Mixthoor Mod Packs

Wpadnij tutaj, jeśli chcesz zapoznać się z istotnymi wiadomościami, podyskutować o najnowszych doniesieniach ze świata Thiefa oraz opatrzyć zjadliwym lub miłym komentarzem poszczególne informacje.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Spidey
Poganin
Posty: 727
Rejestracja: 18 marca 2009, 14:17
Lokalizacja: Bytom

Re: Mixthoor Mod Packs

Post autor: Spidey »

Śmiga, aż miło. Fajnie, że Ci się chciało stworzyć te paczuszki. :)

P.S. Nie wiem dlaczego w niektórych FM-kach niektóre teksturki nie chcą się wczytywać. :( Białe plamy.
Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2334
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

Re: Mixthoor Mod Packs

Post autor: Mixthoor »

Będą aktualizacje, jak tylko znajdę czas na powrót do Thiefa.

1) W niektórych misjach błąd ten powodowały kolizje obiektów, które zastępuje dodatek EP. Przykładowo miałem dokładnie białe plamy zamiast obrazów, wajch, dźwigni, przycisków (misje Zontika do TG) lub gra całkowicie wyłączała się z błędem (ANIR3, autor wspominał o wyłączeniu EP przed uruchomieniem gry).
2) W innej misji twórcy o nicku DrK (Better Tomorrow) plącza i inne rośliny miałem zielone, podczas gry cała misja była w mrocznych odcieniach szarości. Zmianę powodowały nowe tekstury Vurta. Podobnie z teksturą wody - została ona nadpisana również przez paczkę Vurta, a zwie się Realistic Water.

O ile na takie drobne zmiany tekstur mogę przymknąć oko (odcienie szarości dla CAŁEJ GRY mogę przecież aktywować dzięki NewDark), tak zupełnie białych obiektów już nie. W takim przypadku najlepiej jest na czas grania w daną FM po prostu wyłączyć EP.
Awatar użytkownika
Flavia
Egzekutor
Posty: 1606
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:34
Lokalizacja: Dno Piekieł

Re: Mixthoor Mod Packs

Post autor: Flavia »

Uhm, może to głupie pytanie, ale... jak wyłączyć EP dla TG?
Dla T2 istnieje jeden plik, któremu trzeba po prostu zmienić nazwę, ale nie widzę takiego w folderze T1. Za to w niektórych misjach zamiast tekstur i obiektów mam białe plamy...
Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2334
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

Re: Mixthoor Mod Packs

Post autor: Mixthoor »

Edytuj plik install.cfg:

Kod: Zaznacz cały

;cd_path .\
install_path .\
language english
resname_base .\mods+.\mods\EP\Thief1+.\mods\EP+.\patches+.\TEXTPACK+.\TEXTPACK\res+.\res
load_path .\
script_module_path .\
movie_path .\movies
Usuń z niego .\mods\EP\Thief1+.\mods\EP+. Zostanie Ci:

Kod: Zaznacz cały

[code];cd_path .\
install_path .\
language english
resname_base .\mods+.\patches+.\TEXTPACK+.\TEXTPACK\res+.\res
load_path .\
script_module_path .\
movie_path .\movies
[/code]
Awatar użytkownika
Flavia
Egzekutor
Posty: 1606
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:34
Lokalizacja: Dno Piekieł

Re: Mixthoor Mod Packs

Post autor: Flavia »

Dalej biało... :(
Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2334
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

Re: Mixthoor Mod Packs

Post autor: Mixthoor »

OK,

zmień nazwę pliku \MODS\EP.crf na \MODS\dupa
Awatar użytkownika
Flavia
Egzekutor
Posty: 1606
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:34
Lokalizacja: Dno Piekieł

Re: Mixthoor Mod Packs

Post autor: Flavia »

Wciąż to samo.

