Mixthoor Mod Packs

Wpadnij tutaj, jeśli chcesz zapoznać się z istotnymi wiadomościami, podyskutować o najnowszych doniesieniach ze świata Thiefa oraz opatrzyć zjadliwym lub miłym komentarzem poszczególne informacje.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Bruce
Strażnik Glifów
Posty: 3834
Rejestracja: 06 maja 2003, 17:58
Lokalizacja: Lublin
Płeć:

Re: Mixthoor Mod Packs

Post autor: Bruce »

Update pierwszego posta. Tylko dla tych co grają na Necro i mają po 2 talizmany w "Ukrytym Mieście" i "W przebraniu".
Tomorrow comes tomorrow goes
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown
Obrazek
Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2334
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

Re: Mixthoor Mod Packs

Post autor: Mixthoor »

Dziękuję serdecznie. Myślałem, że wrzuciłem wcześniejsze pliki do nowej wersji.
Do świąt na pewno nie ruszę TMA, T2X :(
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków
sgg
Bełkotliwiec
Posty: 15
Rejestracja: 26 lipca 2014, 07:45

Re: Mixthoor Mod Packs

Post autor: sgg »

Witam. Zainstalowałem TG MMP 1.5.3. Wszystko chodzi cacy. Tylko kolory stały się jakieś takie szarobure. Jak to można zmienić? Jeżeli ktokolwiek zreflektowałby się odpowiedzieć, to poprosiłbym (jako laik) tak "krowie na rowie".
Awatar użytkownika
Bruce
Strażnik Glifów
Posty: 3834
Rejestracja: 06 maja 2003, 17:58
Lokalizacja: Lublin
Płeć:

Re: Mixthoor Mod Packs

Post autor: Bruce »

sgg pisze:Witam. Zainstalowałem TG MMP 1.5.3. Wszystko chodzi cacy. Tylko kolory stały się jakieś takie szarobure. Jak to można zmienić? Jeżeli ktokolwiek zreflektowałby się odpowiedzieć, to poprosiłbym (jako laik) tak "krowie na rowie".
Ale wgrałeś HD czy Necro? Bo opis pasuje w sam raz do Necro. Wrzuć HD i kolory będą żywsze.
Tomorrow comes tomorrow goes
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown
Obrazek
sgg
Bełkotliwiec
Posty: 15
Rejestracja: 26 lipca 2014, 07:45

Re: Mixthoor Mod Packs

Post autor: sgg »

Wgrałem dobrze, HD. Zapomniałem dodać, że to już czteroletni laptop z Win7. Ale korzystając z porad pierwszych postów tego wątku podmieniłem plik cam_ext, a potem pobawiłem się ustawieniami 3D karty graficznej. Zmieniłem na ustawienia "coś tam coś tam" wysoka klasa karty graficznej ;) dla Thief Gold, a następnie powłączałem wszystko dotyczące poprawy grafiki i kolorów. Widać znaczącą poprawę, chociaż to jeszcze nie to. Na razie zostawiam jak jest. Sprawdzę teraz na stacjonarnym z Win8.1. Dzięki.
radox
Akolita
Posty: 135
Rejestracja: 19 sierpnia 2002, 16:10
Lokalizacja: Somewhere

Re: Mixthoor Mod Packs

Post autor: radox »

Witam!

Nie za bardzo wiedziałem, gdzie podpiąć mój wpis, ale zaryzykuję i umieszczę go tutaj (jeśli to zaburzy porządek Forum, to uprzejmie proszę Moderatora o przerzucenie go w inne miejsce). Może moja praca doświadczalna nie pójdzie na marne i komuś się przyda ;)

Do rzeczy:
Zabrałem się tak trochę po swojemu do ogarnięcia tematu wysokiej rozdzielczości tekstur z modów, z tym, że wziąłem na warsztat wersją THIEF: GOLD pochodzącą z serwisu GOG (moja aktualna wersja po update to v2.0.3.49 - proszę nie sugerować się dziwną numeracją, bo GOG ma to do siebie, że numerację ma swoją).
W całym procesie posługuję się programem Total Commander, co niezmiernie ułatwia i przyspiesza pracę na archiwach (polecam!)

