shock V2.4 :
http://www64.zippyshare.com/v/89847252/file.html | md5 : 907489eccafe1cab55b01386f17a8efd
And 2 demos for it :
Demo Thief (Bafford's manor) : http://depositfiles.com/files/9qzqrf7mu | md5 : 6f297e85577c6faa89f62805e00fbc74
Demo System Shock 2 (Med/Sci deck) : http://depositfiles.com/files/q50s53phw | md5 : 062a84c68c4ff2b759f0820aedfa6d2f
Mirrors
Thanks Briareos H :
Thief 2 v1.19 : http://anodal.org/thief/t2_v119.zip
System Shock 2 v2.4 : http://anodal.org/thief/ss2_v24.zip
Thief demo : http://anodal.org/thief/Thief_Demo_HD_t2_v119.zip
System Shock 2 demo : http://anodal.org/thief/Shock2_Demo_HD_ss2_v24.zip
Thanks Brethren :
http://www.southquarter.com/downloads/2012/t2_v119.zip
Thanks Kolya :
[url="magnet:?xt=urn:btih:C250D91814BD6B5FBD1E0A075319EE292714CBE1&dn=SS2-v2.4_Thief2-v1.19&tr=udp%3a//tracker.publicbt.com%3a80/announce&tr=http%3a//tk.comicat.com/announce&tr=http%3a//denis.stalker.h3q.com/announce&tr=udp%3a//tracker.ccc.de%3a80/announce&tr=http%3a//tracker.prq.to/announce&tr=udp%3a//tracker.openbittorrent.com%3a80/announce"]Magnet[/url]
__________
Thing is I don't know who did it, if it comes from tafferpatcher or any similar unofficial patch. I searched quickly on TTLG and I can't find any info on it. Either I'm blind, either it's an existing patch with a different name, either it's brand new.
Here is what can be found in the readme.
So, any idea about its source ? I didn't test it btw.
The Editor's guild thread :
http://www.ttlg.com/forums/showthread.php?t=140086
http://www.ttlg.com/forums/showthread.php?t=141132
Wyszedł New Dark w wersji 1.21.Lista zmian nie jest duża,to mały bugfix jest.
This is a hotfix for v1.20 to fix broken multi-monitor support (which was made worse by the multi-
GPU and display fix in v1.20) and a pair of minor glitches. Otherwise this is identical to v1.20.