EDIT:
Podmieniłam folder obj na zawartość obj.crf i się unormowało, tylko ramię Garretta pozostało jakieś dziwne, ale kij z tym. W każdym razie dzięki.
Awatar użytkownika
krystyn-a
Arcykapłan
Posty: 1331
Rejestracja: 11 listopada 2006, 08:41
Lokalizacja: Trójmiasto

Re: Mixthoor Mod Packs

Post autor: krystyn-a »

Mam problem - po wgraniu Mixthoor Mod Packs padło mi sterowanie. Gra nie reaguje ani na mysz, ani na klawiaturę... tak dzieje się na zarówno na xp (mój stary kom) jak i win7. Co powinnam zrobić? bo obraz stoi jak zamurowany... a mnie diabli biorą, że nie mogę ruszyć z miejsca... :evil:
EDIT:
Podstawowe klawisze udało mi się uruchomić, co nie zmienia faktu, że bez myszy grać się nie da...
Awatar użytkownika
Nivellen
Złodziej
Posty: 2799
Rejestracja: 30 stycznia 2003, 23:21

Re: Mixthoor Mod Packs

Post autor: Nivellen »

Hej :)
Miałem identyczny problem, to kwestia braku przypisania klawiszy w plikach konfiguracyjnych.
Wrzuć sobie pliki *bnd, zawarte w folderze "saves" do swojego folderu "saves".
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Awatar użytkownika
krystyn-a
Arcykapłan
Posty: 1331
Rejestracja: 11 listopada 2006, 08:41
Lokalizacja: Trójmiasto

Re: Mixthoor Mod Packs

Post autor: krystyn-a »

krystyn-a pisze:Wrzuć sobie pliki *bnd, zawarte w folderze "saves" do swojego folderu "saves".
A dokładniej? Pobrałam plik... wrzuciłam do "saves" w folderze z grą i... nic.
Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2334
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

Re: Mixthoor Mod Packs

Post autor: Mixthoor »

Instrukcja:

Informacje dodatkowe

Aby zainstalować paczkę, nie trzeba korzystać z Dark Loader’a. W przypadku braku tego programu należy stworzyć w katalogu głównym gry folder o nazwie RES, po czym samodzielnie przenieść do niego następujące pliki CRF: bitmap, books, default, editor, fam, interface, mesh, motions, obj, pal, snd, springs.

W katalogu _Temp znajdują się pliki konfiguracyjne nowych opcji, jakie dostarcza patch New Dark. Plik zawierający w nazwie słowo original jest niezmienionym plikiem, jaki standardowo otrzymujemy po rozpakowaniu ściągniętego patcha. Pliki zawierające w nazwie słowa PC oraz NB są przykładowymi plikami, jakie wykorzystuję odpowiednio na mocniejszym PC i słabszym notebooku. Zawartość pliku cam_ext_PC.cfg została przekopiowana do pliku cam_ext.cfg w głównym katalogu gry.

W katalogu SAVES znajduje się kilka plików z przykładową konfiguracją. Jeden z nich należy wczytać tuż po włączeniu gry. Wśród standardowych konfiguracji jakie posiada Thief, dodałem swoją klawiszologię.

W katalogu _Readme znajdują się pliki tekstowe z opisem poszczególnych modyfikacji oraz zbiór linków, pod którymi je znalazłem.
Awatar użytkownika
krystyn-a
Arcykapłan
Posty: 1331
Rejestracja: 11 listopada 2006, 08:41
Lokalizacja: Trójmiasto

Re: Mixthoor Mod Packs

Post autor: krystyn-a »

Zainstalowałam paczkę... podstawowe klawisze, od biedy, mogę sama uzupełnić... największy problem sprawia mi mysz, która porusza kursorem w menu, ale po wczytaniu misji przestaje działać.
Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2334
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

Re: Mixthoor Mod Packs

Post autor: Mixthoor »

