Zaloguj | Zarejestruj








Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Jak oceniasz misję?
Granie w tę misję jest bliskie doświadczeniu mistycznemu! Coś niesamowitego! 0%  0%  [ 0 ]
Misja dorównująca oryginalnym poziomom. Bardzo dobra! 50%  50%  [ 2 ]
Misja dosyć dobra, ale nie wszystkim może przypaść do gustu. 25%  25%  [ 1 ]
Misja przyzwoita, ale niczym nie zaskakuje. Przeciętniak. 25%  25%  [ 1 ]
Na bezrybiu ryba rak. Możecie w to zagrać, jeśli się naprawdę bardzo nudzicie. 0%  0%  [ 0 ]
Szkoda czasu na ściąganie takich śmieci. Trzymajcie się od tej misji z daleka! 0%  0%  [ 0 ]
Liczba głosów : 4
Autor Wiadomość
PostNapisane: 15 lut 2009 23:10 
Młotodzierżca
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 wrz 2002 12:00
Posty: 896
Tytuł: Amoral Dilemma
Typ: T2
Autor: Krush the Second
Rozmiar: 47 MB
Data wydania: 15.02.2009
Język: angielski

Do pobrania z:
1) http://www.southquarter.com/fms/data/amoralfinal.zip
2) http://files.filefront.com/amoralfinalz ... einfo.html

Wątek na forum TTLG

_________________
Dawniej jako Habit
Podstawowe linki związane z Thief3Ed [18.01.2010]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 lut 2009 23:05 
Garrett
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 paź 2004 14:55
Posty: 3699
Mój ulubiony typ misji - małe miasteczko (choć to tylko kilka uliczek to jednak miasteczko ;)) po którym biegamy i włamujemy się do domostw i innych budynków użyteczności publicznej a w końcu nasz cel, wisienka na szczycie tortu, czyli plądrowanie rezydencji jednego z wielmożów. Nic oryginalnego, ale wszystko bardzo ładnie zrobione z bardzo przyjemnym i lekkim gameplayem. To wszystko plus ciekawe sekrety sprawia że zdecydowanie warto zagrać w tą FMkę. Nie wyznacza ona nowej jakości ale jest bardzo dobrą klasyczną, złodziejską misją :ok

PS Jedyny minus to ostatni objective dodany przez autora tak chyba trochę na siłę. No ale to bardzo mały minus ;)

_________________
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice."


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 lut 2009 23:32 
Egzekutor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08 mar 2005 22:31
Posty: 1871
W sumie podzielam zdanie przedmówcy :P. Ja również preferuję misje miejskie, a tu mamy i miasteczki ze swoistymi zakamarkami i także piękną katedrę Hamerytów :). Cele misji są klasyczne, historia przedstawiona w opisie misji także. Mimo, że ( tak mi się zdaje ) nie użyto customowych tekstur w dużej ilości, to misja jest moim zdaniem bardzo ładna, można to podziwiać zwłaszcza w momencie wejścia do rezydencji, w jej ogrodzie, a także rzeczona wcześniej katedra :) Misja dorównuje oryginałom, szkoda, że taka krótka.

_________________
"And then there's THIS asshole..."
Zobacz, w co jeszcze gram:
•••Mój profil na Steamie!•••


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 03 mar 2009 19:24 
Ożywieniec

Dołączył(a): 10 maja 2005 20:51
Posty: 81
No, to pomimo iż czasu u mnie jak na lekarstwo - zasysam. Zasysam z niecierpliwością!

b3s3


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 lip 2009 11:33 
Arcykapłan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08 lut 2007 09:15
Posty: 1412
Lokalizacja: Tychy
Fakt - misja dosyć rozbudowana. Katedra jak dla mnie zrobiona na jeden z najprostszych sposobów, jak i cały dziedziniec otaczający ją. Miasto jak i posiadłość waćpana wyglądają zdecydowanie lepiej, ale i tak zbyt klasycznie by zadowolić gust ;)
eLPeeS napisał(a):
Jedyny minus to ostatni objective dodany przez autora tak chyba trochę na siłę.

