TMA: Rose Cottage
Re: Nowa T2 FM: Rose Cottage
Jeśli dla ciebie szczególna jest tutaj fabuła a bardziej fabułka jak dla mnie to tak samo się zastanawiam w ile FM-ek grałeś. Zamysł świetny ale wykonanie czysto gameplay'owe kuleje : ) Szukanie całą misję kluczy które normalnie dałby właściciel domu a w finale bieganie z "potforkami" po całej chałupie zatracając jak dla mnie całkowicie początkowy genialny klimat strachu i zaszczucia. Ogólnie ten ostatni pomysł bardzo ciekawy ale nie sprawdzający się akurat w tej konkretnie misji jak dla mnie. Moim również zdaniem autor zamieszał się w konstrukcji historii a łatanie dziur, gdybanie i szukania drugiego dna przez graczy jest jak dla mnie niepotrzebne. Dobrze to Flavia opisała i nie chcę się powtarzać : ) No ale każdy ma prawo do obiektywnej oceny więc...
Starzy wyjadacze i szukanie bzdurnych, nielogicznych a co za tym idzie niepasujących do całej opowieści bzdet na expercie ? Jak widać mamy inne pojęcia wyzwania właśnie na expercie. Na szczęście gro twórców spełnia moje wyobrażenia najwyższego poziomu trudności ( wyczuleni przeciwnicy, dodatkowe questy pięknie powiązane z fabułą które wymuszają zwiedzenie dokładnie całej mapy, wymóg by nie zabijać, nie pałkować, nie dać się zauważyć ( większy realizm ) czy nawet znaleźć więcej dóbr co jest pięknie "historycznie" wytłumaczone, wiadomo, Garrett ) w Thiefie w 100% a nie pakuje jako jedyne wyzwanie oderwane od rzeczywistości , niespójne, praktycznie nie powiązane z historią zbieranie pierdół. Sztuczne przedłużanie czasu gry i pójście po najmniejszej linii oporu. Taki jest moim zdaniem Expert w Rose Cottage : ) Zresztą nie jestem w tym zdaniu odosobniony.
Starzy wyjadacze i szukanie bzdurnych, nielogicznych a co za tym idzie niepasujących do całej opowieści bzdet na expercie ? Jak widać mamy inne pojęcia wyzwania właśnie na expercie. Na szczęście gro twórców spełnia moje wyobrażenia najwyższego poziomu trudności ( wyczuleni przeciwnicy, dodatkowe questy pięknie powiązane z fabułą które wymuszają zwiedzenie dokładnie całej mapy, wymóg by nie zabijać, nie pałkować, nie dać się zauważyć ( większy realizm ) czy nawet znaleźć więcej dóbr co jest pięknie "historycznie" wytłumaczone, wiadomo, Garrett ) w Thiefie w 100% a nie pakuje jako jedyne wyzwanie oderwane od rzeczywistości , niespójne, praktycznie nie powiązane z historią zbieranie pierdół. Sztuczne przedłużanie czasu gry i pójście po najmniejszej linii oporu. Taki jest moim zdaniem Expert w Rose Cottage : ) Zresztą nie jestem w tym zdaniu odosobniony.
- SPIDIvonMARDER
- Garrett
- Posty: 5184
- Rejestracja: 29 stycznia 2008, 21:32
- Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
- Płeć:
- Kontakt:
Re: Nowa T2 FM: Rose Cottage
A ja zgodzę się z kuhanem, że
.SPIDI pisze:...moim zdaniem Rose Cottage to przygodówka, a nie fan misja Thiefa
Re: Nowa T2 FM: Rose Cottage
Posty poświęcone recenzowaniu wydzieliłem do tego wątku :
http://thief-forum.pl/viewtopic.php?f=6&t=5977
http://thief-forum.pl/viewtopic.php?f=6&t=5977
Zezwierzęcony, o zdradzieckiej mordzie, umysłowo niestabilny. Kanalia. Patologiczny element czyli OBYWATEL. Nie należący do ich wspólnoty narodowej. Hołota chamska. "Nie kocha Polski i Pana Boga"
Obcy kulturowo prezesowi
Obcy kulturowo prezesowi
Re: Nowa T2 FM: Rose Cottage
Zdziwiło mnie wasze narzekanie na tę misję. Chyba mamy inne podejście. Ale dawno w nią nie grałem. Przede wszystkim klimat i wykonanie graficzne tak mi się podobało, że byłem wyjątkowo mało krytyczny względem pozostałych elementów misji i zrobiła na mnie takie wrażenie, że do dzisiaj uznaję ją za jedną z najlepszych. Jakość historii jako fabuły nie robi mi dużej różnicy, dla mnie ta powinna być tłem, które się odkrywa, a nie czymś co ma zapewnić jakiś skrypt rozgrywki. Rozgrywka powinna być głównie eksploracją. Z tym że tutaj mamy do czynienia z nietypową sytuacją, jaką jest misja przygodówkowa. Z perspektywy czasu widzę, że została tak skonstruowana, że przebieg misji jest liniowy jak na Thiefa... W Broken Triad na przykład można było elementy przygodówkowe rozwiązywać w różnej kolejności.
