Mixthoor Mod Packs

Wpadnij tutaj, jeśli chcesz zapoznać się z istotnymi wiadomościami, podyskutować o najnowszych doniesieniach ze świata Thiefa oraz opatrzyć zjadliwym lub miłym komentarzem poszczególne informacje.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Zaratul
Młotodzierżca
Posty: 892
Rejestracja: 13 stycznia 2008, 21:42
Lokalizacja: Poznań

Re: Mixthoor Mod Packs

Post autor: Zaratul »

; enable scaling of in-game 2D overlay (HUD), makes the things like current item/weapon text, or SS2
; HUD/panels, larger at resolutions of 1280x960 or higher with pixel perfect scaling (requires "use_d3d_display")
; NOTE: Enabling scaling may actually improve performance, especially at high resolutions.
;d3d_disp_scaled_2d_overlay 64
; alternatively a fixed 2D resolution can be defined, which is aspect ratio corrected and scaled up
; to the current resolution, without enforcing pixel perfectness (ie. filtering makes it a bit less crisp)
;d3d_disp_scaled_2d_overlay 640 480

; force scaled menu and 2D overlay graphics to always use bilinear filtering, even when scaled an even multiple
; (smoothness/fuzziness vs pixel perfectness)
;d3d_disp_force_filter_scale2d
To chyba będą te opcje.Są one w pliku cam_ext.cfg
Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2334
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

Re: Mixthoor Mod Packs

Post autor: Mixthoor »

Tak jest, pozycja 58:

Kod: Zaznacz cały

; enable scaling of in-game 2D overlay (HUD), makes the things like current item/weapon text, or SS2
; HUD/panels, larger at resolutions of 1280x960 or higher with pixel perfect scaling (requires "use_d3d_display")
; NOTE: Enabling scaling may actually improve performance, especially at high resolutions.
d3d_disp_scaled_2d_overlay 64

***************

Bruce, skopiuj z _Temp plik cam_ext.cfg do glownego katalogu. Mozesz tez przejrzec moje ustawienia z pliku cam_ext_mixthoor.txt:

Kod: Zaznacz cały

; ------------
; display mode
; ------------

pozycja 58
; enable scaling of in-game 2D overlay (HUD), makes the things like current item/weapon text, or SS2
; HUD/panels, larger at resolutions of 1280x960 or higher with pixel perfect scaling (requires "use_d3d_display")
; NOTE: Enabling scaling may actually improve performance, especially at high resolutions.
d3d_disp_scaled_2d_overlay 64

pozycja 91
; enabling this option allows the UI (menus, map/objectives, readables) screens to have its own gamma setting
; useful if you get blinded everytime you open the map or read a book
gamma_ui 0.7



; --------------
; movie playback
; --------------

pozycja 120
; gamma setting for movie playback (default is 1.0)
gamma_movie 0.7



; -------------------
; D3D9 render options
; -------------------


pozycja 223
; enable software (ie. shader) based gamma and color processing (improves quality at the expense of performance,
; and also enables in-game gamma to be applied in windowed mode)
d3d_disp_sw_cc

pozycja 227
; optional saturation setting when "d3d_disp_sw_cc" is enabled, 0 is black and white, 1 is normal color
; (does not affect menu screens)
d3d_disp_sw_cc_sat 0.55

pozycja 235
; enable postprocessing (bloom)
postprocess 1

pozycja 238
; bloom intensity factor, default is 5
bloomscale 5

pozycja 242
; bloom/"glow" radius defined as percentage of the screen's diagonal, default is 2 (the larger values
; require more GPU processing)
bloom_range 2

pozycja 245
; bloom saturation, 0 completely desaturated, 1 is fully colored, default is 0.7
bloom_saturation 0.7

pozycja 250
; min value required (for R, G and B) in order for a pixel to be included in bloom processing, default is 0.6
; (with a low value a lot of surfaces will glow, with a high value only the really bright surfaces will glow)
; for SS2 you might want to consider increasing this slightly, as the game is generally brighter
bloom_threshold 0.6


; -------------
; sound options
; -------------

pozycja 313
; when using the OpenAL sound driver the default AL device may sometimes cause problems, in particular for
; on-board sound controllers, in those instances you can try an alternative AL device. Which other AL devices
; are available can be seen in the log file (when AL is enabled). It seems that usually the "Generic Software"
; device is available, which is a good one to try as an alternative.
snd_oal_device Generic Software



; -------------
; game specific
; -------------

pozycja 378
; scale bitmap based inventory icons/objects at higher screen resolutions (like body carry icon)
scaled_inv_bitmaps

Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków
Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2334
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

Re: Mixthoor Mod Packs

Post autor: Mixthoor »

Dodałem nowy link do paczki TG MMP v1.5 HD, zaktualizowałem FAQ. Czy ktoś ma jeszcze jakieś problemy? A może jakieś sugestie?

W najbliższym czasie zajmę się:
- testami spolszczenia pewnej wybitnej FanMisji

- dodatkami do TDSa

- niestety dalszym testowaniem NecroAge (pojawiły się np. taki oto błędy: http://www.ttlg.com/forums/showthread.p ... ost2277088, naturalnie już rozwiązane). Jeśli w kolejnych misjach jest podobnie, trzeba to sprawdzić. Dlatego też postanowiłem wstrzymać się z upublicznieniem tej paczki. Nie chcę powtarzać błędów, jak w przypadki TG MMP v1.4 HD z teksturami lawy i wody. Mało tego, zauważyłem, że po instalacji Necro, Garrett jest bardziej rozmowny. Pojawia się więcej tekstów, których podczas gry z modem HD i EP2 applha nie miałem. Przykłąd: "Za dużo strażnków" przy głównej bramie Lorda Bafforda, "tylko jeden blablabla cośtamcośtam" na tyłach, przy studni

- rzeźbieniem w drewnie (szlifowanie tłumaczenia napisów do TG, a jakże!)

- dodatkami do T2X (HD, Necro + inne, drobne)

- dodatkami do TMA (HD, Necro + inne, drobne)

********************

Ponawiam prośbę: Jeśli macie jakieś pomysły, piszcie. To jest dla nas. Łacherzy...
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków
Awatar użytkownika
Bruce
Strażnik Glifów
Posty: 3834
Rejestracja: 06 maja 2003, 17:58
Lokalizacja: Lublin
Płeć:

Re: Mixthoor Mod Packs

Post autor: Bruce »

Dzięki za pomoc, ale to Zaratul mi bardziej pomógł, bo w jego cytacie pierwsze co rzuca się w oczy to rozdziałka :-D Wystarczyło ją zmienić i usunąć ";" aby tekst miał właściwą rozdzielczość :P
Tomorrow comes tomorrow goes
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown
Obrazek
Awatar użytkownika
Bruce
Strażnik Glifów
Posty: 3834
Rejestracja: 06 maja 2003, 17:58
Lokalizacja: Lublin
Płeć:

Re: Mixthoor Mod Packs

Post autor: Bruce »

W tej paczce Haunty mają nowe skiny? Bo jeśli nie, to da się podmienić je na te z TMA? Jakby nie było są to w końcu martwe Młoty, a z mieczami im nie do twarzy :-D
Tomorrow comes tomorrow goes
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown
Obrazek
Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2334
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

Re: Mixthoor Mod Packs

Post autor: Mixthoor »

W TG MMP v1.5 HD mamy skiny z TFIX-a (Daemonite's Meshes). Nowe na pewno są w NecroAge. Generalnie każdą skórkę można podmienić (podobnie jak kształt i wygląd pająków). Wiesz jakie to pliki?
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków
Awatar użytkownika
Bruce
Strażnik Glifów
Posty: 3834
Rejestracja: 06 maja 2003, 17:58
Lokalizacja: Lublin
Płeć:

Re: Mixthoor Mod Packs

Post autor: Bruce »

Nie bardzo. Szukałem, ale nie znalazłem. Ale modder ze mnie żaden, więc się tym nie przejmuj. Może odezwie się ktoś kto się na tym zna. Ewentualnie napisać na ttlg.
Tomorrow comes tomorrow goes
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown
Obrazek
Awatar użytkownika
3dfx
Skryba
Posty: 286
Rejestracja: 06 marca 2005, 21:31
Lokalizacja: Zielona Góra

Re: Mixthoor Mod Packs

Post autor: 3dfx »

Mixthoor, żebyś się nie nudził hakierze:

W Bestplayerze wyskakuje mi błąd "Access violation at address 1D24151D in module 'lgvid.ax'. Read of address 00000000". Błąd wyskakuje też w innych playerach. Po odinstalowaniu paczki K-Lite Basic zaczynają działać .avi, ale siłą rzeczy nie odpalają wtedy .mkv i .mp4.

