Zaloguj | Zarejestruj
Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 4 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Abru
|
Napisane: 03 cze 2010 17:12 |
|
Młotodzierżca |
 |
Dołączył(a): 22 wrz 2002 12:00 Posty: 896
|
|
Góra |
|
 |
willy_poodle
|
Napisane: 22 lis 2012 20:16 |
|
Kurszok |
 |
Dołączył(a): 08 mar 2005 19:51 Posty: 530 Lokalizacja: Łódź
|
Czy w tej misji wszystkie szyby są nietłukące czy tylko ja tak mam?
Wizualnie misja jest bardzo cienka, budowle klockowate i raczej prymitywne, można wejść w niedorobione miejsca na dachach. A strażnicy cały czas biegają jak poj....i.
|
|
Góra |
|
 |
Mixthoor
|
Napisane: 29 lis 2013 19:20 |
|
Złodziej |
 |
Dołączył(a): 12 lis 2007 13:15 Posty: 2327 Lokalizacja: Deutschland
|
Nic szczególnego (przynajmniej pierwsze 15 min). Ładne tło, które traci na wartości, gdy tylko wejdziemy na dachy i mury miejskie. Sporo niedoróbek, strażnicy lewitują w powietrzu. Pozostali biegają non stop, jak wspomniał kolega wyżej. Sporo min w ekwipunku, których i tak nie można wykorzystać (zakaz zabijania). Projekty pomieszczeń proste, czasem wręcz sterylne. Nie przekonała mnie ta misja do siebie, nie mam zamiaru brnąć w niej dalej.
_________________ Thief Fan Missions - Przewodnik Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków
|
|
Góra |
|
 |
darkonia
|
Napisane: 03 paź 2020 21:31 |
|
Skryba |
 |
Dołączył(a): 04 lip 2011 19:57 Posty: 318
|
Po ambitnej trzeciej misji serii, ta wypada blado. Pusto, prosto i na siłę. Pozornie wysokie wymagania w łupach są szybko spełniane na ekspercie. Zatrważająca ilość strażników na terenie miasta, gdzie można otworzyć jedynie niewielki procent drzwi. Grałam w gorsze misje, ale ta jest najwyżej na jedno zagranie.
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 4 ] |
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|