Re: TMA: Rose Cottage
Czy jest szansa, że ktoś z Was ma jeszcze na dysku wersje polską?
Byłbym wdzięczny!
Byłbym wdzięczny!
- SPIDIvonMARDER
- Garrett
- Posty: 5184
- Rejestracja: 29 stycznia 2008, 21:32
- Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
- Płeć:
- Kontakt:
Re: TMA: Rose Cottage
Och... fajnie, że ktoś w to jeszcze gra Niestety, moja baza FMek wyparowała w tajemniczych okolicznościach
Re: TMA: Rose Cottage
Głupie pytanie, to jest moje spolszczenie? Nie mam dostępu w tym momencie do starego dysku a i też nie pamiętam co się tłumaczyło :D
Re: TMA: Rose Cottage
Chyba tak.Twoje i dwóch innych osób (tak pisze w pliku tekstowym)
Re: TMA: Rose Cottage
Wersja polska: Rose Cottage v2.0 PL
Wieki temuPolska wersja autorstwa The 5 Elements of Darkness w składzie: Melissa "Keeper" Macunado, Dawid "Mixthoor" Mitura, Karol "Raven4444" Włodarczyk.
Zespół stworzył to Spolszczenie pro publico bono i zastrzega sobie prawo do rozporządzania nim w tym duchu. Autorzy nie roszczą sobie praw do korzyści majątkowych, zachowując pełnię praw własności umysłowych. Niniejsze Spolszczenie jest oddane wyłącznie do użytku prywatnego i nie może służyć czerpaniu korzyści majątkowych.
Autorzy nie ponoszą odpowiedzialności za szkody wynikłe z nieprawidłowego działania Spolszczenia i nie zobowiązują się do udzielenia z tego tytułu pomocy.
- SPIDIvonMARDER
- Garrett
- Posty: 5184
- Rejestracja: 29 stycznia 2008, 21:32
- Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
- Płeć:
- Kontakt:
Re: TMA: Rose Cottage
Zagrałem ponownie po 9 latach.
Teoretycznie tylko przebiegłem i większość misji pamiętałem, więc wiedziałem, co mnie czeka.
Ale i tak był klimat, poczucie zagrożenia i kilkukrotnie zastanawiałem się nad przerwaniem gry. Oprawa audiowizualna się nie zestarzała, tak samo jak wciąż aktualne są zarzuty co do pewnej banalności rozgrywki.
Niemniej to jedna z absolutnie najlepszych FMek w historii.
Teoretycznie tylko przebiegłem i większość misji pamiętałem, więc wiedziałem, co mnie czeka.
Ale i tak był klimat, poczucie zagrożenia i kilkukrotnie zastanawiałem się nad przerwaniem gry. Oprawa audiowizualna się nie zestarzała, tak samo jak wciąż aktualne są zarzuty co do pewnej banalności rozgrywki.
Niemniej to jedna z absolutnie najlepszych FMek w historii.
Re: TMA: Rose Cottage
Saturnine tworzy Rose Cottage jako pełnoprawną grę na silniku Unity.
- SPIDIvonMARDER
- Garrett
- Posty: 5184
- Rejestracja: 29 stycznia 2008, 21:32
- Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
- Płeć:
- Kontakt:
Re: TMA: Rose Cottage
Mają rozmach...
No dobra, ale to i tak będzie wymagało wielu rozszerzeń :D Wszak Thief miał dość ograniczone skrypty.
Ciekawe, czy gra będzie pełnokrwistym horrorem, czy raczej będzie skupiała się na dekoracjach
No ale ciekawe. Zagram chociażby z samego sentymentu
No dobra, ale to i tak będzie wymagało wielu rozszerzeń :D Wszak Thief miał dość ograniczone skrypty.
Ciekawe, czy gra będzie pełnokrwistym horrorem, czy raczej będzie skupiała się na dekoracjach
No ale ciekawe. Zagram chociażby z samego sentymentu
Re: TMA: Rose Cottage
Trzeba to podlinkować na Przygodomanię.