Na ttlg piszą, że problem pojawia się niby w kontekście filmików w grze. U mnie akurat działają one bez problemu. Nie wiem też czy błąd pojawił się w momencie zmodowania, czy od razu po instalacji. Wiem za to, że odinstalowanie Thiefa pomaga. Nie biorę jednak takiej opcji pod uwagę :)

EDIT:
Sprawdziłem i to niestety już czysty T1 powoduje konflikt. Jest jakiś sposób, żebym nie musiał za każdym razem usuwać gry? Niby pobiera się i instaluje w 5min, ale nie chcę katować SSD takimi zabiegami.
Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2334
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

Re: Mixthoor Mod Packs

Post autor: Mixthoor »

U mnie problem z filmami pojawiał się, gdy odpalałem TG pod Win7 bez uprawnień admina. Kiedyś problem występował rółnież po instalacji ddfixa. Po raz pierwszy filmy działały, potem już nie. Za każdym razem przed uruchomieniem gry trzeba było włączać skrypt *lub wpisać jakąś komendę w konsoli), aby wrzucić do rejestru jakiś wpisy. Niech ktoś powie, co to było. Mam to w domu i mogę dokładnie sprawdzić dopiero wieczorem.

W chwili obecnej mam NewDark v1.22, a grę włączam przez DarkLoader v4.3 na uprawnieniach admina. Filmy działają. Raven, Ty coś kiedyś w filmach grzebałeś. Nakierujesz, gdzie może problem leżeć?
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków
Awatar użytkownika
3dfx
Skryba
Posty: 286
Rejestracja: 06 marca 2005, 21:31
Lokalizacja: Zielona Góra

Re: Mixthoor Mod Packs

Post autor: 3dfx »

Mam nieodparte wrażenie, że piszesz o filmikach z gry. Zgadłem? :D

Konflikt dotyczy każdego materiału wideo. Nie mam kina! :(
Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2334
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

Re: Mixthoor Mod Packs

Post autor: Mixthoor »

Zły temat :P później przeniosę i w domu sprawdzę.
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków
Awatar użytkownika
3dfx
Skryba
Posty: 286
Rejestracja: 06 marca 2005, 21:31
Lokalizacja: Zielona Góra

Re: Mixthoor Mod Packs

Post autor: 3dfx »

A bo myślałem, że konflikt powoduje jakiś kodek z Twojego moda. A jest gorze: powoduje go jakiś z samej gry.

Jeśli masz gdzieś instalkę indeo video z płyty, to poproszę. Może coś da.

EDIT:
Znalazłem w miarę wygodne rozwiązanie: wystarczy na czas seansu przenieść konfliktowy plik lgvid.ax do innego folderu, a przed rozgrywką przywrócić ;)
Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2334
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

Re: Mixthoor Mod Packs

Post autor: Mixthoor »

W takim razie zostawiam te posty tutaj. Dziwne, naprawdę dziwne...
W paczce nie znajdziesz żadnych dodatkowych kodeków. Jeśli coś jest, to dostarczane z TFIxem.

A skrypt o którym mówiłem to plik RegIndeo.bat z zawartością:

Kod: Zaznacz cały

regsvr32.exe /s LGVID.AX
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków
Awatar użytkownika
3dfx
Skryba
Posty: 286
Rejestracja: 06 marca 2005, 21:31
Lokalizacja: Zielona Góra

Re: Mixthoor Mod Packs

Post autor: 3dfx »

Zastanawia mnie fakt, że niby po instalacji Tfixa, gra nie potrzebuje lgvid do cutscenek. Jednak po usunięciu tego pliku nie mam cutscenek. Czy to znaczy, że Tfix u mnie nie działa i mój Thief nie wygląda tak wypaśnie jak Wasze?
Awatar użytkownika
Bruce
Strażnik Glifów
Posty: 3834
Rejestracja: 06 maja 2003, 17:58
Lokalizacja: Lublin
Płeć:

Re: Mixthoor Mod Packs

Post autor: Bruce »

Ja jak w TG nie miałem filmów, to uruchamiałem grą jako admin (nie poprzez PPM, tylko przez właściwości). A jak nie miałem filmów przy adminie, to uruchamiałem grę normalnie :-D Wiem, pokręcone toto :))
Tomorrow comes tomorrow goes
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown
Obrazek
Awatar użytkownika
3dfx
Skryba
Posty: 286
Rejestracja: 06 marca 2005, 21:31
Lokalizacja: Zielona Góra

Re: Mixthoor Mod Packs

Post autor: 3dfx »