Przebieg instalacji:
1) Instalacja setup_thief_gold_2.0.0.46.exe
2) Instalacja patch_thief_gold_2.0.3.49.exe
(uwaga! tak zainstalowany T:G posiada wprawdzie zintegrowany TFix, ale... jest to zaledwie wersja v1.21!)

3) Skopiowanie zawartości archiwum ('TG_GOG_NewDark_1.23_23dec2015.7z'), zdobytego na Forum GOG, do katalogu głównego gry T:G.
(uwaga! w tym momencie posiadamy NewDark już w wersji v1.23)

4) Instalacja ThiefGoldHDMod1.0.exe

5) Podmiana plików spolszczających grę, tzn. books.crf, intrface.crf, strings.crf (wrzucamy je do katalogu \RES dokonując nadpisania starych plików) oraz 24 filmów w formacie *.avi (wrzucamy je do podkatalogu \MOVIES dokonując nadpisania starych plików); kasujemy cały katalog SUBTITLES i zastępujemy go polskim odpowiednikiem, pochodzącycm np. z wersji 'TG Mixthoor Mod Pack v1.5.3 HD' (na potrzeby własne utworzyłem sobie archiwum 'TG Napisy v1.2 PL (.sub).zip', które na życzenie udostępnię na Forum).
W tym miejscu należy też sprawdzić, czy w pliku USER.CFG jest poniższy wpis:

enable_subtitles
subtitles_color_player 0 127 255
subtitles_color_convo 255 255 0
;subtitles_font_name fontaa29

mission_map 1,2,3,4,5,15,6,7,16,9,17,10,11,12,13,14,18

6) Następnie możemy wejść do katalogu \SETTING_FILES i uruchomić plik 'NewDarkGraphicsSettings.exe', za pomocą którego możemy poeksperymentować z niektórymi ustawieniami gry.


Uwaga: ważne jest zachowanie powyższej kolejności wykonywanych instalacji/kopiowania plików.

Pierwsze uruchomienie Thiefa: Gold z takimi ustawieniami powoduje, że chce się podejść do nowo oteksturowanych ścian, by spróbować je polizać :-D Genialny widok! A na okrasę dostajemy napisy w miejscach, dialogów mówionych przez narratora gry (czyli: subtitles). Żyć nie umierać.

PS. Łyżka dziegdziu: mam już w pierwszej misji problem z listami/notatkami wiszącymi na ścianach zamku: wszystkie polskie znaki diakrytyczne zostały usunięte (to ten sam przypadek, który opisuje user SGG). Sprawdziłem np. zawartość pliku BOOKS.CRF\ENGLISH\M2COOK.STR - polska czcionka jest w nim obecna. Chciałem zrobić i zamieścić screenshot, ale każda próba jego zapisu powodu wyjście ''z listu'' do gry. (może to coś z kodowaniem pliku tekstowego? muszę to jeszcze sprawdzić)
Drugi problem, to nie pojawiające się w prawym dolnym rogu interface'u kwoty złota/pieniędzy, które sukcesywnie zdobywamy (również taki sam przypadek opisuje user SGG).
Kombinowałem na rożne sposoby, ale nie potrafię uchwycić i skorygować tych błędów.

PS2. Uprzedzę ewentualne pytania: moje próby połączenia wersji GOG z 'TG Mixthoor Mod Pack v1.5.3 HD' (a także użycie modu 'Necro'), skończyły się niepowodzeniem (tzn. pojawiały się masowe zaniki tekstur - np. białe ramię Garretta, z białą nieoteksturowaną bronią, białe drzewa w grze, itp. bugi).

PS3. Byłoby fajnie, gdyby jakiś guru naszego złodziejskiego Forum, uporządkował sytuację i wrzucił gdzieś w jedno miejsce najbardziej aktualne pliki *.crf, itp. (sam już zdobyłem małą kolekcję pochodzącą z przeróżnych miejsc: chomiki, to i inne fora - przyznam szczerze: analiza zawartości niektórych tych archiwów, za pomocą Total Commandera, powoduje niezłą konsternację - chodzi mi tutaj o daty plików w archiwach oraz ilość plików). Do końca człowiek nie wie, które wersja jest najnowsza i po ostatecznych korektach (a było ich wiele!).