Racja. To już było uciążliwe. Myślałem, że chyba już dam sobie siana, ale z drugiej strony liczyłem na kolejny objectiv :-D

_________________
Alla Juventus vincere non è importante. E’ l’unica cosa che conta


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 sty 2017 18:27 
Egzekutor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07 maja 2012 14:34
Posty: 1592
Lokalizacja: Dno Piekieł
Amoral Dilemma
czyli sentyment wiecznie żywy

Autor: Krush
Data wydania: 2009
Otoczenie: miasto, posiadłość, katedra
Motyw przewodni: włam
Ocena końcowa: całkiem całkiem*

Pomysł: Klasyczna, ale całkiem przyjemna misja. Dzięki pomocy nowej miłości Garretta możemy włamać się do posiadłości pewnego lorda i wykraść kolejną bezcenną statuetkę... wraz ze wszystkim, co nie jest przyśrubowane do podłogi. W międzyczasie wyjdą na jaw inne wątki, których jednak nie chcę spojlerować. No i zakończenie nie jest takie łatwe, jakby się wydawało.

Wykonanie: Do dyspozycji dostaniemy kawałek miasta, główną posiadłość oraz katedrę Zakonu Młota. Wszystko jest dość przyzwoicie zrobione, może nie na poziomie Rocksbourga, ale w oczy nie kłuje, a i momentami jest na czym wzrok zawiesić. I w przeciwieństwie do poprzednika mnie najbardziej urzekła katedra - do tego stopnia, że na wiele lat po przejściu AD po raz pierwszy to ją właśnie zapamiętałam i dla niej postanowiłam powrócić. Jedyny problem z wykonaniem to nierówność użytych surowców - w niektórych miejscach mamy nowe, piękne, wysokojakościowe obiekty i tekstury, w innych zaś - starocie pamiętające jeszcze czasy oryginałów. I w sumie nie przeszkadzałoby mi to tak bardzo, gdybym mogła mieć zainstalowanego EP, ale autor przestrzega przed problemami technicznymi, więc dupa zimna. Mógłby się zdecydować, czy robi wszystko wysokojakościowe, czy zostawia jak jest i pozwala EP czynić swą magię.
Muzycznie też jest całkiem w porządku, podczas całej rozgrywki towarzyszą nam przyjemne, subtelne ambienty, nic wyróżniającego się, ale tworzy klimat.

Wrażenia: Rozgrywka to klasyka: trochę łacherowania po mieście, unikania strażników, penetrowania wysoko umieszczonych sekretów, potem włam do posiadłości, szukanie skarbów, kluczy i kolejnych sekretów. Fabularnie mamy dwa zwroty akcji, więc się nie nudzi za bardzo, choć oba w sumie sprowadzają się do znalezienia odpowiednich przedmiotów (jeśli można to tak nazwać ;) ) i odłożenia ich w odpowiednie miejsca. Sekrety są zabójczo poukrywane, łupów też nie za dużo i grając na najwyższym poziomie miałam z tym pewien problem. Ogólnie niby nic specjalnego, ale przyjemnie się grało.

Wnioski: Misja może nie wyznacza nowych standardów, niektórych graczy pewnie zrazi użycie przestarzałych surowców czy prostota rozgrywki, niemniej dla mnie było to dość przyjemne doświadczenie, warte powrotu po latach. Polecam wszystkim mającym zbyt dużo czasu lub chcącym dogłębnie zapoznać się ze światem FMek.

Moja własna, prywatna skala prezentuje się następująco:
Perełka - ideał cnót wszelakich
Całkiem całkiem - bardzo dobra
Przyzwoita - nic specjalnego, ale dość przyjemna
Przeciętniak - nic godnego uwagi
Kaszana - zabić to mało

_________________
Heroes are so annoying.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 03 maja 2017 17:24 
Bełkotliwiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 maja 2011 15:17
Posty: 10
Lokalizacja: Grodzisk Maz.
Mógłby ktoś to wrzucić na jakieś hostuje, itp. i zalinkować?
Linki na górze wątku są nieaktywne.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 03 maja 2017 22:56 
Poganin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sty 2008 21:42
Posty: 768
Lokalizacja: Swarzędz
http://thiefmissions.com/info.cgi?m=AmoralDilemma

łap


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Teraz jest 22 cze 2017 15:11


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj: