Tytuł: Towers of Twilight
Typ: T2
Autor: Ripped Phreak aka. Krush
Data wydania: 14.09.2023
Język: angielski
Opis: I znowu kradniemy książki. Chyba nie ma tutaj Twilight Sparkle ani Edwarda...
Do pobrania z:
ENG
https://www.dropbox.com/scl/fi/9jx72ah8 ... muyhz&dl=1
RUS
https://darkfate.org/view/details/files ... ht_rus.zip
Wątek na forum TTLG
Strona misji na Thief Guild
Nowa T2 FM: Towers of Twilight
- SPIDIvonMARDER
- Garrett
- Posty: 5184
- Rejestracja: 29 stycznia 2008, 21:32
- Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
- Płeć:
- Kontakt:
Re: Nowa T2 FM: Towers of Twilight
Ukończyłem niedawno. Misja w klimatach Thiefa 1, ale na silniku Thiefa 2, a więc ciekawsza dla oka niż te wierne oryginalnemu wyglądowi z 98 roku. Architektura generalnie ciekawa, dość zróżnicowana. Dużo jaskiń, grobowcó, magów, trochę stworów i umarlaków - no taki standard T1, tyle że z pewnym rozmachem. Ciekawa mechanika kamieni runowych Strażników, które pozwalają na dość swobodną teleportację.
Warto zagrać.
Warto zagrać.
- SPIDIvonMARDER
- Garrett
- Posty: 5184
- Rejestracja: 29 stycznia 2008, 21:32
- Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
- Płeć:
- Kontakt:
Re: Nowa T2 FM: Towers of Twilight
Misja posiada trzy wielkie zalety i dwie spore wady. Zacznę od zalet:
1. Dużo ciekawych mechanik, jak możliwe do odnalezieniu w trudno dostępnym miejscu kamienie teleportacyjne, Talizman Wody strzelający wodą, lub też jeden taki szyfr.
2. Spora zróżnicowanie pomieszczeń, a także ich generalna prezentacja. W tym fajnie, że dodano trochę tekstur, także na postacie. Była też nieźle zaprojektowana, więc architektonicznie bez zarzutu.
3. Ogólnie była przyjemna i sprawiała sporo satysfakcji.
A teraz wady:
1. Na początku wydawała się obszerna, lecz niedługo potem przekonałem się, że w istocie tak nie jest. I to nawet nie była wina otwieranego skrótu w jednym czy dwóch miejscach, tylko po prostu nieco bajerowała gracza udawanym ogromem.
2. Jak na misję o tak imponującej oprawie i ogólnym założeniu, to była pusta. Zdecydowanie brakowało mi tutaj tajemnic, więcej fabuł i wątków pobocznych. Aż prosiła się, aby ją nafaszerować ciekawostkami.
Dlatego to bardzo dobra FMKa, ale niestety niegenialna ^^
Ogólna ocena: 8
Grywalność: 9
Audio: 8
Video: 8
Plusy: architektura, różnorodność, unikatowe przedmioty
Minusy: nieco tu pusto, przydałoby się więcej fabuły
1. Dużo ciekawych mechanik, jak możliwe do odnalezieniu w trudno dostępnym miejscu kamienie teleportacyjne, Talizman Wody strzelający wodą, lub też jeden taki szyfr.
2. Spora zróżnicowanie pomieszczeń, a także ich generalna prezentacja. W tym fajnie, że dodano trochę tekstur, także na postacie. Była też nieźle zaprojektowana, więc architektonicznie bez zarzutu.
3. Ogólnie była przyjemna i sprawiała sporo satysfakcji.
A teraz wady:
1. Na początku wydawała się obszerna, lecz niedługo potem przekonałem się, że w istocie tak nie jest. I to nawet nie była wina otwieranego skrótu w jednym czy dwóch miejscach, tylko po prostu nieco bajerowała gracza udawanym ogromem.
2. Jak na misję o tak imponującej oprawie i ogólnym założeniu, to była pusta. Zdecydowanie brakowało mi tutaj tajemnic, więcej fabuł i wątków pobocznych. Aż prosiła się, aby ją nafaszerować ciekawostkami.
Dlatego to bardzo dobra FMKa, ale niestety niegenialna ^^
Ogólna ocena: 8
Grywalność: 9
Audio: 8
Video: 8
Plusy: architektura, różnorodność, unikatowe przedmioty
Minusy: nieco tu pusto, przydałoby się więcej fabuły
Re: Nowa T2 FM: Towers of Twilight
Co do architektury - zauważyłem tutaj istniejącą manierę/stylistykę rodem z Quake'a. A mianowicie budynki umieszczone w wąskich wąwozach z pionowymi skalnymi ścianami, w zasadzie z przednią fasadą tylko, przed którą jest fosa (basen) i z reguły zawalony most. Dark engine, choć nieco podrasowany, to ciągle silnik starego typu i takie podejście do architektury częso pokutuje. Szczególnie, jak ktoś robi misje rozległe i musi oszczędzać na skomplikowaniu misji. To, taka jedyna rzecz, która mi osobiście nie podpasiła, bo trąci latami 90'-tymi. Ale wiem, że to w dużej mierze ciągle ograniczenie techniczne.