Pozdrawiam wszystkich uczciwych Złodziei! :))
Geralt231
Bełkotliwiec
Posty: 18
Rejestracja: 12 września 2013, 22:15

Re: Mixthoor Mod Packs

Post autor: Geralt231 »

Patch od cenegi, poprawiający czcionki jest w paczce mixthoor'a. To tylko parę plików. Tu masz link jakby co http://www.download.cenega.pl/download_system/?ID=1063
radox
Akolita
Posty: 135
Rejestracja: 19 sierpnia 2002, 16:10
Lokalizacja: Somewhere

Re: Mixthoor Mod Packs

Post autor: radox »

Geralt231 pisze:Patch od cenegi, poprawiający czcionki jest w paczce mixthoor'a. To tylko parę plików. Tu masz link jakby co http://www.download.cenega.pl/download_system/?ID=1063
Niestety :(

<<Pierwsze podejście>>
po uruchomieniu patcha od firmy Cenega i wskazaniu docelowego katalogu gry, pojawia się komunikat:

''Program nie mógł zaktualizować istniejącej wersji programu Thief GOLD - łatka do polskiej wersji gry z powodu:
katalog docelowy nie zawiera żadnych plików do aktualizacji.''


<<Drugie podejście>>
po uruchomieniu patcha od firmy Cenega i wskazaniu katalogu C:\THIEF GOLD\RES\ gry, pojawia się komunikat:

''Program nie mógł zaktualizować istniejącej wersji programu Thief GOLD - łatka do polskiej wersji gry z powodu:
nieznana wersja pliku C:\THIEF GOLD\RES\Books.crf''


Wnioski:
- patch od firmy Cenaga sprawdza najwidoczniej sumy kontrolne plików;
- nie udało mi się rozpakować 'thief_gold_patch_pl.exe', nie wiadomo zatem, na jakie pliki patch próbuje oddziaływać.
- muszę zdobyć do testów już spatchowane pliki Cenegi (pytanie tylko brzmi: czy są to jedynie pliki: books.crf, intrface.crf, strings.crf, czy też coś więcej.)

Może ma ktoś dokładnego changelog'a Cenegi, który odnosi się do przedmiotowego patcha?
Geralt231
Bełkotliwiec
Posty: 18
Rejestracja: 12 września 2013, 22:15

Re: Mixthoor Mod Packs

Post autor: Geralt231 »

https://www.dropbox.com/s/la0ykbzvevpkt ... pl.7z?dl=1

Te pliki masz w mixthoor mod pack. Po co kombinujesz samemu? Patch jest do Thief Antologia. Wersja z cdaction już ma ten patch zawarty chyba. Odinstaluj starego 7zip, zainstaluj najnowszego i wypakuj pliki. Oficjalny download 7zip.
http://www.7-zip.org/a/7z1514-x64.exe tylko dla 64bit systemu
http://www.7-zip.org/a/7z1514.exe tylko dla 32bit systemu
radox
Akolita
Posty: 135
Rejestracja: 19 sierpnia 2002, 16:10
Lokalizacja: Somewhere

Re: Mixthoor Mod Packs

Post autor: radox »

Geralt231 pisze:https://www.dropbox.com/s/la0ykbzvevpkt ... pl.7z?dl=1

Te pliki masz w mixthoor mod pack. [...]
Dzięki za wyodrębnione pliki - niestety podmiana ich nie wpływa na pojawianie się w listach polskich liter, dalej jestem w punkcie wyjścia.
Geralt231
Bełkotliwiec
Posty: 18
Rejestracja: 12 września 2013, 22:15

Re: Mixthoor Mod Packs

Post autor: Geralt231 »

Bo musisz mieć polską wersję gry. Thief Antologia cenegi lub od cdaction już zpaczowana.
Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2334
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

Re: Mixthoor Mod Packs

Post autor: Mixthoor »

Hej,
Wnioski:
- patch od firmy Cenaga sprawdza najwidoczniej sumy kontrolne plików;
- nie udało mi się rozpakować 'thief_gold_patch_pl.exe', nie wiadomo zatem, na jakie pliki patch próbuje oddziaływać.
- muszę zdobyć do testów już spatchowane pliki Cenegi (pytanie tylko brzmi: czy są to jedynie pliki: books.crf, intrface.crf, strings.crf, czy też coś więcej.)
1) Do Thief-a z Antologii można zainstalować łatkę Cenegi. Poprawia ona kilka tekstów, nie czcionki. Są to pliki CRF (nie pamiętam dokładnie które) Nowe czcionki dodaje EP v2.0, jednak z polskimi znakami nie udało mi się ich uruchomić. Dlatego też w MMP macie EP v2.0 bez nowych czcionek.
Przy pracach nad drobnymi poprawkami w spolszczeniu (pliki w http://thief-forum.pl/viewtopic.php?f=6&t=4468 , dokładnie w TG Antologia PL – Korekta v1.0) patch Cenegi został przeze mnie wykorzystany. Oznacza to, że wykorzystując stworzone archiwum "TG Antologia PL – Korekta v1.0", nie musimy instalować żadnych łatek Cenegi.

2) Generalnie posty ze stycznia przeniósłbym do tematu o modach: http://thief-forum.pl/viewtopic.php?f=6&t=4468

3) Jeśli nie masz polskich znaków w księgach itp. > http://www.thief-forum.pl/viewtopic.php ... 62#p140862

4) Przejrzałem Twoją instrukcję radox > przy MMP miałem ponad 30 punktów, co, jak, w jakiej kolejności instalować. Na potrzeby forum stworzyłem jednak gotowe archiwum typu rozpakuj-wklej-graj. MMP na wersji z GOGu nie instalowałem - w domu mam jedynie Antologię i kopię z TopSecret. Niestety nie mam czasu, aby w chwili obecnej zaktualizować pliki w MMP, czy też testować MMP z innymi wersjami Złodzieja (GOG, Steam). Jeśli chcesz się tym zająć, spróbuję Ci pomóc. Przenieście proszę posty do tematu z modyfikacjami lub stwórzcie nowy wątek. Tam też opisuj swoje kroki/problemy. Powodzenia.
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków
Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2334
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

Re: Mixthoor Mod Packs

Post autor: Mixthoor »

radolx, spójrz co znalazłem :)
Zainstaluj grę

---

Do katalogu RES skopiuj 12 plików CRF. Możesz zautomatyzować proces, korzystając z programu DarkLoader.

---

Zainstaluj patch TFix_1.20a do katalogu głównego gry. Podczas instalacji wybierz wszystkie opcje.

---

Zainstaluj TG HDMOD v0.9.3 do katalogu głównego gry.

Przenieś katalog HDMOD do katalogu MODS i zmień ścieżkę do modyfikacji na:
mod_path .\MODS\HDMOD+.\MODS\HDMOD\t2skies+usermods+patches

Wybierz teksturę i animację wody (np. type 4). Rozpakuj folder type4.7z do katalogu .\MODS\HDMOD\fam\waterhw. Resztę plików *.7z, *.exe, *.dll *.avi usuń.

---

Usuń folder USERMODS i zmień ścieżkę do modyfikacji na:
mod_path .\MODS\HDMOD+.\MODS\HDMOD\t2skies+patches

---

W katalogu MODS usuń pliki i foldery należące do modyfikacji EP (ep*.*). Skopiuj najnowszy plik EP i edytuj plik cam_mod.ini:

mod_path .\MODS\HDMOD+.\MODS\HDMOD\t2skies+.\MODS\ep2_2014.11.20_PL\thief1+.\MODS\ep2_2014.11.20_PL+patches

---

Zainstaluj TG Sound Patch (Alternatywa: gotowy plik snd.crf przenieś do RES)

---

Usuń katalog SAVES, skopiuj SAVES i 2 pliki bnd

---

Przenieś pliki TXT do ReadMe

---

== folder tgpatch ==
usuń plik string.crf
rozpakuj pozostałe 4 foldery
z folderu fam usuń 3 foldery water i waterhw i skyhw. Resztę skopiuj do .\RES\fam. 126 plików
to samo z mesh - 92 plików
motions - 68 plików
obj - 249 plików



== folder: PATCHES ==
Usuń plik INTRFACE.CRF.
Rozpakuj pozostałe pliki CRF w katalogu PATCHES.
Zawartość FAM przenieś do MODS\FAM. (folder "skyhw")
Zawartość MESH przenieś do MODS\MESH. (Nadpisz 65 plików)
Zawartość OBJ przenieś do MODS\OBJ. (nadpisz 16 plików)
Usuń cały katalog PATCHES

Edytuj ścieżkę do modyfikacji w pliku cam_mod.ini:
mod_path .\MODS\hdmod+.\MODS\hdmod\t2skies+.\MODS\ep2_2014.11.20_PL\thief1+.\MODS\ep2_2014.11.20_PL

---

Edytuj plik install.cfg
install_path .\
language english
resname_base .\res
load_path .\
script_module_path .\
movie_path .\movies

---

PAJĄKI

W .\RES rozpakuj mesh.crf
Zawartość przygotowanych przeze mnie wcześniej plików \Narrow Huge Spider\mesh skopiuj do rozpakowanego folderu mesh
Zawartość przygotowanych przeze mnie wcześniej plików \Narrow Sewer Spider\mesh skopiuj do rozpakowanego folderu mesh
Spakuj zawartość folderu mesh do pliku mesh.zip
Zmień nazwę pliku mesh.zip na mesh.crf
Przenieś plik mesh.crf z .\RES\mesh do .\RES Nadpisz plik i usuń folder .\RES\mesh

---

Rozpakuj plik fam.crf w folderze .\RES
W folderze .\MODS\FAM usuń 1 katalog waterhw, pozostałe 9 katalogów skopiuj do .\RES\fam. Nadpisz 442 pliki.
Zawartość .\RES\fam spakuj do fam.zip
Zmień nazwę z fam.zip na fam.crf
Przenieś plik fam.crf z .\RES\fam do .\RES Nadpisz plik i usuń folder .\RES\fam


Rozpakuj plik mesh.crf w folderze .\RES
Skopiuj zawartość .\MODS\mesh do .\RES\mesh. Nadpisz wszystkie pliki.
Zawartość .\RES\mesh spakuj do mesh.zip
Zmień nazwę z mesh.zip na mesh.crf
Przenieś plik mesh.crf z .\RES\mesh do .\RES Nadpisz plik i usuń folder .\RES\mesh

Identycznie zrób z plikami folderów .\MODS\OBJ oraz .\MODS\motions

---

TG Antologia PL - Korekta v1.0

Podobnie jak krok wyżej. Foldery books i intrface

---

TG Subtitles PL v1.0

Skopiuj folder subtitles do .\
W pliku USER.CFG dopisz linijkę :
enable_subtitles
starting_mission 1
mission_map 1,2,3,4,5,15,6,7,16,9,17,10,11,12,13,14,18
;Cash_Bonus 10000



///////////////////////////
Instalj TDP z TopSecret
Instaluj patch UK v1.33
Instaluj patch PL v1.0
Zawartość folderu BOOKS spakuj do books.crf
Zawartość folderu intrface skopiuj do intrface.crf
Usuń katalogi BOOKS i intrface
Zawartość katalogu strings skopiuj do strings.crf
Przenieś wszystkie CRFy do RES
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków
Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2334
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

Re: Mixthoor Mod Packs

Post autor: Mixthoor »

Mam na dysku nową wersję TG MMP Necro z poprawkami Bruce i najnowszymi modami. Czekam tylko na odp. czy przy NecroAge v2.3 muszę/mogę/powinienem stosować EP z dnia 6.09.2015.

Dla zainteresowanych, instrukcja stworzenia paczki:
-1-
Zainstaluj grę.


-2-
Do katalogu RES skopiuj 12 plików CRF. Możesz zautomatyzować proces, korzystając z programu DarkLoader.


