Mixthoor Mod Packs

Wpadnij tutaj, jeśli chcesz zapoznać się z istotnymi wiadomościami, podyskutować o najnowszych doniesieniach ze świata Thiefa oraz opatrzyć zjadliwym lub miłym komentarzem poszczególne informacje.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
3dfx
Skryba
Posty: 286
Rejestracja: 06 marca 2005, 21:31
Lokalizacja: Zielona Góra

Re: Mixthoor Mod Packs

Post autor: 3dfx »

Czy Twoje paczki działają z wersjami Steam?
Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2334
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

Re: Mixthoor Mod Packs

Post autor: Mixthoor »

Powinny.

Jutro na GoogleDrive i OneDrive pojawią się 2 paczki do TG: z HDmodem i z NecroAge. Mam wolny upload, będzie to trwało pół dnia. Pod wieczór winno być gotowe.
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków
Awatar użytkownika
3dfx
Skryba
Posty: 286
Rejestracja: 06 marca 2005, 21:31
Lokalizacja: Zielona Góra

Re: Mixthoor Mod Packs

Post autor: 3dfx »

1. Czym jutrzejsza paczka z HDMod będzie różniła się od obecnej 1.4 HD?

2. Czy patch do TDS zawiera bajer pozwalający grać bez dzielenia mapy na strefy?

3. Do tej pory grałem na wersji z Antologii, jak podejrzewam większość, więc nie orientuję się czy istnieją osobne spolszczenia. Istnieją?:D Jeśli tak, to czy wgrywać je przed czy po paczkach?
Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2334
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

Re: Mixthoor Mod Packs

Post autor: Mixthoor »

@ALL - Mój cudowy ISP regularnie mnie rozłącza i przerywa upload. W chwili obecnej wrzucam na Goodle Drive TG MMP v1.5 HD (20%). Jeśli znowu mnie rozłączy, pliki prześlę jutro z pracy.
3dfx pisze:1. Czym jutrzejsza paczka z HDMod będzie różniła się od obecnej 1.4 HD?
Nowości:
- dodano TFix v1.20a (wraz z NewDark v1.22)
- usunięto Vurt's Realistic Water & Lava v1.0.4, powodujący 2 poważne problemy. Pierwszym jest integracja tekstur i ainmacji wody z silent water autorstwa Gecko. Pod wodą animacja wygląda inaczej niż na brzegu. Drugim jest nieprawidłowe wyświetlanie tekstur i animacji lawy (Zaginione Miasto i Paszcza Chaosu) oraz brak tekstur na ścianach pod koniec Paszczy Chaosu. Po czystej instalacji TG HD Mod v0.9.3, podmieniłem jedynie teksturę wody, dodaną defacto do tej samej paczki - water type4
- dodano Thief Enhancement Pack v2.0 ALPHA z dnia 20.11.2014 i dostosowano do polskiej wersji gry
- dodano TG Antologia PL - Korekta v1.0, pliki poprawiające wyświetlanie tekstow na ekranie podczas gry oraz korygujące drobne błędy, które wymieniono w pliku ReadMe
- dodano TG Subtitles EN v0.8 - napisy do rozmów i monologów, pojawiające się dzieki instalacji łatki NewDark v1.22
- rozszerzono ścieżkę modów w pliku cam_mod.ini
- rozszerzono zawartość pliku USER.CFG o aktywację napisów, pieniądze u pasera oraz start dowolnej misji
- paczka stworzona na bazie TG MMP v1.4.1 HD (nieudostępnionej testowej wersji). TG Cenega Patch nie będzie już więcej potrzebny. Korekta tekstów została ju przygotowana, natomiast tekstury z napisami (znaki, tabliczki) w lepszej jakości lub rozdzielczości zawiera paczka Thief Enhancement Pack

Zawartość:
- TFix v1.20a (NewDark v1.22, T2 Skies, oRGY's Textures Patch, Daemonite's Meshes)
- TG Sound Effects Enhancement Pack v1.5
- Narrow Huge Spider
- Narrow Sewer Spider
- Thief Enjancement Pack v2.0 ALPHA z dnia 20.11.2014
- Thief Gold HD Mod v0.9.3 z animacją wody "type4"
- TG Antologia PL - Korekta v1.0
- TG Subtitels v0.8
- TG GayleSaver's Custom Scripts
- TG Nameless Voice's Scripts v1.2.3

3dfx pisze:2. Czy patch do TDS zawiera bajer pozwalający grać bez dzielenia mapy na strefy?
Moja stara paczka tego nie ma. Mówisz otym: http://www.ttlg.com/forums/showthread.php?t=143659 ,prawda? Nie testowałem tego jeszcze.
3dfx pisze:3. Do tej pory grałem na wersji z Antologii, jak podejrzewam większość, więc nie orientuję się czy istnieją osobne spolszczenia. Istnieją?:D Jeśli tak, to czy wgrywać je przed czy po paczkach?
Istnieją 2 spolszczenia. Pierwsze, stare, od Top Secret. Drugie nowe od Cenegi, nad którym pracował Bukary (jedyne słuszne). Instalując grę z Antologii, nie potrzebujesz żadnych spolszczeń, ponieważ jest ona już spolszczona. Jedyne, co mógłbyś zainstalować, to drobna korekta spolszczenia Cenegi - http://www.thief-forum.pl/viewtopic.php?f=8&t=6295
Jeśli będziesz korzystał z TG MMP v1.5 HD lub TG MMP v1.5 Necro, nie musisz instalować tej drobnej korekty.
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków
Awatar użytkownika
3dfx
Skryba
Posty: 286
Rejestracja: 06 marca 2005, 21:31
Lokalizacja: Zielona Góra

Re: Mixthoor Mod Packs

Post autor: 3dfx »

Nie mam DVD-ROMu, więc zaopatrzyłem się w wersje Steam. Da radę je spolszczyć? Gdyby dodatkowo spolszczyć kwestie mówione, to już w ogóle kosmos!
Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2334
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

Re: Mixthoor Mod Packs

Post autor: Mixthoor »

Jeszcze 800 MB uploadu.... Może do 0:00 się wyrobi.

Da radę.
1) Teksty ksiąg, pism itp, zadań oraz ekwipunku i fantów u pasera masz np w TG MMP lub osobno w http://www.thief-forum.pl/viewtopic.php?f=8&t=6295
2) Spolszczenie dialogów nad którym pracujemy masz tutaj (wersja testowa): http://www.thief-forum.pl/viewtopic.php ... 00#p147600
3) Spolszczone filmy ważą ok. 600 MB. @ALL - znajdę je gdzieś na necie?
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków
Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2334
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

Re: Mixthoor Mod Packs

Post autor: Mixthoor »

Update I postu. Gdyby ktoś miał jakieś problemy z napisami (wersja angielska), piszcie.
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków
Awatar użytkownika
3dfx
Skryba
Posty: 286
Rejestracja: 06 marca 2005, 21:31
Lokalizacja: Zielona Góra

Re: Mixthoor Mod Packs

Post autor: 3dfx »

<3<3<3
Awatar użytkownika
3dfx
Skryba
Posty: 286
Rejestracja: 06 marca 2005, 21:31
Lokalizacja: Zielona Góra

Re: Mixthoor Mod Packs

Post autor: 3dfx »

Wgniotło mnie w fotel :)

Oczywiście wszystko działa pięknie i bezproblemowo. Są napisy PL, są teksty mówione po ANG, są też tekstury ostre jak żyleta! Przeszedłem 10m i przejrzałem chyba każdą kostkę na bruku. Niesamowity efekt! Nie mogłem się powstrzymać i oblookałem też inne tekstury w google. Wnętrze twierdzy w Undercover miażdży!

Czy wersja testowa polskich tekstów mówionych jest jeszcze niekompletna czy po prostu szukacie bugów? Jeśli jest kompletna, to macie testera :)

Mixthoor, Twoje zaangażowanie i zamiłowanie do perfekcjonistycznego porządkowania zebranych materiałów imponują. Podziwiam i szczerze dziękuję :)
Ostatnio zmieniony 10 lutego 2015, 05:13 przez 3dfx, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
3dfx
Skryba
Posty: 286
Rejestracja: 06 marca 2005, 21:31
Lokalizacja: Zielona Góra

Re: Mixthoor Mod Packs

Post autor: 3dfx »

http://media.moddb.com/images/mods/1/20/19999/b.22.jpg

Chrystusie niebieski! To naprawdę tak wygląda?! :D omnomnom :F
Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2334
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

Re: Mixthoor Mod Packs

Post autor: Mixthoor »

Hej,

dzięki!

Co do napisów, proponuję usunąć cały katalog subtitles z folderu głównego gry i zastąpienie go tym - http://www.thief-forum.pl/viewtopic.php ... 00#p147600 Będziesz miał dialogi i odzywki po polsku. Błędy lub kijowe tłumaczenie wyłapuj i pisz w tym temacie: http://www.thief-forum.pl/viewtopic.php?f=8&t=6236

I fakt, to tak wygląda. Gdy zobaczysz jamy pająków, albo ogrody i jaskinie Szachraja, będziesz zachwycony.
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków
Awatar użytkownika
3dfx
Skryba
Posty: 286
Rejestracja: 06 marca 2005, 21:31
Lokalizacja: Zielona Góra

Re: Mixthoor Mod Packs

Post autor: 3dfx »

Włos mi się zjeżył na głowie, bo Trickstera nie miałem jeszcze okazji poznać :D A pająków boję się nawet w SD :P
uther
Akolita
Posty: 146
Rejestracja: 14 stycznia 2008, 22:49

Re: Mixthoor Mod Packs

Post autor: uther »

Coś jednak z teksturami wody jest nie tak. Co 3 sekundy zmienia się na inną. Raz jest w starym stylu a raz w nowym i tak na okrągło. Tak się dzieje tylko z samą powierzchnią wody. Po zanurzeniu cały czas pływam w "czyściejszej" wodzie.
Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2334
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

Re: Mixthoor Mod Packs

Post autor: Mixthoor »

Prawdopodobnie masz gdzieś już inny katalog/plik fam.crf, w którym znajdują się stare tekstury wody. Usuń go i zostaw jedynie to, co dostarcza TG MMP.

Inna opcja:
Usuń TG, zainstaluj TG, Wrzuć pliki z TG MMP.

Update:
Przed chwilą przeinstalowałewm Thiefa Gold i wrzuciłem TG MMP HD v1.5 - woda w misjach wyświetlana jest prawidłowo.
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków
uther
Akolita
Posty: 146
Rejestracja: 14 stycznia 2008, 22:49

Re: Mixthoor Mod Packs

Post autor: uther »

Znalazłem jakiś katalog Patches i była tam inna wersja tego pliku + 3 inne pliki .crf. Wszystkie je usunąłem, ale problem wody pozostał.
Nie chce mi się instalować gry na nowo, więc jakoś się przemęczę.
Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2334
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

Re: Mixthoor Mod Packs

Post autor: Mixthoor »

Masz gdzieś jakieś inne tekstury wody, które po prostu kolidują. Miałem to samo, gdy bawiłem się w łączenie dodatków. Reinstalacja gry to 2 min. Możesz z mojej paczki całkowicie wywalić tekstrę wody.
TG] Czy mogę zmienić wygląd lawy lub wody?
Naturalnie. W moim zbiorze paczek wykorzystałem tekstury lawy oraz wody dostarczone wraz z paczką Thief Gold HD Mod v0.9.3. W paczce nie znajdziesz innych tekstur, ponieważ wszystkie dodatkowe pliki zajmujące sporo miejsca (> 500 MB) usunąłem. Wybrane tekstury i animacje wody musisz ściągnąć z Internetu, rozpakować i skopiować do folderu MODS\FAM\WATERHW, nadpisując pliki.
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków
uther
Akolita
Posty: 146
Rejestracja: 14 stycznia 2008, 22:49

Re: Mixthoor Mod Packs

Post autor: uther »

Dałem się skusić, wgrałem wszystko od nowa i teraz woda jest poprawna.
Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2334
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

Re: Mixthoor Mod Packs

Post autor: Mixthoor »

Coś kurde spieprzył? Co zrobiłeś? Opisz dokładnie.
Spróbuj z folderu _Temp skopiować do folderu głónego gry plik cam_ext.cfg
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków
Awatar użytkownika
Bruce
Strażnik Glifów
Posty: 3834
Rejestracja: 06 maja 2003, 17:58
Lokalizacja: Lublin
Płeć:

Re: Mixthoor Mod Packs

Post autor: Bruce »

A te okropnie brzydkie duże czcionki tekstów oraz ikony broni to muszą być? Jutro dam przykładowe screeny jak to wygląda.
Tomorrow comes tomorrow goes
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown
Obrazek
Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2334
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

Re: Mixthoor Mod Packs

Post autor: Mixthoor »

Daj koniecznie, u mnie są odrobinę za małe. Obczaimy.
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków
uther
Akolita
Posty: 146
Rejestracja: 14 stycznia 2008, 22:49

Re: Mixthoor Mod Packs

Post autor: uther »

Mixthoor pisze:Coś kurde spieprzył? Co zrobiłeś? Opisz dokładnie.
Już nie ważne, namieszało się trochę w plikach ;) Wgrałem jeszcze raz i hula.

Tak przy okazji - nie dotyczy to tej paczki - co zrobić, by menu konfiguracyjne w TG było po polsku i wyświetlało się poprawnie? Aktualnie wyświetla się wszystko jak trzeba, ale jest po angielsku (nie przeszkadza mi to). Gdy namieszałem, to było po polsku, ale litery były poprzesuwane, bądź nie wyświetlały się wcale. Nie można też było przewinąć listy z rozdzielczością obrazu w dół.
Awatar użytkownika
Bruce
Strażnik Glifów
Posty: 3834
Rejestracja: 06 maja 2003, 17:58
Lokalizacja: Lublin
Płeć:

Re: Mixthoor Mod Packs

Post autor: Bruce »

Mixthoor pisze:Daj koniecznie, u mnie są odrobinę za małe. Obczaimy.
Łapaj. Wygląda to tak jakby wszystko co się pojawiało na ekranie nie ma dostosowanej rozdzielczości do obecnie używanej. Moja to 1950x1080. I mam czysta instalację bez żadnych modów. Tylko twoja paczka.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Tomorrow comes tomorrow goes
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown
Obrazek
Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2334
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

Re: Mixthoor Mod Packs

Post autor: Mixthoor »

Rzeczywiście cholernie wielkie. Poszperam w domu, gdy wrócę z pracy. Wiem, że można wielkość nieco zmienić. Daj mi chwilę
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków
Awatar użytkownika
Bruce
Strażnik Glifów
Posty: 3834
Rejestracja: 06 maja 2003, 17:58
Lokalizacja: Lublin
Płeć:

Re: Mixthoor Mod Packs

Post autor: Bruce »

Na screenie tego nie widać, ale ikona i napis "Miecz" też się dopasowuje rozmiarowo do tekstu. Oto screen z TDP z tą samą rozdzialką.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Tomorrow comes tomorrow goes
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown
Obrazek
Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2334
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

Re: Mixthoor Mod Packs

Post autor: Mixthoor »

W pliku readme z dodatku TG Subtitles v0.8 nic nie znalazłem na ten temat:
Subtitles
---------

Subtitles are supported for sound and movie files. To enable subtitles you only have to place
appropriate subtitle file(s) in the correct location and enable subtitles with the config var
"enable_subtitles". Subtitles should then appear for all sounds and movies that have subtitles
defined in the installed subtitle resource files.


Subtitle resource files
-----------------------

Subtitle files have a .SUB extension and are loaded from "subtitles\" sub-directories in all
resource (resname_base) and mod/FM paths. Language sub-directories should be used, so english
subtitle files should be located in "subtitles\english\", spanish in "subtitles\spanish\" and
so on. All *.SUB files from the relevant directories will be loaded.

For information about the .SUB file format see the "subtitle-sample.sub" file.


Subtitle config vars
--------------------

enable_subtitles
Enable subtitles system. Disabled by default.

subtitles_hide_types
'+'-separated list of subtitle types that should not be displayed.
For example: subtitles_hide_types fx+bark+urgent

subtitles_show_descr
Enable display of subtitle descriptions (for details see the "Descr" parameter in "subtitles-sample.sub"
).
Disabled by default.

subtitles_show_volume
Enable volume indicators on subtitles for positional/3D sounds, to help hearing impaired to roughly judge
if a sound is near/loud or further away. Disabled by default. The volume indicator consists of a 3-segment
vertical bar at the left edge of a subtitle, where 1 means the sound is far away (or faint for example when
obstructed by a door), 2 means medium range, and 3 means nearby. The indicator is based on the distance the
sound travels, not actual volume. Subtitles for sounds that aren't emitted from a position in the world won't
have any volume indicator.

subtitles_color_<Type> <red> <green> <blue>
Define subtitle color for a Type of subtitles. Types are "player", "convo", "bark", "urgent", "fx", "movie",
"email". The color is specified as 3 values between 0 and 255 for R G B. The default is white (255 255 255).
For example to set the color for "urgent" barks to red: subtitles_color_urgent 255 0 0

subtitles_bg_color <red> <green> <blue> <alpha>
Color for text background, a color of 0 0 0 0 disables the bg. Alpha only works when "use_d3d_display" is
enabled (and HW 2D isn't disabled), otherwise the alpha value is implicitly set to 255. The default is black.
Note that "d3d_disp_2d_overlay_alpha" will also affect subtitles.

subtitles_bg_textwidth
Enable the text background to be limited to the width of the text, instead of the entire width specified by
"subtitles_dim".

subtitles_font_dir <dirname>
Resource dir for optional custom font, for example "intrface\" (note the trailing backslash).

subtitles_font_name <fontname>
Option custom font name, for example "textfont".

subtitles_max_count <count>
Max number of subtitles that are displayed simultaneously on screen, the oldest gets pushed out first if count
is exceeded. Default is 5. The value is ignored during movies/cutscenes, the max count during those is always 1.

subtitles_spacing <pixels>
Extra vertical spacing/margin between subtitles in pixels. Default is 4.

subtitles_extra_time <time>
Additional time (milliseconds) to keep displaying subtitles after they would normally end. Default is 3000.
This is ignored during movies/cutscenes, extra time is always 0 during those.

subtitles_dim <left> <right> <bottom>
Placement and size of subtitle display rectangle, specified as percentages of the screen. Default is 20 80 93.
Subtitles are bottom aligned, so the first subtitle will start at <bottom> and go upward. How far upward
depends on "subtitles_max_count" and how many lines of text each subtitle requires.

subtitles_vol_dist_limits <dist1> <dist2>
Customize the distance limits for the volume indicator (see "subtitles_show_volume"). Default is 20 40.
If the sound distance is shorter than 'dist1' then the volume indicator will be 3, if the distance is between
'dist1' and 'dist2' the volume indicator will be 2, if it's 'dist2' or greater the volume indicator will be 1.

A couple of the above config vars have separate counterparts for subtitles during movies/cutscenes. They work just
as above except that they are used instead of the above config vars during movie playback.

movsubtitles_bg_color

movsubtitles_bg_textwidth

movsubtitles_dim
Sprawdzę jeszcze cam_ext.cfg
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków
ODPOWIEDZ