Nowa T2 FM: Eclipsed
Nowa T2 FM: Eclipsed
Tytuł: Eclipsed
Typ: T2
Autor: HipBreaker
Rozmiar: 118 MB
Data wydania: 31.10.2009
Język: angielski
Do pobrania z:
1) http://downloads.ttlg.com/download.aspx?id=2495
2) http://www.darklurker.com/fghi/Eclipsed_1.0.zip
Wątek na forum TTLG
Typ: T2
Autor: HipBreaker
Rozmiar: 118 MB
Data wydania: 31.10.2009
Język: angielski
Do pobrania z:
1) http://downloads.ttlg.com/download.aspx?id=2495
2) http://www.darklurker.com/fghi/Eclipsed_1.0.zip
Wątek na forum TTLG
Dawniej jako Habit
Podstawowe linki związane z Thief3Ed [18.01.2010]
Podstawowe linki związane z Thief3Ed [18.01.2010]
Re: Nowa T2 FM: Eclipsed
Ta misja z wypowiedzi i screenów także prezentuje się rewelacyjnie.Wypróbuje ją zaraz po Rose Cottage!
- Kapitan Smith
- Poganin
- Posty: 750
- Rejestracja: 21 października 2006, 12:31
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Nowa T2 FM: Eclipsed
No fakt, jest doskonała. Koniecznie grajcie na słuchawkach, bo na głośnikach po prostu nie będzie słychać wszystkiego, co autor przygotował, a warto.
W tę misję akurat grałem w nocy, klimacik ma rewelacyjny i trzyma w napięciu, ale jakoś zbytnio przerażony też nie byłem. Miasteczko jest przygotowane bardzo dokładnie, z przywiązaniem do szczegółów.
Na minus spadek liczby klatek na zbyt wielu obszarach (chociaż doskonałe efekty wizualne rekompensują). Fabułę, wydającą się z początku zbyt tandetną, widzimy w zupełnie innym świetle gdy już dotrzemy do miasta
Zdecydowanie warto zagrać. Moja ocena: 5/6.
W tę misję akurat grałem w nocy, klimacik ma rewelacyjny i trzyma w napięciu, ale jakoś zbytnio przerażony też nie byłem. Miasteczko jest przygotowane bardzo dokładnie, z przywiązaniem do szczegółów.
Na minus spadek liczby klatek na zbyt wielu obszarach (chociaż doskonałe efekty wizualne rekompensują). Fabułę, wydającą się z początku zbyt tandetną, widzimy w zupełnie innym świetle gdy już dotrzemy do miasta
Zdecydowanie warto zagrać. Moja ocena: 5/6.
Re: Nowa T2 FM: Eclipsed
Dopiero zacząłem grać ale muszę powiedzieć że ta FMka ma niesamowity klimat. Już ze dwa razy włosy mi się zmierzwiły tam gdzie normalnie światło nie dochodzi
Re: Nowa T2 FM: Eclipsed
Ja właśnie kończe a przynajmniej tak mnie się wydaje. Jestem pod niesamowitym wrażeniem! Misji tego pokroju nie było chyba od czasów kampanii ANiR, swoją drogą bardzo podobna klimatem do niej. Prócz ciekawych efektów wizualnych jakie zastosowano w bardzooo staranny sposób występuje również multum przeróżnych dźwięków idealnie dopasowanych do konkretnego miejsca - czyli nie jakiś jeden "soundtraczek" wkoło, aż do usrania. Dlatego dźwięk (szczególnie na słuchawkach) odgrywa kolosalną role. Następnie rozgrywka, gdzie przez ponad połowe gry przeszukujemy samotnie obszar jak w Shalebridge to kolejny atut...reszte i wiele więcej należy samemu zobaczyć bo dla mnie 3 godziny jakie spędziłem do tej pory były fascynujące! I oczywiście zostawiam NaJwyŻszĄ oCenKe xD
p.s. Co do mojego problemu jakiego do tej pory nie rozwiązałem to łupy. Zostało mi jakieś 150 do ukończenia i zastanawiam jak się dostać do Orithil's Wares?
p.s. Co do mojego problemu jakiego do tej pory nie rozwiązałem to łupy. Zostało mi jakieś 150 do ukończenia i zastanawiam jak się dostać do Orithil's Wares?