Klawiszologii nie musisz ręcznie wpisywać. Załaduj dowolny plik konfiguracyjny.
Z myszą nigdy nie miałem żadnych problemów.
Awatar użytkownika
krystyn-a
Arcykapłan
Posty: 1331
Rejestracja: 11 listopada 2006, 08:41
Lokalizacja: Trójmiasto

Re: Mixthoor Mod Packs

Post autor: krystyn-a »

Bardzo możliwe, że źle przeprowadziłam cały proces zainstalowania "paczki", a mianowicie rozpakowałam ją na dysku przenośnym, potem skopiowałam i wkleiłam do katalogu z grą. Aktualnie wykasowałam Thiefa i wszystkie "śmieci" jakie po nim pozostały. Zainstalowałam z Antologii... na razie na Xp, jak tu zadziała, to może na Win7 też.
Mogę spróbować za pomocą DarkLoadera... jak mi podpowiesz jak to zrobić. :-D
Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2334
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

Re: Mixthoor Mod Packs

Post autor: Mixthoor »

Chętnie - Przeczytaj wszystko bardzo dokładnie, łącznie z instrukcją w PDFie: http://www.thief-forum.pl/viewtopic.php ... 30#p131530
Awatar użytkownika
krystyn-a
Arcykapłan
Posty: 1331
Rejestracja: 11 listopada 2006, 08:41
Lokalizacja: Trójmiasto

Re: Mixthoor Mod Packs

Post autor: krystyn-a »

Mixthoor pisze:W katalogu SAVES znajduje się kilka plików z przykładową konfiguracją. Jeden z nich należy wczytać tuż po włączeniu gry.
Nie rozumiem tego polecenia... gdzie wczytać po włączeniu gry?
EDIT:
Właśnie wrzuciłam do folderu z grą "paczkę" i jak przypuszczałam, nic się nie zmieniło... przeczytałam całą instrukcję, zresztą nie pierwszy raz. Co mogłam pominąć?
Awatar użytkownika
Hattori
Młotodzierżca
Posty: 939
Rejestracja: 18 listopada 2011, 16:40
Lokalizacja: The Keepers' Chapel (Zamurze)
Kontakt:

Re: Mixthoor Mod Packs

Post autor: Hattori »

krystyn-a pisze:gdzie wczytać po włączeniu gry?
uruchamiasz grę -> Ustawienia -> Sterowanie -> Wczytaj -> wybierasz jedno z przypisań po lewej ;)
Awatar użytkownika
krystyn-a
Arcykapłan
Posty: 1331
Rejestracja: 11 listopada 2006, 08:41
Lokalizacja: Trójmiasto

Re: Mixthoor Mod Packs

Post autor: krystyn-a »

Dzięki serdeczne, wszystko działa jak należy, no ... prawie wszystko.
Nieaktywna jest jasność, zmieniłam plik cfg, tak jak było w instrukcji, już nie miga, ale ekran jest dość ciemny i nie da się rozjaśnić, zresztą ściemnić też nie... :)
Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2334
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

Re: Mixthoor Mod Packs

Post autor: Mixthoor »

Po instalacji MMP grafika świruje (jest zbyt jasno, a zmiana poziomu jasności nie funkcjonuje; kolory są wyblakłe...).
Wina ustawień opcji graficznych New Dark z pliku cam_ext.cfg.

Rozwiązanie jest banalne:
1) Usuń plik ./cam_ext.cfg
2) Z katalogu ./_Temp/ skopiuj do głownego katalogu gry plik o nazwie cam_ext_original.cfg zawierający standardowe ustawienia z patcha New Dark.
3) Zmień nazwę z cam_ext_original.cfg na cam_ext.cfg
Awatar użytkownika
krystyn-a
Arcykapłan
Posty: 1331
Rejestracja: 11 listopada 2006, 08:41
Lokalizacja: Trójmiasto

Re: Mixthoor Mod Packs

Post autor: krystyn-a »

Mixthoor pisze:
Po instalacji MMP grafika świruje (jest zbyt jasno, a zmiana poziomu jasności nie funkcjonuje; kolory są wyblakłe...).
Wina ustawień opcji graficznych New Dark z pliku cam_ext.cfg.