-3-
Zainstaluj patch TFix_1.22 do katalogu głównego gry. Podczas instalacji wybierz wszystkie opcje, prócz ostatniej.
- T2 Skies
- T2 Water
- Thief Enhancement Pack
- T2 Style World Textures
- T2 Style AI Meshes
- Interactive Candles


-4-
Usuń folder USERMODS i w pliku cam_mod.ini:
- deaktywuj linię 44: mod_path usermods+mods\packfix+mods\candles+mods\EP\Thief1+NecroAge\Thief1+NecroAge+EP2\Thief1+EP2+mods+mods\t2skies+mods\EP
- dodaj linię 45: mod_path MODS\PACKFIX+MODS\CANDLES+MODS\TG_NecroAge_v2.3_MMP\Thief1+MODS\TG_NecroAge_v2.3_MMP+MODS\t2skies+ep2_2015.09.06\Thief1+ep2_2015.09.06

-5-
Do folderu MODS skopiuj plik TG_NecroAge_v2.3_MMP.crf
Jest to plik NecroAge w wersji 2.3 bez folderu BOOKS. Dzięki tamu mamy w grze polskie znaki.


-6-
Nowe modele pająków
- W .\RES rozpakuj mesh.crf
- Zawartość przygotowanych przeze mnie wcześniej plików \Narrow Huge Spider\mesh skopiuj do rozpakowanego folderu mesh
- Zawartość przygotowanych przeze mnie wcześniej plików \Narrow Sewer Spider\mesh skopiuj do rozpakowanego folderu mesh
- Spakuj zawartość folderu mesh do pliku mesh.zip
- Zmień nazwę pliku mesh.zip na mesh.crf
- Przenieś plik mesh.crf z .\RES\mesh do .\RES - Nadpisz plik i usuń folder .\RES\mesh


-7-
Edytuj plik install.cfg
;cd_path .\
install_path .\
language english
resname_base .\PATCHES+.\RES
load_path .\patches+.\
script_module_path .\
movie_path .\movies


-8-
Do folderu skopiuj plik snd.crf lub manualnie zainstaluj TG Sound Patch v1.5.


-9-
Korekta polskiej wersji
- W .\RES rozpakuj books.crf, intrface.crf, string.crf
- Nowe pliki skopiuj do odpowiednich folderów
- Nową zawatość spakuj do plików ZIP, zmień nazwy na ich odpowiedniki (books.zip na books.crf) i skopuj, nadpisując oryginalne pliki do .\RES.


-10-
NAPISY
Do folderu głównego skopiuj folder subtitles i plik USER.CFG


-11-
Usuń folder "tgpatch".


-12-
Skopiuj pliki od Bruce naprawiające zadania misji "Zaginione Miasto" oraz "W przebraniu".


-13-
Zainstaluj EP (?)

*************************
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków
Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2334
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

Re: Mixthoor Mod Packs

Post autor: Mixthoor »

TG MMP v1.5.4 Necro ląduje właśnie na GoogleDrive. Od 20:00 będzie można pobrać z linku w I poście (jak tylko się załaduje, wrzucę dokładną ścieżkę)

Zawartość:
- TFix v1.22 (T2 Skies, T2 Water, Thief Enhancement Pack, T2 Style World Textures, T2 Style AI Meshes, Interactive Candles)
- NecroAge v2.3
- TG Sound Patch v1.5
- Narrow Huge Spider
- Narrow Serwer Spider
- TG Antologia PL - Korekta v1.0 (na bazie TG Cenega Patch)
- TG Napisy v1.2 PL (na bazie TG Subtitels v0.8)
- poprawka Bruce 2-óch misji ("Zaginione Miasto" oraz "W przebraniu")
W pliku USER.CFG macie kilka ciekawych opcji:

Kod: Zaznacz cały

;Aktywacja napisów, wymaga łatki NewDark v1.22
enable_subtitles
subtitles_color_player 0 127 255
subtitles_color_convo 255 255 0
;subtitles_font_name fontaa29

;Kolejność misji
mission_map 1,2,3,4,5,15,6,7,16,9,17,10,11,12,13,14,18

;Dodatkowe pieniądze u pasera:
;Cash_Bonus 10000

starting_mission 1
;Misje:
;0: "Szkolenie Strażnika"
;1: "Posiadłość Lorda Bafforda"
;2: "Ucieczka z Więzienia Rozpadlin"
;3: "W głąb Kościeliska"
;4: "Skrytobójcy"
;5: "Gildia Złodziei"
;6: "Miecz"
;7: "Nawiedzona Katedra"
;8: "Wieże Magów"
;9: "Zaginione Miasto"
;10: "Pieśń jaskiń"
;11: "W przebraniu"
;12: "Powrót do Katedry"
;13: "Uciekaj!"
;14: "Niespodziewani sojusznicy"
;15: "W Paszczy Chaosu"
;16: "Wysyp chochlików"
Dodatkowo, jeżeli komuś nie podobają się proponowane przeze mnie ustawienia grafiki (bloom, mroczniejsze barwy), musi zmienić nazwę pliku .\_TEMP\cam_ext_original.cfg na cam_ext.cfg i skopiować go do folderu głównego gry.
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków
Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2334
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