Mówisz o filmach czy o filmikach?
Awatar użytkownika
Bruce
Strażnik Glifów
Posty: 3834
Rejestracja: 06 maja 2003, 17:58
Lokalizacja: Lublin
Płeć:

Re: Mixthoor Mod Packs

Post autor: Bruce »

Nie bardzo rozumiem o co ci chodzi. Możesz rozszerzyć wątek? Czym się różnią filmy od filmików w TG?
Tomorrow comes tomorrow goes
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown
Obrazek
Awatar użytkownika
page
Ożywieniec
Posty: 89
Rejestracja: 15 października 2011, 01:56

Re: Mixthoor Mod Packs

Post autor: page »

Domyślam się, że filmiki to cutscenki między wszystkimi misjami, czyli obrazki w sepii z narracją Garretta, natomiast filmy to dłuższe, animowane sekwencje, np. Garrett przyjmujący zlecenie od Constantine'a.
Awatar użytkownika
Bruce
Strażnik Glifów
Posty: 3834
Rejestracja: 06 maja 2003, 17:58
Lokalizacja: Lublin
Płeć:

Re: Mixthoor Mod Packs

Post autor: Bruce »

Ale wszystko jedzie na jednym wózku. Jak nie masz cutscenek to nie masz żadnych filmów.
Tomorrow comes tomorrow goes
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown
Obrazek
Awatar użytkownika
3dfx
Skryba
Posty: 286
Rejestracja: 06 marca 2005, 21:31
Lokalizacja: Zielona Góra

Re: Mixthoor Mod Packs

Post autor: 3dfx »

Konflikt powoduje, że nie działa żaden materiał wideo, tzn. że nie mogę oglądać normalnych filmów w normalnych odtwarzaczach. Przecież napisałem wcześniej, że chodzi o ".avi, .mkv i .mp4".
Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2334
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

Re: Mixthoor Mod Packs

Post autor: Mixthoor »

Sprawdziłem coś u siebie. Na TG z TG MMP v1.5 HD usunąłem plik LGVID.AX. Podczas uruchamiania gry w DL v4.3 pojawia się błąd:

Kod: Zaznacz cały

The LG Renderer Direct Show filter was not installed and the file  LGVID.AX can not be found
Gra się uruchamia, filmy (pliki AVI) działają. Nie mam K-Lite Codecs Packów, jedynie VLC Player.
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków
Awatar użytkownika
3dfx
Skryba
Posty: 286
Rejestracja: 06 marca 2005, 21:31
Lokalizacja: Zielona Góra

Re: Mixthoor Mod Packs

Post autor: 3dfx »

Po wyrzuceniu lgvid.ax nie miałem filmików w grze, bo to było przed skopiowaniem 1.5 HD. Teraz wszystko działa. Jestem nieogarnięty, lol :D
Awatar użytkownika
Flavia
Egzekutor
Posty: 1606
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:34
Lokalizacja: Dno Piekieł

Re: Mixthoor Mod Packs

Post autor: Flavia »

Namieszałam coś ostatnio i niektóre świeczniki w fanmisjach napuchły mi do monstrualnych rozmiarów. Ponieważ i tak miałam bajzel, postanowiłam wyczyścić wszystko do zera (oprócz samych misji) i przeinstalować oba Thiefy wraz z najnowszymi wersjami MMP i... kicha. Dalej to samo. Jakieś pomysły co to jest i co z tym zrobić?

I dlaczego paczki zawierają ND 1.21, skoro jest już dostępna (i szeroko wykorzystywana) wersja 1.22?
Heroes are so annoying.
Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2334
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

Re: Mixthoor Mod Packs

Post autor: Mixthoor »

Tylko paczka do TG posiada NewDark v1.22, resztę muszę zaktualizować. I tu oczywiście brakuje czasu. Problem ze świeczką miałem w FM Klątwa Roweny.

Flavio, czy te świece tylko w FM do TMA, czy w TG również?
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków
Awatar użytkownika
Flavia
Egzekutor
Posty: 1606
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:34
Lokalizacja: Dno Piekieł

Re: Mixthoor Mod Packs

Post autor: Flavia »

W TG świece są normalne (a wiesz, że specjalnie odpaliłam trzy misje, zanim jakąś znalazłam? Chyba w czasach TG ten cudowny wynalazek nie uległ jeszcze rozpowszechnieniu :-D ).
Heroes are so annoying.
ODPOWIEDZ