Rozwiązanie jest banalne:
1) Usuń plik ./cam_ext.cfg
2) Z katalogu ./_Temp/ skopiuj do głownego katalogu gry plik o nazwie cam_ext_original.cfg zawierający standardowe ustawienia z patcha New Dark.
3) Zmień nazwę z cam_ext_original.cfg na cam_ext.cfg
Zrobiłam to, ale nic nie pomogło...
Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2334
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

Re: Mixthoor Mod Packs

Post autor: Mixthoor »

To nie dobrze. Powiedz mi, czy w klawiszologii masz ustawione klawisze do rozjaśniania/ściemniania? Czy możesz również rozjaśnić ekran w opcjach graficznych gry?

Update:
Możesz też w pliku cam_ext.cfg aktywować/deaktywować:

Kod: Zaznacz cały

; -------------------
; D3D9 render options
; -------------------

; by default it will try to use an enhanced 32-bit precision display mode, if the driver supports it, but
; there may be instances (like with integrated intel GPUs) where the driver does support it but it may not
; work correctly (such as gamma not working), this option will disable the use of enhanced precision
d3d_disp_no_rgb10_buf
Awatar użytkownika
krystyn-a
Arcykapłan
Posty: 1331
Rejestracja: 11 listopada 2006, 08:41
Lokalizacja: Trójmiasto

Re: Mixthoor Mod Packs

Post autor: krystyn-a »

Na Xp jasność już jest OK! I suwak, i klawisze działają...
Dzięki serdeczne.
Geralt231
Bełkotliwiec
Posty: 18
Rejestracja: 12 września 2013, 22:15

Re: Mixthoor Mod Packs

Post autor: Geralt231 »

Czy autor mógłby zaktualizować mixtoor mod packs do Thief 1 Gold. Już jest TFix1.17b, nowe tekstury by Tin i inne.
Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2334
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

Re: Mixthoor Mod Packs

Post autor: Mixthoor »

Już działam i testuję. Gdy wszystko będzie OK, udostępnię. Planuję wydać to jutro (niedziela).
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków
Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2334
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

Re: Mixthoor Mod Packs

Post autor: Mixthoor »

Łachery, czas na poważny update:

Do TG powstała nowa paczka MMP oznaczona numerkiem v1.2. Zawiera ona:
- TFix v1.17b2 - TMA New Dark v1.21
- TFix v1.17b2 - t2skies - Enhanced skies for Thief 2: The Metal Age
- TFix v1.17b2 - Thief 1 & Gold AI Mesh & Skin
- TG Cenega Patch
- TG GayleSaver's Custom Scripts
- TG Sound Effects Enhancement Pack v1.5
- TG Texture Pack by Tin v1
- TG Texture Pack by Tin v3
- Thief Enhancement Pack v2.0 Alpha
- Skrypty - DP2
- Skrypty - HamDM

Porównanie grafiki z paczki w wersji 1.1 z paczki w wersji 1.2. Linki do paczek w pierwszym poście.

Komentarz:
- Nie widziałem żadnych porównań grafiki między EP v1.0 a v2.0.
- TG Texture Pack by Tin v3 musiałem dokładnie przejrzeć, ponieważ prócz grafiki zawiera masę innych rzeczy (prawdopodobnie TFix-a). Gdyby kogoś interesowało, paczkę tych tekstur można "deaktywować".
- Ostatnie 2 linki otrzymaliśmy na forum od Flavii. Odnoszą się one do skryptów niezbędnych przy uruchamianiu starych FM pod NewDark.
- W razie pytań lub problemów - walcie śmiało.
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków
ODPOWIEDZ