T1 FM: Bloodstone Prison
- SPIDIvonMARDER
- Garrett
- Posty: 5184
- Rejestracja: 29 stycznia 2008, 21:32
- Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
- Płeć:
- Kontakt:
T1 FM: Bloodstone Prison
Tytuł : Bloodstone Prison
Autor : Kung Fu Gecko (Garett Choy)
Typ : T1
Rozmiar: 2.3MB
Data wydania: 2000.05.22
Język: angielski
Do pobrania:
http://www.fileplanet.com/54827/50000/f ... one-Prison
http://www.thiefmissions.com/m/bldstn10
Wątek na ttlg:
http://www.ttlg.com/forums/showthread.php?t=59390
Autor : Kung Fu Gecko (Garett Choy)
Typ : T1
Rozmiar: 2.3MB
Data wydania: 2000.05.22
Język: angielski
Do pobrania:
http://www.fileplanet.com/54827/50000/f ... one-Prison
http://www.thiefmissions.com/m/bldstn10
Wątek na ttlg:
http://www.ttlg.com/forums/showthread.php?t=59390
- SPIDIvonMARDER
- Garrett
- Posty: 5184
- Rejestracja: 29 stycznia 2008, 21:32
- Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
- Płeć:
- Kontakt:
Re: T1 FM: Bloodstone Prison
Misja dobra, wręcz bardzo dobra, choć ocenę zaniżyłem do 4 ze względu na pewne zadanie czasowe, których nie lubię. By dostać jeden klucz trzeba wykonać akcję, na którą jest owszem, sporo czasu, ale sam fakt czegoś takiego nie przypadł mi do gustu. Poza tym jest dość sporo biegania za kluczami, co może wydać się nudne. Jednak klimat, parę pomysłów z nieumarłymi i początkowa niepewność "gdzie my w ogóle jesteśmy i co tu się stało?" dają FMkę zdecydowanie wartą zagrania. No i popatrzmy na datę wydania! Taki zabytek... tak zrobiony! Super!
PODSUMOWANIE:
OCENA: 7+
GRYWALNOŚĆ: 8
AUDIO: 7
VIDEO: 7
Plusy: niektórzy nieumarli, data wydania, fajne wnętrza, dobry klimat
Minusy: zadanie czasowe, bieganie za kluczami
PODSUMOWANIE:
OCENA: 7+
GRYWALNOŚĆ: 8
AUDIO: 7
VIDEO: 7
Plusy: niektórzy nieumarli, data wydania, fajne wnętrza, dobry klimat
Minusy: zadanie czasowe, bieganie za kluczami
Re: T1 FM: Bloodstone Prison
W ocenach misji skupiam się na ich wartości "na dziś". Bez sentymentu, gloryfikowania rozwiązań, "zasług" w czasie gdy FM-ka się pojawiła. Nie zastanawiam się jakie "kiedyś" były możliwości tworzenia.
Bloodstone Prison straszliwie się zestarzał. Brzydka, banalnie zaprojektowana architektonicznie - bieganina za kluczami. Jedynie, jedno ciekawe rozwiązanie. Reszta to sztampa, a gdzie tam, nawet gorzej.
Do "Break from Cragscleft Prison" brakuje lat świetlnych.
2+/6 ( i tak wysoko, za to , że są moje "ukochane zombiaczki" oraz jedno ciekawe rozwiązanie )
Bloodstone Prison straszliwie się zestarzał. Brzydka, banalnie zaprojektowana architektonicznie - bieganina za kluczami. Jedynie, jedno ciekawe rozwiązanie. Reszta to sztampa, a gdzie tam, nawet gorzej.
Do "Break from Cragscleft Prison" brakuje lat świetlnych.
2+/6 ( i tak wysoko, za to , że są moje "ukochane zombiaczki" oraz jedno ciekawe rozwiązanie )
Re: T1 FM: Bloodstone Prison
Aleś odkopał. Kiedyś zachwycałem się tą FMką, muszę ją rozegrać na nowo. Czy przejadę się tak jak Ty? Zobaczymy...
Re: T1 FM: Bloodstone Prison
Nie grało się jakoś tragicznie a nawet przyjemnie momentami, ale porównując do "cudów" które wyszły w późniejszy latach, nie da rady wyżej ocenić ; d
Re: T1 FM: Bloodstone Prison
Na zlecenie Bando, byłego Opiekuna oraz złodzieja po fachu, musimy włamać się do starego, nawiedzonego więzienia Młotodzierżców. Swego czasu był on przetrzymywany za kratami, zaś jego osobiste rzeczy zostały skonfiskowane. Następnie więzienie zostało opętane przez mroczne siły, personel przemienił się w nawiedzonych, a więźniowie w żywe trupy. Próby odzyskania pamiątek rodzinnych spełzły na niczym, bowiem wyzwanie przerosło Bando. Podczas plądrowania zniszczonego już kompleksu natkniemy się na kilka fragmentów tekstu, zdradzających tajemnicę katastrofy oraz samego naczelnika. Historia nie jest powalająca i bardzo łatwo można ją przewidzieć. Przygoda również nie należy do skomplikowanych. Uzupełniając ekwipunek u pasera, rozpoczniemy rozgrywkę pod bramą zrujnowanego kompleksu. Wśród oręża, jakim przyjdzie nam władać, na uwagę zasługuje Święty Młot, przydatny przy pozbyciu się opętanego kapłana. Pod koniec rozgrywki w dłonie wpadnie nam również Święty Miecz. To, czy urządzimy nim krwawą rzeź wśród ominiętych oponentów zależy tylko od nas samych. Przemykanie wśród nieumarłych jest proste, podobnie jak walka z nimi. Więzienie, które musimy przeczesać, swoją strukturą może kojarzyć się z pewną częścią Więzienia Rozpadlin. Komnaty są należycie umeblowane i zdewastowane. Układ pomieszczeń jest sprawnie wyważony. W budynku prócz cel więziennych natkniemy się na stołówkę, salę przesłuchań / tortur, kwatery prywatne Młotodzierżców, a nawet ich kaplicę. Grając z teksturami NecroAge Więzienie Krwawej Skały wygląda cudownie: ponuro, mrocznie i strasznie. Relikt przeszłości po retuszu zasługuje na kolejną szansę wśród grona łacherów. Misję na najwyższym poziomie trudności można ukończyć w niecałą godzinę.
Re: T1 FM: Bloodstone Prison
Bloodstone Prison i Cragscleft Prison są do dupy , te lepsze to choćby przedostatnia i ostatnia misja jedynki.