Nowa T2 FM: Amoral Dilemma
Nowa T2 FM: Amoral Dilemma
Tytuł: Amoral Dilemma
Typ: T2
Autor: Krush the Second
Rozmiar: 47 MB
Data wydania: 15.02.2009
Język: angielski
Do pobrania z:
1) http://www.southquarter.com/fms/data/amoralfinal.zip
2) http://files.filefront.com/amoralfinalz ... einfo.html
Wątek na forum TTLG
Typ: T2
Autor: Krush the Second
Rozmiar: 47 MB
Data wydania: 15.02.2009
Język: angielski
Do pobrania z:
1) http://www.southquarter.com/fms/data/amoralfinal.zip
2) http://files.filefront.com/amoralfinalz ... einfo.html
Wątek na forum TTLG
Dawniej jako Habit
Podstawowe linki związane z Thief3Ed [18.01.2010]
Podstawowe linki związane z Thief3Ed [18.01.2010]
Re: Nowa T2 FM: Amoral Dilemma
Mój ulubiony typ misji - małe miasteczko (choć to tylko kilka uliczek to jednak miasteczko ) po którym biegamy i włamujemy się do domostw i innych budynków użyteczności publicznej a w końcu nasz cel, wisienka na szczycie tortu, czyli plądrowanie rezydencji jednego z wielmożów. Nic oryginalnego, ale wszystko bardzo ładnie zrobione z bardzo przyjemnym i lekkim gameplayem. To wszystko plus ciekawe sekrety sprawia że zdecydowanie warto zagrać w tą FMkę. Nie wyznacza ona nowej jakości ale jest bardzo dobrą klasyczną, złodziejską misją
PS Jedyny minus to ostatni objective dodany przez autora tak chyba trochę na siłę. No ale to bardzo mały minus
PS Jedyny minus to ostatni objective dodany przez autora tak chyba trochę na siłę. No ale to bardzo mały minus
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice."
- grim_reaper
- Egzekutor
- Posty: 1871
- Rejestracja: 08 marca 2005, 22:31
Re: Nowa T2 FM: Amoral Dilemma
W sumie podzielam zdanie przedmówcy . Ja również preferuję misje miejskie, a tu mamy i miasteczki ze swoistymi zakamarkami i także piękną katedrę Hamerytów . Cele misji są klasyczne, historia przedstawiona w opisie misji także. Mimo, że ( tak mi się zdaje ) nie użyto customowych tekstur w dużej ilości, to misja jest moim zdaniem bardzo ładna, można to podziwiać zwłaszcza w momencie wejścia do rezydencji, w jej ogrodzie, a także rzeczona wcześniej katedra Misja dorównuje oryginałom, szkoda, że taka krótka.
Re: Nowa T2 FM: Amoral Dilemma
No, to pomimo iż czasu u mnie jak na lekarstwo - zasysam. Zasysam z niecierpliwością!
b3s3
b3s3
Re: Nowa T2 FM: Amoral Dilemma
Fakt - misja dosyć rozbudowana. Katedra jak dla mnie zrobiona na jeden z najprostszych sposobów, jak i cały dziedziniec otaczający ją. Miasto jak i posiadłość waćpana wyglądają zdecydowanie lepiej, ale i tak zbyt klasycznie by zadowolić gust
Racja. To już było uciążliwe. Myślałem, że chyba już dam sobie siana, ale z drugiej strony liczyłem na kolejny objectiveLPeeS pisze:Jedyny minus to ostatni objective dodany przez autora tak chyba trochę na siłę.
Alla Juventus vincere non è importante. E’ l’unica cosa che conta
Re: Nowa T2 FM: Amoral Dilemma
Amoral Dilemma
czyli sentyment wiecznie żywy
Autor: Krush
Data wydania: 2009
Otoczenie: miasto, posiadłość, katedra
Motyw przewodni: włam
Ocena końcowa: całkiem całkiem*
Pomysł: Klasyczna, ale całkiem przyjemna misja. Dzięki pomocy nowej miłości Garretta możemy włamać się do posiadłości pewnego lorda i wykraść kolejną bezcenną statuetkę... wraz ze wszystkim, co nie jest przyśrubowane do podłogi. W międzyczasie wyjdą na jaw inne wątki, których jednak nie chcę spojlerować. No i zakończenie nie jest takie łatwe, jakby się wydawało.
Wykonanie: Do dyspozycji dostaniemy kawałek miasta, główną posiadłość oraz katedrę Zakonu Młota. Wszystko jest dość przyzwoicie zrobione, może nie na poziomie Rocksbourga, ale w oczy nie kłuje, a i momentami jest na czym wzrok zawiesić. I w przeciwieństwie do poprzednika mnie najbardziej urzekła katedra - do tego stopnia, że na wiele lat po przejściu AD po raz pierwszy to ją właśnie zapamiętałam i dla niej postanowiłam powrócić. Jedyny problem z wykonaniem to nierówność użytych surowców - w niektórych miejscach mamy nowe, piękne, wysokojakościowe obiekty i tekstury, w innych zaś - starocie pamiętające jeszcze czasy oryginałów. I w sumie nie przeszkadzałoby mi to tak bardzo, gdybym mogła mieć zainstalowanego EP, ale autor przestrzega przed problemami technicznymi, więc dupa zimna. Mógłby się zdecydować, czy robi wszystko wysokojakościowe, czy zostawia jak jest i pozwala EP czynić swą magię.
Muzycznie też jest całkiem w porządku, podczas całej rozgrywki towarzyszą nam przyjemne, subtelne ambienty, nic wyróżniającego się, ale tworzy klimat.
Wrażenia: Rozgrywka to klasyka: trochę łacherowania po mieście, unikania strażników, penetrowania wysoko umieszczonych sekretów, potem włam do posiadłości, szukanie skarbów, kluczy i kolejnych sekretów. Fabularnie mamy dwa zwroty akcji, więc się nie nudzi za bardzo, choć oba w sumie sprowadzają się do znalezienia odpowiednich przedmiotów (jeśli można to tak nazwać ) i odłożenia ich w odpowiednie miejsca. Sekrety są zabójczo poukrywane, łupów też nie za dużo i grając na najwyższym poziomie miałam z tym pewien problem. Ogólnie niby nic specjalnego, ale przyjemnie się grało.
Wnioski: Misja może nie wyznacza nowych standardów, niektórych graczy pewnie zrazi użycie przestarzałych surowców czy prostota rozgrywki, niemniej dla mnie było to dość przyjemne doświadczenie, warte powrotu po latach. Polecam wszystkim mającym zbyt dużo czasu lub chcącym dogłębnie zapoznać się ze światem FMek.
Moja własna, prywatna skala prezentuje się następująco:
Perełka - ideał cnót wszelakich
Całkiem całkiem - bardzo dobra
Przyzwoita - nic specjalnego, ale dość przyjemna
Przeciętniak - nic godnego uwagi
Kaszana - zabić to mało
czyli sentyment wiecznie żywy
Autor: Krush
Data wydania: 2009
Otoczenie: miasto, posiadłość, katedra
Motyw przewodni: włam
Ocena końcowa: całkiem całkiem*
Pomysł: Klasyczna, ale całkiem przyjemna misja. Dzięki pomocy nowej miłości Garretta możemy włamać się do posiadłości pewnego lorda i wykraść kolejną bezcenną statuetkę... wraz ze wszystkim, co nie jest przyśrubowane do podłogi. W międzyczasie wyjdą na jaw inne wątki, których jednak nie chcę spojlerować. No i zakończenie nie jest takie łatwe, jakby się wydawało.
Wykonanie: Do dyspozycji dostaniemy kawałek miasta, główną posiadłość oraz katedrę Zakonu Młota. Wszystko jest dość przyzwoicie zrobione, może nie na poziomie Rocksbourga, ale w oczy nie kłuje, a i momentami jest na czym wzrok zawiesić. I w przeciwieństwie do poprzednika mnie najbardziej urzekła katedra - do tego stopnia, że na wiele lat po przejściu AD po raz pierwszy to ją właśnie zapamiętałam i dla niej postanowiłam powrócić. Jedyny problem z wykonaniem to nierówność użytych surowców - w niektórych miejscach mamy nowe, piękne, wysokojakościowe obiekty i tekstury, w innych zaś - starocie pamiętające jeszcze czasy oryginałów. I w sumie nie przeszkadzałoby mi to tak bardzo, gdybym mogła mieć zainstalowanego EP, ale autor przestrzega przed problemami technicznymi, więc dupa zimna. Mógłby się zdecydować, czy robi wszystko wysokojakościowe, czy zostawia jak jest i pozwala EP czynić swą magię.
Muzycznie też jest całkiem w porządku, podczas całej rozgrywki towarzyszą nam przyjemne, subtelne ambienty, nic wyróżniającego się, ale tworzy klimat.
Wrażenia: Rozgrywka to klasyka: trochę łacherowania po mieście, unikania strażników, penetrowania wysoko umieszczonych sekretów, potem włam do posiadłości, szukanie skarbów, kluczy i kolejnych sekretów. Fabularnie mamy dwa zwroty akcji, więc się nie nudzi za bardzo, choć oba w sumie sprowadzają się do znalezienia odpowiednich przedmiotów (jeśli można to tak nazwać ) i odłożenia ich w odpowiednie miejsca. Sekrety są zabójczo poukrywane, łupów też nie za dużo i grając na najwyższym poziomie miałam z tym pewien problem. Ogólnie niby nic specjalnego, ale przyjemnie się grało.
Wnioski: Misja może nie wyznacza nowych standardów, niektórych graczy pewnie zrazi użycie przestarzałych surowców czy prostota rozgrywki, niemniej dla mnie było to dość przyjemne doświadczenie, warte powrotu po latach. Polecam wszystkim mającym zbyt dużo czasu lub chcącym dogłębnie zapoznać się ze światem FMek.
Moja własna, prywatna skala prezentuje się następująco:
Perełka - ideał cnót wszelakich
Całkiem całkiem - bardzo dobra
Przyzwoita - nic specjalnego, ale dość przyjemna
Przeciętniak - nic godnego uwagi
Kaszana - zabić to mało
Heroes are so annoying.
- candlestick
- Bełkotliwiec
- Posty: 27
- Rejestracja: 25 maja 2011, 16:17
- Lokalizacja: Jaktorów
- Kontakt:
Re: Nowa T2 FM: Amoral Dilemma
Mógłby ktoś to wrzucić na jakieś hostuje, itp. i zalinkować?
Linki na górze wątku są nieaktywne.
Linki na górze wątku są nieaktywne.