Tytuł: Nigel's Hidden Treasure
Typ: Thief Gold
Autor: BBB (Bryan Gleason)
Rozmiar: 6 MB
Data wydania: 10.02.2013
Ostatnia aktualizacja: 10.02.2013
Język: angielski
1) http://thiefmissions.com/m/NigelsHiddenTreasure
2) http://darkfate.org/view/details/files/ ... zip%20.url
3) http://www.ttlg.de/de/download/download ... easure.zip
Wątek na forum TTLG
TG: Nigel's Hidden Treasure
Re: Nowa T1 FM: Nigel's Hidden Treasure
Zagrałem chwilę i powiem to i owo.
Uliczki ciasne, architektura ogólnie poprawna, ale mnie nie przekonuje. Dla przykładu, do wieży strażniczej można wejść tylko przez balkon, gdzie łazi strażnik. Na dole nie ma nawet żadnej tekstury drzwi czy włazu. Innym przykładem może być jaskinia z lawą, do której wchodzi się przez mały otwór nad metalowymi drzwiami, do tego trudno się przecisnąć. Jak dla mnie, taki staroć jak Events in Highrock lepsze. Ogólnie można zagrać, ale jak ktoś nie lubi tracić czasu...
Uliczki ciasne, architektura ogólnie poprawna, ale mnie nie przekonuje. Dla przykładu, do wieży strażniczej można wejść tylko przez balkon, gdzie łazi strażnik. Na dole nie ma nawet żadnej tekstury drzwi czy włazu. Innym przykładem może być jaskinia z lawą, do której wchodzi się przez mały otwór nad metalowymi drzwiami, do tego trudno się przecisnąć. Jak dla mnie, taki staroć jak Events in Highrock lepsze. Ogólnie można zagrać, ale jak ktoś nie lubi tracić czasu...
Re: Nowa T1 FM: Nigel's Hidden Treasure
Misja niczym się nie różni od pozostałych dzieł autora, jeśli graliście w jedną - to tak, jakbyście grali we wszystkie.
Fabuła - niby jakaś jest, ale na końcu i tak sprowadza się do zgarnięcia idiotycznie wielkiej ilości łupów i zabicia Tego Złego.
Wykonanie - architektura niby zróżnicowana, ale i tak brzydka i nieprzekonująca, w dodatku roi się od błędów (niedociągnięte brushe, problemy z propagacją dźwięku), które wkurzałyby u nowicjusza, zaś u takiego starego wyjadacza jak BBB są nie do przyjęcia.
Grywalność - misja przechodzi się sama, naszym zadaniem jest tylko wciskać strzałkę do przodu i od czasu do czasu kliknąć, żeby zebrać łup. Mapa jest liniowa, a wyzwania standardowe (omijanie wrogów, szukanie kluczy i dźwigni, trochę skakania). Ogółem wieje nudą.
Podsumowując: nie polecam.
Fabuła - niby jakaś jest, ale na końcu i tak sprowadza się do zgarnięcia idiotycznie wielkiej ilości łupów i zabicia Tego Złego.
Wykonanie - architektura niby zróżnicowana, ale i tak brzydka i nieprzekonująca, w dodatku roi się od błędów (niedociągnięte brushe, problemy z propagacją dźwięku), które wkurzałyby u nowicjusza, zaś u takiego starego wyjadacza jak BBB są nie do przyjęcia.
Grywalność - misja przechodzi się sama, naszym zadaniem jest tylko wciskać strzałkę do przodu i od czasu do czasu kliknąć, żeby zebrać łup. Mapa jest liniowa, a wyzwania standardowe (omijanie wrogów, szukanie kluczy i dźwigni, trochę skakania). Ogółem wieje nudą.
Podsumowując: nie polecam.
Re: Nowa T1 FM: Nigel's Hidden Treasure
Znużyła mnie kwadratowa, nudna, typowa dla nowicjusza budowa planszy oraz kompletnie, niespójne, sztuczne połączenie klimatów.
Cała misja mi się kojarzy z kompilacją różnych pomieszczeń początkującego twórcy FM-ek. Wymiękłem gdy po małpach nagle nastała budowla chyba Młotodzierżców. Nawet nie pamięta dokładnie, tak już byłem zniesmaczony, i jeszcze te nudne jaskinie. Nie ma co się więcej rozpisywać. Oczywiście szacunek dla każdego twórcy, ale ocenę trzeba dostosować do poziomu ogółu, podobnych koncepcyjnie misji.
2-/6
Cała misja mi się kojarzy z kompilacją różnych pomieszczeń początkującego twórcy FM-ek. Wymiękłem gdy po małpach nagle nastała budowla chyba Młotodzierżców. Nawet nie pamięta dokładnie, tak już byłem zniesmaczony, i jeszcze te nudne jaskinie. Nie ma co się więcej rozpisywać. Oczywiście szacunek dla każdego twórcy, ale ocenę trzeba dostosować do poziomu ogółu, podobnych koncepcyjnie misji.
2-/6