Re: Mixthoor Mod Packs

Post autor: Mixthoor »

Mały update dla tych, którzy czekają na T2X MMP:

Necro nie wprowadza nic nadzwyczajnego i nie będę tego ładował. T2X HD wygląda przyzwoicie. We wtorek walczyłem z nową paczką, ale poległem. Albo gra mi się wyłączała, albo w ogóle nie włączała. Nie chcę odpalać t2xhd jako FM przez FMsel. Dlatego też kombinuję dalej. Zależy mi też na innych dodatkach i oczywiście najprostszej instalacji typu - rozpakuj-wklej-graj. W chwili obecnej skończyłem sesję i tym samym I semestr (z przyzwoitymi ocenami) oraz szykuję się do ponad tygodniowej podróży służbowej. Dlatego też nie jestem w stanie powiedzieć Wam, kiedy wydam T2X MMP z HD i innymi duperelami.

PS.
No i jest jeszcze nasz plebiscyt na najlepszą FM 2015... Misje do TG muszę ograć :P
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków
Awatar użytkownika
Hattori
Młotodzierżca
Posty: 939
Rejestracja: 18 listopada 2011, 16:40
Lokalizacja: The Keepers' Chapel (Zamurze)
Kontakt:

Re: Mixthoor Mod Packs

Post autor: Hattori »

Szkoda :( Ale w porządku, to nie jest zależne od ciebie.
Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2334
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

Re: Mixthoor Mod Packs

Post autor: Mixthoor »

Aby dobrze zrobić T2X, musimy mieć solidne podstawy. Posiedziałem trochę nad TMA i wyszło coś takiego...

Jedna duża paczka (prawie 4GB):
- *HDMOD v0.9.5 z wodą silent water (green grin i colorless blin) i dostosowany do PL edycji
- *NecroAge v2.3 dostosowany do PL edycji
- EP2 beta z 06.09.2015 dostosowany do PL edycji
- TafferPatcher beta 2.1.6 (a z niego NewDark v1.23, Common Scripts for FMs, Complete Resource Fix Pack v1.1e, t2 enhanced skies)
- TMA Sound Pack v1.5
- Narrow & Huge Spiders

* (do wyboru tylko jedna paczka, aktywowana przez linijkę w cam_mod.ini)

Kod: Zaznacz cały

; these are normal mod paths which are applied after the active FM in the search order
;mod_path MyBowMod+.\TexturePack
mod_path MODS\MMP_NecroAge_v2.3+MODS\t2skies+MODS\MMP_EP2_2015.09.06
;mod_path MODS\MMP_HDMOD_v0.9.5+MODS\t2skies+MODS\MMP_EP2_2015.09.06
Pytanie do Was: czy rozdzielić to na 2 paczki, czy zostawić w jednej? Od tego zależy, co dalej zrobię z T2X.
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków
Awatar użytkownika
Keeper in Training
Arcykapłan
Posty: 1409
Rejestracja: 01 października 2009, 15:01
Lokalizacja: Miasto, Południowa Dzielnica (przy fontannie)
Kontakt:

Re: Mixthoor Mod Packs

Post autor: Keeper in Training »

Jeśli możesz podzielić na mniejsze części, brzmi dobrze. Jeżeli pliki są takie duże, to zawsze łatwiej poprawić jedno relatywnie niewielkie pobieranie niż pakiet kilkugigowy. Ale to tylko moja opinia.
Awatar użytkownika
Hattori
Młotodzierżca
Posty: 939
Rejestracja: 18 listopada 2011, 16:40
Lokalizacja: The Keepers' Chapel (Zamurze)
Kontakt:

Re: Mixthoor Mod Packs

Post autor: Hattori »

Skoro Necro Age niewiele zmienia, to jestem zainteresowany tylko HD. 4GB to dużo, a ostatnio linki i pobieranie coś szwankują, także też jestem za podzieleniem :)
Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2334
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

Re: Mixthoor Mod Packs

Post autor: Mixthoor »

4GB po rozpakowaniu. Neco do TMA zmienia sporo, do T2X nie zauważyłem jakiś poważniejszych zmian (chyba, że coś spieprzyłem). Fajne jest to, że udało mi się obie paczki (HD i Necro) wrzucić osobno do plików CRF i aktywować je również niezależnie od siebie. W TG to mi niestety nie działało. Zostało mi teraz dopasowanie plików konfiguracyjnych (grafa, ustawienia).
Nie mam niestety możliwości przetestowania paczek we wszystkich OM ze względu na ten cholerny brak czasu. Jednak cieszę się, że udało mi się nagle wygospodarować kilka godzin wczorajszego wieczoru :)
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków
Awatar użytkownika
page
Ożywieniec
Posty: 89
Rejestracja: 15 października 2011, 01:56

Re: Mixthoor Mod Packs

Post autor: page »

Jestem w połowie T1 więc za jakieś dwa tygodnie zainstaluję T2X. Mówisz, że HD wygląda lepiej, niż NecroAge? Obejrzę to w wolnym czasie, ale pewnie skończy się na EP2 po prostu. Dzięki za dobrą robotę Mixthoor.
Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2334
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

Re: Mixthoor Mod Packs

Post autor: Mixthoor »

Mam bardzo dobre wieści (uwielbiam delegacje). Wczoraj przygotowałem TMA MMP z nowym NecroAge i sprawdziłem NecroAge do T2X. Wszystko działa idealnie (za pierwszym podejściem coś spiepszyłem). Mało tego, T2X MMP jest pełna kampania z dodatkami pokroju T2X Fix, spolszczenie, Blackjack, EPv1. instalujecie tylko TMA, wrzucacie do niego TMA MMP i T2X MMP. Potem odpalamy w DarkLoader (FMsel jeszcze nie testowałem) Przetesowałem to na dwóch kompach - działa, cholera, działa :D

Jako, że mam kiepskiego neta (vouchery w hotelu, limity na mojej karcie), prawdopodobnie wrzucę pliki w sobotę/niedzielę.

PS. Zerknalem też na HD do TMA i T2X. Dla TMA preferuję Necro. To nie jest paczka, jak w przypadku TG, która ubogaca OM (chyba, że późniejsze, ale tego nie sprawdziłem). Mało tego: z Necro gra chodzi płynniej na słabszych kompach (np. moim laptopie). No i Necro jest obowizkowe dla FM :) Zobaczę, czy Gecko będzie rozwijał sensownie HDMOD do TMA i T2X...
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków
Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2334
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

Re: Mixthoor Mod Packs

Post autor: Mixthoor »

TMA_MMP_v1.6_Necro


Niby przerwało mi upload, ale na GoogleDrive widzę 2 GB. Ściągnijcie i sprawdźcie, czy wszystko jest prawidłowo.
57 folderów
606 plików
po rozpakowaniu 2,82 GB.

Zawartość:
TafferPatcher v2.1.6 beta
Thief2 HD Mod v0.9.5
TMA Sound Effects Enhancement Pack v1.5
Silent Water od Gecko
NecroAge_v2.3
EP2_2015.09.06
Spiders (duże i małe)

I postu jeszcze nie aktualizuję.
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków
Awatar użytkownika
Bruce
Strażnik Glifów
Posty: 3834
Rejestracja: 06 maja 2003, 17:58
Lokalizacja: Lublin
Płeć:

Re: Mixthoor Mod Packs

Post autor: Bruce »

Mixthoor pisze: 57 folderów
606 plików
po rozpakowaniu 2,82 GB.
Jest tyle ile napisałeś. I rozpakowało się bez problemu.
PS. Działa, aczkolwiek poza pomieszczeniami zamkniętymi gra strasznie traci na płynności.
Tomorrow comes tomorrow goes
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown
Obrazek
ODPOWIEDZ