Re: Nowa T2 FM: Eclipsed
Uffff... właśnie skończyłem. Kolejna wyśmienita FMka. Bardzo klimatyczna i nawet trudna. Co tu dużo pisać - trzeba zagrać!
Re: Nowa T2 FM: Eclipsed
Wspaniała FMka, aczkolwiek jest kilka niedociągnięć. Chociażby możliwość wyjścia poza mapę, wywalanie do Windy podczas skakania po dachach no i możliwość ucieczki z portu nie otwierając bramy.
Niemniej jednak nie można tego przegapić, bo fabuła wciąga; strachu też nie mało.
Fabuła: 9
Klimat: 10
Grywalność: 8
Grafika: 8.5
Dźwięk: 8.5
Niemniej jednak nie można tego przegapić, bo fabuła wciąga; strachu też nie mało.
Fabuła: 9
Klimat: 10
Grywalność: 8
Grafika: 8.5
Dźwięk: 8.5
Re: Nowa T2 FM: Eclipsed
Mnie ta FM-ka jakoś wybitnie nie porwała. Jest na pewno dobra ale trochę się dziwię takim ogromnym zachwytom.
Jak dla mnie port jest zaprojektowany zbyt sztampowo, rozwój wypadków zbyt przewidywalny ( tylko czekałem aż miejsce wypełni się "potforkami" ) , napięcia jako takiego jak dla mnie nie było, co najwyżej kilka scen działających na wyobraźnię i podświadomość, reszta to zwykłe wymijanie zmodyfikowanych "małpiszonków" bez jakiegoś strachu.
Przez chwilę również myślałem ,że zapalamy te wszystkie światła w porcie w konkretnym celu. Role się odwrócę ( nie wiem czy to jest do wykonania ), że to my będziemy stać w świetle i nie będziemy mogli z niego zboczyć w mrok. Oczywiście nic takiego nie miało miejsca i zafundowano nam przewidywalny finał.
Na plus to oprawa, początkowa klimatyczna pustka, umiejętnie ale i logicznie pochowany loot ( chociaż nie wykonałem wszystkich opcjonalnych zadań ), kilka mocnych scen , ogólnie pojęta muzyka w tej FM-ce.
Cała historia i notatki jakoś na mnie nie podziałały szczególnie.
4+/6
Jak dla mnie port jest zaprojektowany zbyt sztampowo, rozwój wypadków zbyt przewidywalny ( tylko czekałem aż miejsce wypełni się "potforkami" ) , napięcia jako takiego jak dla mnie nie było, co najwyżej kilka scen działających na wyobraźnię i podświadomość, reszta to zwykłe wymijanie zmodyfikowanych "małpiszonków" bez jakiegoś strachu.
Przez chwilę również myślałem ,że zapalamy te wszystkie światła w porcie w konkretnym celu. Role się odwrócę ( nie wiem czy to jest do wykonania ), że to my będziemy stać w świetle i nie będziemy mogli z niego zboczyć w mrok. Oczywiście nic takiego nie miało miejsca i zafundowano nam przewidywalny finał.
Na plus to oprawa, początkowa klimatyczna pustka, umiejętnie ale i logicznie pochowany loot ( chociaż nie wykonałem wszystkich opcjonalnych zadań ), kilka mocnych scen , ogólnie pojęta muzyka w tej FM-ce.
Cała historia i notatki jakoś na mnie nie podziałały szczególnie.
4+/6
- SPIDIvonMARDER
- Garrett
- Posty: 5184
- Rejestracja: 29 stycznia 2008, 21:32
- Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
- Płeć:
- Kontakt:
Re: Nowa T2 FM: Eclipsed
Początkowo misja robiła na mnie wielkie wrażenie. Klimat jest świetny, architektura mapy i dodatkowe motywy muzyczne niesamowicie do mnie przemawiają. zdaję sobie sprawę, żę FMka ma już swoje lata i odpowiada (a raczej wyznaczała) standardy w innym świecie.
O ile od samego początku wiedziałem, że pustka jest zwodnicza i niedługo mnie zaatakują jakieś ufoki, to sądziłem, że nastąpi to wcześniej. A one same będą nieco bardziej twórcze... i będzie ich mniej. Niestety, ale OP potwory, które są wszędzie to nie przeciwnicy do ghostowania, a raczej to rąbania, co nieco irytowała.
