TG: Nigel's Hidden Treasure

Wpadnij tutaj, jeśli chcesz zapoznać się z istotnymi wiadomościami, podyskutować o najnowszych doniesieniach ze świata Thiefa oraz opatrzyć zjadliwym lub miłym komentarzem poszczególne informacje.
ODPOWIEDZ

Jak oceniasz misję?

Granie w tę misję jest bliskie doświadczeniu mistycznemu! Coś niesamowitego !
0
Brak głosów
Misja dorównująca oryginalnym poziomom. Bardzo dobra!
0
Brak głosów
Misja dosyć dobra, ale nie wszystkim może przypaść do gustu.
0
Brak głosów
Misja przyzwoita, ale niczym nie zaskakuje. Przeciętniak.
0
Brak głosów
Na bezrybiu ryba rak. Możecie w to zagrać, jeśli się naprawdę bardzo nudzicie.
2
100%
Szkoda czasu na ściąganie takich śmieci. Trzymajcie się od tej misji z daleka!
0
Brak głosów
 
Liczba głosów: 2

Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2334
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

TG: Nigel's Hidden Treasure

Post autor: Mixthoor »

Tytuł: Nigel's Hidden Treasure
Typ: Thief Gold
Autor: BBB (Bryan Gleason)
Rozmiar: 6 MB
Data wydania: 10.02.2013
Ostatnia aktualizacja: 10.02.2013
Język: angielski

1) http://thiefmissions.com/m/NigelsHiddenTreasure
2) http://darkfate.org/view/details/files/ ... zip%20.url
3) http://www.ttlg.de/de/download/download ... easure.zip

Wątek na forum TTLG
Awatar użytkownika
Hadrian
Złodziej
Posty: 2423
Rejestracja: 08 stycznia 2009, 13:38
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Nowa T1 FM: Nigel's Hidden Treasure

Post autor: Hadrian »

Zagrałem chwilę i powiem to i owo.

Uliczki ciasne, architektura ogólnie poprawna, ale mnie nie przekonuje. Dla przykładu, do wieży strażniczej można wejść tylko przez balkon, gdzie łazi strażnik. Na dole nie ma nawet żadnej tekstury drzwi czy włazu. Innym przykładem może być jaskinia z lawą, do której wchodzi się przez mały otwór nad metalowymi drzwiami, do tego trudno się przecisnąć. Jak dla mnie, taki staroć jak Events in Highrock lepsze. Ogólnie można zagrać, ale jak ktoś nie lubi tracić czasu...
Awatar użytkownika
Flavia
Egzekutor
Posty: 1606
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:34
Lokalizacja: Dno Piekieł

Re: Nowa T1 FM: Nigel's Hidden Treasure

Post autor: Flavia »

Misja niczym się nie różni od pozostałych dzieł autora, jeśli graliście w jedną - to tak, jakbyście grali we wszystkie.

Fabuła - niby jakaś jest, ale na końcu i tak sprowadza się do zgarnięcia idiotycznie wielkiej ilości łupów i zabicia Tego Złego.

Wykonanie - architektura niby zróżnicowana, ale i tak brzydka i nieprzekonująca, w dodatku roi się od błędów (niedociągnięte brushe, problemy z propagacją dźwięku), które wkurzałyby u nowicjusza, zaś u takiego starego wyjadacza jak BBB są nie do przyjęcia.

Grywalność - misja przechodzi się sama, naszym zadaniem jest tylko wciskać strzałkę do przodu i od czasu do czasu kliknąć, żeby zebrać łup. Mapa jest liniowa, a wyzwania standardowe (omijanie wrogów, szukanie kluczy i dźwigni, trochę skakania). Ogółem wieje nudą.

Podsumowując: nie polecam.
Awatar użytkownika
Kurhhan
Kurszok
Posty: 541
Rejestracja: 20 czerwca 2012, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Re: Nowa T1 FM: Nigel's Hidden Treasure

Post autor: Kurhhan »

Znużyła mnie kwadratowa, nudna, typowa dla nowicjusza budowa planszy oraz kompletnie, niespójne, sztuczne połączenie klimatów.

Cała misja mi się kojarzy z kompilacją różnych pomieszczeń początkującego twórcy FM-ek. Wymiękłem gdy po małpach nagle nastała budowla chyba Młotodzierżców. Nawet nie pamięta dokładnie, tak już byłem zniesmaczony, i jeszcze te nudne jaskinie. Nie ma co się więcej rozpisywać. Oczywiście szacunek dla każdego twórcy, ale ocenę trzeba dostosować do poziomu ogółu, podobnych koncepcyjnie misji.

2-/6
ODPOWIEDZ