DM: Solar Escape

Wpadnij tutaj, jeśli chcesz zapoznać się z istotnymi wiadomościami, podyskutować o najnowszych doniesieniach ze świata Thiefa oraz opatrzyć zjadliwym lub miłym komentarzem poszczególne informacje.
ODPOWIEDZ

Jak oceniasz misję?

Granie w tę misję jest bliskie doświadczeniu mistycznemu! Coś niesamowitego!
0
Brak głosów
Misja dorównująca oryginalnym poziomom. Bardzo dobra!
0
Brak głosów
Misja dosyć dobra, ale nie wszystkim może przypaść do gustu.
0
Brak głosów
Misja przyzwoita, ale niczym nie zaskakuje. Przeciętniak.
0
Brak głosów
Na bezrybiu ryba rak. Możecie w to zagrać, jeśli się naprawdę bardzo nudzicie.
1
100%
Szkoda czasu na ściąganie takich śmieci. Trzymajcie się od tej misji z daleka!
0
Brak głosów
 
Liczba głosów: 1

Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2334
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

DM: Solar Escape

Post autor: Mixthoor »

Tytuł: Solar Escape
Typ: Dark Mod
Autor: Tr00pertj
Rozmiar: 6 MB
Data wydania: 2013-07-22
Język: angielski

Do pobrania z:
1) http://www.thedarkmod.com/fmdetails.php?id=70

Wątek na forum TDM
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków
Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2334
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

Re: DM: Solar Escape

Post autor: Mixthoor »

Szybki włam do posiadłości pewnego typa, który dzierży w swych łapach magiczne berło. Należy go okraść i podrzucić mu jego własną notatkę. Fabuła prosta jak budowa cepa. Chatka niczym nie zaskakuje, wykonana nieco... specyficznie. Wszak, pierwszy projekt autora. Po rozpoczęciu misji, od razu wlazłem do jaskini. Wychodząc z niej, wszyscy strażnicy biegali jak zwariowaniu. Zgadnijcie kogo szukali? Mnie! Zgadnijcie dlaczego? Zgaduj zgadula, tego i ja nie wiem. Dwóch skończyło ze strzałą w łbie, natomiast pseudo Lorda Vadera oślepiłem i ubiłem pałką. Dobry sposób swoją drogą. Oślepiony strażnik musi wykonać sekwencję ruchu (oj moje oczy, nic nie widzę, ciemność, ciemność widzę!). My w tym czasie uderzając go pałką, przerywamy sekwencję ruchów, umożliwiając szybkie i bezbolesne pokonanie przeciwnika. Po wyczyszczeniu domu i okolicy wystarczyło zebrać łup, informacje, po czym wskoczyć z powrotem do jaskini, a dalej fragmentu kanałów (coś tekstura wody tam szwankuje). Może gdyby nie wchodzić pierwej do jaskini, strażnicy zachowaliby się inaczej? Próbujcie.
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków
ODPOWIEDZ