Drugą wadą była ogromna ilość miejsc, do których dało się wspiąć, a twórca tego nie przewidział. Nie tylko, że nie było tam lootu. Ale nie wyznaczono tam dźwięku podłoża, a zderzało się z niewidzialnymi ścianami. Z kolei w kilku miejscach łatwo dało się wyjść poza mapę.
Doceniam jednak, że w misji nie chodziło o zdobywanie po raz kolejny talizmanów żywiołów
PODSUMOWANIE:
OCENA: 7 (lub 8, jak ktoś uważa, że jest za stara, aby ocenić ją jakkolwiek wiarygodnie).
GRYWALNOŚĆ: 7
AUDIO: 10
VIDEO: 7
Plusy: klimat, początkowe pustki, muzyka i rozplanowanie mapki
Minusy: za dużo przeciwników, błędy w projekcie, druga część misji dość nudna.
O ile od samego początku wiedziałem, że pustka jest zwodnicza i niedługo mnie zaatakują jakieś ufoki, to sądziłem, że nastąpi to wcześniej. A one same będą nieco bardziej twórcze... i będzie ich mniej. Niestety, ale OP potwory, które są wszędzie to nie przeciwnicy do ghostowania, a raczej to rąbania, co nieco irytowała.
Drugą wadą była ogromna ilość miejsc, do których dało się wspiąć, a twórca tego nie przewidział. Nie tylko, że nie było tam lootu. Ale nie wyznaczono tam dźwięku podłoża, a zderzało się z niewidzialnymi ścianami. Z kolei w kilku miejscach łatwo dało się wyjść poza mapę.
Doceniam jednak, że w misji nie chodziło o zdobywanie po raz kolejny talizmanów żywiołów
PODSUMOWANIE:
OCENA: 7 (lub 8, jak ktoś uważa, że jest za stara, aby ocenić ją jakkolwiek wiarygodnie).
GRYWALNOŚĆ: 7
AUDIO: 10
VIDEO: 7
Plusy: klimat, początkowe pustki, muzyka i rozplanowanie mapki
Minusy: za dużo przeciwników, błędy w projekcie, druga część misji dość nudna.
Re: Nowa T2 FM: Eclipsed
Nie zgadzam się z zarzutami. To nie misja do ghostowania, trzeba prędzej czy później kogoś ubić. Co do drugiej wady to trzeba pamiętać że ta misja była robiona przed patchem NewDark.
- SPIDIvonMARDER
- Garrett
- Posty: 5184
- Rejestracja: 29 stycznia 2008, 21:32
- Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
- Płeć:
- Kontakt:
Re: Nowa T2 FM: Eclipsed
To oczywiście kwestia gustu. osobiście po prostu wolałbym mniejszą ilość wrogów. Szczególnie, że walka w Thiefie nie jest zbyt twórcza (i w 2009 roku też już nie była).
Co do drugiej kwestii, to faktycznie, po patchu można było lepiej zagospodarować mapki.
Dlatego zgadzam się, że w 2009 roku pewnie trochę bardziej mi się spodobała. Ta muzyka w tle, to była zrobiona pod tę FMkę?
Co do drugiej kwestii, to faktycznie, po patchu można było lepiej zagospodarować mapki.
Dlatego zgadzam się, że w 2009 roku pewnie trochę bardziej mi się spodobała. Ta muzyka w tle, to była zrobiona pod tę FMkę?
Re: Nowa T2 FM: Eclipsed
Chodziło mi o to że czasami new mantle lepiej wyłączyć jeśli się gra w starsze FMki.Co do drugiej kwestii, to faktycznie, po patchu można było lepiej zagospodarować mapki.
Chyba tak, albo też wykorzystali dźwięki\muzykę ze stron z darmowymi próbkami.Ta muzyka w tle, to była zrobiona pod tę FMkę?
Btw a co sądzisz o zakończeniu? Wielu graczom się to nie spodobało.
- SPIDIvonMARDER
- Garrett
- Posty: 5184
- Rejestracja: 29 stycznia 2008, 21:32
- Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
- Płeć:
- Kontakt: